Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בהתקנת סטבלייזר של ברליגנו ב306 קבריולט


שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה

היום קניתי סטבלייזר של ברלינגו (21 מ"מ) ל306 שלי.

קניתי גם גומיות תואמות ואת שתי החיבורים משתי הצדדים שמתחברים לקפיץ + הבולם.

 

 

אני יודע פחות או יותר איך מרכיבים אותו אבל הבעיה שלי זה בפנים בגשר , איך בדיוק מריכבים אותו על הגשר?

או בעצם מה מחזיק אותו בגשר ? ( האוטו הזה כזה נמוך שבקושי רואים :| )

 

 

אשמח לשמוע את עזרתכם

או גם טיפים ואולי אפילו איזה שירטוט הדרכה (מרק ? :wink: )

 

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שני חובקים שתופסים את המוט מייצב לגשר (עם הגומיות)

 

על איזה שני חיבורים משני הצדדים שמתחברים לבולם אתה מדבר? מוטות קישור? מה יש לשלך? שונים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופיר המוטות קישור לא שונים פשוט חשבתי להחליף גם אותם על הדרך.

 

איך בדיוק החובקים האלה מתלבשים על הגומיות? ( אני שואל אותך כי אני לא רוצה הפתעות מחר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קידמי

(שאני ישיג אחורי במחיר שפוי אז יהיה גם אחורי )

 

 

 

 

בסוף (לצערי) הלכתי למוסך כי מתברר שחייבים לפרק את הגשר בשביל להרכיב את המוט.

 

המוט הישן פורק ולטובתו נכנס המוט החדש.

בנוסף החלפתי גומיות ואת המוטות המיצבים בצדדים .

 

סה"כ מנסיעה קצרה ההתרשמות הראשונית טובה מאוד.

 

לפני זה, היו לי דפיקות בנסיעה והפרונט היה משתולל כמו מטורף עקב גומיות מאוד שחוקות . וזה דבר ממש לא בטיחותי ואף מסוכן.

עכשיו התופעה הזאת נעלמה ונסיעה הרבה יותר חלקה וזורמת בלי רעידות מיותרות.

 

 

בפניות הרגשתי שיפור . הרכב מרגיש יותר יציב והפרונט יותר קשה בהרבה וזה מאוד עוזר כי בפניה בעומס אני תמיד מרגיש שהפרונט רך ובורח לי מחוץ לפניה.

לעומת זאת הרגשתי שהזנב ניהיה קצת יותר עליז אבל ממש לא בצורה מאיימת במיוחד.

 

סה"כ השינוי מבורך

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקוה שאתה מבין שזה יוצר תת היגוי, לעבות את הפרונט ולהשאיר את הזנב רך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית , עלה לי הכל כולל חלקים שהבאתי + המוט+ העבודה כ 500 ש"ח בערך פחות או יותר

 

 

 

fizban, אני מודע למצב הזה אבל הוא יותר טוב מלפני זה שהגומיות היו כבר ממש קרועות והייתי צריך להלחם עם ההגה שהאוטו לא ירקוד לי.

 

כשאני ימצא מוט 24 מ"מ של gti במחיר שהוא נראה לי הגיוני אז גם החלק האחורי יהיה מוקשח.

 

 

 

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני ימצא מוט 24 מ"מ של gti במחיר שהוא נראה לי הגיוני אז גם החלק האחורי יהיה מוקשח.

 

 

 

 

יוגב

 

זה כמו לחכות למשיח.

האנטי רול 24ממ האחרון שנמכר היה לפני שנה וחצי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...