Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני יודע שנשאלו כבר הרבה (המון) שאלות על פילטר פתוח, אבל עדיין לא מצאתי את התשובות לשאלה שלי.

כמו שרשמתי קודם, קניתי לפני כשבועיים קליאו ספורט, בציר 2001.

המכונית באה עם פילטר פתוח של K&N, שככל הנראה לא נוקה ושומן בחיים (יושב על האוטו כמה שנים טובות)!!!

הפילטר יושב בבית פילטר המקורי של האוטו, דרך אגב.

השאלה שלי היא, האם:

1. לנסות "להציל" את הפילטר ע"י ניקוי ושימון כמו שצריך.

2. להחליף אותו בחדש.

3. להחליך אותו בפילטר תחליפי למקורי של קליאו ספורט של K&N (התמונה למטה).

או, האהוב עלי:

4. להחזיר את הפילטר המקורי של האוטו.

 

אני מעוניין להקל את נשימת המנוע, אך אם זה יוצר בעיה כלשהי מבחינת חיישן אויר או כל בעיה אחרת, אני מעוניין להישאר עם המקורי ולגמור את הסיפור.

E-9131.jpg

פורסם

הכי הגיוני נשמע לי לקנות קיט ניקוי של K&N ולנקות את הפילטר שיש לך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תחליף חזרה למקורי, השמן שעל הפילטר הפתוח עלול לגרום נזק לחיישן (ליכלוך)

 

וד"א - התמונה של הידית הילוכים בסימלון שלך, זאת הידית שיש לי ברכב (:

STI 2004

 

 

פורסם
תחליף חזרה למקורי, השמן שעל הפילטר הפתוח עלול לגרום נזק לחיישן (ליכלוך)

 

וד"א - התמונה של הידית הילוכים בסימלון שלך, זאת הידית שיש לי ברכב (:

הידית הימנית, אני מכקווה :wink:
פורסם

זה פילטר אין בוקס של K&N, לא פתוח.

פילטר מצוין - גם אני משתמש באחד אצלי ברכב.

באופן עקרוני - אם לא ניקו אותו בלחץ אוויר - מה שהורס אותו, כדאי מאוד לקנות קיט מקורי של K&N לניקוי הפילטר ולנקות אותו, לא עם שמן או משהו כזה (כתוב מפורשות בהוראות לא לעשות את זה , ולא סתם).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
זה פילטר אין בוקס של K&N, לא פתוח.

פילטר מצוין - גם אני משתמש באחד אצלי ברכב.

באופן עקרוני - אם לא ניקו אותו בלחץ אוויר - מה שהורס אותו, כדאי מאוד לקנות קיט מקורי של K&N לניקוי הפילטר ולנקות אותו, לא עם שמן או משהו כזה (כתוב מפורשות בהוראות לא לעשות את זה , ולא סתם).

 

ליביו

כן, אבל השאלה שלי היא, האם יש "תופעות לוואי" באוטו הזה עם שימוש בפילטר שלא מקורי, אין-בוקס או פתוח...

פורסם

יש תופעות לוואי בפילטר "בקופסה" שלא מנקים אותו אחת לתקופה.

 

באתר של הפילטר כמודמני תמצא פרטים לגבי אחזקה נכונה.

 

יש האומרים כי פילטר "בקופסה" מספק זרימת אוויר טובה יותר למנוע ויש שלא...

 

בכל זאת, הבדל ממשי בכ"ס לא תראה.

פורסם
זה פילטר אין בוקס של K&N, לא פתוח.

פילטר מצוין - גם אני משתמש באחד אצלי ברכב.

באופן עקרוני - אם לא ניקו אותו בלחץ אוויר - מה שהורס אותו, כדאי מאוד לקנות קיט מקורי של K&N לניקוי הפילטר ולנקות אותו, לא עם שמן או משהו כזה (כתוב מפורשות בהוראות לא לעשות את זה , ולא סתם).

 

ליביו

כל פילטר של K&N דורש ניקוי, ואז שימון עם שני התכשירים שמגיעים בערכה, השימון עצמו הוא חלק

ממערך הסינון של הפילטר, והשמן יכול לגרום נזק לחישן MAF.

STI 2004

 

 

פורסם

פילטר הk&n הוא פילטר אשר הוא מכיל בד כותנה במקום קרטון מתכלה ,בתנאי האבק שיש בארץ פילטר זה נסתם במהירות וצריך לנקותו תכופות ,לרכבי שטח יש ספוג(המשתמשים בk&n ) אשר אמור למנוע כניסת אבק בכמויות גדולות, הבעיה היא שהפילטר דורש טיפול צמוד, והזנחה של שנה פלוס הורסת אותו וניקוי הפילטר מחדש יגרום לירידה באיכות הסינון, הפילטר אכן בעל נתוני זרימה מצוינים אך עליך לתחזק אותו תכופות לפי דעתי לך על המקורי ותהנה וגם המנוע יאריך ימים

 

יגאל

פורסם

תודה על התגובות. נכון לעכשיו, כנראה אחליף לפילטר המקורי.

רוצה להקל על המנוע מבחינת נשימה, אבל ממש לא רוצה להתקל בתקלות שאפשר להמנע מהם...

×
×
  • תוכן חדש...