Jump to content

מוריאל פ

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של מוריאל פ

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. אהלן יש לי שברולט סוניק 1.4 טורבו ואני חושב לעשות לה תוכנת ניהול מנוע PCP אם יש כאן מישהו שמכיר את התוכנה או שיש לו את הסוניק ועשה לה תוכנה יכול לעזור לי עם שאלה כמו אם זה פוגע באמינות של המנוע לאורך זמן או גורם לתקלות במע' אחרות כמו גיר וכו...
×
×
  • תוכן חדש...