Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור מיאטה NC


senda
שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וגם לא ידוע לך שצמיגי סליקס אסורים לשימוש בג'ימקאנות בארץ ובאופן כללי אסורים לשימוש ברכב שאין בו כלוב התהפכות מלא.

כל זאת בהנחה ואתה יודע מהם צמיגי סליקס (באמת, לא סליקס בסלנג המקומי).

 

למה להרכיב צמיגי 225 על רוחב 9 אינצ'?!

מה רע ב-8?

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

התכוונתי לסליקס-סליקס,

וצודק, לא ידעתי על התקנות באשר איסור שימוש בצמיגי סליקס בג'מיקאנה.

 

האמת שאני לא מבין למה להשקיע סכום כזה בשביל לשפר את הזמנים רק בשביל ג'מיקאנות,

לטעמי, העניין (ג'מיקאנות) הפך לתחרותי מידי, מה שעלול בעתיד להיפך לספורט לאנשים מבוססים בלבד,

ולכל השאר לא. ביודעין שאין להם סיכוי מול האנשים שהפרוטה מצוייה בכיסם- הם לא ישתתפו.

 

מה גם שהקונספט הייחודי לג'מיקאנות, זה הדגשת יכולת הנהג, שיפור שכזה, עלול "להסתיר" את יכולת הנהג.

 

מבחינתי- אני הייתי קונה צמיגים טובים ליום יום (שיתאימו גם לימי ג'מיקאנות), וצמיגים מתאימים לנהיגת דריפט.

ואת שאר הכסף משקיע בחיזוק החוליה החלשה של המיאטה- המנוע.

 

אלה היו 59 שניות על דעתי והמלצתי בנושא.

 

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביחי, תלמד את החוק הראשון במירוצים - זה שמנצח הוא זה שיש לו יותר כסף.

זו לא המצאה של ניב, רחוק מזה - מדובר בתופעה כלל עולמית.

יש סט של חוקים שכל הנהגים המשתתפים חייבים להשמע להם, זה שמצליח להוציא מהחוקים את המקסימום הוא זה שיש לו הכי הרבה כסף כי אפשר להשקיע יותר בפיתוח ויותר במוצרים איכותיים.

 

חוץ מזה אתה מתעלם מזה שלא שמים סליקס אמיתיים על רכב בלי כלוב שלם.

לדעתי גם כל התופעה של הדריפטינג ברכב פתוח בלי קשת התהפכות אמיתית במינימום היא טמטום נטו (וייסלחו לי כל המעורבים, ברור לכם שזה לא אישי נגדכם) עם תוצאות גרועות מאוד במקרה של התהפכות.

מילא ה-NC שמגיעה עם משהו מאחרי המושבים (טוב יותר או פחות זה נושא לשיחה אחרת), אבל ב-NB עם מלכודת העכברים או ב-NA בלי כלום?!? :evil:

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם לא ידוע לך שצמיגי סליקס אסורים לשימוש בג'ימקאנות בארץ ובאופן כללי אסורים לשימוש ברכב שאין בו כלוב התהפכות מלא.

כל זאת בהנחה ואתה יודע מהם צמיגי סליקס (באמת, לא סליקס בסלנג המקומי).

 

למה להרכיב צמיגי 225 על רוחב 9 אינצ'?!

מה רע ב-8?

 

מוטי

ראיתי שכל מי שייש לו 8 אינג שם 195 -205 והצמיג נראה יותר רחב,כנראה שייש יותר אחיזה .

אז למה לא להרכיב חישוק 9 אינג על 225 ?

למכירה זיכרונות של KINGSTON 1024MB 133Mhz SDRAM

בחצי מחיר :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, תסכים איתי שג'מיקאנה זה לא בדיוק מירוץ.

אולי בארץ, שפה חסר כל מסלול מירוצים, או כל פעילות מוטורית מסודרת, אולי הדבר נחשב למירוץ של ממש.

 

 

 

אבל אני לא רואה הצדקה כלשהי, מבחינה כלכלית להשקיע כ"כ הרבה על מקצים של דקות ספורות בלבד.

הכסף יכול ללכת על משהו מועיל יותר, ולטווח הארוך.

 

אני הייתי יותר נהנה להביא את הקורולה של המשפחה להתחרות שם, מבלי לדאוג מ"מירוץ החימוש".

אחרי הכל- זה ספורט שמדגיש את היכולת של הנהג ולא של הרכב.

 

ואם זה ימשך כך, הספורט הפשוט והעממי הזה ייחדל מלהתקיים לאוכלוסיה מסויימת ויפנה לאוכלוסיה אחרת, מצומצמת יותר. וחבל.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי את הקשר בין השאלה לבין הדיון, אבל בסדר, נזרום איתך.

התחריתי פעם אחת במסגרת מועדון PSI, וכרגע מחכה לג'מיקאנות נוספות מאורגנות, ליפי מקורות, לא יהיה בחודשיים הקרובים.

 

לא לוקח את זה ברצינות,

מה שכן, ותסכים איתי, שיותר כדאי לחזק את המיאטה מאשר לשפוך הון על תענוג של דקות ספורות.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אסביר לך את הקשר.

את השאלה מצאתי בין השורות של התגובות שלך.

