שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 7 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום אני מחפש מתקין מערכת HHO (מימן ממים) לרכב פרטי לחסכון בצריכת דלק או לביטול הדלק לגמרי ושימוש רק במים אם מישהו מבין בזה
הודעה אחרונה מאת borsood, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם תודה רבה מראש לעונים יש בידי תקציב של 35 אלף שקל שאני רוצה להשקיע בצורה הזאת להביא רכב באזור 15 אלף שקל ואת כל השאר בשיפורים רכב בעיקר לתחביב שלא יסע הרבה הרבה מקסימום 5 קילומטר ביום בעיקר להנות איתו בתור רכב שני איזה רכב אפשר להביא עם מנוע אמין שיהיה אפשר לשפר אני רוצה לחלק את ה20 אלף הנותרים בצורה כזאת 7 אלף למסביב ו13 אלף למנוע חשבתי על סיאט לאון אזור 2010 עם המנוע 1.8 אשמח לדעתם ועצותכם
הודעה אחרונה מאת נולד לליסינג, -
ב"ה אני מעוניין להחליף בולמים לרכב שלי מיצובישי אקליפס קרוס לבולמים רכים יותר. מכיר כבר שזה רכב עם נוקשות על הכביש ובכל זאת מבקש לדעת אם יש למישהו נסיון בלנסות לרכך את הרכב הזה או רכב אחר וממליץ על דגם מסויים של בולמים רכים ונוחים בתקציב שפוי.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 6 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי רציתי לדעת אם וארצה לחזק קצת את הרכב ולגרום לו להתנהג קצת שונה אולי גם מעט להנמיך על איזה קוילוברים וכויילים הייתם ממליצים. רכב יונדאי אקסנט 2005 מנוע 1.5
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 5 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
Polo gti 2.0 2019 אני רוצה כבר הרבה זמן לשים על הרכב דאון פייפ יותר בשביל כוח ותגובה מאשר רעש . עשיתי קצת שיעורי בית וראיתי שיש דאון פיפ עם ממיר ספורטיבי עם 200/300 תאים וזה תפס לי את העין , ורציתי לדעת האם יש פה כאלה שיש להם ניסיון עם דאון פייפ ספורטיבי , בעיקרון איך זה משפיע על הרעש ועל הריח (במיוחד בעמידה) הסיפור עם הטסט זה לא מה שמעניין אותי , יותר מעניין אותי בדיקה של שוטר שלא יריח בעמידה. ומאיפה אני יכול לקנות אחד כי בדקתי כמה חנויות ואף אחד לא מביא .
הודעה אחרונה מאת נירו72, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
התחדשתי לא מזמן בלאון חדשה, לפני זה הייתי עם קמארו 2ss. חיות שונות מאוד, אבל המון כיף. התחלתי לבדוק אופציות לסטייג׳ 1 ללאון, והבנתי ממתקינים שונים שבנתיים מחשב נעול ואין עדיין תוכנה בלבד ל MG1. מישהו יכול לאשר את זה, יש צפי לפתרון שהוא תוכנה בלבד?
