Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ


aEmpR

פוסטים מומלצים

בתאריך 6.12.2024 בשעה 16:24, RK כתב:

2015 זה דור ראשון לפני מתיחה.

 

צמיגים אוחזים - הטופ שבטופ כרגע נחשבים ננקאנג CRS, אם יש במלאי בכלל. עוד אפשרויות מישלן קאפ 2, ננקאנג AR1, נקסן SUR4G (אם תמצא שאריות), ורמה מתחת יש לך ננקאנג NS2-R, מישלן פיילוט ספורט 4/5, גודייר אסימטריק 5/6, וזה בגדול המבחר העיקרי.

 

מחזק את ההמלצה על פיליפ. 

לא ממליצים לנהג מתחיל על צמיג אוחז כמו מה שהצעת (אני מבין שהוא ביקש צמיגים אוחזים וענית על השאלה, אבל הוא גם ביקש שיפורים והציעו לו לשפר את עצמו).

אם הוא עושה טעות, הצמיג יהיה שם ברוב המקרים לתקן אותו. כשהצמיג יאבד אחיזה כתוצאה משחיקה. או לחילופין כשהוא מאיזושהי סיבה ירד לצמיג מעט פחות אוחז, הוא לא ידע לתקן את הטעות בעצמו וישלם על זה.

בתור נהג מתחיל אתה מתחיל מצמיג ספורטיבי כמובן אך לא אוחז מדי, ממקסם את היכולות שלו ורק אז מתקדם הלאה.

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם ברז באופן כללי זה לא הרכב המבריק ביותר כרכב ראשון, אבל הוא כבר קנה. וכדי שהצמיגים האלה יהיו שם לתקן אותו, הם צריכים להיות חמים. רוב הסיכויים שרוב הזמן הם יהיו קרים מדי ודווקא חלקים מהרגיל.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, RK כתב:

גם ברז באופן כללי זה לא הרכב המבריק ביותר כרכב ראשון, אבל הוא כבר קנה. וכדי שהצמיגים האלה יהיו שם לתקן אותו, הם צריכים להיות חמים. רוב הסיכויים שרוב הזמן הם יהיו קרים מדי ודווקא חלקים מהרגיל.

csr אוחז מההתחלה, צמיג אקסטרימי לחלוטין, גם ה ns2r, עם צמיגים כאלה הוא לא ילמד כלום, מכיר לא מעט כאלו שנוסעים רע מאוד ובקצב גבוה מדי ליכולות שלהם והצמיג עושה את העבודה ומחפה עליהם, עד שהוא לא.

אגב סתם אוף טופיק- מה אתה היית ממליץ להתחלה אם לא ברז? בהנחה ונהיגה בהנעה אחורית שונה בהרבה רבדים מהנעה קדמית, ותיקונים שאתה עושה עם קדמית לא יעבדו לך באחורית (ולהיפך)?

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, RK כתב:

הייתי ממליץ להשתפשף שנה-שנתיים על איזו הוט האץ' לא מהמטורפות, ואז לעבור להנעה אחורית ספורטיבית.

הבעיה בדרך הזו היא דיי גדולה ופסיכולוגית ורואה את זה על ממש הרבה אנשים.

ברגע שתעלה על הוט האצ וזה לא משנה אפילו איזה, הBRZ תרגיש לך עגלה מתה, ורוב האנשים לא מסוגלים לעשות את השינוי הזה.

מה שאומר שאם הנאה אחורית זה רק מנועים ענקיים\טורבו 

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, Or05230 כתב:

csr אוחז מההתחלה, צמיג אקסטרימי לחלוטין, גם ה ns2r, עם צמיגים כאלה הוא לא ילמד כלום, מכיר לא מעט כאלו שנוסעים רע מאוד ובקצב גבוה מדי ליכולות שלהם והצמיג עושה את העבודה ומחפה עליהם, עד שהוא לא.

אגב סתם אוף טופיק- מה אתה היית ממליץ להתחלה אם לא ברז? בהנחה ונהיגה בהנעה אחורית שונה בהרבה רבדים מהנעה קדמית, ותיקונים שאתה עושה עם קדמית לא יעבדו לך באחורית (ולהיפך)?

