Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ


aEmpR

פוסטים מומלצים

שלום חברים ותודה מראש לעונים. 

רוצה להכניס סובארו ברז לאיזה סדנה ולתת לה בראש.

מה אתם המומחים אומרים לי שכדאי לי לעשות. 

אני נהג מתחיל אין לי ידע בשיפורים ואין לי בעיה להשקיע. עכשיו השאלות הן:

איזה שיפורים יתנו את הכי תוצאות בשבילי להנאה וחווית נהיגה וגם כוח. 

והאם יש לרכב חוסרים שאם כבר אני מכניס לסדנה לטפל בהם. 

מבחינת תקציב: גמיש אין לי בעיה להתחיל בקטנה ותוך כדי להשקיע עוד ועוד. 

תודה למומחים 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מכיוון שאתה חדש בתחום הייתי מתחיל מלשפר את מה שיש בין המושב להגה, הדרכת נהיגה במסלול גם תשפר את הנהיגה שלך וגם תהיה מהנה.

סביר להניח שזה יעשה אותך יותר מהיר מכל שיפור כזה או אחר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 7
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לכך שנדב צודק, אני ארחיב טיפה על תחומי השיפורים האפשריים, ולמה אף אחד מהם לא אמור להיות רלוונטי כרגע.

 

בגדול, יש לך 3 תחומים שבהם אתה יכול לשפר את הרכב בהקשר של ביצועים:

 

1. כוח

זהו שיפור שגם בתור נהג מתחיל תוכל להנות ממנו... ביציאה מהמקום (ובעקיפות בכביש מהיר). אבל אם אלה הביצועים שאתה מחפש, אז לדעתי קנית רכב לא נכון - זה לא הייעוד של BRZ. זהו רכב שמיועד לנסוע מהר בפניות, ושם יש לו לגמרי מספיק כוח בשביל מישהו בלי מספיק נסיון. נהפוכו - אם תשדרג את הכוח בלי ללמוד כיצד להוריד אותו לכביש באופן בטוח, מהר מאוד תמצא את עצמך מסתחרר באיזו ירידה מכביש מהיר או כיכר.

 

2. בלמים

שדרוג בלמים בא לידי ביטוי בשני דברים: שיפור יכולת הבלימה, ושימור יכולת הבלימה לאורך זמן בשימוש אגרסיבי. שני הדברים רלוונטים רק בנהיגה אינטנסיבית במסלול. נסה לבלום חזק ברכב באיזה חניון ריק - תרגיש את פמפום ה-ABS. מה שאומר שהבלמים שלך מצליחים בקלות לנעול את הגלגלים, ולכן אין לך צורך בבלימה חזקה יותר (במצב כזה, החלפת צמיגים תביא לשיפור ביכולת בלימה הרבה יותר מאשר החלפת בלמים). ולגבי שימור יכולת הבלימה - זה רלוונטי כשאתה עושה המון הקפות במסלול, עם בלימות אגרסיביות, והבלמים מתחממים ומאבדים אפקטיביות. אם אתה לא שם, אין לך מה לחפש שדרוגים כאלה - לא רק שזה לא יתן לך שום שיפור מורגש, זה גם יכול לפגוע ביכולת הבלימה של הרכב, מכיוון שרפידות שמיועדות לעבוד היטב ולאורך זמן בטמפרטורות גבוהות, לעתים קרובות עובדות פחות טוב בטמפרטורות נמוכות יותר אותן אתה פוגש ביום-יום.

