שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 5 עוקבים
- 10 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
-הונדה סיוויק 1998 סדאן- לגבי מוט מייצב קדמי אני יודע שאפשר לשים אחד בתא מנוע ואפשר לחבר אחד מתחת לרכב אם אני שם בתא מנוע אני צריך גם לשים מתחת ? ואיפה המוט ישפיע יותר? לגבי אחורה אני יודע אפשר לשים בבגאז או מתחת לרכב האם בשני המקרים 1 יספיק ולא אצטרך להוסיף עוד 1 אשמח שתסבירו לי עוד בנושא אחיזה ומה עוד אפשר לשפר
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
הודעה אחרונה מאת GTI33, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום חברי , חשוב לי לדעת יש לי סיאט לאון אפ אר 2015 קניתי אותה עם מערכת פליטה של רימוס ומלא ריתוכים . עכשיו יש לי צנרת של לאון קופרה 290 2017 אם אני מתקין את זה על האוטו שלי זה עובר טסט? תודה לתשובות !!
הודעה אחרונה מאת hondacivic02es, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
ברשותי אופנוע, אשמח אם משהו יכול להמליץ על מכונאי שיכול להוריד את ההגבלה
הודעה אחרונה מאת Julio G, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
הונדה אקורד 2009 viii הנעה קדמית: לפני כמה ימים שמתי לב שברגע שאני מגיע למהירות של 180-185 אני שומע צפצופים בחלק השמאלי של הרכב, בבדיקה זרירה, לא ראיתי משהו וויזואלית. יש הצעות איך אפשר לבדוק את העניין?
הודעה אחרונה מאת מיץ פטל, -
- 7 עוקבים
- 11 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
שלום לכולם, מעוניין לרכוש טנדר, לבצע לו את ההנמכה הנ״ל: (בעצמי) https://vt.tiktok.com/ZSNJ3XwUa/ בנוסף רוצה לשמוע על שיפורי מנוע וכוס סוס שניתן לבצע, (להתקרב לאיזור ה5-7 שניות ל100) מעוניין לדעת מחיר תקציבית לעניין, ומהיכן ניתן להזמין את החלקים להנמכה. תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת Guyziv, -
מבקש המלצה למקום שמתעסק עם צלחות בלימה ורפידות ספורטיביות לאבארט 595 ,או מייבא אפילו .
מאת Trackmaster-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 6 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
הרכב משופר ועומד על 210 כ"ס בערך. לא ברמבו אקסטרא ,היו לי ולא מספיק טובות. מדבר על צימרמן נגיד ורפידות פרודו DS2500. אנדלס וכ'ו. הקאליפר מקדימה מקורי. קוטר דיסק 284 מ"מ. תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת mitsugli, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 10.3 אלף צפיות
כנראה שאוויר יזרום יותר בקלות, מה שמשנה את יחס התערובת (?) השאלה אם צריך לפצות על זה איכשהו? הרכב ישן יחסית, מצערת מכאנית (כבל), מה נהוג לעשות כשעוברים לפתוח? והאם כדאי להתקין אחד שהזמנתי מעלי ב40 שקל או שאני אראה רק צרות מהדבר הזה? תודה
הודעה אחרונה מאת Supertigre, -
- 6 עוקבים
- 10 תגובות
- 7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב שבוצעו בו שיפורים אבל אין לי עיניין בהם. אשמח להוריד את כל מה שמשפר ביצועים ומעלה בלאי ו / או כל מה שלא חוקי בארץ. תוספות על האוטו: - צנרת מלאה עם דאון פייפ - אגזוז חשמלי עם שלט - אינטרקולר מוגדל - פורק לחץ מכני - תוכנת מנוע - פנסי אנג׳ל אייז - דפיוזר gp אני לא מבין בזה בכלל ובשבילי זה סינית רוב המילים פה. אשמח לקצת הסברים מה זה כל דבר ימה היתרונות וחסרונות שלו. אשמח לברר על העלויות וההשלכות של להוריד את התוספות, ואם זה בכלל אפשרי. אשמח לכל מידע בנושא.
