Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגדשים מאחורה באגזוז ב-"BMW M5 by Currency Motor Cars", למה?


שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תמונה הזו תפסה את העיין - מגדשים שיושבים ממש על יציאות האגזוז.

 

נראה לי שריחוק מהמנוע מייצר הרבה אתגרים טכניים (סיכה, וואקוום, צנרת אוויר מודגש ארוכה מאוד, וכו').

מה היתרון של הקונצפציה הזו?

 

m5cmc07_06.jpg

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הסיבה לכך היא אמינות.

 

קודם כל למנוע כזה לא יהיה לאג מורגש. גם ככה גדשו את ה V10 הזה עם יחס דחיסה יותר מ 1:12 (אגב היא 810 כוח)

 

האוייב הגדול של טורבו זה חום, כשהטורבו מחובר למניפולד הוא מקפל פי כמה וכמה חום מאיפה שהוא מחובר עכשיו שם מאחור, מקסימום הוא רותח כמו דוד אחורי.

כמו כן מכיוון שמגדשים מראש בנויים מחומרים דיי עמידים אז זה שאם נוסעים בימים גשובמים עם מגדשים חשופים זה לא פוגע בהם גם אם הם נירטבים כי הם לא ממש מגיעים לטמפרטורות גבוהות כמו שכשהם נימצאים ממש במניפולד

 

דבר שני שתורם לכך שהם מאחורהז שצנרת הגדישה נימצאת גם כן בחוץ והיא תמיד קרה ולא נימצא בתא המנוע

 

אז גם כן מאחור והמגדשים לא מיתחממים יחסית והצנרת גדישה קרה יחסית נוצרת פה יעילות גדולה מיבחינת הספקים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרט יפה.

לא ראיתי את חיבורי ואקום ונראה לי יהיה לא מעט מכוניות שלא יהיה קל למצוא בהן מקום לכל העסק הזה.

 

ו, חום? ספר לי על זה :-(

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט הסיבה שהתקינו שם את התטורבו ברכב הספציפי הזה,

היא שלטענת הסדנא שעשו בה את העבודה אין מספיק מקום בתא מנוע

ובמקומות שאפשר להסתדר חם, אבל חם מאוד.

 

הבעיה היחידה בכל ההתקנה הזאת היא שאפשר פשוט לגנוב את הטורבו.

 

תקנו אותי אם אני טועה אבל אין שום בעיה להגיע לאזור ההתקנה ופשוט לקחת את הטורבו.

 

אני מתאר לעצמי שמי שמרשה לעצמו להחזיק רכב כזה כנראה גם יש לו מקום להחנות אותו בבטחה

אבל בכל זאת זו נקודה למחשבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגנוב את הטוורבו? אני מבטיח לך שלמי שבא כבר לגנוב את הטורבו יהיה הרבה יותר קל ופשוט לגנוב את האוטו מאשר את הטורבו.

אתה רואה מישהוא נשכב מתחת לאוטו מאחור ומתחיל לפרק טורבו עם סט מפתחות ובוקסות? בחושך?

בקשר להתקנה של הטורבו מאחור, הביקורת היחידה שלי על העניין היא שחלקים כ"כ מיוחדים ויקרים נמצאים להם שם חשופים בגחון של האוטו, אם אפשר לעשות איזה מיגון (סטייל רכבי שטח) נראה לי מושלם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחושך?

אני זוכר שלפני כמה שבועות אמרו שלפי הסטטיסטיקה כ-50% מהרכבים נגנבים בין 14:00 ל-22:00.............

בלילה רק 25%.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחושך?

אני זוכר שלפני כמה שבועות אמרו שלפי הסטטיסטיקה כ-50% מהרכבים נגנבים בין 14:00 ל-22:00.............

בלילה רק 25%.

 

משהו כזה, היה בחדשות אך קצת יותר מפורט ( בשעות הבוקר המוקדמות הכי פחות נפוץ לרכב להיגנב כפי שאמרו אז )

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט הסיבה שהתקינו שם את התטורבו ברכב הספציפי הזה,

היא שלטענת הסדנא שעשו בה את העבודה אין מספיק מקום בתא מנוע

ובמקומות שאפשר להסתדר חם, אבל חם מאוד.

 

תוכל להביא אסמכתא לכך שזו טענת הסדנא ?

 

כי ראיתי כבר מספר פרוייקטים על הגדשת M5 כזו מיתחת למיכסה מנוע ולא טורבו באגזוז.

 

דבר שני, סיבת האמינות שציינתי הינה ה-ס-י-ב-ה העיקרית להתקנות מסוג זה ולא רק ברכב הזה אלא בכל אפליקציה דומה בייחוד לכך שאלו סדנאות שחשוב להם אמינות.

 

בנוסף התקנה כזו משתיקה מ-א-ו-ד את המערכת גם ללא דודים (הרבה יותר ממה שטורבו משתיק בהתקנה רגילה על המניפולד)

הכי קל להבים איך זה משתיק זה כמו לקחת קונוס וליצעוק לתוך הצד הצר, אחרכך להפוך אותו וליצעוק לצד הרחוב וליראות את הבדלי ההשתקה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחושך?

אני זוכר שלפני כמה שבועות אמרו שלפי הסטטיסטיקה כ-50% מהרכבים נגנבים בין 14:00 ל-22:00.............

בלילה רק 25%.

רכבים, כן, אבל חלקים?

אתה רואה מישהוא נשכב מתחת לאוטו ומתחיל לפרק צמד כאלה ב 16:00 בצהריים?

רכב לוקח חצי דקה לגנוב, לפרק אותם זה מיני פרויקט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...