שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
היי ברשותי מזדה שמעתי שניתן להשיג בארץ טורבו בשבילה אני מדבר על 323Fמי שמכיר ויודע אפה אשמח לקבל תגובות
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האם אפשר להסתפק ב-Bump stops בלבד או שצריך/רצוי להרכיב גם את ה-Shock mounts של החתול השמן?
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני צריך גאנט אחד כרגע התקציב הוא עד 2000ש"ח או 480$USD בינתיים הסתכלתי באתר tirerack ומצאתי שם גאנט של BBS שמתאים יפה לתקציב ומתאים מאוד לאוטו השאלה היא כמה עולה משלוח בערך (משקל הגלגל כולל אריזה בסביבות ה9ק"ג) וכמה דופקים מכס ? אני צריך קישורים לחנויות מומלצות בחול ששולחות לארץ כי tirerack לפי מה שהבנתי לא שולחים מחוץ לאמריקה קיימת האפשרות התיאורטית בלבד (המחירים) של לקנות בארץ , הבעיה שלא ראיתי בינתיים שום מקום שמוכר BBS או גאנטים ברמה טובה כל מה שמצאתי זה בעיקר זבל וחיקויים , אבל אם בכל זאת מישהו מכיר מקום בארץ ששווה לבדוק אצלו שירשום בבקשה אשמח לקבל עזרה מאנשים שהזמינו כבר גאנטים מחול ויכולים לעזור ולתת מידע תודה מראש
הודעה אחרונה מאת shogun_rua, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני מעוניין לשפר קצת את הפורד RS שלי אחרי שהיא כמעט שנה ברשותי ולאחר ישור קו רציני שכלל צמיגים, נזילות, מערכת קרור ברקסים ועוד.. ה''שיפורים'' ששמתי עד עכשיו למנוע הם: SIMOTA קרבו אייר שנתן קצת נשימה טובה למנוע ודוד פרי פלוו של ראמוס וזה רק בגלל הדוד האחורי שהיה לפני היה קרוב מחלודה וזה יצא לי די משתלם אז בגלל זה שמתי אותו למרות שהוא לא נתן לי יותר מידי בתכנון לשים צ'יפ של סופר צ'יפ והייתי שמח לעוד קצת הצעות יעילות לשיפור המנוע ברמה האטמוספרית ללא גדישה שיפורי שילדה שבתכנון: סטראט באר קדמי ואחורי של OMP כבר הוזמנו בדרך לארץ 4 בולמים + קפיצים או של בילשיין או של אייבך מחכה להצעות מחיר כרגע הצעות לשיפורים וחוות דעת נוספות יתקבלו בברכה אם ידוע לכ…
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אחרי הטורבו יש לי מקום לחיישן. אני מעוניין להתקין egt או afr. אם ארצה afr לא אוכל להשתמש בחיישן למדא המקורי אלא אאלץ לשים אחד עבור הafr. קריאת חומר מהארץ אומרת כי יש להתקין את חיישן הegt לפני הטורבו. מקריאת הוראות של אוטומטר מדובר על אחרי הטורבו. ראו: http://www.autometer.com/download_instruction/652F.pdf יש הצעות איזה שעון להעדיף והיכן למקמו? בוסט כבר הזמנתי והוא בדרכו וגם פוד לשני שעונים ומכאן השאלה. ירון
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם, אתמול קניתי רכב, רנו מגאן קופה שנת 2000 מנוע 1.6 16v. ואני רוצה לשים לרכב פילטר אוויר פתוח, בוא נגיד עד 500 שקל, משהו איכות ושיתן צליל יפה. אגזוז, לא רוצה משהו ענקי..משהו בינוני בוא נגיד 2'-3' (יציאה)? ושלא יעשה רעש של מטוס, אלא סאונד יפה שישתלב עם הפילטר. מה לגביי משתיק, האם כדאי לשים את זה ? גם לא רוצה משהו בולט שישר קופץ לעין, אני מב"ש ולא חסר פה גנבים ואנשים שמשעמם להם בחיים, אז הם מחליטים להשחיט. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
בניה עצמית של סעפת יניקה, אם יש למישהו מושג לגבי חישובי נפחים, אורכים או טיפים אחרים 1 2
מאת Moti - Miata R-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אני שוקל בניה של סעפת יניקה למיאטה. למה? כי אני יכול . השאלה היא בעצם על איזה עקרונות הנדסיים בא אדם ומעצב לרכבו סעפת יניקה. עד כה, הידע שאגרתי בנושא לא מספק תשובות אמיתיות לכל מיני שאלות שיש לי ולעיתים רבות גם עומד בסטירה לנמצא בשוק. עקרונות שנראה כאילו יש הסכמה עליהם הם בעיקר אלו הנוגעים לאורך הקנים - ארוך = יותר מומנט בסל"ד נמוך, ולחלופין קנים קצרים ועבים יותר משמעותם יותר כ"ס בחלק העליון של הסקאלה. להפתעתי, רוב סעפות האפטרמרקט שראיתי על היום משתמשות בקנים ישרים בעוד שההגיון שלי אומר שקנה בצורת משפך (ונטורי) דווקא יעבוד יותר טוב גם אם מדובר בסעפת נורמלית עם מצערת אחת. עוד הפתעה היא לגלות שלרוב הסעפות חתך מרובע (או זוויתי אחר) של המיכל עצמו (ה-Ple…
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
איך משפרים ביצועי מנוע לפולו שנת 98 ,75 כ"ס, 1.6 ידנית? ואיך משפרים צריכת דלק?
