Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 23.2.2025 בשעה 09:12, dirty_schnitzel כתב:

היי!

התפוצץ לי צמיג צ׳יאט הודי מגעיל באמצע נסיעה על איילון, ממש סכנת נפשות!!!

 

החלטתי להחליף את כל הצמיגים במשהו איכותי יותר, עדיפות לצמיג ספורטיבי, הרכב ידני עם סטייג׳ 1 ולא כל כך היה לי כיף עם הצמיג ההודי

 

מידת הצמיג 185/60 R15

 

יש משהו מומלץ למידות האלה?

 

״הודי מגעיל״- כל צמיג היה מתפוצץ לך אם הייתי נוסע באיילון במהירות גבוהה עם פנצ’ר.

בתאריך 23.2.2025 בשעה 21:18, dirty_schnitzel כתב:

 

יש לי תיאוריה שאולי היה לי פנצ׳ר ולא שמתי לב אליו ואז בנסיעה על כביש מהיר זה גרם לקרע, נסעתי די הרבה על הצמיג המפוצץ (מקק״ל בערך עד לרוקח כי לא רציתי לעצור על הכביש המהיר) אז אולי בגלל זה הוא נראה ככה 😜

 

שאר הצמיגים היו עם 26 באר במקום 30, נתתי להם טיפה להתרוקן כי הנסיעה הייתה קשה מדי, לא אעשה את זה שוב חח

תודה רבה!! מבין שניהם יש משהו עדיף?

א. התיאוריה שלך 99% נכונה

ב. PSI, לא BAR

ג. ללא ספק הזנחה- צמיגים שלא מנופחים כראוי מועדים יותר לכשל.

בתאריך 23.2.2025 בשעה 21:30, DAHUJI כתב:

מה זה צמיג צ'יאט הודי?

אתה מתכוון ל- CEAT הזאת?

בחיים לא שמעתי עליהם... פיספסתי משהו?

מה זה הזבאלה הזה?

לדעתי לא נכנס להגדרה של זבאלה.

רוב מוחלט של הצמיגים המיובאים לארץ בעלי דירוג בלימה ברטוב A.

”על הנייר״ (שוב, ברוב המוחלט של הדוגמאות) נתונים כמו של המותגים היוקרתיים והיקרים.

לא מדובר בזבל. מדובר ביצרן רציני ומכובד(בעבר, עד לא מזמן, פירלי האיטלקית היו שותפים במותג) שמייצר צמיגים בכמויות גדולות מאוד ונכנס בתוך רשימת 30 יצרני הצמיגים הגדולים בעולם.

מייצרים צמיגים כמעט לכל מה שזז.

 

במקרה הנ״ל אין לי שום ספק שרשלנות תורמת של הנהג שלא התייחס בצורה נכונה לזה שיש ירידת לחץ אויר בגלגל, ושהוא נמצא על כביש מהיר(שכידוע,או שלא?) ושבמהירות גבוהה הצמיג מתחמם, גרמה לפיצוץ הצמיג.

אם הצמיג מנופח כראוי פיזור היום אופטימלי.

שלא, הוא מתפוצץ. ככה פשוט.

 

אם היו מלמדים את זה איפה שהוא, אולי היה יודע.

 

ודבר אחרון, הפרימסי4 שדובר עליו פה, כבר לא משווק בארץ במידה הזו. במקומו הגיע דגם אחר, XM2+ שמו, והוא מיוצר בתאילנד.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, צ'ופצ'יק כתב:

ודבר אחרון, הפרימסי4 שדובר עליו פה, כבר לא משווק בארץ במידה הזו. במקומו הגיע דגם אחר, XM2+ שמו, והוא מיוצר בתאילנד.

אתה מתכוון כנראה לפרימסי 4 ST, שהוזכר בפורום כבר. 

ה-XM הוא תת גרסה של דגם אנרג'י. 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 17 שעות, צ'ופצ'יק כתב:

ודבר אחרון, הפרימסי4 שדובר עליו פה, כבר לא משווק בארץ במידה הזו. במקומו הגיע דגם אחר, XM2+ שמו, והוא מיוצר בתאילנד.

חשבתי ככה גם אבל להפתעתי מצאתי ברשת שכן, יש לינק בשרשור

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)

לא כתבתי שכבר לא מפרסמים אותו

כתבתי שהיבואן כבר לא מביא אותו

ואני עומד מאחורי זה

אין יבוא של הדגם הזה, כבר כמה חודשים

זה שעדיין יש פרסומים ישנים לא אומר כלום לגבי זמינות המוצר

 

לפני 4 שעות, Tom_22 כתב:

יתכן, אבל עדין מדובר בתת דגם של האנרג'י, לא הפרימסי שמעליו. 

