שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
שלום לכולם בבעלותי אופל אסטרה דיזל שנת 2000 אני דיי מרוצה מהרכב ולכן הייתי רוצה לשפר אותו מבחינת ביצועי מנוע גיר ואחיזה. אשמח לטיפים ולדעות .
הודעה אחרונה מאת trexxx, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום , בבעלותי סובארו DL 1.6 אוטומט אחללה של רכב נסיעה נוחה הכל מעולה איתו .. עכשיו השאלה שלי היא כזאת האם אפשר לשדר את הפילטר אויר (פתוח) בפילטר שקיים ברכב ? אני פשוט שואל את השאלה הזאת כי פשוט זה אוטומט ואני יודע שבגיר רגיל הרוב שמים + אגזוז לחץ וד"א יצא לשאול תשאלה הזאת בקצרה אבל משום מה מחקו לי תהודעה אני מקווה שעכשיו זה בסדר.. טוב זהו עד לפה חבר'ה שיהיה שבוע טוב ולילה טוב ותודה על העזרה .
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אני הבעלים של בורה 2002 TDI. אני רוצה לשפר את הבלימה והאחיזה של הרכב בכביש. ** בולמים** 1. הרכב נמוך. אני לא יכול לעלות על מדרכה מבלי לפגוע עם הטמבון במדרכה, והקרטר נמוך. וכבר עבר תיקון אצל הבעלים הקודמים. 2. הרכב קשה בנסיעה. אני רוצה לרכך את הנסיעה. שיהיה דומה לרנו קליאו/מגאן. 3. אני מתקין מערכת כבדה (130 קילו.) ועם אני כבר מחליף את הבולמים. אז שיתמודדו עם המשקל העודף. (ולא יתקלקלו מהר.) ** בלמים** 1. אני רוצה לשפר את הבלימה של הרכב. הרכב עם רפידות חדשות, ודיסקים טובים. אבל זה עדיין לא זה. אני רוצה להחליף את הרפידות ליותר טובות, ואת הדיסקים גם לאיכותיים וטובים יותר. **צמיגים + גאנטים** היום הרכב עם 195/65/15R. אני ה…
הודעה אחרונה מאת kitt, -
- 52 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
לכל בעלי המיאטה שבפורום - אני בודק כרגע אפשרות רכישה של חלקי מיתלים משופרים בהנחה לקבוצה, כולל קוייל אוברים של TEIN, כריות בולם משופרות להגדלת מהלך המיתלה (חשוב בעיקר בחלק האחורי של מיאטה דור ראשון), באמפ-סטופים משופרים (חשובים בכל המיאטות) ועוד.. מדובר בחלקים מהרמה הראשונה למיאטות הדור הראשון והשני שנבדקו באופן מקצועי לגמרי ונבנו במיוחד לרכבים שמתחרים בג'ימקאנות. מי במעוניינים ובין בעלי המזומנים? מוטי
הודעה אחרונה מאת Kundason, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, בפני עומדות האופציות הבאות: קיט יניקת אוויר של SIMOTA RACING מסידרת 1 AERO FLOW מול פילטר אוויר INBOX K&N. השיכולים: 1. רעש חזק מידיי ("ערסי" מידיי). 2. כסף לעומת הבדלי שיפור (900 ש"ח לעומת 350-400 ש"ח). מה אתם ממליצים? תודה.
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
איזה שיפורים יש לרכב פיגו 206 1.6 xs כוח סוס90 שנת 2001
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 11 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
קניתי מאזדה 3 דגם 2007 הדגם הבסיסי של 105 HP.. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 עכשיו אני מחפש לשפר את האוטו לעשות אותו פוזה מבחוץ וחזק פנימית כמובן שיתקבלו המלצות על שיפורי ההיגוי וכו'' המטרה העיקרית מהירות... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 תודה מראש..... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 אנא המליצו על ססדנאות באיזור דרום ומרכז תודה
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לחבר שלי אופל אסטרה שנת 2000 מנוע 2000 טורבו דיזל הוא מעוניין להתקין צ'יפ. אפשרי? מישהו מכיר מקום\מקומות\מוסכים מומלצים? הערכות לגבי מחיר \ מה ניתן לעשות? תודה מראש לעוזרים & לילה טוב לכולם!