 

3. התנהגות

שדרוג מתלים יאפשר לך לפנות במהירויות גבוהות יותר בלי לאבד אחיזה. אבל קצת בדומה לכוח בסעיף 1, אתה צריך קודם לדעת שהגעת לקצה עם המתלים הנוכחיים ולהרגיש שהם מגבילים אותך, לפני שאתה נכנס לשדרוגים כאלה. אחרת זה שדרוג שחוץ מלהגיד על הנייר שעשית אותו, לא תוכל להרגיש מה הוא תורם לך. כלומר - אם המהירויות בהן אתה מרגיש בנוח לקחת עיקולים הן מספיק מתחת למגבלות של המתלים המקוריים (וזה בסדר! אני ממש לא מעודד אותך לרוץ ולחפש את המגבלות האלה, במיוחד לא מחוץ למסלול), אז מתלים משודרגים לא ממש ישנו משהו, חוץ מלהרוס לך את נוחות הנסיעה בכבישים משובשים.

 

נ.ב.: יש עוד דבר שפשוט ולא יקר מדי לשדרג, ומשפיע לטובה הן על בלימה והן על התנהגות - ואלה צמיגים. טכנית, בדומה לשאר השדרוגים הנ"ל, אם אתה לא מגיע למגבלות הצמיגים הנוכחיים, אז אין כל כך צורך להחליף אותם. אבל מכיוון שיכול להיות להם תפקיד מכריע בבטיחות (בין אם במרחק בלימה קצר יותר בבלימת חירום, ובין אם באחיזה טובה יותר באיזה תמרון בגשם), זה משהו שאולי כדאי לשפר כבר עכשיו.

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, aEmpR כתב:

שלום חברים ותודה מראש לעונים. 

רוצה להכניס סובארו ברז לאיזה סדנה ולתת לה בראש.

מה אתם המומחים אומרים לי שכדאי לי לעשות. 

אני נהג מתחיל אין לי ידע בשיפורים ואין לי בעיה להשקיע. עכשיו השאלות הן:

איזה שיפורים יתנו את הכי תוצאות בשבילי להנאה וחווית נהיגה וגם כוח. 

והאם יש לרכב חוסרים שאם כבר אני מכניס לסדנה לטפל בהם. 

מבחינת תקציב: גמיש אין לי בעיה להתחיל בקטנה ותוך כדי להשקיע עוד ועוד. 

תודה למומחים 

 

איזה דור יש לך?

 

מבחינת הנאה - הדרך ה"נכונה" לשפר את ההנאה זה להבין מה מפריע לך ואז לשדרג, ולא להיפך. אם אין בעיה לשים לך 50,000 ש"ח הוצאות אפשר לרשום לך מה לשפר ואיפה, אבל בכלל לא ברור שתהנה מזה יותר. ההנראה היא ביחס למשהו אחר (מהנ שהיה לך לפני).

 

מבחינת כח - מה שרשמו מעלי נכון מאוד. בכללי בדור 2 הכח הרבה יותר מורגש מדור 1. אם אתה בדור 1 אתה יכול לשים כמה עשרות אלפים לשדרוג ולקבל עוד כח אבל אז לדעתי עדיף לך פשוט לחפש דור 2 כי זה יהיה הרבה פחות כאב ראש. 

 

שורה תחתונה, אני ממצליץ לך בחום לנסות את מה שיש, להבין מה חסר לך ולבנות את השדרוג לאט ככה תוכל להרגיש את ההבדלים ולהנות מהם.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם החברים כאן, זכית ליופי של הצעות. 

 

הכי חשוב ותכלס גם הכי כיף זה שיפור כישורי הנהיגה שלך. לא צריך להפוך לנהג מרוץ ולרובנו גם אין את הכישורים לזה אבל זה כלי שמאפשר לך להבין בצורה הטובה ביותר מה אתה רוצה לשפר ובעיקר מה אתה רוצה להשיג לאחר השיפור. מעל הכל תזכור שבסוף זה רכב שאם אני מבין נכון אתה נוהג בו ביום יום ולכן רצוי שגם השיפורים יהיו בהתאם, לנהוג ברכב מסלול טהור, לדוגמה, ביום יום זה תענוג מאוד מאוד מפוקפק. 