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום. מה היעילות של כסאות ספורט? והאם כל כסא ספורא יכול להיכנס לכל אוטו? למה צריך אותך? הם נוחים בכלל? והאם אין בעיה לעבור איתם טסט. אשמח לקבל עוד כל מיני פרטים על הכסאות האלו תודה
הודעה אחרונה מאת omri89, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ראשית, ברכות על הפורום החדש. מקווה שיגיע לגדולות. הסרן האחורי ב205 שלי התחיל להגיע לסוף חייו המועילים. הוא חורק במעבר על מפגעים חדים והגרוע מכל - הצמיגים משפשפים את מרכז הרכב כשיש משקל על הסרן האחורי. אני מתכנן שיפוץ של הסרן האחורי (החלפת מוטות פיטול, מיסבים ובולמ"ז) במידת האפשר או החלפה של הסרן קומפלט באחר (במידה ומצבו לא מאפשר שיפוץ או שאינו כדאי לשיפוץ). אני מעוניין לנצל את החלפת הסרן כדי לשדרג את התנהגות הכביש של ה205. כרגע, הרכב נוטה יותר מדי לתת היגוי, וקשה מאוד להגיע להיגוי יתר. דרושה פרובקציה סופר-רצינית כדי לאבד אחיזה בסרן האחורי. זה בטוח ונעים בנהיגה יומ-יומית, אבל אני רוצה קצת יותר. והדגש הוא על קצת. אני לא רוצה רכב עם …
הודעה אחרונה מאת אאוץ, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם הייתי רוצה עזרה במידה ואכן אחליט לשפר אף אם טיפה את האוטו חן אם חיצונית וחן אם פנימית(מוטורית) ממה להתחיל במידה ואכן ארצה לשפר את האוטו אף אם בקטנה מכאנית (האם מה פילטר אויר ואם כן משם לאן ?) וממה להתחיל במידה ואתחיל חיצונית ! כפי שאמרתי בעבר האוטו שלי זה דהיו סופר רייסר מנוע 1500 השיפורים יהיו אך ורק בישביל עצמי בישביל ההרגשה הטובה שלי ! אחרי הכל הוא ירושה ואכן רוצה להחזיר אותו טיפה לחיים ! תודה והמשך יום נעים !