מי שמתלונן על זה שהליגה תהיה יותר מדי תחרותית ויאכלו לי וישתו לי רוב הסיכויים שלא התחרה אף פעם ובמקרה שלך, עם כל הכבוד, לא הייתי רחוק בכלל מהמציאות.

אני דווקא כן זוכר איך אלו שכן התחרו והפסידו למכוניות יותר יקרות, טובות וחזקות מזו שלהם החליטו לשפר יכולות ולשפר את המכוניות שלהם במטרה לנצח, נגיד ניב, לדוגמא.

 

תמיד יהיו אנשים שיבואו לתחרות סתם כי הם נהנים לנהוג, אלה באמת יכולים לבוא עם הקורולה של המשפחה ולהנות מאי התחרותיות שלהם כי זה לא מעניין אותם לכאורה... למה להשתתף בתחרות אם לא מעניין אותך להיות תחרותי?

 

ולמרות שהדברים נכתבו אליך, הם מכוונים לאוכלוסיה הרבה יותר גדולה, אז אל תיקח את זה קשה או בצורה אישית לגמרי.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמרות שהדברים נכתבו אליך, הם מכוונים לאוכלוסיה הרבה יותר גדולה, אז אל תיקח את זה קשה או בצורה אישית לגמרי.

ולא הייתי קרוב לחשוב כך.

אחד המטרות של הפורום זה להגיע להארה. (נפשית ורוחנית? :lol:)

 

אתה אכן צודק,

אבל אתה שוכח את "פשוטי העם".

 

כנראה ש'טופ-דרייבר' בא לענות על הכל.

 

אני סיימתי את הוויכוח לגבי התחרותיות, אבל אתה מסכים איתי שעדיף לחזק את המיאטה מבחינת כוח?

 

זה שיפור בכל היבט- תחרותי ודריפטאי*.

 

 

אביחי

 

 

 

 

 

 

*(כל הזכויות שמורות :lol:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דריפטים שווים לדעתי לשחיה צורנית, וכל אחד יסיק מזה את המסקנות שתואמות את רוחו ואופיו שלו.

 

מבחינה תחרותית, לאו דווקא, אצלנו למשל שיפורי כוח מזיזים את האוטו שלך לקטגוריה גבוהה יותר, אני מאמין שגם בארץ מתי שתסתיים כתיבת ספר החוקים של הג'ימקאנה זה ייקרה.

 

נחש מה קורה שזזים לקטגורייה גבוהה יותר?

עכשיו אתה במירוץ חימוש בקטגורייה יותר יקרה וצריך להוציא עוד יותר כסף כדי להיות תחרותי!

איזה כיף, אה?!

מגניב!

 

או שלא.

אל תשכח שלמטבע יש שני צדדים.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שלמטבע יש 2 צדדים,

הצד השני שפיספסת, הוא שהוא יהנה לטווח הארוך יותר עם מנוע מחוזק.

 

גם לבעיה השנייה, לגבי קטיגוריות יש לי פיתרון-

 

"בשביל מה יש אחים?" :lol:

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביחי,

דבר ראשון, עם כל הכבוד לדעה שלך על איך צריך להשקיע את הכסף בשפור הרכב, מדובר בניב ובארנק שלו. תשאיר לו את החישובים הכלכליים.

שנית, שיפורים ברכב לטובת ג'ימקאנה לא מוגבלים רק ל"מסלול". כל מה שישפר את האחיזה, ההתנהגות והמהירות ישתלם גם בנהיגה בכביש.

 

מעבר לזה, כמו שמוטי ציין, בכל מקום שיש בו תחרות (ואנשים תחרותיים) כל אחד יעשה מה שהוא יכול כדי לנצח. מי שיש לו כסף להשקיע בעניין יעשה את זה (במסגרת המגבלות של התקנון).

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנית, שיפורים ברכב לטובת ג'ימקאנה לא מוגבלים רק ל"מסלול". כל מה שישפר את האחיזה, ההתנהגות והמהירות ישתלם גם בנהיגה בכביש.

ו-

 

גאנטים 18 אכן יתאימו רק לגימקנות. זה בהחלט יכול להתאים, אבל לפי ההנחה שאני משקיע כמה אלפים טובים לסט גימקנות בלבד. ככה גם לא אצטרך להחליף צמיגים על הסט הזה.

אז כך שזה לא יתבטא בנהיגה בכביש, אלא אם כן כבודו יתפתה.

 

ודבר שני, אני ממש לא מנסה להיכנס לארנק של ניב, וזה ממש לא מעניין אותי.

אל תשכח שזה פורום, מטרתו לעזור להחליט החלטות נכונות, גם כלכלית. (אל תשכח, גם הארות רוחניות. :lol:).

 

זהו בגדול.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לא פיספסתי את הצד של ההנאה לטווח הארוך עם שיפורי מנוע, ואין ממש צורך שאני אזכיר מה יושב אצלי בגראז'.

מה שכן התפספס פה אולי זה שאתה לא קורא לגמרי את מה שאתה עצמך כתבת ואת הנושא שלשמו נפתח השרשור - מדובר בשימוש תחרותי ולנקודה זו אני עונה, וכן - יכול מאוד להיות מצב שעוד 80 כ"ס יעשו לתחרותיות של הרכב רק נזק.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...