 

עכשיו אם התחדשת ברכב ובכל זאת בא לך קצת לשדרג, צמיגים זה תמיד דבר שאפשר להחליף וזה תמיד אחד השינויים הכי גדולים שאפשר לבצע ברכב ולהרגיש אותם מיד. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק שאלה - הייתה לך ואגית לפני כן?

 

לגופו של עניין, כל מה שענו לך - נכון. אם אתה נהג מתחיל, תתחיל מלשפר את הנהג.

 

לגבי הברז עצמה - דור 2 לא באמת צריכה שיפורי כח, בדור 1 שיפורי כח הם עסק יקר מאד, וכזה שמצריך כניסה לפרויקט מסובך בהכרח ואמין פחות בהכרח, ולא חוקי לחלוטין (קיט סופר/טורבו).

בשני הדורות, אם הכוונה היא לקחת למסלול, שווה להשקיע בסט קוילאוברים ייעודי וצמיגים דביקים. בדור 2 לא יזיק גם קיט בלמים משופר, בגלל הכח העודף. דור 1 עם מנוע סטוק לא באמת צריכה את זה.

  • רעיון טוב! 2

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן חברה, תודה רבה לכל העונים באמת שאקח על כל דבריכם לתשומת ליבי, בקשר לאיזה דור היא 2015 , והאם יש למישהו איזה מקום מומלץ ללמוד נהיגה מקצועית ? 

לפני 10 שעות, RK כתב:

אני רק שאלה - הייתה לך ואגית לפני כן?

 

לגופו של עניין, כל מה שענו לך - נכון. אם אתה נהג מתחיל, תתחיל מלשפר את הנהג.

 

לגבי הברז עצמה - דור 2 לא באמת צריכה שיפורי כח, בדור 1 שיפורי כח הם עסק יקר מאד, וכזה שמצריך כניסה לפרויקט מסובך בהכרח ואמין פחות בהכרח, ולא חוקי לחלוטין (קיט סופר/טורבו).

בשני הדורות, אם הכוונה היא לקחת למסלול, שווה להשקיע בסט קוילאוברים ייעודי וצמיגים דביקים. בדור 2 לא יזיק גם קיט בלמים משופר, בגלל הכח העודף. דור 1 עם מנוע סטוק לא באמת צריכה את זה.

מה זה ואגית ? ו2015

בתאריך 5.12.2024 בשעה 03:46, chrono כתב:

מעבר לכך שנדב צודק, אני ארחיב טיפה על תחומי השיפורים האפשריים, ולמה אף אחד מהם לא אמור להיות רלוונטי כרגע.

 

בגדול, יש לך 3 תחומים שבהם אתה יכול לשפר את הרכב בהקשר של ביצועים:

 

1. כוח

זהו שיפור שגם בתור נהג מתחיל תוכל להנות ממנו... ביציאה מהמקום (ובעקיפות בכביש מהיר). אבל אם אלה הביצועים שאתה מחפש, אז לדעתי קנית רכב לא נכון - זה לא הייעוד של BRZ. זהו רכב שמיועד לנסוע מהר בפניות, ושם יש לו לגמרי מספיק כוח בשביל מישהו בלי מספיק נסיון. נהפוכו - אם תשדרג את הכוח בלי ללמוד כיצד להוריד אותו לכביש באופן בטוח, מהר מאוד תמצא את עצמך מסתחרר באיזו ירידה מכביש מהיר או כיכר.

