Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

egt/או afr עבור אימפרזה


FifthGear
שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי הטורבו יש לי מקום לחיישן.

 

אני מעוניין להתקין egt או afr.

 

אם ארצה afr לא אוכל להשתמש בחיישן למדא המקורי אלא אאלץ לשים אחד עבור הafr.

 

קריאת חומר מהארץ אומרת כי יש להתקין את חיישן הegt לפני הטורבו.

 

מקריאת הוראות של אוטומטר מדובר על אחרי הטורבו.

 

ראו:

 

http://www.autometer.com/download_instruction/652F.pdf

 

יש הצעות איזה שעון להעדיף והיכן למקמו?

 

בוסט כבר הזמנתי והוא בדרכו וגם פוד לשני שעונים ומכאן השאלה.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

EGT אפשר לשים בשני מקומות, או בקולקטור ממש לפני הכניסה לטורבו או בראנר שיוצא מהצילינדר שבאופן מסורתי מגיעה אליו התערובת הכי עניה, במידה ויש כמובן צילינדר כזה (במיאטה יש, צילינדר מס' 4).

אם אתה לא יודע על צילינדר כזה, המקום הנכון למקם את החיישן הוא בקולקטור.

 

לגבי AFR, אם אתה מתכוון להתקין את אורגן האורות של אוטומטר דע לך ש-

1. הוא מיותר ולא עוזר בגרוש, אלא אם אתה בקטע של אורות מגניבים שקופצים מצד לצד.

2. די קשה לראות אותו באור יום.

3. ראה 1.

 

אני לא יודע למה הגעת למסקנה שאתה לא יכול לחבר אותו לחיישן החמצן המקורי, כשהיה לי אחד כזה באוטו הוא התחבר יופי.

אם אתה מתקין אחד תזכור שאת חיבור ההארקה (ה-Ground) לוקחים מהמנוע ולא מהשלדה.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכ"ז, ראה את קובץ הפי די אף המצורף, כתוב שם במפורש אחרי הטורבו.

 

ועוד מעניין כי, ניתן גם למדוד מהבלוק - ראה את ההוראות שוב.

 

בעניין הצילינדר העני באימפרזה מדובר בצילינדר מס' 2.

 

דבר נוסף, איסוף חומר בנושא העלה כי אני לא יכול לחבר את הafr לחיישן המקורי אלא אם המקור ששאבתי ממנו את ידע מטעה וטועה.

 

אני מאוד רציתי wideband עם לוג אך עלותו גבוהה למדי ועניין הזה אני מסכים איתך כי השעון של אוטומטר הוא לא אינפורמטיבי אך לדעתי, במקרים קיצוניים שהמנוע עני מאוד בדלק גם שעון כזה עדיף על כלום מהסיבה הברורה שמייד השעון מראה (באמצעים הדלים שלו) שהמנוע lean.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-מ-ק-ר-ה יש לי את הוראות ההתקנה של שעון ה-AFR לידי, אלו של ה-EGT בגראז' ואני אחפש אותן כדי לסרוק לך אותן מחר בבוקר.

בינתיים סרקתי את הדף הראשון בהוראות של ה-AFR, שים לב בעיקר לגבי מה שנאמר על החוט הסגול -

 

AFR1.jpg

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההשקעה. ניתן להוריד הוראות התקנה מקוריות מגריידי ואוטומטר כפי שהורדתי את קובץ הפי דיאף בהודעה ה1 שלי.

 

ראיתי את מקום החיבור למחשב ולא לחיישן, כמובן אני מבין, על חוט החיישן אל האגזוז יש מגן חום ולא כדאי לחתוך בו.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

שלום,אם כבר אתה משקיע,ובהנחה שהאימפרזה לא סטנדרטית,אז שעון EGT יתן את המענה הטוב ביותר(להוציא widebend)

כמו שאתה כבר יודע הצילינדר המועד לפורענות באימפרזה הוא צילינדר 2,שהוא האחרון שמקבל לחץ דלק,ובגדישות גבוהות\משאבת דלק חלשה הלחץ למזרק הנ"ל נופל וגורם לתערובת עניה.

לכן יש לחבר את החיישן בסמוך ליציאה של צילינדר 2 ולא אחרי הטורבו,שכן,יתכן ששאר הצילנרים בסדר ורק ב2 יש תערובת עניה,מיקום החיישן אחרי הטורבו לא יראה את זה.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ בחום על הווידבנד INNOVATE LM1.

למי שלא מכיר את המוצרים ניתן לראות באתר:

http://www.innovatemotorsports.com

 

 

כמו כן ניתן להוסיף עוד גאג'טים ל LM1 בכדי להקליט (DATALOG) עוד ערוצים (חיישנים) כמו EGT/RPM/ECT/IAT/AFR/MAP INJECTOR DUTY CYCLE ועוד ועוד ועוד!!!!!!!!!!

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...