Jump to content

מוריאל פ

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מוריאל פ

  1. אהלן יש לי שברולט סוניק 1.4 טורבו ואני חושב לעשות לה תוכנת ניהול מנוע PCP אם יש כאן מישהו שמכיר את התוכנה או שיש לו את הסוניק ועשה לה תוכנה יכול לעזור לי עם שאלה כמו אם זה פוגע באמינות של המנוע לאורך זמן או גורם לתקלות במע' אחרות כמו גיר וכו...
×
×
  • תוכן חדש...