הודעה אחרונה מאת om2, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
היי! אני מתכנן לטפל קצת באוטו לקראת התקנת תוכנת ניהול מנוע קאסטום באיביזה 2017 (mk5) מנוע 1.2 tsi ea211 קוד מנוע cjzc. - החלפת פלאגים: אחרי הרבה המלצות, רציתי להחליף לפלגים אירידיום כי הרכב כבר בן 6 שנים (החלפה לפי יצרן) מחיפושים בגוגל הפלאג ה״איכותי״ היחיד שמצאתי שמתאים לקוד מנוע זה פלטיניום NGK PZKER7B8EGS מישהו יודע האם קיימים פלאגים אירידיום למנוע הזה? בשרשור הזה המליצו על פלגים אירידיום של ngk למנוע 1.2 tsi אך עם קוד מנוע שונה משלי, זה יכול לעבוד בכל זאת? - פילטר אוויר: התעניינתי בפילטר פאנל k&n וראיתי דיעות לפה ולפה. האם כדאי לי להשתמש בפילטר כזה ביחד עם התקנת תוכנת ניהול מנוע קאסטום? הציפיה שלי זה תוספת קטנטנה של כוח ושיפור צלי…
הודעה אחרונה מאת dirty_schnitzel, -
-
- 6 עוקבים
- 10 תגובות
- 11.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אתמול בלילה אני נוסע רגוע ומשייט, פתאום קופצות 2 ניידות מאחוריי ומבקשות ממני לעצור בצד, עצרתי הכל טוב ויפה, מגיע אליי שוטר לחלון אומר לי לתת גז, שואל אותי איפה השלט של האגזוז (אין) וכו, מפה לשם הסתכל עם פנס אמר שיש לי ריתוכים באגזוז (מדובר בריתוכים של סופיות שונות לדוד) אמר לי שהוא כותב לי דוח על רעש מהאגזוז שזה הזוי בפני עצמו, בסוף אחרי שראה שאין לי דוחות וכלום בעבר שלי, אמר שהוא משחרר אותי ואמר לי ללכת לסדר את זה, לא נתן לי מכתב או כלום אבל אמר שזה רשום אצלו אני נוהג על 208 GTI, היא לא יותר מדי רועשת בהשוואה לאחת סטוק, אין אצלי ממיר ויש דאון פייפ, ככה קניתי אותה. אשמח לעצות מנסיון אם באמת יש איזה תיעוד למה שהוא אמר…
הודעה אחרונה מאת nadavd4, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 11 תגובות
- 17 אלף צפיות
אני מבין ששניהם צמיגים זולים.. אבל גם בזול יש אחד טוב יותר ואחד פחות.. אשמח לדעת איזה עדיף. https://www.ace.co.il/8299244 - גרנלנדר https://www.ace.co.il/8187626 - אנזו תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 10 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
היי! אני שוקל לקנות איביזה ידנית דגם Seat Ibiza 2017 Reference 1.2 tsi ראיתי מחיפושים בגוגל שהמנוע הזה עובד אחלה עם סטייג׳ 1 ומקבלים תוספת של כ40 כ״ס (מ90 ל130) וקצת מומנט, ושהמנוע מחזיק יפה מהבחינת אמינות למרות השיפור. למישהו יש ניסיון עם תוכנה למנוע הזה? האם כדאי לדעתכם לעשות? וגם - איפה כדאי לי לעשות שיפור כזה? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת TZR84, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
השאלה בכותרת, מנוע GM שבי סמול בלוק 305 הזרקת דלק חד נקודתית TBI 5000 ,
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 9 אלף צפיות
שלום לכולם, התלבטתי אם לפרסם בטכני או כאן, מקווה שלא טעיתי. זקוק ל-4 צמיגים במידה 225/45R19 קוד משקל ומהירות 96W לרנו קדג'אר. כמובן שמחפש טריות, מחיר ופונקציונליות. מבחינת האופציות "הזולות" יותר, אולי גם מספקות בהתאמה לרכב, זה מה איתרתי: 1. פלקן FK510 96Y . בצמיגיות של טייר קלאב אחרי הנחת "חבר" 672-745 ₪ לצמיג. לא מכיר הדגם טייר קלאב: https://www.tireclub.co.il/search/225-45r19-96y-xl-tl/ חוות דעת מהבריטי: https://www.tyrereviews.com/Tyre/Falken/Azenis-FK510.htm 2. הנקוק K127, בערך אותו מחיר, לא מכיר את הדגם טייר קלאב: https://www.tireclub.co.il/search/225-45r19-96w-oe-tl/ חוות דעת …
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
האם כדאי להעלות את ההספק המקורי, 90 ?