הודעה אחרונה מאת pinister, -
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום, חשבתי לשים פילטר אוויר פתוח ברכב ע"מ לשפר את יכולות הטורבו בסל"דים משתנים. במהלך ההשקעה הכוללת שעשיתי לאוטו השתדלתי לא להגיע לאביזרים "מרעישים" (נקרא לזה כך...)אבל היות והאוטו מבחינה מכאנית סטנדרטי לחלוטין, חשבתי לפנק את המנוע היות ופילטר INBOX כמעט ואינו משפר את יכולות המנוע אז הפילטר שאני מתעניין בו הוא קיט יניקת אוויר או פילטר אוויר פתוח. בנוגע לשאלה כמה סעיפים: 1. עד כמה פילטר פתוח עושה רעש ? 2. איזה חברה מומלצת? K&N, SIMOTA וכו'. 3. שמעתי מאנשים שסדנאות לשיפורים נותנים לך לנסות את הפילטר ברכב שלך ואם אתה לא רוצה אתה מקבל החזר? זה נכון? תודה.
הודעה אחרונה מאת Kundason, -
שאלה לגבי צ'יפ
מאת 206t- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מהו בעצם? מחשב ניהול מנוע משופר? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת sathack, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אחרי חיפושים מעמיקים בפורום וקריאה של כמה שעות מה אומר מושג ומושג הגעתי להחלטה זריזה של מה אני מתכנן לעשות לקולט שלי. כאמור יש לי קולט 94 ידנית, ואחרי מחשבות רבות רציתי לשתף אותכם במה שהחלטתי ולהתייעץ אם זה הצעד הנכון. החלטתי להביא צ'יפ, לבטל את הממיר הקטליטי ולעשות צנרת 2 צול, אגזוז זרימה חופשית ולהתקין פילטר אוויר אינטק ששואב אוויר מאזור הטמבון (אוויר קר נותן יותר כח לפי החיפושים שלי בפורום), ואולי בסוף להתקין קאמשפט חם! השאלות שלי הן: 1- האם השיפורים הללו יורגשו בצורה ניכרית??? 2- להערכתכם מה העלות של שיפורים כאלו??? 3- להעריך באחוז או בכמה כ"ס יורגש ההבדל אם יורגש בכלל.... תודה מראש! קובי.
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
שיפור הצתה בגסטי 93 1 2
מאת yzm-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
הי חברים הייתי במוסך בחיפה אצל "יואב מלמד" לקרבורטורים והוא מתעסק בין היתר בשיפורי רכב הוא הציע לי ב150 שקל להוסיף תוספת שישפר את ההצתה של הרכב זה חיבור כבל מהכוהל לפלגים וזה יגרום לסחיבה יותר טובה של הרכב מה דעתכם ? זה שווה את ההשקעה זה חיוני ?
הודעה אחרונה מאת omer77, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לדעת איזה שיפורים אפשר לעשות לאוטו הזה על מנת לשפר את ההאצה שלו.
