Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בנוגע לשיפורים מכניים (קולט 94)


שימו לב! השרשור הזה בן 6391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי חיפושים מעמיקים בפורום וקריאה של כמה שעות מה אומר מושג ומושג הגעתי להחלטה זריזה של מה אני מתכנן לעשות לקולט שלי.

 

כאמור יש לי קולט 94 ידנית, ואחרי מחשבות רבות רציתי לשתף אותכם במה שהחלטתי ולהתייעץ אם זה הצעד הנכון.

 

החלטתי להביא צ'יפ, לבטל את הממיר הקטליטי ולעשות צנרת 2 צול, אגזוז זרימה חופשית ולהתקין פילטר אוויר אינטק ששואב אוויר מאזור הטמבון (אוויר קר נותן יותר כח לפי החיפושים שלי בפורום), ואולי בסוף להתקין קאמשפט חם!

 

השאלות שלי הן:

1- האם השיפורים הללו יורגשו בצורה ניכרית???

2- להערכתכם מה העלות של שיפורים כאלו???

3- להעריך באחוז או בכמה כ"ס יורגש ההבדל אם יורגש בכלל....

 

תודה מראש!

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

ספק אם היה ב94 ממיר קטליטי.

צנרת 2 אינטץ לא יתן כלום,גם הצ'יפ לא. ופילטר אולי ייתן למנוע קצת יותר נשימה במהירויות גבוהות(או נעילה הידרוסטטית בחורף.)

גל זיזים חם יותר יהיה השיפור המורגש ביותר מכל מה שציינת, אך עלייך לקחת בחשבון את הירידה בנוחות הנסיעה,סל"ד סרק לא יציב ומעיין "נפילות" קטנות.

 

אם אתה רוצה כוח?!

אטם ראש מחוזק, ברגי ראש של arp (אם אתה מוכן להשקיע,אז גם בוכנות מחוזקות של je או weseco) וקיט ניטרו רטוב יתנו את יחס הכח סוס לשקל הגדול ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או השתלת מנוע ל-4G63 מאקליפס / גאלאנט VR4 / איבו על שלל דורותיה וגם איגל טאלון.

2.0L מוגדש שנכנס אצלך באוטו בלי בעיה ועם פוטנציאל שיפורים מדהים.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
או השתלת מנוע ל-4G63 מאקליפס / גאלאנט VR4 / איבו על שלל דורותיה וגם איגל טאלון.

2.0L מוגדש שנכנס אצלך באוטו בלי בעיה ועם פוטנציאל שיפורים מדהים.

 

מוטי

אמת לאמיתה! רק שהסבה כזו תעלה יותר מהרכב.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב זה לא נדל"ן.

מי שמשקיע בשיפורים עושה את זה כי הוא נהנה.

ברור שהשתלת 4G63 תעלה לא מעט אבל היא גם תניב את התוצאות הטובות ביותר.

בסופו של דבר, סתם העלתי את העניין כאופציה :-).

 

לגבי צ'יפ, אגזוז "2 וכו', מדובר יותר בכ"ס פסכולוגי על מנוע קטן כ"כ.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי/ אורן ידידיי,

 

עפ"י השאלה וסוג הרכב ברור לחלוטין שמדובר בבחור צעיר שמחפש לשים באוטו כמה אלפים בודדים שיסע יותר טוב. אתם נתתם לו פיתרונות של עשרות אלפי שקלים!

אני לא מבין למה שניכם מתנגדים לפורמולה של "אגזוז+קאמשאפט+פילטר+ציפ", זאת יופי של התחלה ואין שום סיבה שבעולם לא לעודד את הבחור לעשות את זה!

אורן, אין גם שום סיבה לקפוץ ישר לקאמשפטים 305 ולא להצליח לשמור על סל"ד בסרק. 285 (FAST ROAD) יתן יופי של ביצועים בלי פגיעה בנוחות!

 

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
מוטי/ אורן ידידיי,

 

עפ"י השאלה וסוג הרכב ברור לחלוטין שמדובר בבחור צעיר שמחפש לשים באוטו כמה אלפים בודדים שיסע יותר טוב. אתם נתתם לו פיתרונות של עשרות אלפי שקלים!

אני לא מבין למה שניכם מתנגדים לפורמולה של "אגזוז+קאמשאפט+פילטר+ציפ", זאת יופי של התחלה ואין שום סיבה שבעולם לא לעודד את הבחור לעשות את זה!

אורן, אין גם שום סיבה לקפוץ ישר לקאמשפטים 305 ולא להצליח לשמור על סל"ד בסרק. 285 (FAST ROAD) יתן יופי של ביצועים בלי פגיעה בנוחות!

 

יניב

שלום ידידי.

אני לא בעד השילוב של החומוס צ'יפס סלט הזה,זאת יופי של התחלה להעשיר את מקבלי הממון בעיניין

מניסיון(רב) בתחום השיפורים ברכב השילוב הנ" לא יפיק יותר מכמה אחוזים בודדים,שוודאי לא יהיהו מורגשים בנסיעה, ובוח שלא אל מול שעון עצר.

כמו שמוטי כתב, זה רק פסיכולוגי, לכן אני ממליץ לבחור לשנות דברים שאכן יתנו שיפור משמעותי.