 

2. בלמים

שדרוג בלמים בא לידי ביטוי בשני דברים: שיפור יכולת הבלימה, ושימור יכולת הבלימה לאורך זמן בשימוש אגרסיבי. שני הדברים רלוונטים רק בנהיגה אינטנסיבית במסלול. נסה לבלום חזק ברכב באיזה חניון ריק - תרגיש את פמפום ה-ABS. מה שאומר שהבלמים שלך מצליחים בקלות לנעול את הגלגלים, ולכן אין לך צורך בבלימה חזקה יותר (במצב כזה, החלפת צמיגים תביא לשיפור ביכולת בלימה הרבה יותר מאשר החלפת בלמים). ולגבי שימור יכולת הבלימה - זה רלוונטי כשאתה עושה המון הקפות במסלול, עם בלימות אגרסיביות, והבלמים מתחממים ומאבדים אפקטיביות. אם אתה לא שם, אין לך מה לחפש שדרוגים כאלה - לא רק שזה לא יתן לך שום שיפור מורגש, זה גם יכול לפגוע ביכולת הבלימה של הרכב, מכיוון שרפידות שמיועדות לעבוד היטב ולאורך זמן בטמפרטורות גבוהות, לעתים קרובות עובדות פחות טוב בטמפרטורות נמוכות יותר אותן אתה פוגש ביום-יום.

 

3. התנהגות

שדרוג מתלים יאפשר לך לפנות במהירויות גבוהות יותר בלי לאבד אחיזה. אבל קצת בדומה לכוח בסעיף 1, אתה צריך קודם לדעת שהגעת לקצה עם המתלים הנוכחיים ולהרגיש שהם מגבילים אותך, לפני שאתה נכנס לשדרוגים כאלה. אחרת זה שדרוג שחוץ מלהגיד על הנייר שעשית אותו, לא תוכל להרגיש מה הוא תורם לך. כלומר - אם המהירויות בהן אתה מרגיש בנוח לקחת עיקולים הן מספיק מתחת למגבלות של המתלים המקוריים (וזה בסדר! אני ממש לא מעודד אותך לרוץ ולחפש את המגבלות האלה, במיוחד לא מחוץ למסלול), אז מתלים משודרגים לא ממש ישנו משהו, חוץ מלהרוס לך את נוחות הנסיעה בכבישים משובשים.

 

נ.ב.: יש עוד דבר שפשוט ולא יקר מדי לשדרג, ומשפיע לטובה הן על בלימה והן על התנהגות - ואלה צמיגים. טכנית, בדומה לשאר השדרוגים הנ"ל, אם אתה לא מגיע למגבלות הצמיגים הנוכחיים, אז אין כל כך צורך להחליף אותם. אבל מכיוון שיכול להיות להם תפקיד מכריע בבטיחות (בין אם במרחק בלימה קצר יותר בבלימת חירום, ובין אם באחיזה טובה יותר באיזה תמרון בגשם), זה משהו שאולי כדאי לשפר כבר עכשיו.

תודה רבה על הפירוט , איזה צמיגים היית ממליץ לי לאחיזה טובה 

לפני 21 שעות, GTאי כתב:

 

איזה דור יש לך?

 

מבחינת הנאה - הדרך ה"נכונה" לשפר את ההנאה זה להבין מה מפריע לך ואז לשדרג, ולא להיפך. אם אין בעיה לשים לך 50,000 ש"ח הוצאות אפשר לרשום לך מה לשפר ואיפה, אבל בכלל לא ברור שתהנה מזה יותר. ההנראה היא ביחס למשהו אחר (מהנ שהיה לך לפני).

 

מבחינת כח - מה שרשמו מעלי נכון מאוד. בכללי בדור 2 הכח הרבה יותר מורגש מדור 1. אם אתה בדור 1 אתה יכול לשים כמה עשרות אלפים לשדרוג ולקבל עוד כח אבל אז לדעתי עדיף לך פשוט לחפש דור 2 כי זה יהיה הרבה פחות כאב ראש. 

 

שורה תחתונה, אני ממצליץ לך בחום לנסות את מה שיש, להבין מה חסר לך ולבנות את השדרוג לאט ככה תוכל להרגיש את ההבדלים ולהנות מהם.