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכל חבריי הפורום קוראים לי כפיר ואני גר בכרמיאל אני נוסע בגאווה ביונדאי 95 (כי אין ברירה $$$$) כששאלתי את המוסכניק שלי לגביי החלפת חוטיי ההצתה לבעליי מוליכות גבוהה יותר או להחלפת פילטר האויר לפילטר מיסוג פתוח הוא אמר לי שאים לדוגמה אני אחליף את הפילטר חיישן החמצן יקבל יותר מידיי אויר ולא יעבוד כראוי לגביי החלפת חוטיי ההצתה הוא אמר לי שיכול להיות שחיישן ההצתה גם לא יעבוד טוב או עלול להישרף כעיקרון מה שהוא אמר נישמע לי הגיוני בכל אופן הוא מכונאי רכב ואני לא האם זה נכון אשמח לקבל תשובה מיקצועית אין לי בעיה עם אלה שנוסעים לאט יש לי בעיה עם אלה שחושבים שהם יודעים לינסוע מהר
הודעה אחרונה מאת אורן שרותי רכב, -
טוב, אז אם כבר יש כל מיני רעיונות הזויים בפורום, זה מפחית את הבושה בהעלאת הרעיון הבא שמתרוצץ לי בראש מזה זמן מה... אני בטוח שחלק מהנהגים כאן מכירים את התופעה של ירידת ביצועי הרכב בקיץ (עקב התפשטות האויר וירידה בכמות פרודות החמצן בנפח X שנכנס לתא הבעירה)לעומת החורף. בכל מזגן רכב יש צינור שעם הפעלת המזגן מתקרר מאוד ואף מתכסה בשכבת קרח. מה דעתכם על ייצור מחדש של הצינור הזה בצורה ספיראלית אשר יקיף את כל צינור היניקה שלהאויר (בא נגיד מהפילטר אויר ועד ראש המנוע) ויגרום לירידה משמעותית של טמפרטורת האויר שנכנס למנוע? אני יודע שב F1 מקררים בעזרת קרח יבש את הדלק ואת האויר, אז למה לא לנסות להשליך בצורה פרימיטיבית את העניין לעולם הרכב היום יומי? ברור לי שעם הדלקת המזגן חלה …
הודעה אחרונה מאת jo_jo, -
עזרה בנושא צ'יפ לרכב 1 2
מאת a.s- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
יש לי הונדה סיוי 2006 5 דלתות החדשה גיר I-SHIFT 140 כוח סוס 1800 סמ"ק אני ממש לא מבין בעניין הצ'יפים אבל מישהו שפגשתי אמר לי שהוספה של הדבר הזה למכונית וגם פילטר אויר לטענתו, תשפר לי את הביצועים באופן משמעותי. זה נכון? אם כן, איזה סוג אני צריך ואיפה עדיף לקנות ולהרכיב? והאם זה עלול להרוס לי את המנוע לחלוטין?
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3 אלף צפיות
יש לי פילטר אוויר פתוח של חברת סימוטה, וכמו כן, קיט ניקוי של החברה. הקיט ניקוי כולל בקבוקון תרסיס Cleaner ו בקבוקון OIl אפשר בבקשה הדרכה איך להשתמש בהם ? הסבירו לי היום בקצרה אך הייתי מעוניין בהסבר יותר מעמיק, תודה.
הודעה אחרונה מאת Caveman, -
-
- 9 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
הכוונה היא בחירת מיקום ל פתחי אוורור (לא יניקת אוויר) במקום אידאלי מבחינת עומס חום ו מבחינת חשמל (חשמל+מים=צרות). אני מצרף תמונות של אגן המנוע שלי ו של AX נוספת (מנוע זהה,צלום טוב יותר) ו AX נוספת שנראה שיש לה פתחים כאלו,למען קבלת תשובה מדויקת. אז כל מי שיכול לעזור (מוטי?) אני אשמח..... http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=546832FDEAB04413A52F969B719DA2B2&alid=
הודעה אחרונה מאת ArIeL_sQ, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האם היה שיפור משמעותי ? האם אני ירגיש את השינוי? תודה רבה נתי לא לצחוק עלי איין לי נסיון עם פילטר אוויר.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שתיי שאלות: 1. ערב טוב, בשיטוטי באינטרנט בנושא שיפורים לפיאט אונו, מצאתי כמה דברים מדהימים, ממה שעושים לאוטו הזה לדעתי, 90% מה-UNOאים המשופרות הן ללא טורבו ולכל צילינדר יש קרבורטור משלו! ז"א 4 קרבורטורים. לפי התמונות של המנועים מחו"ל אני מזהה שהמנוע זהה לשל אונו 1.4 הזרקה חד-נקודתית. כמו שקיימת בארצנו לאחר שעברה הסבה לקרבורטורים. ברוב התמונות הסעפות יניקה נראות אורגינליות ולא CUSTOM והקרבורטורים גם כן נראים מותאמים בדיוק לפי הסעפת של הקרבורטורים אורגינל. כאשר ניסיתי לחפש נתונים על השיפור או כתבות לא מצאתי הרבה חוץ מתמונות, רוב האתרים הם בשפות זרות כמו: איטלקית, לטינית, ספרדית. תמונת המחשה: http://www.enfierrados.com/wwwfierrados-autodromos/fotos%20galvez/05-0…
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכם יש לי איביזה 93, קרבורטור כפול, אני רוצה לשים פילטר פתוח ישירות לקרבורטורים, זאת אומרת לקחת את הפילטר עצמו ולהלביש אותו על היציאות עצמן של הקרבורטורים, מה שקורה זה שהמכסה מנוע לא נסגר כי הפילטר גבוהה מידי למישהו כאן יש רעיון אחר בשבילי? מה אפשר לעשות? מאיפה אני יכול לקנות צינור אולי בגודל שיכסה את שתי הקבורטורים ואז אותו אני יקח לצד האוטו וילביש ממנו את הפילטר.. (צינור בגודל כמו הכניסה של הפילטר) או הצעות אחרות יתקבלו בברכה.. תודה.