הודעה אחרונה מאת Kundason, -
-
פילטר פתוח לנשם 1 2
מאת דובי מילר- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
היום הייתי במוסך של ניצן ודודו (מומלץ !!! ) וראיתי משהו שרציתי לדעת עליו כבר הרבה זמן . הפילטר פתוח לנשם . נכון שקיבלתי הסבר ממצה במקום ובכל זאת . מה המטרה בלשים אחד כזה ועד כמה שזה עוזר , במיוחד באלפא ? תודה
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
טוב, אחרי הרבה ג'ימקאנות ומעל שנה עם הרכב סטנדרטי לגמרי אני מוכן לשלב הבא. אותם דברים שהפריעו לי בימים הראשונים עם הרכב מפריעים לי גם היום, התת-היגוי שולט ובמהירויות נמוכות מאוד הרכב לא מחזיק פניה (כיכרות כדוגמא למהירות/פניה). אין לי תלונות ל-turn-in אלא להמשך הפניה (תגובת ההגה חדה אבל הצייתנות של הרכב לוקה בחסר). כנראה שפה גם יש הבדל בין ה-mk1 ל-mk2 שלי כי במצב תקין עם צמיגים טובים ואוטו מאוזן הזנב לא יוצא כל-כך מהר. במצבים של צמיגים שחוקים או זנב קל מאוד (בלי גלגל ספייר ובלי יותר מדי דלק ) התחת יצא בקלות ועזר לי מאוד להכנס לפניות קשות. אלה היו הג'ימקאנות היותר מהנות שלי . המטרה העיקרית היא להתנהגות ג'ימקאנות משופרת כך שאני מדבר על מהירויות נמוכות יותר וכאן, אול…
הודעה אחרונה מאת maor172, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שאלום אנשים, לאחרונה בחיפוש אחר אוטו נתקלטי באוטו מסוג סיאט אביזה שהבעל הרכב אומר שיש איזה צ'יפ במנוע לתוספת כוח, האם שמעתם על זה ובאמת קיימם דבר כזה. בתודה, תומי
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם במהלך השבוע הקרוב אני צריך להרכיב את הצמיגים החדשים שלי, יוקוהומה A539 במידה 175/60/14 מוגדלת במידה אחת מהמצב הקיים היום על ג'אנט14 ברוחב "6 כנראה, עכשיו לגבי השאלה בנוגע לרפידות, הדיסקים ברכב שלי הם מקוריים ובמצב יחסית טוב, ולפי מה שהבנתי מכמות הפעמים שמוטי חוזר על עצמו לגבי זה שאין הרבה טעם להחליף דיסקים אם זה לשימוש יומיומי ולפעמים היתגרזנות או נס הרים פעם בחודשיים ועוד איזה ג'מקאנה, אז עדיף להישאר עם הדיסקים המקוריים אבל שיהיו במצב חדש או טוב, ולכן יש לי שאלה לגבי הרפידות איזה רפידות מומלצות קיימות שיתנו שיפור משמעותי בבלימה בנסיעה רגילה מנהלתית וגם בנסיעה אגרסיבית בתנאי שאני מחליף גם את נוזל הבלימה ל 5.1, קבלתי הצעת מחיר על ההחלפה של הנוזל כולל על…
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מעוניין לשפר את הרכב מבחינת ביצועי מנוע אין כרגע תקציב מוגבל מעוניין לשמוע דעות והצעות אם אפשר לסוגי דברים
הודעה אחרונה מאת turbo2, -
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, האם יש איזה דרך שלא כוללת טורבו ואביזרים יקרים על מנת לשפר האצה של סוזוקי בלאנו אוטומטית? מאוד חסרה לי ההאצה הטובה הזו שמרגישים קצת, ומכיוון שזה מנוע 1600 וזה אוטומט אז זה ממש לא מושך את האוטו חזק. האם פילטר אוויר פתוח של K&N יכול לתת שיפור מורגש? או שיש דרכים אחרות לשפר ביצועים כמו האצה ובכלל לשפר את הכוח של המנוע. דרך אגב, יש לי שאלה ממש לא קשורה, יש במהיר ועצבני שתיים קטע שהוא נוסע לאט עם הרכב הכסוף הזה והוא מוציא כמו אדים כאלה בלחץ מכיוון המכסה מנוע, וזה נשמע כמו שסתום פורק לחץ כזה, רק שיש שני זרמים חזקים של אדים לבנים בגובה מטר בערך. זה תמיד סיקרן אותי, ועכשיו נזכרתי בזה כי יש לי איזה מגזין של מכוניות ישנות משופרות ויש תמונה של איזה דודג' אני חושב…
