Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגדשים מאחורה באגזוז ב-"BMW M5 by Currency Motor Cars", למה?


שימו לב! השרשור הזה בן 6237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תוכל להביא אסמכתא לכך שזו טענת הסדנא ?

 

 

שים לב שרשמתי בהמשך שבגלל החום העבירו את המטורבו אחורה. אם היה מקום בעל גישה לאוויר

קר מתחת למכסה מנוע של הרכב אני בספק שהם היו מעבירים את הטורבו אחורה.

 

והנה הפרסום על הרכב באחד מהאתרים הנחשבים יותר בחו"ל.

 

http://www.motorauthority.com/news/sedans/currency-motors%e2%80%99-800hp-twin-turbo-m5/

 

וגם בקורבט אם אני לא טועה בסרטון על העבודה שלהם נאמר שהם מתקינים את הטורבו מאחור גם בגלל חוסר מקום אופטימלי להתקנת טורבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני בכלל לא רואה מישהו שנשכב מתחת לרכב לפרק לו דברים.

 

ד"א לפני שבוע אחד החבי4רה דיווח איך פירקו לו 4 גלגלים מהמיאטה בסביבות שעה 14:00 כאשר חנתה לצד המדרכה במקום שיש בו תנועה ערה.

כך, באמצע היום שמו אותה על בלוקים..........

 

ובכלל, אצל BMW הזו צריך תמיד לשמור על שבלולים חמים כדי שלא יוכלו לגעת בהם :lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאילו M5 זה שיגרתי

V10 זה שיגרתי

7 הילוכים זה שיגרתי

גם 810 כו'ס זה לא שיגרתי

 

כימעת באף מקום, לא רק פה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הצנועה העניין אינו אמין ,מכיון שתקינות נמערכת תלויה ביותר מדי גורמים ,

דליפה מדוודי המפלטים תגרום לירידה בביצועים ,ולכן אין משתיקים בסירטון ,המערכת אמורה להיות אטומה לחלוטין

צנרת לחץ ארוכה מדי ,פוטנציאל לדליפות

כנל שמן המנוע ,הרץ לאורך כל הרכב

עיכוב זרימת הגאזים בכניסה לטורבינה תגרום לרצפת המטען להתחמם ,ולא יעזור הריחוק מהסעפת

יגאל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן לא פיספסתי...

 

יגאל סילון. כל הענייין הוא שבסופו של דבר זה יוצא יותר אמין.

 

יותר יעל מיבחינת כ'ס (טמפרטורת אויר), ויותר שקט.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוכח שהגזי הפליטה מתקררים ומאיטים עד שהם מגיעים לטורבו וזה מוריד מיכולת הטורבו לגדוש. הטורבו צריך גזים חמים ומהירים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מוריד מהיכולת ליגדוש, , זה נותן יותר לאג כי יש לגאזים יותר מקום להידחס,

לעומת זאת האויר היוצא מהטורבו לגדישהיהיה קר בעשרות מעלות מזה שיוצא מטורבו שנימצא על הסעפת

אותו אויר עובר בצנרת גדישה שנימצאת כולה מיחוץ לרכב במקום בו זרימת אויר קרה והוא עוד יותר מיתקרר ואז היגענו לאינטרקולר שיצליח לקרר את אותו אויר עוד יותר מאותו אויר הזה מגיע אליו לוהט מהטורבו.

זה מיעל את המערכת ומוסיף כוחות סוס לעומת אותה אפליקציה שהטורבו היה יושב ישר על הסעפת.

 

מיבחינת לאג, באפליקציה כזו הוא לא משמעותי ביכלל,

הוא גם לא יורגש מאחר וזה גם ככה מנוע רבויי מומנטים,

גם יש לו פליטה מאוד גבוהה עם יחס דחיסה גבוהה

ואלו גם כן זוג מגדשים.

