Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לשפר קצת את הפורד RS שלי אחרי שהיא כמעט שנה ברשותי ולאחר ישור קו רציני שכלל צמיגים, נזילות, מערכת קרור ברקסים ועוד..

ה''שיפורים'' ששמתי עד עכשיו למנוע הם:

SIMOTA קרבו אייר שנתן קצת נשימה טובה למנוע

ודוד פרי פלוו של ראמוס וזה רק בגלל הדוד האחורי שהיה לפני היה קרוב מחלודה וזה יצא לי די משתלם אז בגלל זה שמתי אותו למרות שהוא לא נתן לי יותר מידי

בתכנון לשים צ'יפ של סופר צ'יפ

והייתי שמח לעוד קצת הצעות יעילות לשיפור המנוע ברמה האטמוספרית ללא גדישה

 

שיפורי שילדה שבתכנון:

סטראט באר קדמי ואחורי של OMP כבר הוזמנו בדרך לארץ

4 בולמים + קפיצים או של בילשיין או של אייבך מחכה להצעות מחיר כרגע

הצעות לשיפורים וחוות דעת נוספות יתקבלו בברכה

 

אם ידוע לכם בקרוב מה מחיר השיפור שאתם מציעים אשמח לדעת

התקציב שלי הוא גבוה לא להתבייש להציע דברים יקרים :)

 

שמעתי שקם-שפט חם יכול להיות יעיל אבל בגלל שאצלי זה כפול אמרו לי שזה יעלה בסביבות ה10K הגיוני?

ואם כן האם זה יעיל לעומת המחיר?

והאם שיוף גל הארכובה לצורת סכינים זה טוב? ואם כן איפה אני עושה את זה?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

התקנת כבר פילטר אויר ואגזוז "פתוח", הצעד המתבקש הבא הוא החלפת 2 הקאמשאפטים ל FAST ROAD.

אני לא ממש אלוף עולם במנועי RS אבל אתה צריך לחפש משהוא בסביבות 265-285, לא יותר מזה.

יש משהוא מוזר בשילוש הקדוש הזה של פילטר/אגזוז /קאמשאפט.

כל אחד מהם בנפרד יתן תוספת הספק זניחה לחלוטין שעקרונית לא ממש מצדיקה את התקנתם.

גם כל צירוף זוגי של שניים מהשלושה לא נותן תוספת כח מדהימה.

שלושתם ביחד משלימים אחד את השני ומוכיחים את האימרה שהתוצר המוגמר עולה על סך הרכיבים.

משלושתם ביחד אני מעריך שתראה עליה של 15-18 כ"ס.

חפש מידע פה וגם פה.

בקשר למחיר? אין לי מושג מי אמר לך 10K אבל זאת הגזמה מטורפת, הקיט בחו"ל (שים לב, אני מדבר על קיט, לא על 2 קאמשאפטים) עולה 180 פאונד, תכפיל כפול 8 ותקבל 1400 ש"ח, גם עם משלוח, מכס והרכבה לא תגיע ל 10K. אם מישהוא נוסע לחו"ל ויכול להביא לך את הקיט (זה ממש לא גדול), אתה גומר את העניין ב 4K כולל הרכבה,טיימינג וטנק דלק מלא.

שלב הבא, מורידים ראש , מגדילים מעברים ושסתומים, תכין את המזומנין :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לצערי הדף ששלחת לי לא נפתח לי במחשב. :(

אבל עדיין אשמח לקבל עצמעות אפילו בע''פ של שיפורים בסיסיים למנוע

 

אז תוריד את התוכנה שפותחת את המאמר

 

ואם אתה עצל אז הנה לינק

 

Adobe Reader

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

ניסתי לחפש באתר שהבאת לי ולא מצאתי קאמשאפט לרכב שלי מישהו יכול להפנות אותי לאתר שאפשר לבצע הזמנה כמו שצריך?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
אז תוריד את התוכנה שפותחת את המאמר

 

ואם אתה עצל אז הנה לינק

 

Adobe Reader

 

אני לא עצל ואני אשמח שתגדי לי מאיפה אני מוריד את התוכנה כי אני לא רואה הרבה קבצים בגלל זה

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
אני לא עצל ואני אשמח שתגדי לי מאיפה אני מוריד את התוכנה כי אני לא רואה הרבה קבצים בגלל זה

 

בחייאת אריאל תקרא את ההודעה שלי עוד הפעם ותיכנס ללינק שהבאתי לך (כן כן הוא נמצא שם )

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
בחייאת אריאל תקרא את ההודעה שלי עוד הפעם ותיכנס ללינק שהבאתי לך (כן כן הוא נמצא שם )

 

כן שמתי לב לזה דקה אחרי שכתבתי את ההודעה וכבר הורדתי אותו.

בכל אופן תודה עזרת לי עם מלא מסמכים חשובים :)

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

לאחר חיפוש באינטרנט ובחיפוש לא מצאתי מקום שאני יכול להזמין ממנו קאמשאפט חם, מישהו יכול להפנות אותי לאתר כזה או מישהו בארץ שמתעסק בדברים האלה?

רצוי בUK משם אנ יכול להביא את זה ללא בעיה

מוטי אחרי שנעלת לי את השרשור בראשי מקווה שפה אתה תעזור לי :)

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

בפורום הנ"ל תמצא הרבה פרטים : WWW.RS2000-16V.COM

ראיתי שבפורום בתור שיפור כוח וזמינות הרבה מהם מרכיבים פרפר מצערת בקוטר גדול יותר , של פוקוס אם אני לא טועה

יש ליד לונדון חנות שיפורים גדולה מאוד לפורד בשם : https://www.burtonpower.com/Default.aspx

וגם פה תמצא חלקיפ מעניינים לאסקורט שלך :

 

http://www.needforspeed.co.uk/

 

חפש , גם באיביי לא חסר..

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

×
×
  • תוכן חדש...