הודעה אחרונה מאת rg12, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי! בקרוב אני אצטרך להחליף צמיגים לרכב: יונדאי אקסנט אוטומטית 1998, גיר אוטומט מידת צמיג 175/70R 13 . קראתי מספר הודעות בנושא צמיגים ואחיזה בפורום, אולם קצת הלכתי לאיבוד בגלל שהמטרה והאמצעים שלי קצת שונים מחלק מחברי הפורום שהגיבו שם. אני רוצה להשיג יותר יציבות ואחיזת כביש יותר טובה, ובלימה יותר טובה. לגבי הבלימה - אין לי ABS, ומה שאני מקבל בבלימת חירום (מעבר לכך שאני מנסה לפמפם) זוהי החלקה ארוכה. אולם אני לא מעוניין להשתגע בהוצאה כספית. כלומר, אם צמיג דיי טוב עולה בסביבות ה200 אז אני מוכן להשקיע עוד 50-100 ש"ח לצמיג יותר טוב. שימוש יומיומי של הרכב: 2-3 פעמים בשבוע נסיעה בינעירונית ללימודים של כ60 ק"מ לכל כיוון (רחובות-שדרות), וכ3-4 פעמים נסיעה עירונית …
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שיפורי רכב אטמוספרי-עזרה טכנית והסבר- הדבר לא נימצא בחיפוש,נימצאו רק ראשי מילים שלא עזרו. הלמידה היא עקב סקירה לפני מאמר המתוכנן לצאת בקרוב,אשמח לקבל תשובות מורחבות שאינן שגויות. השאלות שלי הם כאלה: מרימים הידראוליים ניתן להחליף למרימי "Solid" כדי לעלות סל"ד,השאלה שלי האם זה יעזור בשיפור רכב אטמוספרי לאחר שביצענו את כל התהליכים של שיפור סעפת הפליטה\יניקה,שינוי יחס דחיסה,פורטינג וכדומה..האם הדבר יעלה בהספק? החלפת מערכת הדלק-אשמח לקבל מידע ומאמרים בנושא כדי להרחיב וללמוד. האם בגדול העניין הוא להזרים יותר דלק?ז"א פתח גדול יותר של התעלה והווסת. שיוף של המשקולות שעל קראנק הסכינים-איך זה מתבצע?למה צריך את זה ובמזה זה תורם לשיפור הרכב האטמוספרי. החלפ…
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 10 תגובות
- 13.1 אלף צפיות
שלום, לפני הכל אני מאוד מצטער על "הפגזת" השאלות שאני שואל בזמן האחרון,זאת כדי לחקור את הנושא. אז ככה, במאמר הבא שלי מוצגים שיפורים רבים במנוע אטמוספרי,לאור הבנתי בנושא שכחתי להתעניין מהם סדר השיפורים שניצתרך לעשות. ז"א מה בא קודם ומה בא לפני. רשימת השיפורים: - הפחתת משקל הרכב - שיפור סעפת יניקה -שיפור סעפת פליטה -שינוי יחס דחיסה -החלפת טלטלים -החלפה\הוספה\שינויים במחשב [ציפ,פיגי באק וכדומה] -פורטינג -גל זיזים חם -מזרקים -פלאגים -החלפת מרימים הידרו' למרימי סוליד -החלפת מערכת הדלק -שיוף משקולות הנמצאים על הקראנקשאפט-"קראנק סכינים" -החלפת מצערת -החלפת צרכני כוח מכאניים לחשמליים אשמח אם תאמרו לי באיזה סדר לסדר את הדברים-סדר…
הודעה אחרונה מאת Too-Fast, -
- 21 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
פילטר אוויר מזרים יותא אויר למנוע - (גם הIN BOX). איך ה בדיוק קורה? אם הוא מכניס יותר אויר, סימן שהוא יותר פתוח - סימן שהוא מעביר גם אביק ולכלוכים מיקרוסקופיים? איך אתם מסבירים את זה... עשיתי סיבוב בחיפוש - והיו הרבה רעיונות וזה רק מבלבל.