הודעה אחרונה מאת niraviram1, -
אופל קורסה 2023
מאת יניבי- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
המתלים של האוטו קשים מדי איך אפשר לרכך אותם האם החלפת צמיגים מחתך נמוך לחתך נורמלי יעזור? תודה יניב
הודעה אחרונה מאת יניבי, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 10.9 אלף צפיות
אהלן יש לי שברולט סוניק 1.4 טורבו ואני חושב לעשות לה תוכנת ניהול מנוע PCP אם יש כאן מישהו שמכיר את התוכנה או שיש לו את הסוניק ועשה לה תוכנה יכול לעזור לי עם שאלה כמו אם זה פוגע באמינות של המנוע לאורך זמן או גורם לתקלות במע' אחרות כמו גיר וכו...
הודעה אחרונה מאת Mr 44, -
סובארו פורסטר 2023
מאת AE- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 10 אלף צפיות
למישהו יש הצעה איך לשפר את הסובארו בלי לפגוע בה ? ראיתי איזה משהו אוסטרלי אבל לא מוצא עכשיו
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 6 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
שלום חברי פורום יקרים, יש לי בעיה קשה עם גב לאחר ניתוח. עקב בעיה אני נסעתי שנים עם רכב C5 עם מתלים האגדיים שהיה מאוד נוח לי, אבל הוא התדרדר מבחינה טכנית ונאלצנו להיפרד. לאחרונה עברתי לסיטרואן C4 שנת 2013 ואני לא מסוגל לנסוע ברכב זה שגורם לי לכאבים ואני חושש שיגרום לי לחזור לשולחן ניתוחים. אני לא יכול להחליף רכב כעת עקב בעיה כלכלית אבל מוכן להשקיע 5-6 אלף כדי להחליף המתלים. האם יש אפשרות להחליף מתלים לC4 ולרכך אותו משמעותית או שאין סיכוי ? מאוד אודה לכם על עזרה כי זה עניין קריטי בשבילי ואני לא יודע מה לעשות. אולי אתם יכולים להמליץ על מומחה בתחום?
הודעה אחרונה מאת Supertigre, -
-
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
שלום, יש לי סיאט ארונה 1.0 אפתח בזה שרציתי מאוד לקנות את הגרסא של 1.5, מנוע מצויין, אבל זה היה מחוץ לתקציב לפני כן היה לי פולו 1.2, עם נתונים די דומים למנוע 1.0, אבל שיא המומנט הגיע מוקדם יותר, וזה לצערי מורגש. כמו כן עם הארונה התגובה של המצערת לא מיידית כמו שהיתה לי עם הפולו. אז יוצא שלמרות שנתוני כ"ס והאצה 0-100 דומים, הרכב לא מרגיש לי זריז כמו הפולו הישנה שהיתה לי, וזה מתסכל. במצב ספורט יש שיפור מעולה, אבל אז הרכב נוסע בסל"ד של 2500-4000 וזה שורף הרבה דלק. עם הפולו הייתי נוסע בדרייב ובסל"ד רגוע של 1500-2500 היתה תאוצה יפה מאוד. בארונה במצב דרייב מרגיש לי שהעברת ההילוכים יותר מוקדמת, ואז המנוע נמצא הרבה בסל"ד של ~1500 ואז אין לו כוח. הרחבה שאולי חופר…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
האם יש בעיה עם רכישת קויילאוברים מחו"ל? הם אומנם נמכרים בישראל אבל עדיין יוצא זול משמעותית לקנות באנגליה.תודה
הודעה אחרונה מאת tribel, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
היי, אני מודע שזה לא תורם לשיפור ביצועים, אך בכל זאת נראה לי שהטופיק הזה הכי מתאים לפה. אני תוהה מה טווח המחירים (הערכה גסה +-) של בניית דוד אחורי בלבד לרכב עממי, כאשר המטרה היא נטו סאונד טיפה יותר יפה - לא משהו בוטה ומוגזם שיעיר את השכונה מסביב. וכמובן, אם מישהו יכול להמליץ על מקום שיעשה עבודה כזאת. עדיף באיזור של חיפה. תודה
הודעה אחרונה מאת nadav20, -
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
שלום, קניתי הונדה סיוויק הצ'בק שנת 99 וראיתי שאפשר להגדיל את הג'אנט למידה 15, רכשתי ג'אנטים מידה 15 ברוחב 8 והם בולטים מהרכב השאלה שלי היא איזה רוחב כן יתאים לרכב? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
היי שלום לכולם אני רוצה לשים ציפ למנוע לפי כמה וכמה מקומות האוטו ישתפר פלאים אבל עם זאת יש לי חששות שזה יכול לדפוק מנוע לפי מה שכמה אמרו לי מה חושבים להתקין יש לי פולקסוואגן קאדי שנת 2015 מקסי במקום 100 כח יעלה ל150
הודעה אחרונה מאת cohen motor 377, -
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
למישהו יש נתונים/מספרים/מקומות שעושים את השדרוג בארץ?
