Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת אגזוז בקליאו ספורט (ועוד שאלות)


שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רכשתי לפני מס' ימים קליאו MK1 כסופה

נועלת חישוקי 17" במידה 205/40/17

בולמי קוני שכרגע נדמה שהם על קשיחות מירבית

 

יש ברשותי אגזוז סברינג אובלי (נפוץ באיביזה טורבו)

ואני מחפש מתקין טוב , בגלל שהאגזוז מאוד גדול צריך לחתוך את הפגוש כדי שהאגזוז יבלוט כמה שפחות , ראיתי כמה התקנות עם מעניין פלסטיק או גומי שמולבש על הפגוש ברווח בינו לבין האגזוז

כרגע יש תחושה שהמנוע קצת חנוק ומסרב להגיע לטורים גבוהים במהירות.

מה אתם ממליצים לעשות? לפרק את הממיר או אם אפשר לנקות אותו , מה לגבי הטסט? , אני לא רוצה שיווצר מצב של רעש חזק מהאגזוז אלה באס נעים לאוזן , מה ההמלצות? (כולל עלות)

 

האוטו מגמגם ביציאה מהמקום וזה מרגיש כאילו צריך כיוון או מתיחה של הקלאץ (נכבה מהר מאוד)

כמו כן בכל האצה חזקה בהילוך ראשון ושני ההגה נזרק לצד שמאל.

ויש רעידות בהחלפת הילוכים בטורים מאוד גבוהים.

מה דעתכם?

 

ולגבי הקשיחות הבלתי נסבלת מה אתם ממליצים לעשות?

איך ניתן לכוון את בולמי הקוני למצב שיספק אחיזה בשפע אבל יהיה נסבל ביום יום? (אל לשכוח חתך מאוד נמוך 205/40/17.

 

באופן כללי אני קצת מאוכזב מהביצועים של הקליאו (אולי גודל הציפיה כגודל האכזבה)

קיים חופש ושטח מת באמצע ההגה , על מה זה יכול להעיד?

במהירות מעל 150 האוטו מרגיש לא יציב בקו ישר (ב RSI הקודמת שלי המצב הרגיש הרבה יותר יציב ובטוח)

 

שאלתי הרבה שאלות , אשמח אם יהיו למישהו תשובות מפורטות.

כמו כן אני גר באיזור באר שבע וככל הידוע לי יש רק קליאו נוספת באיזור בצבע בורדו עם גבות פנסים קדמיים ובאמצע מספר הרישוי רשום 172 (אחלה קומבינה)

מישהו מכיר את הבעלים , אני רוצה לתת למישהו לנהוג על שלי לשם השוואה בביצועים .

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רכשתי לפני מס' ימים קליאו MK1 כסופה

נועלת חישוקי 17" במידה 205/40/17

בולמי קוני שכרגע נדמה שהם על קשיחות מירבית

 

תוריד קשיחות

 

יש ברשותי אגזוז סברינג אובלי (נפוץ באיביזה טורבו)

ואני מחפש מתקין טוב , בגלל שהאגזוז מאוד גדול צריך לחתוך את הפגוש כדי שהאגזוז יבלוט כמה שפחות , ראיתי כמה התקנות עם מעניין פלסטיק או גומי שמולבש על הפגוש ברווח בינו לבין האגזוז

 

יש סיכוי שתוותר על האגזוז? ימשוך תשומי מיותר משוטרים ויתרום מעט

כרגע יש תחושה שהמנוע קצת חנוק ומסרב להגיע לטורים גבוהים במהירות.

מה אתם ממליצים לעשות? לפרק את הממיר או אם אפשר לנקות אותו , מה לגבי הטסט? , אני לא רוצה שיווצר מצב של רעש חזק מהאגזוז אלה באס נעים לאוזן , מה ההמלצות? (כולל עלות)

הממיר מכיל חומר מסרטן, לא לנקות אותו בשום אופן!

 

האוטו מגמגם ביציאה מהמקום וזה מרגיש כאילו צריך כיוון או מתיחה של הקלאץ (נכבה מהר מאוד)

זה קלאץ הידאולי אין כבל בין הדוושה לבוסטר אלא משאבות הידראוליות.

כמו כן בכל האצה חזקה בהילוך ראשון ושני ההגה נזרק לצד שמאל.

ויש רעידות בהחלפת הילוכים בטורים מאוד גבוהים.

מה דעתכם?

