Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור בלמים 309 GT


SUPER
שימו לב! השרשור הזה בן 7315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הגיעו כמה שמועות לאוזני ואני לא יודע מה מהם נכונה

 

1. הנאבות שלי הם כמו של 106 ראלי

 

2. הנאבות שלי הם כמו 205 GTI 1600

 

ויש לי כמה שאלות לגבי זה

 

אם הנאבות שלי כמו של ראלי אז אם אני יכול להרכיב ברקסים של ברלינגו על אותם נאבות

ואם יש לי נאבות של 1600 אז אין לי בעיה להרכיב ברקסים של 1600 GTI הם גם די חזקים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה היה כ"כ מסובך להבין (משהו ש-70 סימני שאלה לא יפתרו).

 

יש לך נאבות של 205 1.9.

אפשר לשים עליהן ברלינגו, 306 S16, GTI6.

 

סא-טו.

עוד משהו?

ת"ש, מין כלכלה?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב נשברתי. :?

הנאבות מתאימות לאוטו.

לגבי ציריות ומשולשים ...לא , לא מתאים לאוטו (קצרות+קצרים מדי).

בקיצור , לך חפש את כל עסק הבלימה של הברלינגו , יצא לך גם זול וגם חדש(יחסית).

את כל מה שיש לך מה1900 תתרום לאיזה בי"ס לעיצוב (אנחנו צריכים דברים בעלי מבנה מוזר) , כי בכל מקרה תצטרך להעביר אותם שיפוץ כללי ויקר.

אם תרצה בוסטר טוב וחדש יותר , לך תביא מ406 (גם מפירוק).

הגנטים שלך יספיקו בהחלט , אפילו אם תחליט (אם תמצא) לשים של 306 GTI6.

 

:idea: פעם הבאה תשאל אצלנו...

 

אדריאן העייף...

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדריאן, סיבכת אותו.

נ.ב.

גם טעית.

 

 

סופר דופר יקר שלי.

רוצה לשים ברקסים של ברלינגו, בבקשה.

שים נאבות של 1.9. תצטרך גם ציריות כאלה.

 

רוצה ברקסים של GTI 1.6 205, בבקשה.

זה מה שכבר יש לך על האוטו.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדריאן, סיבכת אותו.

נ.ב.

גם טעית.

 

סופר דופר יקר שלי.

רוצה לשים ברקסים של ברלינגו, בבקשה.

שים נאבות של 1.9. תצטרך גם ציריות כאלה.

 

רוצה ברקסים של GTI 1.6 205, בבקשה.

זה מה שכבר יש לך על האוטו.

איפה טעיתי?

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטעות היא, שברקסים של ברלינגו לא ישבו לו על נאבות של 1.6 GTI.

בשביל זה הוא צריך את הסט של GTI 1.9.

 

השילובים שכן תופשים:

1. נאבה 106+ציריות של 205 GTI+ברלינגו

2. נאבה 205 1.6+ציריות תואמות+קאליפר תואם

3. נאבה 1.9+ציריות תואמות+ברלינגו

 

אלה שלא תופשים:

1. נאבה 205 1.6+ציריות+ברלינגו

2. נאבה של 306 או ברלינגו+כל דבר אחר+תאונה

 

 

פיז'ו זה לגו, צריך רק לדעת איזה חלק לחבר לאחר (את מה שהם היו צריכים לחבר לנו מאחורה, הם כבר חיברו).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תסביר לי איפה הטעיתי אותו בדיוק?

אתה אומר בדיוק את מה שאני אומר.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי לא הבנתי אותך נכון, אבל אמרת לו לזרוק את הנאבות והציריות של ה-1.9.

הוא חייב אותם אם הוא רוצה לשים ברלינגו.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ROY36 + אדריאן

 

אז מה שאתם אומרים לי לסיכום להביא את הנאבות של ה1.9 או של הברלינגו ולהרכיב נכון?

 

אבל (שאלה אחרונה מבטיח) הציריות של האוטו עצמו יתאימו לנאבות כי אני יודע שאלו של ברלינגו ושל 1900 יותר עבות מהשאר.

 

אם אביא נאבות של 106 (למרות שאני חושב שיש לי אותו דבר כי ג'רמי הרכיב ברקסים של RALLY על ה309 שלו) וארכיב עליהם של BERLINGO זה מתאים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באותו נושא אבל טיפה חורג.

 

משאבת בלם מקורית של 106 ראלי עולה 800 ש"ח , חליפית של בנדיקס עולה 280 ש"ח , חליפית עם שם לא מוכר עולה 140 ש"ח.

חבר שלי היה צריך להחליף אצלו בראלי ובסופו של דבר הועדפה החליפית בניגוד לדעתי שגורסת לשים רק חלקים מקוריים ,במיוחד כשמדובר על בטיחות.

 

השאלה היא בעצם מה ההבדלים ? , כי אם ההבדל הוא רק מבחינת אורך חיים, אז משתלם להחליף 5 פעמים משאבה חליפית נטולת שם מאשר פעם אחת משאבה מקורית.

 

נ.ב. שיקולי עבודה לא מהווים פקטור מכיוון שהעבודה מתבצעת עצמאית.

 

לפני כ-3 חודשים הלכה לי משאבת בלם אחורית.

הרכבתי משאבה של בנדיקס והיא עלתה 140 שקלים, אז מי שלקח לך 280 שקל, שתה אותך, חבל לשלם מחיר כפול.

החיים הם סחיטה של המצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-SUPER. מסודר הפעם.

 

איזה ציריות יש לך? של 1.6? אז אתה צריך נאבות בלבד של ה-106 על הבית-נאבה שלך.

ככה תוכל לשים ברקסים של ברלינגו.

 

יש לך ציריות של 1.9? אתה צריך את כל המכלול (נאבה+בית נאבה) של ה-1.9 ואז תוכל לשים ברקסים של ברלינגו.

 

בית נאבה+נאבה של ברלינגו, לא יעזרו לך בשום צורה (אתה יכול להרכיב, אבל יהיה לך קאמבר חיובי - תנסה להסתובב עם הרכב, אני אבוא לגרד אותך מהעץ :? ).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 7315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...