שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,544 נושאים בפורום הזה
-
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
נתחיל מזה שיש לי מיאטה NA ומה שהספקתי לעשות עד עכשיו זה להרכיב קשת התהפכות,להביא צמיגים וג'אנטים(בדרך),ולהרכיב דיפרנציאל L.S.D (יום ראשון על הבוקר). השלב הבא לפי דעתי צריך להיות בולמים. אפשרות אחת היא הקיט שמופיע בלינק הבא stage 2.5 https://www.flyinmiata.com/tech/suspension_packages.asp האפשרות השניה היא כנראה קוויל אוברים TEIN FLEX http://www.tein.com/flexdamp.html איכות הנסיעה לא ממש חשובה לי,הביצועים זה מה שחשוב. אם למישהו יש הצעות אחרות אני אשמח לשמוע. קובי
הודעה אחרונה מאת K_l_MX-5, -
לאחר בירורים בנושא שיפורי מנוע אטמוספרי יעילויות לגבי עליות החלטתי שאני הולך על פרוייקט החלפת המצערת לסט מצערות 45 ההחלפה תתבצע בהחלפת מצערות מזרקים מחשב ניהול מנוע סעפת יניקה וכיוונים לאחר שקבלתי גם הצעת מחיר חסרת תקדים שאין שני לה (7K) אני רוצה ללכת על זה . עכשיו לפי מה שהבנתי מבחור שהולך לעשות לי את זה שיש שני אפשרויות סינון אויר: 1) מסנן נפרד על כל מצערת 2)מסנן כללי שישב על כל הקומפלקס של ה4 מצערות אבל הוא אמר לי שהחסרון באפשרות 2 היא שאם כולם ישבו באותו מסנן יכול להיות גניבת אוויר מבוכנה לבוכנה בזמן שהיא יונקת והשניה דוחסת האם זה נכון? אשמח לקבל עצה איזה אפשרות היא הטובה ביותר ובגלל שהמצערות יושבות בחלק לא קר במנוע האם רצוי לבנות כונס אוויר על המכס…
הודעה אחרונה מאת yigaljet, -
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
ב-FCM כבר עובדים כמה זמן על מערכת מיתלים למיאטות NA ו-NB ולפני שבועיים בערך יצא לי סופסוף לנהוג על מערכת שהיא פלוס מינוס האבטיפוס האחרון לפני תחילת הייצור. הנהיגה שלי התבצעה בכבישים ציבוריים בלבד למרות שקיבלתי את ההזמנה לדגום את הרכב גם בג'ימקאנה למחרת (הייתי חייב להגיע לאיזו פגישה של העבודה ). לעניין - הרכב מרגיש כמעט כאילו הוא על מערכת המיתלים המקורית בנסיעה רגילה, נראה כאילו לא נפגמה נוחות הנסיעה במאום ועם זאת הרכב מרגיש מעט מוצק יותר בכבישים משובשים שמיאטה מקורית מרגישה שהיא קצת "מתרסקת". בהחלט רושם חיובי. בגלל שנוחות הנסיעה לא נפגמה הייתי בטוח שמצפה לי אוטו רך יותר ברגע שהכביש יתחיל להתעקל וכאן ציפתה לי הפתעה אמיתית - המכונית שומרת על זוויות גלגול מ…
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום - אני מחפש עצה/פתרון : כבר היום יש באוטו משאבה חשמלית (של גאסטי) חדשה ותקינה לחלוטין, בבדיקות שנעשו נמצאה שחסר דלק בעיקר לקראת ה 6000 וצפונה (כן הוא נוסע צפונה מ 6000 ...) . פתרון של 2 משאבות מחוברות בטור לא עובד טוב.פתרון של 2 משאבות (אחת לכל קרבורטור) בעייתי טבנית. מחפש משאבה או פתרון ללחץ גבוה יותר אבל לא לחץ שיפוצץ את הקרבורטורים. האוטו - AX 1600 עם ראש ספורט,קאמשפט , וכל החמוצים האפשריים האחרים. האם מישהו יש לו פתרון ? מנסיון ? מחו"ל ? תודה
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
שלום לכולם אני חדש כאן ברכב שלי יש טורבוt22 מקורי אני רוצה לשים ציפ ולהגדיל את הטורבו ליותר חזק לדוגמה t28 האם כדאי מבחינת סיבולת מנוע וכמה בערך עולה טורבו כזה תודה מראש מושיקו ד,א מי שיש לו רכב כזה משופר אשמח אם יחלוק איתי מידע ונסיון
הודעה אחרונה מאת naor205, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום! אם ברצוני לבצע גילוח לגלגל תנופה מי בארץ עושה דברים כאילו ?? הוא גם ידאג לאיזון ?