הודעה אחרונה מאת boxer 19, -
רכשתי לפני מס' ימים קליאו MK1 כסופה נועלת חישוקי 17" במידה 205/40/17 בולמי קוני שכרגע נדמה שהם על קשיחות מירבית יש ברשותי אגזוז סברינג אובלי (נפוץ באיביזה טורבו) ואני מחפש מתקין טוב , בגלל שהאגזוז מאוד גדול צריך לחתוך את הפגוש כדי שהאגזוז יבלוט כמה שפחות , ראיתי כמה התקנות עם מעניין פלסטיק או גומי שמולבש על הפגוש ברווח בינו לבין האגזוז כרגע יש תחושה שהמנוע קצת חנוק ומסרב להגיע לטורים גבוהים במהירות. מה אתם ממליצים לעשות? לפרק את הממיר או אם אפשר לנקות אותו , מה לגבי הטסט? , אני לא רוצה שיווצר מצב של רעש חזק מהאגזוז אלה באס נעים לאוזן , מה ההמלצות? (כולל עלות) האוטו מגמגם ביציאה מהמקום וזה מרגיש כאילו צריך כיוון או מתיחה של הקלאץ (נכבה מהר מאוד) כמו כ…
הודעה אחרונה מאת pelo911, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם האם יש איזשהי אפשרות לשפר סיאט איביזה 87 1.2 הציעו לי להחליף טבעות לאוטו, אמרו שזה יעזור ... תציעו כל מיני פריטים\טיפולים שיעלה את הכ''ס של הרכב ... (תמונה של הרכב) http://img100.imageshack.us/my.php?image=foto147tz6.jpg
הודעה אחרונה מאת eliranush, -
- 49 תגובות
- 13.1 אלף צפיות
**אין להעתיק את המאמר המובא כאן בשלמותו או חלקים ממנו (כולל תמונות) בלי אישור מפורש ממני שיינתן אך ורק בה"פ** הרי לכם תרגום של מאמר שלי שנכתב במקור באנגלית ושקישרתי קודם בשרשור אחר. מטרת המאמר המקורי הייתה להנחות את תושבי פורום המיאטות העולמי בבחירת מושבים ורתמות מירוצים לרכבם, מוגש כשירות לתושבי CF וכמובן לכל העוסקים בספורט מוטורי בארץ הקודש . בחירה של מושב מירוצים - מקום בטוח להושיב את עצמכם הדבר הראשון שאנחנו רוצים לבדוק במושב מירוצים הוא חוזק המושב עצמו על פי הרייטינג של ה-FIA, הפדרציה המוטורית עורכת מבחנים למושבים ומדרגת את החוזק שלהם במטרה לתת או לא לתת להם תו תקן של ה-FIA למירוצים. מבלי להיכנס ליותר מדי פרטים, המושב אמור להגן על הגוף שלך…
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
שיפורים במיאטה NB 1 2
מאת toM\\\- 17 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
ברצוני לשפר את המיאטה שלי, שיפורים אטמוספרים אמנם אבל בשאיפה להשיג יותר מומנט. אחרי רביצה על האתר של בריאן גודווין חשבתי על הדברים הבאים: קיט יניקת אוויר MonsterFlow: http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/17-1006.html מערכת פליטה Power Pulse Header: http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/11-1026.html ביחד עם זה ttp://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/11-1007.html או זה http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/11-1001.html יש למישהו רעיונות/הצעות/תיקונים? תודה תום
הודעה אחרונה מאת miataboy, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
ראיתי שעל קופסת פילטר האוויר יש חיישן. יש גם כל מיני תעלות עם עיקולים מיוחדים שמובילות את האוויר לקופסא ונראה לי שמטרתם למנוע מערבולות באוויר שמגיע לפילטר. האם ואיך ניתן להתקין פילטר פתוח ברכב כזה? יונדאי לנטרה 1996 1.6 ידנית
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
צ'יפ מנוע - כדאי? 1 2
מאת Dum- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
רציתי לדעת האם כדאי להתקין צ'יפ למנוע ל2 מכוניות, רובר 416 97, ורנו קליאו 94. מדובר על אחד הצ'יפים שפה http://www.carshops.co.il/categories/99.html&zenid=9b897e987e4c246d1a64a2028b7ec78e דיברתי עם הבן אדם שם והוא אמר שזה יוסיף לכל אחת מהמכוניות 10-12 כ"ס.
