Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

INTERCOOLER בלי טורבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניצלו"ש קטן:

 

נניח שניתן היה למצוא דרך להעביר את האויר הנכנס למנוע אטמוספרי רגיל דרך מקרר (או פריזר, לשיקולכם) בדרכו אל תוך המנוע, כך שהאויר היה מגיע בטמפ' נמוכה משמעותית מטמפ' הסביבה (נניח 10 מעלות צלזיוס באמצע אוגוסט לוהט). האם קירור שכזה היה גורם למנוע המדובר (אטמוספרי, כאמור) להיות יעיל יותר, ולכן להפיק כ"סים וקג"מים עודפים על פני אותו המנוע בלי הפריזר האמור?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אף אחד לא מכריח אותך לקרוא אותו.

אם לא מתאים לך על השרשור - צא ממנו.

יש מספיק שרשורים אחרים לקרוא בלי לקבל כאב ראש.

 

מוטי

סליחה שכחתי להוסיף סמיילי,צחקתי כמובן,הייתי ציני ,הנושא דווקא מעניין ולכן קראתי את כולו,אין צורך לכעוס.

פורסם
ניצלו"ש קטן:

 

נניח שניתן היה למצוא דרך להעביר את האויר הנכנס למנוע אטמוספרי רגיל דרך מקרר (או פריזר, לשיקולכם) בדרכו אל תוך המנוע, כך שהאויר היה מגיע בטמפ' נמוכה משמעותית מטמפ' הסביבה (נניח 10 מעלות צלזיוס באמצע אוגוסט לוהט). האם קירור שכזה היה גורם למנוע המדובר (אטמוספרי, כאמור) להיות יעיל יותר, ולכן להפיק כ"סים וקג"מים עודפים על פני אותו המנוע בלי הפריזר האמור?

האנרגיה שהיית צריך להשקיע בקירור האויר, תגרום לכך לעדיף להשאר בלי המערכת ליעילות גבוהה יותר.

פורסם

בקיצור אין עדיין טכנולוגיה לקירור יעיל יותר (חסכני באנרגיה+ קירור שלא פוגע בדחיסה של האוויר) מאשר האינטרקולר.

ושאלה נוספת החיכוך בין האטומים של האוויר בעת דחיסה הוא מה שגורם לאוויר להתחמם?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:


×
×
  • תוכן חדש...