 

מקווה שלכולנו יהיה צאנס לשבת בין מנוע ל2 מגדשים באגזוז על רכב כזה ולהיתלונן על לאג (המגזימים גם מוזמנים להיתלונן על אמינות ואי יכולת ליגדוש)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטורבינה צריכה מקסימום חום וגזים בשביל לגדוש כראוי. הגזים לא צריכים להדחס כראוי לפני הטורבינה, הטורבינה דוחסת אותם כבר. הקומפרסור מהצד השני דוחס אויר קר שמגיע מבחוץ. זה לא כזה משנה אם האויר מטייל 200 מטר עד האינטרקולר, הבעיה היא שגזי הפליטה איטיים יותר וקרים יותר מלכתחילה וכך הטורבו מתקשה לגדוש (כמובן שזה תלוי בגודל נפח המנוע ובגודל הטורבו.

 

קרא את maximum boost. ספר מאוד מעניין. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגאזים לא נידחסים מחום והם לא יותר מהירים שהם חמים.

המגדש דוחס אותם.

כשמגדש יושב על המניפולד הוא מגיע לטמפרטורות גבוהות מאוד, עד כדיו כך שזה מחמם מאוד גם את הקומפרסור, אויר שיוצא מהקומפרסור יכול לצא ת גם ב 100 מעלות,

לא רק בגלל שהוא נידחס אלה בגלל החום של הקומפרסור עצמו.

במבנה הזה החום של כל מה שיש שם הוא טיפה יותר ממה שדוד אחורי מגיע אליו.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגאזים נפלטים מהמנוע במהירות מסויימת ובחום מסויים. המהירות הזאת היא זאת שמסובבת את הטורבינה, שמחוברת בציר לקומפרסור שבתורו מגדיש את האויר שנכנס לסעפת היניקה. ככול שהגאזים האלו יהיה פחות מהירים, כך יהיה פחות כוח לסובב את הטורבינה.

תבדיל בין טורבינה לקומפרסור. זה נכון שהחום של הטורבינה משפיע גם על האויר שהקומפרסור דוחס. אבל שוב פעם. בצנרת כל כך ארוכה עד לטורבינה, הגאזים מתקררים ומאיטים ולכן הטורבינה מסתובבת לאט יותר משהיתה יכולה אילו היתה צמודה לסעפת הפליטה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שנשאלת מאוד פשוטה לסכם את כל הוויכוח המטופש הזה ביניכם.. האם הכוח שמתווסף מכך שהאוויר שנשאב מהאגזוז במיקום הרחוק יותר תו"כ התחשבות בכך שגם האוויר שיוצא מהטורבו הוא קר יותר שווה ערך לכך שנמקם את הטורבו על סעפת הפליטה ישירות ונשאב אוויר ממקום חם יותר. אלא אם כן יש כאן למישהו השוואה שבוצעה על אותו המנוע עם אותו טורבו כל הוויכוח הזה חסר תכלית פשוט מאוד.

 

אבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הנה שאלת תם, אם המנוע מוציא כמות אוויר מסויימת, וצינור הפליטה סגור ובעל יציאה אחת בלבד, דרך המניפה.

איך בדיוק מהירות סיבוב המניפה תשתנה אם הוא 5 מטר מהשסתום או 20 ס"מ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אענה לך ארז ותקנו אותי אם אני טועה.

לטורבינה יש התנגדות מסל"ד מסויים מכיוון שבצד השני דוחסים אויר.

ככל שהגזים חמים יותר הם מהירים יותר על זה אין ויכוח נקודה סוף.

כשהגזים מהירים יותר יש להם יותר כוח.

לכן לדעתי התקנה כזאת תאפשר כניסה של טורבואים קטנים יותר בסל"ד גבוה יותר מכיוון שהגזים מאבדים כוח עד לטורבינה.

ארז, אתה חושב על זה כמו על זרימת נוזל וזה שגוי כי מדברים על גז שיכול להדחס פי מי יודע כמה יותר מנוזל (שהוא דחיס, קצת מאו מאוד אבל דחיס) לכן אותה כמות גז משנה נפח כמה פעמים עד היציאה מהאגזוז.

מהספרות שאני קראתי המפל הראשון הוא קצת אחרי הסעפת ופעם נוספת בחלק בו האגזוז משנה נפח (משתיק או כל תיבת אויר ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...