הודעה אחרונה מאת avizaz, -
- 6 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי חברים אשמח לעזרה אני רוצה לעשות לסקודה שלי סטייג 1 ורציתי המלצה על מקום טוב ואמין אני גר בחיפה אבל אין לי בעיה לנסוע קצת עם זה שווה את זה על הדרך אשמח גם להמלצה על מקום טוב לפחחות וצבע עם זה אפשרי ותודה רבה לעוזרים עם מישהו מכיר מכשיר בשם Gan gt אשמח להסבר עליו פשוט שרשמתי סטייג בגוגל זה הופיע לי
הודעה אחרונה מאת Shakedgti, -
- 6 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי חברים מה שלומכם אשמח ליעוץ אני מעוניין לעשות סטייג 1 לרכב שלי סקודה סופרב 2010 1.8t ראיתי הרבה מקומות לעשות בהם אשמח להמלצות איפה לדעתכם כדאי לעשות תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת avizaz, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מעוניין לקבל המלצה/חוות דעת איזה צמיג מומלץ לרכב שלי - סקודה אוקטביה 2018 מידת הצמיג: R16 205 55 91v תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 4 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חברים, מחפש להחליף את הדוד האחורי באבראט שלי, הרכב שלי לא הגיע עם מונזה במקור, בחברה זה סביב ה10K לדוד, נראה לי מוגזם קצת. רמוס גם לא רחוק מאוד מהמחירים האלו, קיבלתי הצעה לדוד של ragazzon סביב 5000, כבר יותר הגיוני. מחפש צליל יותר בשרני, פחות להרעיד את השכונה,לבעלי האברט בפורום,מה יש לכם על הרכב ? והאם אתם מרוצים? על הפרק עומד גם דוד בבניה עצמית, אך לדעתי קצת יותר בעיתי מבחינת אישורים.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
אהלן. BRZ דור חדש, שימוש בעיקר במסלול. המערכת צריכה שדרוג רציני. מתלבט כרגע בין 2 אפשרויות: 1. החלפה מלאה של כל הסט הקדמי בלבד ל 4/6 בוכנות, כולל רפידות, צלחות גדולות יותר, צינורות ונוזל. 2. החלפה של רפידות בלבד ל4 צמידים + צינורות + נוזל יש למישהו השערה האם הפער בין החלופות יהיה משמעותי עד כדי פי 3 במחיר? ועל הדרך אני זורם גם על המלצות תודה
הודעה אחרונה מאת GTאי, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום! מעניין אותי לדעת מה הפוטנציאל שיפור של מנוע ea888 (gen3) 1.8 המנוע כסטוק עם טורבו is12 מגיע עם 192 כ״ס, כמה הכי הרבה שאפשר להוציא ממנו בלי לפתוח בלוק וכמובן שישאר עדיין אמין. מחזיק איביזה קופרה עם המנוע הנ״ל
הודעה אחרונה מאת _DownLoaD_, -
בדיקת דיינו
מאת ארבע- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי מכירים אם יש באזור השרון מקומות שעושים בדיקת דיינו לרכב אשמח להמלצות אם יש
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן, אני רוצה לשים קיט יניקה לבראבו שלי, מצאתי באליאקספרס כל מיני קיטים מתאימים בלי פילטר אוויר פתוח, העניין שרוב האינטרנט מלא באופציות לאלפא מיטו שזה אותו מנוע, אבל בגלל שהמיכל נוזל קירור באלפא ובפיאט במקום אחר, לא כל פילטר אוויר אפשר להתקין בפיאט. בשורה התחתונה, אשמח אם יש למישהו סט מאלי/איביי של כל מה שאני צריך להזמין כדי לשים קיט יניקה לבראבו. סרטון להמחשה:
הודעה אחרונה מאת YoniSM, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
הזמנתי קוילאוברים הם נתקעו במכס לא משחררים יש למוצר אישור של ארגון TUV ותקן ISO9001 חייב לעשות בדיקת מעבדה? איך זה עובד? אין גם עם מי לדבר בנושא הזה
הודעה אחרונה מאת Itayyyyt, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שבוע טוב, קיבלתי רכב צמוד מהעבודה - סיאט ארונה 2023 הרכב חמוד לכשעצמו, אך בעיר הרכב ממש "מתנדנד" ולא נוח, האם זה המצב ופשוט לחיות עם זה ? בדקתי לחץ אוויר בצמיגים - הכל תקין כמובן שמחוץ לעיר המצב משתפר חשוב לציין שלא יצא לי לנסוע ברכב דומה בעבר, לכן אני תוהה אם זה המצב או שיש מה לבדוק...
הודעה אחרונה מאת היו זמני בומבה, -
- 5 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי! התפוצץ לי צמיג צ׳יאט הודי מגעיל באמצע נסיעה על איילון, ממש סכנת נפשות!!! החלטתי להחליף את כל הצמיגים במשהו איכותי יותר, עדיפות לצמיג ספורטיבי, הרכב ידני עם סטייג׳ 1 ולא כל כך היה לי כיף עם הצמיג ההודי מידת הצמיג 185/60 R15 יש משהו מומלץ למידות האלה?