הודעה אחרונה מאת matanff, -
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
מעוניין ברכישת הרכב היל ומעוניין לדעת אם קיים פוטנציאל שיפורים לרכב (תיבה ידנית). ואם שווה בכלל להשקיע ברכב או לפנות לפלטפורמה אחרת כי אני כן רוצה לשפר את הרכב (שיפורים קוסמטיים ולא יותר מאגזוז, בולמים וצמיגים אולי)
הודעה אחרונה מאת GTI33, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 14 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
אהלן חברה, יש לי קאדילק ATS שמדיי פעם נלקחת למסלול להשתולל קצת. בימי קיץ חמים המנוע מתחמם במסלול ואני נאלץ להוריד את הרכב להתקרר לאחר כמה דקות. הייתי שמח לשפר את מערכת הקירור ברכב ואין לי מושג איך לעשות את זה.. המוסך שלי שמתעסק גם בשיפורים ורכבי ספורט המליץ לי לחפש קיט מוכן ולהזמין מחו"ל, ולבוא אליו להרכבה, אבל לא הצלחתי למצוא קיט כזה. קראתי בכל מניי פורומים מחו"ל שאנשים החליפו את נוזל הקירור המקורי (DEX-COOL) לנוזל קירור של פולקסווגן (G12 / G13) וקיבלו תוצאות טובות יותר למערכת הקירור. אבל זה נראה לי קצת מפוקפק ואני תוהה אם זה יכול לעשות נזק למנוע, גם אם לא לטווח הקצר אז אולי לטווח הארוך. אם מישהו מבין בעניין אשמח להתייחסות. אשמח לכל המלצ…
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי אופל אסטרה 2017 (k) ולאחרונה עברתי לגור באזור הררי עם עליות וכדו' ויש ענין עם ההילוכים שנשארים בהילוך גבוה במצבים שהיה צריך לרדת לפחות 2 הילוכים למטה, מה שמחייב התערבות תמידית בהילוכים ידניים, וזה הפך להיות מטריד ממש, בפרט לאור החשש מדפיקת בוכנות, אז חשבתי אולי יש אפשרות להתקין מצב ספורט כמו שיש ברמת הגימור הגבוהה יותר של הדגם, כעת אחר בירור אצל היבואן הם אמרו שהם לא עושים זאת, למישהו יש מושג האם יש דרך לעשות זאת לבד או במה זה כרוך? ועוד שאלה לבעלי אסטרה שקיים אצלם מצב ספורט, מה ההשפעות שלו על הנהיגה ובאיזה רמה? תודה רבה מראש לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת yos1y, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
היי רכשתי פולקסואגן גטה 2013 מנוע 1600 טורבו דיזל dsg 7 הרכב עם 105 כ"ס ו 25.4 קג"מ קצת מתלהב מהמנוע הזה (הייתי רגיל ל 1200 טורבו בנזין) ואני רוצה לעשות לו סטייג 1 אממה לא הכי מבין בזה לא התעסקתי בזה מה שאני יודע סטייג 1 משחק לי בהגבלות ובהזרקות של הרכב ובגדישה של הטורבו 1. אשמח להסבר מעמיק בקצרה ( 😊 ) מה עושה סטייג 1 2. מה יוסיף לי סטייג מבחינת כ"ס וקג"מ 3. האם זה גורם לשחיקה מוגברת של הרכב 4. איפה אפשר לעשות את זה 5. מה המחירים תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Froyne,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 256 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Ron Poh
- פולו,גולף
- arice
- AmitGo
- Markm4
- nirmalka
- אהרן ג
- חיים יוד
- הרקוליטו
- רועי5
- אריה שאג
- amosbmw
- rky
- Yuvalino
- beastmodeisr
- יבגניפ
- פינדר
- Monolitus
- yoni162
- לומד לתקן
- zvigolden
- Aviady001
- SurfHigh
- David32
- gpm11
- mitsugli
- נעם101
- the Batman
- BoazB11
- falou
- this_is_me
- Ctzvi
- Assafo2
- mottis
- dani666
- yosi554
- orankohn
- רפי לין
- אורח לרגע
- nir eli