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
1) אוקי היום הלכתי לPITSTOP וקודם כל אני חייב להגיד שהיחס שם היה מעולה והם היו אדיבים והוגנים מאוד לדעתי. עכשיו באתי בכוונה של להתקין פילטר פתוח לרכב (רנו קליאו 94 לא RSI) אחרי שהסתכלו אמרו שיש בעיה שאין מתאם מתאים לפילטר והמיקום שאפשר לעשות לו בלי מתאם כמעט ולא ישפיע ומכאן אני רוצה ייעוץ מישהו יודע על מה מדובר בכלל ואיזה פתרונות יש? 2) רציתי לדעת מה יתן לי דוד זרימה חופשית של RAMUS לרכב מבחינת כח ותגובות של הרכב שלי. תודה
הודעה אחרונה מאת Dum, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
ברצוני לרכוש אגזוז זרימה חופשי בעל סאונד יפה הרכב הוא פולקסוואגן בורה מה העלות של אגזוז כזה? והיכן אפשר לרכוש אגזוז בעל האישורים המתאימים על מנת לעבור טסטים? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Hanan @ Spoiled, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
יש לחבר סיאט מודל 2005 , שנה וחצי על הכביש, הרכב חדש וללא שיפורים המלצתי לו לא לשפר את הרכב ביותר מידי שטויות, אלא רק פילטר, אגזוז, מיתלים וברקסים. האם אני צודק? בכל אופן, מי שיכול לתת לי מידע לגביי שמות ידועים וטובים מבחינת איכות וכמובן מחיר לפילטר,אגזוז מיתלים וברקסים שאלה נוספת, האם כדאי להחליף בכלל את הברקסים והמתלים? למי שיש את הרכב איזה המלצות לשיפורים הייתם ממליצים? תודה מראש, מאור
הודעה אחרונה מאת fox2, -
-
אהלן, לאחרונה אני מתחבט לא מעט אם כדאי או לא כדאי לי לבקר אצל פרילינג ולהוסיף עוד כ30 סוסים רעננים לאורווה. אני לא רוצה בעיות במכירת הרכב במידה ויחשבו ש"שחטתי" אותו (משום מה הרבה אנשים מקשרים בין שיפור לשחיטה). השיפור היחיד שיש לי כרגע הוא בולמי בילשטיין וקפיצי אייבאך. השאלה היא כזו: האם אתם הייתם "מגלים" לקונה על השיפורים ששמתם (בשביל לקבל איזהשהו יתרון במשא ומתן על המחיר) או שפשוט שותקים ונותנים לו להינות מהשיפור בשביל לא להרתיע אותו? תודה.
הודעה אחרונה מאת ariel saab 9-5t, -
החלפת קראנקשפט
מאת dany- 13 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
כיצד החלפת קרנקשאפט משפרת ביצועי מנוע אם בכלל?
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
חבר שלי התקשר אליי היום ואמר לי שאחרי חודשים רבים של חיפושים הוא קנה את סיאט טורבו והרכב עובר צביעה של מדרכות ומראות צד בצבע הרכב, החלפת צנרת המזגנים ברכב ועוד כמה דברים, עקרונית הוא רוצה להוציא את האוטו במצב חדש ולא פחות , הוא קנה רכב מלוקק יחסית יד ראשונה עם 90 אלף מודל 2002 , כמובן שילם מעל המחירון . הוא שאל אותי איפה הוא יכול ל"שפר" את הרכב שלו במקום אמין ובלי עבודה חאפרית . אני דווקא אמרתי לו להרגיש קודם את הרכב ולדעת מה הוא צריך התעקש דווקא שהוא רוצה לפחות כמה דברים . בהתחלה והדבר הכי חשוב לו הוא (ובלי להרוג אותי) פורק לחץ חיצוני וכמה שיותר מרעיש, ההסבר שלי שזה פחות טוב מפורק פנימי והצליל שמתנגן בעת הפריקה הוא פשוט אובדן לא עזרו . זה הדבר היחידי שהוא לא…
הודעה אחרונה מאת מאור ספיר, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