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם . ליפני חודש קניתי יאריס TS שנת 04' ועד עכשיו אני מאוד מרוצה מהאוטו . עכשיו אני מעונין ל"שדרג" כמה דברים . כמו , רפידות ברקס טובות יותר , קלצ' טוב יותר , פילטר פתוח וכן אגזוז . עכשיו שאלתי היא האם יש משהו שהוא לא ממומלץ ? ( שמעתי שפילטר לא כל כך מומלץ כי הוא לא מסנן מספיק ?! וכו' ). מה אתם ממליצים ? תודה כפיר .
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
לפני שבוע וחצי נסעתי במיאטה NC עם שיפורי אחיזה של מזדה ספיד הכוללים את : מתלים: http://www.finishlineperformance.com/cgi-bin/shopper?preadd=action&key=MIAS1006 http://www.finishlineperformance.com/cgi-bin/shopper?preadd=action&key=MIAS1007 קפיצי הנמכה: http://www.finishlineperformance.com/cgi-bin/shopper?preadd=action&key=MIAS1004 ובנוסף: http://www.finishlineperformance.com/cgi-bin/shopper?preadd=action&key=MIAS1005 להפתעתי הרכב התנהג אחרת לגמרי מהמיאטה 2006 הדגמה של החברה. השינוי היה כל כך גדול שמרכב עם פחות רגש ופחות חדות - דבר שגרם לי לא לרצות את המיאטה החדשה, נהגתי פתאום ברכב נפלא עם היגוי מצויין. דבר שגרם לי כן לרצות לקנ…
הודעה אחרונה מאת senda, -
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם אני בעלים גאה של ס.לאנסר ידנית , אני מעונין לשפר אותה, ידוע לי שהפוטנציאל הכללי שלה לא משהו, אז רציתי לדעת: 1. האם אני יכול לשתיל מנוע 1800 לרכב שלי? אולי של גאלאנט משנתון 96' ומעלה? 2. אם כן , אני צריך גם גיר ידני אחר או שהגיר יכול להתאים? 3. האם אני צריך להגדיל את קוטר בלמי הדיסק הקדמיים? 4. האם יאשרו לי את השינוי במשרד הרישוי? 5. האם אני יכול להשתמש במנוע אחר? הסיבה שאני מעונין במנוע של הגאלאנט הוא שכל מנוע אחר ידרוש המון פרוצדורה. אני אשמח לכל תשובה מקצועית ועניינית.
הודעה אחרונה מאת יוגב R, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אני נתי אני חדש בעסק של הרכב עכשיו אני צריך כמה הסברים מה הפירוש הגזוז זרימה חופשית ומה הוא נותן לי מה הפירוש פורק לחצים מהוא נותן לי פילטר פתוח מהו ומה הוא נותן לי מוט מייצב עליון תחתון מה הוא נותן לי תודה רבה נתי.
הודעה אחרונה מאת פולו,גולף, -
שיפורים למאזדה 3 1 2
מאת MSL- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
לאחר ניסיונות חיפוש לא מצאתי את התשובה שרציתי. ברשותי מאזדה 3 1.6 גירסת 5 דלתות. לאחרונה,התעניינתי בשיפורים לרכב כאשר פניתי לחנות שיפורים הוא המליץ לי על דוד אחורי ופילטר אוויר פתוח. איזה הצעות יש לכם לשיפורים חוקיים?ההצעות שהמוכר נתן לי טובות? חשוב לציין שאני רוצה לשפר את הרכב שיהיה יותר ספורטיבי,מהנה יותר לנהיגה ואם אפשר גם לשפר את הביצועים. תודה
הודעה אחרונה מאת =DJ Shadow=,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- DubelBoom
- רכוב כעומד
- avizaz
- bogib
- אורח לרגע
- yoav911gt2
- עוזי ל
- פול-טנק
- נהג חדש תקציב קטן
- ypz
- איציק נ.
- שחר 1
- elibaba
- Michaelgir
- daniel.asu
- AmitGo
- itzik123
- orsh99
- sperial
- IsraCar
- AUDIO KING
- Aviady001
- GTI33
- amosbmw
- שי
- נעם101
- yossiaviel
- David32
- farkash7
- Nemesis
- outnex
- yahaga
- Tal7
- itsik170
- רב הנסתר
- om2
- Pavlik
- garicho
- Ash1
- asix
- eladts
- asher111
- motior