עם איזה צמיגים כן אלמד 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, aEmpR כתב:

עם איזה צמיגים כן אלמד 

PS4\5 הם מקום טוב להתחיל איתו

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ik3 כתב:

הבעיה בדרך הזו היא דיי גדולה ופסיכולוגית ורואה את זה על ממש הרבה אנשים.

ברגע שתעלה על הוט האצ וזה לא משנה אפילו איזה, הBRZ תרגיש לך עגלה מתה, ורוב האנשים לא מסוגלים לעשות את השינוי הזה.

מה שאומר שאם הנאה אחורית זה רק מנועים ענקיים\טורבו 

 

אז הנה אחלה מסנן, כנראה שהיא (וגם מיאטה לצורך העניין) לא בשביל אותם האנשים.

 

הרי גם על הנעה אחורית חזקה הם ינצלו בעיקר את המנוע ולא את השלדה. לא תראה אותם מנסים למקסם מהירות פניה, מקסימום זריקת זנב פה ושם וצלחות בחניונים, בתקווה ריקים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, RK כתב:

 

אז הנה אחלה מסנן, כנראה שהיא (וגם מיאטה לצורך העניין) לא בשביל אותם האנשים.

 

הרי גם על הנעה אחורית חזקה הם ינצלו בעיקר את המנוע ולא את השלדה. לא תראה אותם מנסים למקסם מהירות פניה, מקסימום זריקת זנב פה ושם וצלחות בחניונים, בתקווה ריקים.

לא מתווכח עם זה, רק מציין פנומנה מאוד נפוצה.

זה למה הרבה אנשים hating כלפי הברז והמיאטה, מניח שאם הסדר בעלות היה הפוך קודם ברז ואז הוט האצ הסיפור היה שונה.

 

נוסיף לזה שברז היא מהרכבים הטובים אם לא הכי טוב שיש כיום בשוק ללמוד נהיגה רק שהחסם הוא מחיר קניה גבוה מאוד יחסית(לפחות בארץ), ההחלטה של פותש טובה אם יקח אותה למקום הנכון והוא הלימודי.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, ik3 כתב:

הבעיה בדרך הזו היא דיי גדולה ופסיכולוגית ורואה את זה על ממש הרבה אנשים.

ברגע שתעלה על הוט האצ וזה לא משנה אפילו איזה, הBRZ תרגיש לך עגלה מתה, ורוב האנשים לא מסוגלים לעשות את השינוי הזה.

מה שאומר שאם הנאה אחורית זה רק מנועים ענקיים\טורבו 

קח BRZ דור 2, ההבדל בתאוצה הוא בעשריות השניה לעומת הואגיות (אף אחד לא מתחיל ב Type R או Cup) ואם אתה נשאר בטורים הגבוהים במסלול זה כמעט ולא מורגש. לעומת זאת הפאן פקטור גבוהה בהרבה על אותו מסלול.

אישית עשיתי את המעבר מגולף GTI PP ואין מה להשוות.

 

אני באמת חושב שדור 2 היא game changer בהקשר הזה... 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, aEmpR כתב:

עם איזה צמיגים כן אלמד 

 

אילו צמיגים יש לך היום? מה תאריך היצור שלהם? שים תמונות והמומחים ידעו על מה להמליץ לך, ואם בכלל אתה צריך להחליף עכשיו או שאולי אתה יכול לחכות.

 

רכב ראשון -- ברור שאתה מתלהב, מי לא? גם אני התלהבתי מהרכב הראשון שלי והוא היה רחוק מאד מהברז. כיום כשאני נזכר בשטויות שעשיתי מההתלהבות אני צוחק, אבל לפחות למדתי כמה שיעורים לחיים.

 

המלצתי: קח אוויר ותנשום עמוק, תלמד לאט על עצמך ועל הברז, ותיקח הדרכה כדי שתבין מה קורה איתך.

אחרי כמה חודשים תכיר את עצמך ואת הברז יותר טוב , מה מפריע לך אם בכלל, ואז תוכל לשפר מה שיפריע לך.

 

ובינתיים תזהר, הברז יכולה לנשוך חזק נהגים פחות מיומנים, אז כדי שתוכל להשקיע בשיפורים ולא בתיקוני נזקים, תתחיל לאט.