פורסטר מוגדש. ב-2500 טורים תוספת הכוח של המגדש מורגשת, ב-3000 בהחלט מספקת. לא עובר בדרך כלל את ה-4000, למעט האצות מזדמנות. במחסן מחכה מגדש קטן יותר. המטרה: כוח זמין בטורים נמוכים יותר, בהתחשב בטורים הנמוכים בהם אני נוסע, ובעובדה שהפורסטר נוסע גם בשטח, והטורים שם אף נמוכים יותר מאשר שיוט בכביש. אני מניח שהמגדש יורגש כ-800-700 טורים נמוך יותר. עדיין המנוע חלש (יחסית, כמובן) בתחום שבין הסרק לתחילת עבודת המגדש, וזה מורגש בעיקר בהתחשב בעובדה שאיני מושך טורים לפני הורדת הרגל מדוושת המצמד. בעוד מספר חודשים אני פותח את הגיר כדי לבדוק אם אפשר לקצר את הילוך הכוח (הסמלי) ולהתקין LSD (בנוסף ליישור קו: החלפת סינכרונים, מיסבים ומה שצריך). אני שוקל לשנות, באותה הזדמנות, את…
הודעה אחרונה מאת pinister, -
אני כותב את זה, מאחר ונראה לי שיש סופסוף פורום מתאים לפתוח את הנושא. די עם הפוזה אנינת הטעם של האנשים. הרבה כ"ס זה טוב, כוח זה אחלה. מומנט אפילו יותר. יש בתקופה הלא-כ"כ אחרונה תרבות של עדר (כמו בכל דבר ישראלי), בנושא הספקים. כל אחד שקרא כמה שירשורים על רכבים ובחיים לא נסע על רכב עם יותר מ-60 כ"ס, נהיה פתאום אנין טעם. שיפורי שלדה? בון-טון למבינים. שיפורי כוח? ערסים מטומטמים שלוחצים כל היום. לדוגמא: שירשור ששואל אם תקנו רכב משופר, אנשים עונים שהיו קונים רכב עם בולמים/קפיצים/מוטות, אבל צ'יפ או קיט טורבו מפחיד אותם. הם מוכנים לקבל שילדה מהונדסת ללא שום הבנה (על פי רוב). אבל מנוע זהה עם 30 כ"ס יותר, זה מפחיד. תפסיקו עם ההתייפיפות הזאת. די. …
הודעה אחרונה מאת אאוץ, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לפני כמה ימים חבר טוב שלי הביא לי את האוטו שלו למשך היום, מורכב אצלו אגזוז זרימה חופשית, את האמת מאוד נדלקתי! זה מאוד כיף לשמוע בחוץ כמה גז אתה לוחץ לדעתי! כעת יש לי קורולה 95' (אין לי על הרכב שום שיפורים ושום מדבקות לשואלים!( רציתי להתקין אגזוז לחץ, אבל גם לא רוצה את כל הסיפור של הטסט ועצירת שוטרים, אז חיפשתי וחיפשתי ונתקלתי במשהו שנקרא "אגזוז לחץ עם משתיק" שהוא אגזוז כולו מנירוסטה וכשרוצים להשתיק אותו מכניסים לתוכו מין פחית מתכת שמקטינה את הפתח יציאה. השאלה שלי העם זה באמת עובד? או שזה עבודה בעיניים המשתיק הזה?
הודעה אחרונה מאת maatrixx, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אז כחלק מהבאת החלקים לספרינט שלי וחלק משיפור המתלים אני מעוניין לשמוע על קפיצים ובולמים של WEITEC, מחיר לעומת תועלת, תועלת לעומת אפשרויות אחרות? בולמים כמובן קשיחים מהמקוריים וקפיצי הנמכה. התכנון של הרכב הוא: בוקסות (בושינג) מפולי', בלמים של 33 16V מאווררים, רפידות OMP, מוט מייצב עליון, אטירול תחתון (של 33) וזה הכל לבנתיים. אני רוצה את הרכב לסיבובים, שיהיה עם מתלים משופרים... ורוחב צמיגים מתוכנן 195 (מקורי 185). עמית.
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
יצא לי לראות פילטרים פתוחים של K&N בצורה שטוחה אני שוקל לעשות הסבה בין פילטר עגול לפילטר שטוח עם שטח פנים יותר גדול ממה שיש כרגע הצורה הכללית היא כזאת, הגדלים ניתנים לשינוי. כמובן שהבניה מלוואה בבנייית כונס. עומק התיבה עדיין לא חושב אבל אני שוקל להניח אותה לרוחב - באזור המצבר (כמה שיותר רחוק מהמנוע) אשמח עם תתנו דעה בעד/נגד.
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
חשבתי לעשות סקר קצרצר בקשר לזרמים שונים בשיפורי רכב ואשמח להשתתפותכם.