 

ולגבי הקשיחות הבלתי נסבלת מה אתם ממליצים לעשות?

איך ניתן לכוון את בולמי הקוני למצב שיספק אחיזה בשפע אבל יהיה נסבל ביום יום? (אל לשכוח חתך מאוד נמוך 205/40/17.

 

באופן כללי אני קצת מאוכזב מהביצועים של הקליאו (אולי גודל הציפיה כגודל האכזבה)

קיים חופש ושטח מת באמצע ההגה , על מה זה יכול להעיד?

במהירות מעל 150 האוטו מרגיש לא יציב בקו ישר (ב RSI הקודמת שלי המצב הרגיש הרבה יותר יציב ובטוח)

 

שאלתי הרבה שאלות , אשמח אם יהיו למישהו תשובות מפורטות.

כמו כן אני גר באיזור באר שבע וככל הידוע לי יש רק קליאו נוספת באיזור בצבע בורדו עם גבות פנסים קדמיים ובאמצע מספר הרישוי רשום 172 (אחלה קומבינה)

מישהו מכיר את הבעלים , אני רוצה לתת למישהו לנהוג על שלי לשם השוואה בביצועים .

אתה בטוח רוצה לתת למישהו אחר לנהוג ?

תודה רבה

בבקשה

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - קשיחות מירבית לטעמי רק פוגעת בשליטה על הרכב.

 

מערכת האגזוז המקורית של הקליאו מצוינת ומותאמת בדיוק לרכב. רוב הסיכויים שכל מערכת אחרת (שלא עולה המון) לא תתרום במאום, ולכן מומלץ לחזור למקורי. אולי זו גם הסיבה שהרכב מרגיש חנוק.

אם ההגה נזרק לצדדים בהאצה - מומלץ לבדוק כיוון פרונט או לפחות זוויות גלגלים.

הקשיחות הבלתי נסבלת היא גם תוצאה של החתך הנמוך בגלגלים, אם תכוון את הקוני לפחות זה יעזור, אבל הרכב עדיין יהיה מאוד קשיח.

הביצועים אולי גם נפגעו מהשינוי בגלגלים, זה בהחלט הגיוני. ויכול גם להיות שזה משהו אחר (קלאץ' בסוף דרכו? מנוע לא מכוון?)

 

חופש ושטח מת באמצע ההגה - לא צריך להיות בקליאו ספורט.

חוסר יציבות בקו ישר במהירות גבוהה - אצלי ההגה קל מדי במהירות גבוהה מאוד, והרכב מרגיש קליל כתוצאה מכך. זה לא עניין של חוסר יציבות אלא רק תחושה פחות נעימה מההגה. הבנתי שדווקא בולמים משופרים והנמכה עוזרים בזה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תחושת היציבות במהירות גבוהה - בקליאו סטנדרטית אני לא זוכר שום בעית יציבות מתחת לאיזור ה-180. בסביבות 200 באמת מורגש קצת חוסר יציבות. מצד שני אנ יגם לא זוכר חופש בהגה במרכז. אולי יש לך בעיה - לך למוסך.

 

לגבי הקשיחות - הייתי שוקל להפתר מאחד מהשניים : צמיגים או בולמים ולעבור למשהו יותר נח אם אתה מחפש נוחות.

 

לגבי הקלאץ' - הקלאץ' מאד נקודתי ומי שלא מורגל (וגם מי שכן) יסבול מכיבוי של הרכב בזינוקים.

 

 

כל המהירויות כמובן פיקטיביות ונסעתי באוטו בכלל בחו"ל.

 

 

גלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאיזה מידות גאנטים וצמיגים כדאי להחליף?

חנויות ג'אנטים וצמיגים יחליפו לי את הסט לסט במידה קטנה יותר? (קיימת אפשרות כזאת?)

 

לכוון את הקוני למצב הכי רך שלהם? או שכדאי לכוון בצורה אחרת כדי לקבל שילוב של אחיזה התנהגות ונוחות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שהמידה המקורית הכי תתאים, 195/50 15R.

 

אתה יכול למכור את הגאנטים שיש לך עכשיו בנפרד ולחפש בפרוקיות את הגאנטים המקוריים של הקליאו (אני מאמין שלא חסרים בפרוקיות) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע כיוון של הקוני זה עניין של טעם, אישית אצלי זה סיבוב וחצי מקדימה לכיוון קשיח ושתי סיבובים מאחור כלומר האוטו דיי קשיח אבל בגלל שאני על המידה המקורית הצמיגים סופגים גם אחוז מסויים, מה שאני מציע לך לעשות זה לפתוח את כל הבולמים בחצי סיבוב ולראות אם זה יותר נוח אם לא לנסות לפתוח בעוד חצי עד שתמצא את מה שלדעתך הוא יחס סביר בין התנהגות לבין קשיחות.