 

אהלן , יש צמיגים שהיית ממליץ ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, aEmpR כתב:

אהלן חברה, תודה רבה לכל העונים באמת שאקח על כל דבריכם לתשומת ליבי, בקשר לאיזה דור היא 2015 , והאם יש למישהו איזה מקום מומלץ ללמוד נהיגה מקצועית ? 

 

מכיוון שמדובר בברז הייתי ממליץ על פיליפ רוזין (חפש flat out בפייסבוק), הוא מדריך לרוב במסלול בערד.

 

לפני שעתיים, aEmpR כתב:

מה זה ואגית ? ו2015

כל דבר תוצרת קונצרן פולקסווגן - גם אאודי, סקודה, סיאט וקופרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2015 זה דור ראשון לפני מתיחה.

 

צמיגים אוחזים - הטופ שבטופ כרגע נחשבים ננקאנג CRS, אם יש במלאי בכלל. עוד אפשרויות מישלן קאפ 2, ננקאנג AR1, נקסן SUR4G (אם תמצא שאריות), ורמה מתחת יש לך ננקאנג NS2-R, מישלן פיילוט ספורט 4/5, גודייר אסימטריק 5/6, וזה בגדול המבחר העיקרי.

 

מחזק את ההמלצה על פיליפ. 

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RK רשם לך בערך את הכל.

אם הרכב שלך לדיילי, שים לב לשילוב של חורף וצמיגים - ככל שאתה "עולה" ברמת האחיזה בגדול את "יורד" באחיזה בכביש רטוב (אל תהרגו אותי, כלל אצבע יעיל לשלב הזה).

אם אין לך כוונה לעלות הרבה על מסלולים, לדעתי כסט ראשון לקנות מישלן פיילוט ספורט 4/5, גודייר אסימטריק 5/6 זה בחירה טובה.

אחרת ננקאנג CRS או מישלן קאפ 2.

 

הדרכות - פיליפ אחלה, תברר גם אצל לאון דרייב וטופ דרייב. לפעמים יש הבדלים לא קטנים בעלות, ולך כמתחיל כל אלו יהיו מעולים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.12.2024 בשעה 17:44, aEmpR כתב:

אני נהג מתחיל

מה זה אומר מבחינת גיל וזמן שיש לך כבר רשיון? כמה נסיון בפועל בנהיגה "רגילה" יש לך? ועל איזה רכב/ים?

זה בכל מקרה כנראה יתנקז חזרה למה שכבר המליצו פה טובים ממני בנושא, קורס נהיגה. רק שאולי צריך משהו יותר הדרגתי לאורך כמה מפגשים.

וגם עוד זמן לבד עם הרכב ללמוד אותו, את ההתנהגות שלו ואת המגבלות שלו (האחרון, רצוי לא בכביש ציבורי).

 

לגבי צמיגים, זה לחלוטין השיפור שמתחרה עם הראשון לעיל, הנהג.

אבל אולי תתחיל בלהבין אילו צמיגים מותקנים לך כעת ואם הם בכלל דורשים החלפה?

תסתכל על הדופן לגבי חברה ודגם, חפש גם תאריך ייצור (קוד 4 ספרות בדופן. 2 שבוע בשנה-2 השנה) והסתכל גם על מצב השחיקה שלהם.

מוזמן להעלות תמונות ברורות גם של הדופן וגם של הסוליות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, nadavd4 כתב:

 

מכיוון שמדובר בברז הייתי ממליץ על פיליפ רוזין (חפש flat out בפייסבוק), הוא מדריך לרוב במסלול בערד.

 

כל דבר תוצרת קונצרן פולקסווגן - גם אאודי, סקודה, סיאט וקופרה

סגור אחי אבדוק אותו, ורכב ראשון 😁 יש לי אופנוע שאני איתו זמן מה 

לפני 3 שעות, RK כתב:

2015 זה דור ראשון לפני מתיחה.

