Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הייתי ממליץ למישהו שרק קנה רכב ללכת ולשים סטראט עליון (מוט מייצב).

 

 

אתה מכיר את ההשלכות של הסטראט העליון ?

 

לחיוב-

 

כל עוד יש לרכב אחיזה בסיבוב,האחיזה שלו תיהיה טובה יותר מאשר אם לא היה מותקן הסטראט, וההיגוי יהיה מעט חד יותר.

 

לשלילה-

 

כאשר הרכב יאבד אחיזה בפנייה,ויכנס למצב של תת היגוי (החלקה של הסרן הקדמי החוצה מהסיבוב) זה יקרה ללא סימנים מקדימים,ובצורה חזקה יותר מאשר אם לרכב לא היה סטראט.

 

עצתי-

 

תלמד את הרכב קצת,תכיר את המגבלות אחיזה שלו (ולא חסר לו),ואחרי זה תתחיל לשפר,כך גם תוכל להרגיש את השיפור.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בעיקרון קולט וסופר לאנסר 95 אוטו רכב, לסופר לאנסר יש גרסת 1.8 עם צמיגי 14.

וחברי עבר ל 14 אצלו בסופר לאנסר ללא שנייה של בעייה.

לא יודע אם לקולט קיימים צמיגים 14.

פורסם
לא הייתי ממליץ למישהו שרק קנה רכב ללכת ולשים סטראט עליון (מוט מייצב).

 

 

אתה מכיר את ההשלכות של הסטראט העליון ?

 

לחיוב-

 

כל עוד יש לרכב אחיזה בסיבוב,האחיזה שלו תיהיה טובה יותר מאשר אם לא היה מותקן הסטראט, וההיגוי יהיה מעט חד יותר.

 

לשלילה-

 

כאשר הרכב יאבד אחיזה בפנייה,ויכנס למצב של תת היגוי (החלקה של הסרן הקדמי החוצה מהסיבוב) זה יקרה ללא סימנים מקדימים,ובצורה חזקה יותר מאשר אם לרכב לא היה סטראט.

 

עצתי-

 

תלמד את הרכב קצת,תכיר את המגבלות אחיזה שלו (ולא חסר לו),ואחרי זה תתחיל לשפר,כך גם תוכל להרגיש את השיפור.

ידוע, ידוע. חוץ מאשר החלפת הצמיגים מאחר והם ישנים מידיי (נדמה לי שהם מקוריים) וכיווני מתלים מאחר והרכב מושך שמאלה חזק, כל שאר השנויים יעשו עוד מס' חודשים, אני כרגע רק מכין "שיעורי בית".

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אחלה,

 

 

אני באמת ממליץ לך לנסוע קצת על האוטו (עם צמיגים חדשים וכיוון פרונט),להכיר אותו,לדעת לזהות את מגבלות הרכב (בזהירות...),ואחרי זה להתחיל לשפר לאט,ובחוכמה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קצת פרטים,

 

אתמול אני ואבא שלי החלפנו את כל הרצועות, פרט לטיימינג מאחר והיא חדשה, המנוע במצב טוב מאוד אין צורך בביצוע טיימינג. בנוסף גם החלפנו פילטר אוויר וניקינו את המנוע. רפידות הבלמים מקדימה במצב טוב (יש עוד הרבה "בשר").

היום בבוקר עברנו ליד חנות אביזרי רכב \ פ'נצריה. שאלנו לגבי ג'אנטים והם רצו 2000 ש"ח לסט של 4 ג'אנטים + צמידים (זול!) אבא שלי הוריד אותו ל-1900, בסוף מסתבר שזה כולל עבודה. אם הינו יודעים לא הינו מנסים להוריד את המחיר. עכשיו הרכב יושב על 185/60/14 נקווה שיהיה אפשר לאשר את המידה החדשה, אם לא לא נורא, זה נראה די מקורי ולא נראה לי שאיזה שוטר פשוט ישים לב. לאחר מכן לקחנו את האוטו לאיזון פרונט, מסתבר זה הפרונט היה עקום מאוד.

לאחר מכן נסענו לפחח/צבעי קיבלנו מס' הצעת מחיר אחת ב-3000 השניה ב-3500, בסוף הלכנו על הזה ב-3500 מאחר ואבא שלי טוען שהוא עושה עבודה מצויינת. ביום ראשון האוטו נכנס לפחחות וצבע.

 

מחר נחליף את הקפיץ לדבשת גז לאחד חזק יותר מאחר ואני בקושי מרגיש את הפדאל, לא נורא כשנוסעים בצורה אמממ... "ספורטיבית", אבל כשאשר יוצאים מחניה / עומדים בפקק זה נורא מעצבן.

 

זהו להשבוע.

 

דרך אגב, הצמיגים הם לטענת המוכר של KHOMO, אך לא ראיתי שום לוגו או הדפס על הצמיג, רק road champ בנוסף רשום על הצמיג treadwear 300 traction A temperature B. מה זה אומר? והאם הצמיג אכן של KHOMO? והאם הוא טוב? אגב קיבלתי 4 שנים אחריות על הצמיגים.

 

תמונות... (מצטער מראש על האיכות אני לא אוהב לצלם עם פלאש)

R0011050 no number.jpg

R0011053.jpg

R0011054.jpg

R0011055.jpg

R0011056.jpg

R0011057.jpg

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

לי יש סופר לנסר שנת 96 עם צמיגים של 185/55/R15 עם אישור חוקי ממשרד הרישוי.

וכך גם לחבר שלי יש אישור על אותה המידה,תברר נירא לי שיש אישור על המידה שאני רשמתי גם לקולט.

