Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל הנוגעים בדבר.

יש לי טויוטה קורולה sun 2015.

אני מתחיל לעבוד במקום עבודה חדש שדורשת ממני לעבור דרך כביש כורכר של בערך 8 דקות אבל שיש בו בורות קטנים (עובדה שכל המשפחתיות האחרות עוברות בו יפה).

הרכב שלי לא מצליח להתמודד עם בור אחד שם ואני מקבל מכה מלמטה (אחרי שני נסיונות הפסקתי לנסות כי אני לא מתעלל סדרתי).

 

בהתחלה חשבתי להחליף את הרכב לרכב מעט גבוה יותר אבל ופה האבל החשוב אני אוהב את הרכב שלי ולא מעוניין להחליף אותו.

הוא לא זולל דלק

אמין

נוח על הכביש

בקיצור לא רוצה להחליף 

 

ועכשיו לשאלה שבכותרת:

מה הדרך הכי טובה להגביה את הרכב בערך ב 4-5 ס''מ על מנת שאוכל לעבור בדרך כורכר בלי לדפוק את הרכב ?

וגם מה החסרונות של הגבהה כזאת אם יש ?

וכמובן פרט חשוב זה מחיר

 

תודה למי שיכול ורוצה לעזור

פורסם

יש כל מיני פתרונות. כולם יפגעו בבטיחות של הרכב ב99.99999% מהזמן שאתה לא עובר בבור הזה.
מהוספה של פלטת הגבהה בין המרכב לכרית הבולם לבין החלפה של קפיץ ובולם זעזועים לארוכים יותר.

זה משנה את גיאומטרית המתלה, זה יפגע ביציבות בסיבובים, ויאריך את מרחק הבלימה.


בנוסף - אם מדובר רק בבור אחד, הדבר הכי זול, קל ומהיר שאתה יכול לעשות זה לקנות שקי חצץ ב200 שקל ולשפוך שם.

 

 

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בגדול יש רק חסרונות,לא בטוח שתרגיש אותם אבל הם שם וגם אין שום צורך בזה,זה לא יעיל.

תנסה לעלות מעט את לחץ האוויר בגלגלים,יכול לעזור קצת.

פורסם
לפני 55 דקות, miatanc כתב:

בגדול יש רק חסרונות,לא בטוח שתרגיש אותם אבל הם שם וגם אין שום צורך בזה,זה לא יעיל.

תנסה לעלות מעט את לחץ האוויר בגלגלים,יכול לעזור קצת.

הלחץ הצמיגים הוא 33,

עד כמה אפשר להעלות אותם ?

פורסם

שוב, לא ממליץ על הפתרון הזה.
אתה הולך לפגוע בבטיחות שלך ובנוחות שלך בכביש בשביל בור אחד? זו פשוט לא דרך פעולה הגיונית.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 5 שעות, shellcase כתב:

שוב, לא ממליץ על הפתרון הזה.
אתה הולך לפגוע בבטיחות שלך ובנוחות שלך בכביש בשביל בור אחד? זו פשוט לא דרך פעולה הגיונית.

אני מבין את מה שאתה אומר ועדיין אני מנסה למצוא פיתרון.

אולי באמת שני שקים של חצץ וסיימנו, אולי גם חול, לא יודע ... בגלל זה אני מתייעץ כאן 


אולי יש אפשרות להעלות את הגובה ב 2 ס''מ עי מתיחה של הקפיצים ?

פורסם
לפני 3 שעות, udic כתב:

הלחץ הצמיגים הוא 33,

עד כמה אפשר להעלות אותם ?

אתה יכול עקרונית עד איזה 50 גם, אבל במקרה הזה 35-36 זה אמור להיות סבבה

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני 4 שעות, shellcase כתב:

שוב, לא ממליץ על הפתרון הזה.
אתה הולך לפגוע בבטיחות שלך ובנוחות שלך בכביש בשביל בור אחד? זו פשוט לא דרך פעולה הגיונית.