 

תתחדש ותהנה מהרכב!

 

 

  • רעיון טוב! 2

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, ik3 כתב:

זה למה הרבה אנשים hating כלפי הברז והמיאטה, מניח שאם הסדר בעלות היה הפוך קודם ברז ואז הוט האצ הסיפור היה שונה.

אני לא חושב.
מי שמראש תאוצות ורכב שאוחז בכביש כמו מסילה בלי קשר למה שעושה הנהג הוא מה שעושה לו את זה לא היה מתלהב מהברז גם אם היה מתחיל איתה.

 

לפני 16 שעות, ik3 כתב:

נוסיף לזה שברז היא מהרכבים הטובים אם לא הכי טוב שיש כיום בשוק ללמוד נהיגה רק שהחסם הוא מחיר קניה גבוה מאוד יחסית(לפחות בארץ)

דווקא מהבחינה הזו הברז במקום טוב מאוד, מחיר הקניה שלה היה יחסית סביר, בטח לאחר פתיחת המלחמה (נמכרה ב-230K על הכביש). אם אנחנו מדברים על יד 2 בכלל מדובר בדיל שקשה מאוד להביס, קח כל גולף GTI מדור 7.5 ומעלה היא תהיה רחוקה ממחיר ברז יד 2 ב-20-30K שקלים במקרה הטוב והיא תהיה ישנה יותר, עם יותר ידיים ובלי אחריות שאצל הברז היא 3 שנים+.
ברז דור 2 יד 2 הוא אחד הדילים הכי טובים לחובבי נהיגה בעת הזו, טויוטה יאריס למען השם עולה כמעט 140K, לשלם 180-190K לברז דור 2 כמעט חדשה זה "בלי כסף" מה שנקרא, וכן, אני יודע שמבקשים יותר אבל הם לא מוכרים. הרכב נמכר במחירון כולל רכבים כמעט חדשים נכון לכתיבת שורות אלו.
עם הזמן אני מניח שמחיר הקניה התרחק מהמחירון, אבל לפחות כרגע זה המצב.

  

לפני שעתיים, GTאי כתב:

קח BRZ דור 2, ההבדל בתאוצה הוא בעשריות השניה לעומת הואגיות (אף אחד לא מתחיל ב Type R או Cup) ואם אתה נשאר בטורים הגבוהים במסלול זה כמעט ולא מורגש.

נכון, אבל זה יותר מאתגר ויותר מאתגר לא מתרגם ליותר כיף אצל כולם

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, borsood כתב:

 

אילו צמיגים יש לך היום? מה תאריך היצור שלהם? שים תמונות והמומחים ידעו על מה להמליץ לך, ואם בכלל אתה צריך להחליף עכשיו או שאולי אתה יכול לחכות.

 

רכב ראשון -- ברור שאתה מתלהב, מי לא? גם אני התלהבתי מהרכב הראשון שלי והוא היה רחוק מאד מהברז. כיום כשאני נזכר בשטויות שעשיתי מההתלהבות אני צוחק, אבל לפחות למדתי כמה שיעורים לחיים.

 

המלצתי: קח אוויר ותנשום עמוק, תלמד לאט על עצמך ועל הברז, ותיקח הדרכה כדי שתבין מה קורה איתך.

אחרי כמה חודשים תכיר את עצמך ואת הברז יותר טוב , מה מפריע לך אם בכלל, ואז תוכל לשפר מה שיפריע לך.

 

ובינתיים תזהר, הברז יכולה לנשוך חזק נהגים פחות מיומנים, אז כדי שתוכל להשקיע בשיפורים ולא בתיקוני נזקים, תתחיל לאט.

 

תתחדש ותהנה מהרכב!

 

 

אין בעיה אפתח אשכול בנוגע לצמיגים עם תמונות, תודה על הטיפים 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, GTאי כתב:

קח BRZ דור 2, ההבדל בתאוצה הוא בעשריות השניה לעומת הואגיות (אף אחד לא מתחיל ב Type R או Cup) ואם אתה נשאר בטורים הגבוהים במסלול זה כמעט ולא מורגש. לעומת זאת הפאן פקטור גבוהה בהרבה על אותו מסלול.