 

צמיגים אוחזים - הטופ שבטופ כרגע נחשבים ננקאנג CRS, אם יש במלאי בכלל. עוד אפשרויות מישלן קאפ 2, ננקאנג AR1, נקסן SUR4G (אם תמצא שאריות), ורמה מתחת יש לך ננקאנג NS2-R, מישלן פיילוט ספורט 4/5, גודייר אסימטריק 5/6, וזה בגדול המבחר העיקרי.

 

מחזק את ההמלצה על פיליפ. 

חחח אלוף אתה , תודה אבדוק אחי

לפני 13 דקות, Tom_22 כתב:

מה זה אומר מבחינת גיל וזמן שיש לך כבר רשיון? כמה נסיון בפועל בנהיגה "רגילה" יש לך? ועל איזה רכב/ים?

זה בכל מקרה כנראה יתנקז חזרה למה שכבר המליצו פה טובים ממני בנושא, קורס נהיגה. רק שאולי צריך משהו יותר הדרגתי לאורך כמה מפגשים.

וגם עוד זמן לבד עם הרכב ללמוד אותו, את ההתנהגות שלו ואת המגבלות שלו (האחרון, רצוי לא בכביש ציבורי).

 

לגבי צמיגים, זה לחלוטין השיפור שמתחרה עם הראשון לעיל, הנהג.

אבל אולי תתחיל בלהבין אילו צמיגים מותקנים לך כעת ואם הם בכלל דורשים החלפה?

תסתכל על הדופן לגבי חברה ודגם, חפש גם תאריך ייצור (קוד 4 ספרות בדופן. 2 שבוע בשנה-2 השנה) והסתכל גם על מצב השחיקה שלהם.

מוזמן להעלות תמונות ברורות גם של הדופן וגם של הסוליות.

עכשיו הבאתי אותו אחי רכב ראשון, יש לי אופנוע שאני איתו כבר זמן מה, וסגור אחי אעלה בראשון/מוצש 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב טוב כרכב ספורט ראשון (ולא רק ראשון), אבל לא רכב טוב כרכב ראשון בכלל. לא דומה למה שלומדים נהיגה עליו. תגובות חדות הרבה יותר, הנעה אחורית, ואם תנתק בקרות, הוא יודע לנשוך.

לכן, שוב - הדרכה.

 

בהצלחה.

  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, RK כתב:

זה רכב טוב כרכב ספורט ראשון (ולא רק ראשון), אבל לא רכב טוב כרכב ראשון בכלל. לא דומה למה שלומדים נהיגה עליו. תגובות חדות הרבה יותר, הנעה אחורית, ואם תנתק בקרות, הוא יודע לנשוך.

לכן, שוב - הדרכה.

 

בהצלחה.

מעריך, תודה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההמצלות שקיבלת כאן מצויינות.

כיון נוסף שכדאי לעשות הוא כזה- לקנות סימולטור, סביב ה5000 תוכל להביא אחד ברמה גבוהה שיתן דימוי טוב מאוד לרכב אמיתי.

וכך גם לתרגל את הנהיגה ברכב שלך מהבית, יש לך הרבה מאוד מידע ביוטיוב על טכניקות שונות ובסימולטור תוכל לתרגל אותן בסביבה בטוחה ומבוקרת, ולאט לאט גם לנסות ליישם גם ברכב האמיתי.

הייתי ממליץ להתחיל אפילו עם זה ורק אז ללכת להדרכה אמיתית(למרות שאפשר להתווכח על זה), סיבה ללמה כן היא שתוכל לבוא עם בסיס מסויים להדרכה ואז היא תהיה יותר אפקטיבית ולא תהיה טירון גמור.

המינוס האפשרי הוא שתלמד טעויות לפני ההדרכה ואז תצטרך ללמוד מחדש איך לא לעשות את אותן הטעויות, על הסדר של הדברים אפשר להתווכח אבל השילוב של השניים יהיה מאוד אפקטיבי לשיפור יכולות הנהיגה

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • מעניין 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...