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מוטי דרך אגב לגבי הטורבו אתמול חזר אליי ג'רמי מ-FLYINMIATA שהקטים שלהם עדין בבניה ורק לקראת סוף החודש הקיטים ישלחו ללקוחות בכדי לבדוק את אותם קיטים כך לפי מה שהבנתי ממנו שיש עוד זמן רב עד שהקיטים ימכרו ללקוח בזמנו רשמת שהמנוע של המיאטה עוד יפה 0.95 באר באמינות, אם אני רוצה לקנות חלקים בנפרד מה הייתה ממליץ לי ומה צריך בכדי שיהיה התאמה מעולה בין החלקים? אני חשבתי להזמין את הסעפת החדשה ,דאון פיפ,ינטרקולר מ-FLYINMIATA ולהזמין טורבו של GARREET T-28 AR64 ,מה דעתך? הרכבת את הסעפת ? שי
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם! אני יודע שנשאלו כבר הרבה (המון) שאלות על פילטר פתוח, אבל עדיין לא מצאתי את התשובות לשאלה שלי. כמו שרשמתי קודם, קניתי לפני כשבועיים קליאו ספורט, בציר 2001. המכונית באה עם פילטר פתוח של K&N, שככל הנראה לא נוקה ושומן בחיים (יושב על האוטו כמה שנים טובות)!!! הפילטר יושב בבית פילטר המקורי של האוטו, דרך אגב. השאלה שלי היא, האם: 1. לנסות "להציל" את הפילטר ע"י ניקוי ושימון כמו שצריך. 2. להחליף אותו בחדש. 3. להחליך אותו בפילטר תחליפי למקורי של קליאו ספורט של K&N (התמונה למטה). או, האהוב עלי: 4. להחזיר את הפילטר המקורי של האוטו. אני מעוניין להקל את נשימת המנוע, אך אם זה יוצר בעיה כלשהי מבחינת חיישן אויר או כל בעיה אחרת, אני מעוניין להישאר…
הודעה אחרונה מאת Albert172, -
-
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מעונין לשתול מגדש טורבו כלשהו ברכב מסוג סמוראי 98 מנוע 1600 16 שסתומים מוזרק . מע ניהול מנוע בלנו שנת 2000 ... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 ההיתי מעוניין לשמוע תגובות המלצות וחוות דעת
הודעה אחרונה מאת ofir, -
רציתי לדעת האם זה יועיל לחבר INTERCOOLER ללא טורבו במנוע אטמוספרי רגיל?
הודעה אחרונה מאת speedseeker, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מעוניין להתקין פילטר אוויר פתוח ביאריס T SPORT 2005 , לשיפור הצליל בלבד. לא מעניין אותי שיפור ההספק (שכן גם 10% סופר אופטימים מעלה, יותירו אותי עם עגלה). האם זה מומלץ או שמא פוגם בחיישן האוויר וכו'? האם לאחר התקנה שכזו תוסר האחריות? ובכלל, האם למישהו יש עם כך נסיון? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת Badi_Mami, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
התוכחתי עם חבר על השאלה הזאת הוא אומר שהוא ראה מכונית כזו ואני אמרתי שזה לא הגיוני מישהו יכול לפתור את השאלה!?
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3 אלף צפיות
האם פילטר אוויר פתוח חוסך דלק?
הודעה אחרונה מאת 4Runner,
-
מי מחובר 60 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 242 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Erel
- שחר 1
- zvit
- גולדן191
- פריג'י
- yor2
- yoav911gt2
- GTאי
- om2
- nglancer
- Ghost93
- tan tan
- איציק נ.
- אורח לרגע
- lanosforce
- Qsz111
- Igalz
- אביתר א.
- גרנד פריקס
- דניאל1983
- KipodYam
- Shmelov
- BassDriver
- Loder
- שביט
- danbr
- itaimoto
- davemustaine87
- falou
- eyalgr
- psxr
- טויוטה סופרה
- garicho
- Accent Coupe
- hans
- מחכה
- דובצע
- benny62
- David32
- מלטבשי
- mcshmupi
- פינדר
- חיים יוד
- flytomars
- shai590
- ninickname
- יבגניפ
- Tom78
- yoelb
- viper83
- amosbmw
- beresford
- BoazB11
- axSupreme
- gpm11
- סולל הדרך
- Avia
- sfargol
- DubelBoom
- מי