הודעה אחרונה מאת ofir, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
פורום מבורך מתעורר לו אט אט ,הרבה ידע וניסיון יכנסו לכאן במהלך החודשים הקרובים . בלי לקחת לאבשלום קור את העבודה ,המונח שיפור לדעתי מטעה את המשתמש החדש ,מכיוון שלדעתי הצנועה אין דבר כזה שיפור,אלא התאמה או כיוונון מחדש ,או כיוון לביצועים,מכיון שכל שינוי יש בו גם יתרון וגם חיסרון ,כמה פעמים קראתם או שמעתם על אותו בחור שהתקין חישוקי 19 אינטש ואיכות הנסיעה היומיומית נפגמה לחלוטין ,כנל לגבי קיט קפיצים ובולמים מונמכים ,התקנת קמשפט "חם" ומנוע לא זמין בסלד הנמוך בעל סרק אפילפטי,דסקיות קרמיות שממש לא עוצרות בנסיעות קצרות,התקנת מדגש ואחריו התחממות הרכב,או מיפוי מחדש ותצרוכת דלק גבוהה האם יש מקום להערכה מחדש של המונח לדעתכם,או פשוט להשאיר כך ולתת לחברה לערוך חיפושים או דרך נסוי ו…
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ברשותי פורד אסקורט 1.6 94 וברצוני לשפר התנהגות כח ובלימה. האם קיימת אפשרות להחליף למנוע של מונדיאו 2.0 (מודע לאי חוקיות שבדבר) והאם הגיר של האסקורט יתאים לו ? אשמח לעצות בקשר ההתנהגות ובלימה תודה
הודעה אחרונה מאת ArIeL_sQ, -
-
- 15 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
שלום לאחר שסיימתי עם השקעות של מראה (שבוע הבא מגיע לי ג'אנט לבן של OZ וזהו) וסאונד אני רוצה להשקיע (בלי הגזמה) ברנו שלי, כן הרנו שלי שנת 94 והיא לא RSI אלא RT שמורה ביותר ובמצב מצוין (כל המוסכים למיניהם שהייתי בהם פשוט נדהמו מהרמה שהיא שמורה בה) דוגמא המנוע עבר בסה"כ 85 אלף קילומטר. עכשיו תנו הצעות וטווחי מחירים אם אפשר להצעות לשיפור. תודה.
הודעה אחרונה מאת Dum, -
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מה הסטאפ? אני יודע שבעיקרון הם מכוונים להיגוי יתר, אבל מעניין אותי מה בדיוק נדרש כד להגיע לרמה של רכב שנוסע טוב יותר על הצד מאשר באחיזה מלאה. אביחי
הודעה אחרונה מאת Ac Performance, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב לכל חברי הפורום. בהמשך למאמר אשר כתבתי לפני מספר חודשים על שיפורים אטמוספריים, ובהמשך לתגובות המעודדות שקיבלתי, החלטתי להמשיך את המאמר לחלק נוסף אשר יתמקד בהורדת משקל מהרכב. לכן יש לי מספר שאלות בנוגע למספר עניינים. 1. פורטינג- אין צורך להסברים וכדומה. האם פורטינג מתקבל כהורדת משקל בצורה אופטימלית? האם ביצוע פורטינג להורדת משקל (וכמובן להחלקת המעברים) תהווה שיפור משמעותי במשקל יחד עם "הגילוחים" הנוספים שיעשו בחלקי המנוע? 2. החלקת פני הסליבים (שרוולים)- בדומה לשאלה הקודמת (1), האם החלקת פני הסליבים בחלק מאוברול מקיף (הונינג) יהווה שיפור משמעותי בהורדת המשקל, כמובן יחד עם בוכנות אוור סייז. הרי הונינג הנו ליטוש (עדין) ובנוסף לכך ע"מ…
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפני שבוע בערך התקנתי פילטר אוויר של SIMOTA קרבו אייר בגלל שבר שהיה לי בקופסאת פילטר אוויר המקורית השאלה שלי היא איך ההתקנה? למישהו יש הצעות יעול? הפילטר שואב אוויר מבית הגלגל
הודעה אחרונה מאת ArIeL_sQ, -
אז באמת שיהיה מזל טוב לזוג המנהלים החדשים שלנו - יניב (Bagira) ויאשה (והפצפוצים)! 1 2
מאת Moti - Miata R-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מזל טוב ליניב ויאשה! סמכויות הניהול של הפצפוצים שמתלווים ליאשה עדיין בסימן שאלה, יאשה עצמו קיבל את האוקיי . מוטי
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לפני כחודש קניתי לעצתכם גאנט מידה 16 על 7.5. הגאנט נקנה כמשומש מפיטסטופ במחיר נמוך מאוד. לפני זמן קצר שמתי על הגאנט צמיג ברוחב 205 והגאנט נראה חזך גדול עליו, תוך כדי המשחקים לקחתי את הגאנט לשקילה ושם יצא שכל גאנט שוקל מעל 10 ק"ג. משקל עצום לגאנט. דיברתי עם דודי מפיט סטופ והוא טען שאין כמעט גאנטים קלים ורחבים בארץ במרווח ברגים שאני צריך. לעומת זאת יש לו מספר רב של גאנטים ברוחב 7 במשקלים של בין 6 - 8 ק"ג. המחשבה שלי היתה לקנות סט של גאנטים שישמש לגימקנות. הצמיגים שיישבו על הגאנט הם 205/40 או 215/40 ייבוא מחו"ל כרגע לא אפשרי. אז אין טעם לתת עצות כאלו. השאלה היא האם עדיף להשאר עם גאנט כבד ורחב או באמת לקנות סט גאנטים קלים אבל ברוחב 7. ההנחה בינתיים…
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
פילטר אוויר פתוח?
