מה פתאום חומצה? איזה חומצה? אתה יודע כמה סוגים יש?
תקנה סט שיפוץ לקרבורטור מהדגם שלך, באותה חנות תקנה חומר לניקוי קרבורטורים , זהו נוזל בסיסי בצבע שחור שלא פוגע באלומיניום או במזק.
אחרי שפרקת את הקרבורטור לגמרי אתה טובל אותו בחומר לכחצי שעה (תלוי בכמות הלכלוך) לאחר מכן שטיפה יסודית במים חמים וייבוש.לפרוק הקרבורטור פשוט תפרק כל בורג ודיזה שאתה יכול, אל תדאג, לא ניתן להתבלבל בהרכבה כי בדיזות ובחלקים החשובים כל הברגה שונה ולא ניתן להחליף את מקום החלק. לפני ההרכבה תדאג לנקות את כל החלקים ולייבשם ,להחליף את כל האו-רינגים ולהחליף את כל האטמים . אל תשכח לכוון את גובה המצןף אם צריך. זו בדיוק העבודה שיעשה לך מכון לקרבורטורים.
בהצלחה