אישית עשיתי את המעבר מגולף GTI PP ואין מה להשוות.

 

אני באמת חושב שדור 2 היא game changer בהקשר הזה... 

 

 

בחיאת בכל האצ כמעט אתה תקבל גם 50-100% יותר טורק וגם מסלד 3 בהגזמה, לעומת בסוברו שתצטרך לשמור על 6 לפחות. בתחושה זה הבדל ענק העובדה שיש לרכב טורבו במיוחד בטורק המיוצר.

שוב מבחינת חוויה זה סיפור אחר אבל יש לך כאן מצב שרכבים נגישים מאוד שקל לחיות איתם ללא פשרות כלל מרגישים פי כמה וכמה יותר חזקים מרכבי ספורט יעודיים, תוסיף את העובדה שכל רכב פחות או יותר מגיע עם תוכנה אז אתה יכול לקחת הנחה שהטווח התחתון ביותר של הכוח שתראה בהאצ חמימה זה סביב ה250 וטורק משמעותית גבוה.

 

עכשיו לאנשים שמתלבטים הרבה באמת ילכו לכיוון של האצ חמה כי בכל טווח מחיר התמורה תהיה של משמעותית יותר כוח, ורוב הקונים זה מה שמחפשים.

יש גם נקודה נוספת שכדאי להתייחס והיא שאנשים נוטים להתעלם מעניין הלימוד בתחום לכן מעבר מgti עם 300 סוסים תהיה (לרוב) במינימום ל370ז שמגיע בכוח דומה ומעלה, וכאן מדובר כבר בכלי הרבה יותר מופרע ופחות מתאים ללימוד מברז למשל, וזה בעיניי דבר לא נכון לעשות למרות שכאמור דיי מתבקש

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, ik3 כתב:

בחיאת בכל האצ כמעט אתה תקבל גם 50-100% יותר טורק וגם מסלד 3 בהגזמה, לעומת בסוברו שתצטרך לשמור על 6 לפחות. בתחושה זה הבדל ענק העובדה שיש לרכב טורבו במיוחד בטורק המיוצר.

שוב מבחינת חוויה זה סיפור אחר אבל יש לך כאן מצב שרכבים נגישים מאוד שקל לחיות איתם ללא פשרות כלל מרגישים פי כמה וכמה יותר חזקים מרכבי ספורט יעודיים, תוסיף את העובדה שכל רכב פחות או יותר מגיע עם תוכנה אז אתה יכול לקחת הנחה שהטווח התחתון ביותר של הכוח שתראה בהאצ חמימה זה סביב ה250 וטורק משמעותית גבוה.

 

עכשיו לאנשים שמתלבטים הרבה באמת ילכו לכיוון של האצ חמה כי בכל טווח מחיר התמורה תהיה של משמעותית יותר כוח, ורוב הקונים זה מה שמחפשים.

יש גם נקודה נוספת שכדאי להתייחס והיא שאנשים נוטים להתעלם מעניין הלימוד בתחום לכן מעבר מgti עם 300 סוסים תהיה (לרוב) במינימום ל370ז שמגיע בכוח דומה ומעלה, וכאן מדובר כבר בכלי הרבה יותר מופרע ופחות מתאים ללימוד מברז למשל, וזה בעיניי דבר לא נכון לעשות למרות שכאמור דיי מתבקש

 

כל הטענות מתרכזות בסופו של דבר במי שמוכן לעבוד על הנהיגה שלו, ומי שלא. הרוב לא. בצדק או לא זה לשיקולו של כל אחד ואחד, אבל מכונית כמו ברז או מיאטה צריכה יותר יכולות נהיה מאשר כל הוט האץ' באשר היא בכדי לתת קצב מסלול (קצב כביש הוא עניין של נכונות לקחת סיכון נטו, לא מעבר). אפשר להגיד "מבאס", אפשר להגיד "רגיל לכוח", אבל כל זה בסופו של דבר ביטויים מחופשים למי שמוכן או לא מוכן להודות שהוא צריך לשפר את הנהיגה שלו. זה עד כדי כך פשוט. והרוב, שוב, פחות זורמים על אוטו שחושף אותם במידה מסוימת.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...