מניסיון שלי פתיחה של הבולמים להכי רך זה ר-ע מבחינת התנהגות האוטו מתנהג זוועה לעומת כאשר הוא קשיח.

 

לגבי האגזוז והרעש שלו זה תלוי מאוד בדוד עצמו, לי יש אגזוז של סופרספרינט ויחסית הוא שקט ונותן באס נחמד... מה גם שהוא מותאם לקליאו ככה שאין שום חיתוך.

 

תשמע לגבי החנוק זה תלוי אם זה סתם תחושה שלך או שיש לזה ביסוס כלשהו כדי לפתור את זה אני מציע שתכנס למוסך ליישור קו כדי לעבור על כל הפילטרים למינהם כדי לדעת שאתה בסדר מהבחינה הזאת.

 

מגמגם יש לזה כמה סיבות אבל למשל אצלי זה היה מנוע צעדים לפני מוות, תנסה לבדוק את העניין.

 

חופש בהגה לא אמור להיות לך בכלל! תבדוק משולשים תפוחים דבר ראשון ומשם תתקדם הלאה.

 

לגבי היציבות אצלי עם קוני/אייבך הנמכה 50 והאוטו מוקשח האוטו מרגיש יציב במהירויות גבוהות מאוד בלי שום בעיה קילילות וכו'

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע כיוון של הקוני זה עניין של טעם, אישית אצלי זה סיבוב וחצי מקדימה לכיוון קשיח ושתי סיבובים מאחור כלומר האוטו דיי קשיח אבל בגלל שאני על המידה המקורית הצמיגים סופגים גם אחוז מסויים, מה שאני מציע לך לעשות זה לפתוח את כל הבולמים בחצי סיבוב ולראות אם זה יותר נוח אם לא לנסות לפתוח בעוד חצי עד שתמצא את מה שלדעתך הוא יחס סביר בין התנהגות לבין קשיחות.

מניסיון שלי פתיחה של הבולמים להכי רך זה ר-ע מבחינת התנהגות האוטו מתנהג זוועה לעומת כאשר הוא קשיח.

 

לגבי האגזוז והרעש שלו זה תלוי מאוד בדוד עצמו, לי יש אגזוז של סופרספרינט ויחסית הוא שקט ונותן באס נחמד... מה גם שהוא מותאם לקליאו ככה שאין שום חיתוך.

 

תשמע לגבי החנוק זה תלוי אם זה סתם תחושה שלך או שיש לזה ביסוס כלשהו כדי לפתור את זה אני מציע שתכנס למוסך ליישור קו כדי לעבור על כל הפילטרים למינהם כדי לדעת שאתה בסדר מהבחינה הזאת.

 

מגמגם יש לזה כמה סיבות אבל למשל אצלי זה היה מנוע צעדים לפני מוות, תנסה לבדוק את העניין.

 

חופש בהגה לא אמור להיות לך בכלל! תבדוק משולשים תפוחים דבר ראשון ומשם תתקדם הלאה.

 

לגבי היציבות אצלי עם קוני/אייבך הנמכה 50 והאוטו מוקשח האוטו מרגיש יציב במהירויות גבוהות מאוד בלי שום בעיה קילילות וכו'

 

 

מנוע צעדים אחראי רק על הטורים בסרק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלות בקליאו ספורט

כחלק מיישור קו שאני צריך לעשות אחרי הרכישה של הרכב

רציתי לנסות לזהות את הבעיות .

 

בהאצה חזקה במיוחד מעל 4500 סל"ד הרכב נזרק שמאלה (הגה מושך חזק).

בשילוב הילוכים בטורים מאוד גבוהים קרוב לקו האדום יש רעש חזק מהגיר .

תחושה של ווברציות חזקות מלוות ברעשים בהאצות חזקות.

נזילת שמן מהגיר.

שטח מת באמצע ההגה (קצת מאכזב ברכב שנחשב מאוד חד ומהנה לנהיגה).