מסכים איתך אבל כל השאלה של הבחור היא לא הגיונית,חוץ מזה שהצאתי לו רק לנסות,לא אמור להשפיע על הבטיחות עוד כמה psi

 

פורסם

מסכים איתך כמובן שעוד 3-4-5 PSI לא ישפיע על הבטיחות בצורה ניכרת, העניין הוא שזה גם לא ישפיע על הגובה ביותר מכמה מ"מ, ואם זאת כל הבעיה שלו, אז אפשר פשוט להאט קצת.
בכללי, גם ינפח ל60PSI (שזה כנראה המקסימום המותר לצמיג) הוא לא ירוויח יותר מס"מ.

  

לפני 5 שעות, udic כתב:

אולי יש אפשרות להעלות את הגובה ב 2 ס''מ עי מתיחה של הקפיצים ?

 

הארכה של הקפיץ תפגע בקפיציות שלו, מה גם שזה עלול לפגוע בבולם הזעזועים.

הדרך ה'נכונה' להגביה רכב זה להוסיף ספייסר בין כריות הבולם למרכב:
Is it possible to increase the clearance. Spacers to increase ground  clearance - we modernize our suspension correctly

לדבר הזה יש המון השפעות שליליות, כמו שכבר כתבתי. ובשביל בור אחד בעייתי - יהיה לך גם זול יותר וגם קל יותר לטפל בבור.
חצץ עולה גרושים, פחות מכיוון הפרונט שתצטרך אחרי שתפרק את הבולמי זעזועים (עבודה ארוכה ולא זולה בפני עצמה).

תביא 10 כאלה וסגור עניין

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תנסה לעבור יותר לאט או בתוואי אחר במקום הספציפי הזה או באמת לשפוך חצץ. אין שום הגיון בלהגביה רכב ולהרוס את היציבות והנוחות שלו ב-99.99% מהזמן בשביל בור אחד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תודה על העצה, 

הרכב נמכר ואני מחפש רכב יותר גבוה.

חבל על הטויוטה.. שמישהו אחר יהנה איתה על הכביש ואני אסע עם פחות דאגות 

 

 

פורסם

 

לפני 15 דקות, Sparrow420 כתב:

ניסת לפנות לנתיבי ישראל בבקשה שיתקנו את הבור?

נתיבי ישראל לא מתקנים מפגעים אמיתים לאורך עשרות שנים, נראלך יתקנו איזה בור באמצע שביל עפר באמצע שומקום

 

סתם דוגמא- שדרות ההסתדרות בחיפה- שנים שהנתיבים הימניים בכבישים משני כיוני התנועה פשוט לא ניתן לעלות עליהם בלי לגרום נזקים משמעותיים לרכב ופונטציאלית פאנצרים, והשמאליים מאוד משובשבים גם כן.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
Just now, ik3 כתב:

 

נתיבי ישראל לא מתקנים מפגעים אמיתים לאורך עשרות שנים

 

זה לא נכון, הם מתקנים בורות, מעקות, גדרות ושלטים

וגם מתחזקים צמחייה שפולשת לכביש וכ'ו

 

לפני 2 דקות, ik3 כתב:

 נראלך יתקנו איזה בור באמצע שביל עפר באמצע שומקום

 

תכלס, לא

 

לפני 2 דקות, ik3 כתב:

 

סתם דוגמא- שדרות ההסתדרות בחיפה- שנים שהנתיבים הימניים בכבישים משני כיוני התנועה פשוט לא ניתן לעלות עליהם בלי לגרום נזקים משמעותיים לרכב ופונטציאלית פאנצרים, והשמאליים מאוד משובשבים גם כן.

 

לא מכיר אבל נשמע שאתה מדבר על חיפה עצמה, זה לא קשור לנתיבי ישראל, זה העירייה

פורסם
לפני 47 דקות, Sparrow420 כתב:

 

זה לא נכון, הם מתקנים בורות, מעקות, גדרות ושלטים

וגם מתחזקים צמחייה שפולשת לכביש וכ'ו

 

ברור שבהרבה מקרים הם באמת מתקנים אחרת מה מטרתם מלכתחילה, הנקודה היא שזה מאוד סלקטיבי ונראה שיש מקומות שבוחרים להתעלם מהם.

לפני 48 דקות, Sparrow420 כתב:

לא מכיר אבל נשמע שאתה מדבר על חיפה עצמה, זה לא קשור לנתיבי ישראל, זה העירייה

מעניין, יתכן וזה באמת המצב, אם ככה מאוד עצוב

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

×
×
  • תוכן חדש...