הודעה אחרונה מאת dirty_schnitzel, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים, מחפש לקנות סיאט לאון fr עם שיפור באגזוז של מעקף משתיק עם שלט. מן הסתם שזה לא עובר טסט, השאלה שלי היא כזאת: מכירים איזורים באיזור המרכז שיכולים להוריד ולשים לפני טסט? וכמה דבר כזה יכול לעלות? ודבר שני, כרגע המכלול מרותך. הבנתי שאפשר לשים אגזוז עם סוג של קליפסים. שאם אני אעשה את זה זה יוריד את משמעותית את מחיר ההורדה והתקנה מחדש כל שנה אבל חייב להיות חיסרון בשימוש בקליפסים כאלה ורציתי לשמוע ממי שמכיר אם יודעים לספר לי יותר על העולם הזה? תודה לעונים❤️🔥
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
יבואן של EBC
מאת ik3- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם יש בארץ יבואן של EBC? יש סט שאני מעוניין בו אבל לא ברור איך אפשר לקנות אותו
הודעה אחרונה מאת nadavd4, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי חברים, רציתי דעת האם אפשר להחליף את ההגה בהונדה סיווק האצ׳בק 2015 שלי להגה הנל:
הודעה אחרונה מאת ik3, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 941 צפיות
מתלבט מה לעשות כרגע על הרכב שלי polo gti 2019 יש תוכנת מנוע pcp ושל הגיר הורדתי כי עשתה לי בעיות. אז אני מחליף לגיר ל tvs stage 2+ ומנוע אני שוקל האם להשאיר pcp או ללכת על משהו אחר כמו מקס טיונינג ?
הודעה אחרונה מאת Shakedgti, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 891 צפיות
רציתי לדעת מה עדיף מבין השתיים Dq250 polo gti איזה תוכנה עדיף לגיר מבין השתיים
הודעה אחרונה מאת Shakedgti, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי יש לנו שברולט קווליר rs שנת 1999 ואנחנו מעוניינים להחליף בין הסעפת פליטה המקורית לאחת פתוחה יותר שתאפשר יותר פליטת גזים. האם מישהו מכיר מוסך כלשהו שיכול לעזור?
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום רנו טווינגו 3 - ברכב זה רוחב הצמיגים אינו זהה בין הקדמיים לאחוריים . האחוריים רחבים יותר בשני מידות מהקדמיים המכונית שווקה עם שתי רמות גימור דיינמיק עם חישוקי 15״ ורוחב 165 מקדימה ו 185 מאחור אינטנס = עם חישוקי 16״ ו185 מקדימה ו 205 מאחור .. השאלה : האם אפשר לדוגמא להתקין בגרסת הדיינמיק - את הצמיגים מגירסת האינטס - כלומר אלו עם חישוקי 16״ והפוך ? זה חוקי ? איך זה עובר טסט ?
הודעה אחרונה מאת ik3, -
-
- אחראי פורום
- 11 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום למומחים. עשיתי דריפט בכיכר, הבנתי שאני בדרך למדרכה, בלמתי והרכב לא בלם. נכנסתי במדרכה, גלגל קדמי התעקם וההגה מאוד מאוד משוחרר(בשנייה מסתובב) . טוב. זה היה קצת קרוב לבית, נסעתי בערך קילומטר על 10 קמ״ש. מעבר אני מבוטח מקיף והגשתי תביעה באתר. האם עשיתי בשכל? עכשיו ידעתי שאני צריך להחליף צמיגים קדמיים, האם זאת הסיבה שהוא לא עצר? האם יש עניין של הבלמים? כי ידעתי שאני רוצה לשדרג למשהו רציני. לדוגמא בבלימות מאזור ה140 הרגשתי קושי בבלימה לעומת איך שאני בולם עם אופנוע. וגם לפעמים יוצא ריח אחרי בלימות כאלה. ראו בתמונות, בתמונה שהגלגל ליד המדרכה זה אותו גלגל שהתעקם, זווית לא רצינית, בנוסף לפנס ערפל שיצא מהמקום והגה שמאוד משוחרר עם ס…
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
-