צ'יפ,פילטר, צנרת מלאה, וגל זיזים חם יעלו יות מקיט ניטרו רטוב אטם ראש מחוזק, ברגים ואומים ועבודת מוסך.

ואת התוספת כ"ס שיתקבלו אין מה להשוות.

בברכה אורן בן סימון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצדיק את אורן בנושא היעילות של הניטרו רק שיש כאן בעיה אחת משמעותית ועניין אחד שנוהגים לשכוח ממנו.

 

העניין שנוטים לשכוח - ניטרו מוסיף לתערובת חמצן שאכן נשרף מצוין, רק שאתה מעלה את כמות האויר ביחס לדלק בתערובת, ולמרות שלא צפוי נזק למנוע בגלל חום אתה בעצם הופך את התערובת לעניה יותר אם לא תשנה כלום בהזרקה במקביל.

 

הבעיה של ניטרו - הבלון מתרוקן ודורש מילוי מחדש בכל פעם.

 

פתרון כמו השתלת מנוע הוא קבוע ולטווח ארוך.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברים

לבחור במקום להשקיע בדבר האחרון ברכב ,הייתי משקיע בראשונה בסט חישוקים וצמיגים,בולמים,בלמים ,מסרק בעל יחס העברה קצר,מכין את הבסיס ולאחר מכן מתפנה לעצות הטובות שקיבלת כאן

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים זה דבר ראשון!!!

 

אז אחרי שקראתי את הדברים אני מוכן להתחיל את השילוב של מה שהצעתי

עכשיו התווספה לי שאלה נוספת

 

היכן אני רוכש קאמשפט חם??? או שניתן להפוך את שלי לחם???

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או השתלת מנוע ל-4G63 מאקליפס / גאלאנט VR4 / איבו על שלל דורותיה וגם איגל טאלון.

 

פתרון כמו השתלת מנוע הוא קבוע ולטווח ארוך.

 

מוטי

מוטי,

השמש הקליפורנית נותנת לך בראש בזמן האחרון?

מאיפה בדיוק מקריצים מנועים כאלה בארץ הקודש?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אז אחרי שקראתי את הדברים אני מוכן להתחיל את השילוב של מה שהצעתי

 

קובי.

קראת מה שכתבו לך?

 

שה"שיפורים" שהצעת לא יתנו לך ממש תוספת הספק, וישנן דרכים אחרות לשיפור הרכב.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי,

השמש הקליפורנית נותנת לך בראש בזמן האחרון?

מאיפה בדיוק מקריצים מנועים כאלה בארץ הקודש?

יניב

מיבאים.

היום הכל ניתן לעשות

אם יש $$$

בכל מקרה, אני לא הייתי מחליף סתם קאמשפט

המנוע שלך (במידה וזה המקורי) הוא בן 12.

מה עם מיסבים? טלטל? אולי חריטות לבוכנה? תגדיל את נפח הצילינדר?

אתה לא תקבל כלום עם קמשפט

זה לא מנוע 4500 אתה יודע...

באוטו שלך, גם אם הפילטר הפתוח שלך יישב מאחורי הבלוק, כל עוד הוא לא סתום, אתה כמעט ולא תאבד מומנט.

פילטר פתוח לא משנה כלום כמעט. בטח שלא במנוע קטן שכזה

גם לא אגזוז מחץ וחלונות צבועים בשחור.

 

אני במקומך הייתי חושב על בטיחות ונוחות לפני מהירות. מה שגם אסור בארץ לעבור מהירות מסויימת לפי חוק.

תשקיע במערכת בלימה ובבולמים.

אחרי שישתחרר עוד כסף, תתחיל עם מעבר למנוע אחר.

במנוע שלך האופציות קטנות.

הומלץ פה על להחליף למנועים אחרים, הקטע הוא, מה החוכמה בקולט שמורידה לגלגל 180 כ"ס ויותר?

אתה עדיין עם גלגלה 13, וברקסים של אופנוע (רק שלאופנוע יש מחורר ולך אין).

גש לבטיחות קודם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי,

השמש הקליפורנית נותנת לך בראש בזמן האחרון?

מאיפה בדיוק מקריצים מנועים כאלה בארץ הקודש?

יניב

מאותו המקום שמביא מיני מנועים כמו T16 לפיז'ו ואפילו סתם מנועי MI16 ושאר מנועים שמועדים להשתלות שאתה בטוח מכיר.

:-P:wink:

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכר יביא לך גם מנוע של ספיטפייר אם תשלם. לדעתי, שווה. מנוע רולס רויס גריפון של ספיטפייר הפיק מעל 2000 כ"ס באמינות. אם תסתפק ברולס רויס מרלין זה עדיין משהו כמו 1500 כ"ס.

למוטי יש יותר נסיון בטיפול במנועים כאלו אז הוא יוכל להרחיב.

אפשר גם מנוע סילון.

אפשר גם להרכיב את הבודי של הקולט על שלדה של F1.

ואפשר להסתפק ביציאה ספורטיבית לאגזוז מאוטו דיפו.

 

בקיצור, השאלה שכולנו מסתובבים סביבה כמו זבובים וזורקים רעיונות לא רלוונטיים היא:

מה התקציב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...