במהירויות של מעל 150 קמ"ש הרכב מרגיש לא יציב לחלוטין , כאילו הוא עומד לעוף מהכביש

לשם השוואה ברנו RSI שהיתה לי לפני מס' שנים ההרגשה היתה הרבה יותר חדה בהיגוי והרבה יותר יציבה במהירויות גבוהות.

 

יש לציין שברכב מותקנים 4 קוני מתכווננים וצמיגי 205/40/17 של WANLY.

 

כמו כן כל ההגה מתקלף כידוע בקליאו , ידוע על בעל מקצוע שיכול לתקן את זה ע"י ריפוד עור מחדש??

 

תודה רבה

אשמח לקבל תשובות מפורטות מבעלי הקליאו

לגבי עליות והמלצות על מוסכים טובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ריפוד מחדש של הגה בעור תוכל לבצע צל "Race Car רפדות רכב" שברח' יצחק שדה 35 ת"א,

טל' 054-4634163 ובקש את רפי או את בנו אבי.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שיש לך אחלה אוטו :roll:

 

יש לך הרבה עבודה לעשות, אני הייתי מתחיל באיש שלדות ומיתלים מקצועי והחלפת צמיגים.

 

לאחר מכן לפי מה שאתה מתאר יש לך במה להשקיע.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא אמור להיזרק לשום כיוון בהאצה חזקה - בדוק כיווני פרונט, זוויות גלגלים, מתלים, הגה. לא אמור להיות גם שום שטח מת בהגה. אולי זה חלק מהעניין. אולי גם חוסר היציבות של הרכב במהירות גבוהה משפיע. הרכב עבר תאונות במקרה?

 

רעש חזק מהגיר - אולי סינכרון, כנראה שהתעללו בגיר של האוטו. ואולי נזילת השמן אחראית לכך?

 

מוסכים - בהתחלה הייתי מרוצה ממנור בפ"ת, כיום אני כבר ממש לא. היחס שקיבלתי מהם היה מתחת לכל ביקורת, והעבודה לא קונסיסטנטית - מספר פעמים היא בוצעה באופן טוב בהחלט, אבל פעם אחת עשו עבודה גרועה מאוד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנור מוסך רע בגלל שהיחס והמקצועיות שם לא קבועים יכול להיות יום שתבוא ויהיה יחס מעולה ועבודה טובה, ופעם אחרת הם חאפרים ויחס מתנשא ומגעיל.

רוני אתה יודע על מוסך אחר שנותן שרות טוב אבל גם את ההנחה של מנור? גיא אמר לי על המוסך בראשון... בעייתי ורחוק.

 

לגבי התקלות עניתי לך על חלק בפוסט הקודם שלי... כדאי שתקרא אותו.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שיש לך אחלה אוטו :roll:

 

יש לך הרבה עבודה לעשות, אני הייתי מתחיל באיש שלדות ומיתלים מקצועי והחלפת צמיגים.

 

לאחר מכן לפי מה שאתה מתאר יש לך במה להשקיע.

 

מזאת אומרת איש שלדות ומתלים מקצועי?

ולאיזה צמיגים כדאי להחליף?

ולגבי שאר התיקונים שצריך לעשות , למי כדאי לגשת ?? ומה העלויות בערך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא אמור להיזרק לשום כיוון בהאצה חזקה - בדוק כיווני פרונט, זוויות גלגלים, מתלים, הגה. לא אמור להיות גם שום שטח מת בהגה. אולי זה חלק מהעניין. אולי גם חוסר היציבות של הרכב במהירות גבוהה משפיע. הרכב עבר תאונות במקרה?

 

רעש חזק מהגיר - אולי סינכרון, כנראה שהתעללו בגיר של האוטו. ואולי נזילת השמן אחראית לכך?

 

מוסכים - בהתחלה הייתי מרוצה ממנור בפ"ת, כיום אני כבר ממש לא. היחס שקיבלתי מהם היה מתחת לכל ביקורת, והעבודה לא קונסיסטנטית - מספר פעמים היא בוצעה באופן טוב בהחלט, אבל פעם אחת עשו עבודה גרועה מאוד.

 

רוני

 

הבעלים הקודם טיפל כל הזמן במנור בפ"ת.

עשיתי בדיקה לפני קניה בדינמומטר בת"א , לא מצאו שהרכב עשה תאונה כלשהי.

לגבי נזילת שמן אמרו לי במוסך שצריך להחליף גומיות ולגבי הרעש בגיר אמרו שזה תושבות גיר - נשמע לא מקצועי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...