- 6 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום למומחים ותודה מראש האם משתלם להזמין חלקים מחו״ל ? לדוגמה בולמים, אני רואה אחלה סטים בעלות זולה לעומת הארץ, האם כדאי להזמין? אם אני לא טועה המס יכול להיות 17% שזה עדיין יהיה מאוד משתלם יש כאן אנשים עם ניסיון בתחום שיכולים לייעץ ? עדכון: בדקתי והבנתי שזה 39% מס נראה שזה עדיין משתלם, יש עוד דברים שאני צריך לבדוק? יש מצב שלא ישחררו לי אותם?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 6 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי, אז בהמשך לפוסט הזה - ולאחר שחבר פורום העלה את הפוסט הזה לגבי הפוטנזה ספורט - אני עדיין מחפש תחלופה ראוייה יותר מהPS5 לסיאט איביזה שלי. אני כבר כמה ימים טובים עובר על ביקורות בפורומים, ביוטיוב, ובTIREREVIEWS, אתר עם המון ביקורות של גולשים והמון מידע מכל מיני כיוונים. אני די מצליח להתכוונן על הPOTENZA SPORT, אבל ישי איזה עניין שאני רוצה לוודא לפני שאני מזמין (ועדיין לא החלטתי אם להחליף רק את הזוג הקדמי, או את כל הרביעייה...). קודם כל לגבי הצמיג עצמו, הבנתי שההתנגדות גלגול של הצמיג משמעותית יותר גבוהה מהPS5, מה שכן מגביר את האחיזה אבל מצד שני יכול לפגוע בתאוצה, במיוחד במנוע קטן כמו אצלי, וממש לא בא …
הודעה אחרונה מאת yoni2sh, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שוב שלום לכולם ותודה מראש לעונים. טוב אני צריך לסדר כמה דברים ברכב, לצורך העניין: בולמים קדמיים x2, מגנים, ויש רעש במנוע שצריך לבדוק ולסדר. בנוסף טיפול 90,000 בולמים ומגנים 10,000 ש״ח טיפול 90 אלף 4000 ש״ח רעש במנוע - לא ידוע צריך לפתוח. אלו מחירים של סמלת. מה ההמלצות שלכם על הדבר הזה והאם יש דרך ״להקל״ על הכיס אבא שלי אמר לי עזוב אותך שטויות אל תחפש קיצורי דרך ולך למורשה. אין לי שום בעיה איתם נתנו אחלה של יחס ושירות. מה דעת המומחים? תודה מראש מעריך את הכל ואעדכן אתכם על צמיגים באשכול בקרוב!
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- 5 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
דיברתי מקודם עם אור פאב כדי לדעת אם הוא יכול לעשות צמרת חופשית ברזנטור בשביל שיהיה יותר רעש . אמר לי למה רזנטור עדיף דאון פייפ ואם תרצה אחרי זה רזנטור אמרתי לו שאני לא יודע עדיין לגבי דאון פייפ כי יש מלא משטרות בצפון וחא באלי לקבל הורדה. אבל הוא היה די בטוח מעצמו שלא יקרה כלום ושרק צריך לדאוג לטסט. מישהו פה יכול לשפוך קצת אור על הנושא ? לפי בדיקה הרבה מכירים אותו כאן Polo gti 2.0 2019
הודעה אחרונה מאת Shakedgti, -
שלום חברים ותודה מראש לעונים. רוצה להכניס סובארו ברז לאיזה סדנה ולתת לה בראש. מה אתם המומחים אומרים לי שכדאי לי לעשות. אני נהג מתחיל אין לי ידע בשיפורים ואין לי בעיה להשקיע. עכשיו השאלות הן: איזה שיפורים יתנו את הכי תוצאות בשבילי להנאה וחווית נהיגה וגם כוח. והאם יש לרכב חוסרים שאם כבר אני מכניס לסדנה לטפל בהם. מבחינת תקציב: גמיש אין לי בעיה להתחיל בקטנה ותוך כדי להשקיע עוד ועוד. תודה למומחים
הודעה אחרונה מאת RK,
-
מי מחובר 37 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 237 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- רפי לין
- ETStudio
- Camaro 92
- tan tan
- David32
- גולדן191
- yoav911gt2
- lanosforce
- BRAVO_SX
- SurfHigh
- Shay Shd Dave
- motior
- Albetx
- srool
- mikk
- מלטבשי
- אלעדית
- דאבל קלאצ
- Super_T
- PASHUT
- יבגניפ
- tomerR
- GabiXSI
- אביעד9
- yd b-4
- אורי מ.
- נולד לליסינג
- Alkash
- blackpolo
- הרקוליטו
- Lexicon
- Satori
- AUDIO KING
- Nakamichi
- meny5
- Ron Poh
- malcishua