IMG_1611.jpg

IMG_1602.jpg

S.L.Mafia.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אופס, כן Kumho.
אני מאוד מצטער להיות זה שהורס את המסיבה.

חבל שלא קראת עוד קצת על צמיגים ולא שאלת עוד שאלות.

הצמיגים שקנית די גרועים... בתור אחד ששואל שאלות על איך לשפר את האחיזה, ללכת ולקנות את הצמיגים האלו זה בערך טוב כמו לירות לעצמך ברגליים לפני תחרות ריצה.

אם היית עורך חיפוש לפני כן באתר היית חוסך מעצמך את השגיאה הזו.

 

שים לב, להבא -

כשאתה פותח את הפורום הטכני, הדבר הראשון שמופיע בראש העמוד הוא ההכרזה הבאה -

דף הקישורים הגדול - פרוייקטים, מאמרים והמלצות בנושאי תחזוקה, שיפורים, קוסמטיקה ועוד

 

פותח את הקישור ומגלגל למטה עד שאתה מגיע לחלק שנקרא -

שיפורים - אחיזה, התנהגות, כוח והקשור בהם

 

שם היית מוצא את השרשורים הבאים -

התנהגות ומתלים – תיאוריה וכיוון לשיפור הביצועים - מאת: Moti - Miata R

איך לכוון לחץ אוויר בגלגלים לשיפור הביצועים - מאת:Moti - Miata R

משחק הניחושים הגדול! - או - שאלות לפני רכישת צמיגים, נא לקרוא לפני ששולחים הודעה חדשה - מאת: Moti - Miata R

בפעם הבאה שאתם חושבים על הגדלת החישוקים כדי לשפר את הביצועים... - מאת: Moti - Miata R

 

מצטער להיות ההוא שמבאס,

 

מוטי

פורסם

דווקא קראתי את כל השירשורים האלו לפני שפתחתי את השירשור הזה, פרט לזה שמדבר על כיוון לחץ אוויר בצמיגים, אותו אני קראתי עכשיו.

בנוגע לצמיגים, אני שאלתי בזמן הקניה בנוגע לצמיגי ספורט והמוכר אמר שאין צורך ושסט של 4 עולה 1700 ש"ח (לא שאני ממש מקשיב לעצות של מוכרים). מה שאומר שזה הוצאה של עוד 1000 שקל, בהנחה שסט של 4 צמיגים פשוטים 700-800 ש"ח. אמנם עכשיו שאני יושב פה, מול מסך המחשב וחושב, נראה לי שאולי הייתי צריך להוציא עוד 1000 שקל, אבל כשהייתי בחנות, לא יודע...

 

דבר אחד בטוח, 4 צמיגים חדשים ורחבים יותר, עדיפים על 2 זוגות של צמיגים שונים, ישנים, שחוקים ופחות רחבים.

 

ונכון אני שאלתי על שיפורי התנהגות כביש, אבל צמיגים אינם משפיעים על התנהגות כביש, הם משפיעים על רמת אחיזה (אלא אם אתה משתמש ב-2 זוגות צמיגים שונים על מנת לתקן/ליצור תת היגוי/היגוי יתר). התנהגות כביש של רכב תלויה בשילדה, מיתלים ותצורת ההנעה. שיפור בהתנהגות הרכב יביא לשפור ברמת האחיזה, אבל השניים אינם אותו הדבר.

 

אגב, לצערי לא היתה אופציה לכוון קמבר קאסטר לפי בקשה אלא רק לפי נתוני יצרן וגם אז רק לקידמיים, לטענתם מכוונים אחוריים רק במקרה של תאונה, מאחר והם אינם משתנים (אני לא גאון גדול בכל הנוגע למיתלים אבל זה נשמע לי כמו זיון שכל ואפילו לא טוב במיוחד).

 

מקריאת שירשורים שלך יצא לי הרושם שאתה גר בארצות הברית, קח בחשבון שישראל היא אינה ארצות הברית ובכל הקשור לרכבים הנ"ל נכון שבעתיים.

 

אם התגובה יצאה קצת תוקפנית, אני מצטער מראש, זאת לא הכוונה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

temp B זה כבר לא משהו לצמיג. עדיף A.

צמיגים משפיעים גם על מספר היציאות שלך ביום.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שלום

אם יש לך מנוע 1.4 אתה יכול לחפש מנוע 1.6 להרכיב שם צ'יפ או מחשב של GTI קולט (אני זוכר שדיברו איתי על זה..) והאוטו יסע יותר חזק.

פורסם
שלום

אם יש לך מנוע 1.4 אתה יכול לחפש מנוע 1.6 להרכיב שם צ'יפ או מחשב של GTI קולט (אני זוכר שדיברו איתי על זה..) והאוטו יסע יותר חזק.

זה 1.6 יש רק 1.6 ובמודלים של 92 עד 96 ה-1.6 פיתח 111.5 כ"ס וביחד עם משקל עצמאי של 950 ק"ג מתקבל 118 כ"ס לטון.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
לי יש סופר לנסר שנת 96 עם צמיגים של 185/55/R15 עם אישור חוקי ממשרד הרישוי.

וכך גם לחבר שלי יש אישור על אותה המידה,תברר נירא לי שיש אישור על המידה שאני רשמתי גם לקולט.

טוב לדעת שגם במעלות יש כנופיות סופר לאנסר.

אגב אני לא מבין מה העניין לקנות ג'אנטים יקרים חדשים, לך לפירוקייה, ג'אנטים שמתאימים למידות של סופר לאנסר יש כמעט בכל פירוקיה, והמחיר מצחיק.

ואם אם שרוטים לא בעייה לצבוע אותם.

העיקר לחסוך.


×
×
  • תוכן חדש...