מאת Dum-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רציתי לדעת בדיוק מה נותן פילטר אויר פתוח אם יש לו יתרונות/חסרונות?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי במוו 316 87,1800 גיר רגיל קרבורטור אלקטרוני. רציתי לדעת האם ישנו שיפור אפילו בסיסי שניתן לעשות כדי לחדד את תגובות הרכב קצת? אני לא הולך להשקיע סכומי עתק,אני סך הכל רוצה לדעת האם יש משו בסיסי שיחדד את תגובת המנוע. גם במידה ולא אני נורא נהנה מהרכב. תודה.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
שלום רב לחברי הפורום, בעבר כתבתי מאמר על שיפורים אטמוספריים, הייתי שמח להמשיך את חלקו בתור חלק ב'. מסיבה זאת יש לי מספר שאלות טכניות לחברי האתר המבינים שביצעו תהליכים דומים אשר יודעים מה ההליך המקובל בשיפורי המנוע האטמוספרי. לאחר שהצגתי את השיפורים הנ"ל: שיפור סעפת הפליטה סעפת יניקה משופרת שינוי יחס הדחיסה יחד עם הגדלת בוכנותנפח: הורדת שיכבה מראש המנוע חריטת צילינדר והגדלת הבוכנה הגדלת מהלך הבוכנה החלקת פני הסליבים [שרוולים] קניית סליבים הטלטלים מחשב ניהול מנוע: צ'יפ,פיגי באק [Piggy Back] וכדומה פורטינג גל זיזים "חם" (hot camshaft) מזרקים פלאגים החלפת מרימים הידראוליים למרימי "Solid" החלפת מערכת הדלק במידת הצורך שיוף המשקול…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
רציתי לישאול בעלי גולף GTI איזה שיפורים מומלצים לבצע ברכב על מנת לקבל 30 כוח סוס יותר בלי ליפגוע בצריכת הדלק יותר מדי וכמו כן מה המחירים של הרכיבים הללו אם משהו מבעלי הגולף ביצעו כאלה הייתי מעוניין לקבל מידע
הודעה אחרונה מאת winer100,
-
מי מחובר 83 משתמשים רשומים, 16 אנונימיים, 537 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- איציק נ.
- tan tan
- MostlyWicked
- itzik123
- sperial
- Shay_u
- Yondalar
- יבגניפ
- שחר 1
- RedLabel
- Guy M
- Liquidator
- ay115
- itamarg
- Shay Shd Dave
- borisYalzin
- discoTD5
- Mosheadi
- phpclub
- cohen motor 377
- BoazB11
- CluelessGoblin
- pooh-bear
- elad_w
- דובצע
- vladclar
- chrono
- ran1131
- SlowRide
- Shab00
- סולל הדרך
- Morningstar
- guya72
- Ziv
- kalmangar
- mh53
- Avi132
- Jeka88
- yahaga
- Gosser1860
- shais01
- zvigolden
- yaba
- WE988244
- adab5
- tribel
- Fazer
- mikyl
- סתיו שחר
- NEW10
- David32
- yoni162
- Night Driver
- Mozss
- bv12
- AMOS
- mikk
- WideFocus
- EliC25
- gamken
- Moshe c
- zhr
- ArikB
- hunter22
- dorsht
- Camaro 92
- oryo
- Fraysa
- wee~man acuna
- DareDevil
- kalom
- blackpolo
- om2
- razi_pazi
- Nico62
- Eladks
- RK
- רפאל ק.
- יובל .מ.
- malcishua
- zvit
- mightybear
- אליהו שבת