Jump to content

micam

  • פרסום הודעות

    282
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות micam

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. מאוד מאוד מעניין מה שאתה כותב. ירדתי לבדוק ומדובר על 60 AH מעבר לזה, הנעל של המינוס ממש נמסה לתוך הפלסטיק של המצבר. אני מצרף תמונות יותר ברורות. המון תודה!
  2. לא הצלחתי למצוא כמה אמפר שעה זה, זה מצבר של FVP. כמה אמפר שעה אמור להיות כדי שהרכב יעבוד תקין? תודה. (צירפתי תמונה אבל לא נראה לי שאפשר להבין)
  3. מסתבר שהעניין עם המצבר היה לפני חודשיים בדיוק, והבעיה הנוכחית התחילה בערך לפני שבועים וחצי - יש סיכוי שזה בכל זאת קשור?
  4. ולגבי המצבר - המצבר ״חדש״ מלפני שלושה חודשים. מה שכן, כשהחליפו את המצב חיברו אותו הפוך, האטו ״השתגע״ - התחליף להבהב בוינקרים והחלונות והמנוע של תא המטען הפסיקו לעבוד - בעיות שנפתרו עם החלפת 2 פיוזים שנשרפו. אבל מאז הרכב נסע הרבה ובלי בעיות או תקלות כלשהן. ייתכן שזה בכל זאת קשור?
  5. אני לא יודע בדיוק, אני רק יודע שזה לקח פחות מחצי דקה והתבצע רק באזור שמתחת להגה. כאמור זה היה יחסית מזמן. לאחרונה היו לי 2 תקלות אחרות ברכב 741 ו p242f (שבאו אחרי שההודעה check injection system הופיעה ברציפות שבועים גם כשהרכב מותנע. השגיאות האלו לכאורה נעלמו אחרי החלפת פילטר סולר, פילטר אויר ושימוש בתוסף לניקוי dpf) כרגע המצב שכשהסויץ פתוח נורת הטיפול הכתומה דולקת ובמסך כתוב check injection system - גם האזהרה וגם נורת הטיפול נעלמות ברגע ההנעה.
  6. יש לי רנו פלואנס 2013. לפני שבועים הייתה לי תקלה ברכ של check injection system, ועוד תקלות אחרי החלפת מסננים ומחיקת התקלב במחשב הרכב התקלה הפיסיקה להופיע, אלא שבכל פעם שמדליקים את הסוויץ מופיעה ההודעה check injection system. ברגע שמניעים את האוטו השגיאה נעלמת מיד. כך באופן קבוע בכל הנעה של הרכב (לעולם היא לא מופיעה כשהרכב מונע) אין שגיאות ברכב שאפשר לקרוא או למחוק. האם זה אומר שבכל זאת יש תקלה, או שזה מראה ארכיון של התקלות וזה ימחק לאחר תקופה מסוימת? תודה רבה.
  7. החלפתי אתמול בבוקר פילטר דיזל, פילטר אוויר וקניתי תוסף לניקוי ב DPF. השגיאות במחשב של הרכב נעלמו מיד (עוד לפני ששמתי את התוסף, אחרי החלפת בפילטרים) ובינתיים לא חזרו. האזהרה בתצוגה של הרכב של check injection system נעלמה אחרי נסיעה של עשר דקות, ומאז לא חזרה. נקווה שזה מאחורינו. האם מישהו מכיר במקרה סורק לרנו שנותן נתוני DPF במחיר סביר? תודה רבה.
  8. אם ה DPF סתום, זה לא אמור לגרום ללחץ אויר בסעפת יניקה לעלות?ֿֿ מנסה למצוא את הערכים התקינים של לחץ האויר בסעפת יניקה ולא ממש מוצא.
  9. הוא נמצא מתחת למכסה מנוע בצד של הנהג? האם אחד מהגרפים האלה מראה את לחץ הפליטה?ֿ הגרף התחתון של ה intake היה קשור בחישן שנמצא בכניסת האוירף כשניתקתי את החיישן הגרף התאפס. הערכים האלו תקינים או שאמורים להיות נמוכים יותר? הגרף העליו השמאלי הוא לחץ הפליטה?
  10. תודה יגאל, בזמנו פירסמת שקנית איזשהו מחבר odb מאיבאי, אבל הלינק כבר לא עובד. יכול להגיד את השם? הכלי שאיתו עובדים בסרטון שצירפת יקר מדי
  11. שלום, אני מנסה להבין מה הגורם לרצף שגיאות שאני מקבל בשבועים האחרונים. הכל התחיל לפני שבועים, מילאתי בתחנת דלק חדשה בצפון שאני לא מכיר( לא בטוח שקשור) , אחרי יום נדלקה לי מנורה check injection system, בלי שגיאות בסורק תקלות. גם לא פנדינג. אחרי שבוע וחצי של נסיעה עם האזהרה הזו( ובלי שגיאות כל השבוע )נדלקה מנורה של עצור עם engine failure hazard בסורק תקלות שתי שגיאות הראשונה p471, שהגיעה ראשונה, אבל נעלמה והחליפה אותה שגיאה 242f. רנו פלואנס דיזל 2013 שעבר מעל 300000. Intake air pressure בסביבות 100 בסרק ועולה עד 220 כתלות בלחיצה על המצערת. מה אני לא מצליח להבין איך
  12. שלום, לאחרונה שמתי לב שהמנוע מצלצל, במיוחד בטורים נמוכים ותחת מאמץ. (פאביה 2008) לאחר קריאה מעטה באינטרנט החלפתי 4 פלאגים למקוריים, כויל אחד שנראה שאולי היה תקול (הניצוץ ברח) אך הבעיה לא הסתדרה. בשלב זה חיברתי סורק קלות וראיתי שיש שגיאה p0328 Knok sensor 1 circuit high input (בפנדינג ארורס) מקריאה קצת באינטרנט לא הצלחתי להבין אם זה אומר שהחישן תקול מה שגורם גם לצילצולים או שההפך, יש תקלה מכנית שגורמת למנוע לצלצל ובגלל שהחישן מראה ערכים גבוהים התקלה הזו נדלקה. היה כתוב שזה משתנה מיצרן ליצרן - האם למישהו יש מידע לגבי סקודה? אציין עוד כמה עובדות 1. לאחר כל ההחלפות, מלאת
×
×
  • תוכן חדש...