לא כתבתי משהו אחר, אכן דגם שונה לחלוטין 

עריכה אחרונה על ידי צ'ופצ'יק
פורסם
לפני 3 שעות, צ'ופצ'יק כתב:

לא כתבתי שכבר לא מפרסמים אותו

כתבתי שהיבואן כבר לא מביא אותו

 

זה כבר סיפור אחר לגמרי.

 

בעניין הזה אני שם לב שיש מחסור בצמיגים(שלושה דגמים אפשריים מבחינתי לא קיימים משום מה), ידוע אם יש משהו רוחבי בעניין הזה? בעיות יבוא כלליות בארץ או משהו בסגנון?

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
בתאריך 28.2.2025 בשעה 19:47, ik3 כתב:

זה כבר סיפור אחר לגמרי.

 

בעניין הזה אני שם לב שיש מחסור בצמיגים(שלושה דגמים אפשריים מבחינתי לא קיימים משום מה), ידוע אם יש משהו רוחבי בעניין הזה? בעיות יבוא כלליות בארץ או משהו בסגנון?

 

גם אני שמתי לב לזה

אין את הgoodyear efficient grip יותר ובמקומו יש goodyear assurance

 

אין את הmichlin primacy ובמקומו יש xm2

 

כדאי ללכת על הassurance? לא מצאתי עליו כלום בפורום

בתאריך 27.2.2025 בשעה 21:01, צ'ופצ'יק כתב:

״הודי מגעיל״- כל צמיג היה מתפוצץ לך אם הייתי נוסע באיילון במהירות גבוהה עם פנצ’ר.

א. התיאוריה שלך 99% נכונה

ב. PSI, לא BAR

ג. ללא ספק הזנחה- צמיגים שלא מנופחים כראוי מועדים יותר לכשל.

לדעתי לא נכנס להגדרה של זבאלה.

רוב מוחלט של הצמיגים המיובאים לארץ בעלי דירוג בלימה ברטוב A.

”על הנייר״ (שוב, ברוב המוחלט של הדוגמאות) נתונים כמו של המותגים היוקרתיים והיקרים.

לא מדובר בזבל. מדובר ביצרן רציני ומכובד(בעבר, עד לא מזמן, פירלי האיטלקית היו שותפים במותג) שמייצר צמיגים בכמויות גדולות מאוד ונכנס בתוך רשימת 30 יצרני הצמיגים הגדולים בעולם.

מייצרים צמיגים כמעט לכל מה שזז.

 

במקרה הנ״ל אין לי שום ספק שרשלנות תורמת של הנהג שלא התייחס בצורה נכונה לזה שיש ירידת לחץ אויר בגלגל, ושהוא נמצא על כביש מהיר(שכידוע,או שלא?) ושבמהירות גבוהה הצמיג מתחמם, גרמה לפיצוץ הצמיג.

אם הצמיג מנופח כראוי פיזור היום אופטימלי.

שלא, הוא מתפוצץ. ככה פשוט.

 

אם היו מלמדים את זה איפה שהוא, אולי היה יודע.

 

ודבר אחרון, הפרימסי4 שדובר עליו פה, כבר לא משווק בארץ במידה הזו. במקומו הגיע דגם אחר, XM2+ שמו, והוא מיוצר בתאילנד.

נשמע שאתה צודק בכל הנקודות

 

במקרה הזה לא היית מחליף את כל ה4 של צ׳יאט אלא רק 2? (מעביר את הצ׳יאט הקדמיים אחורה וקונה זוג צמיגים יותר איכותי למקדימה)

פורסם
בתאריך 2.3.2025 בשעה 07:59, dirty_schnitzel כתב:

goodyear assurance

זה צמיג כל העונות. פחות מתאים לתנאים בארץ.

תבדוק לגבי האפישנטגריפ פרפורמנס בצמיגיות אחרות. לפני חודש אבא שלי החליף רביעיה כזו (מידה אחרת אבל דומה, 185/65R15).

או לבדוק אפשרויות נוספות.

 

עדיף 4 צמיגים זהים. כמובן שיש גם שיקול כלכלי.

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, Tom_22 כתב:

זה צמיג כל העונות. פחות מתאים לתנאים בארץ.

תבדוק לגבי האפישנטגריפ פרפורמנס בצמיגיות אחרות. לפני חודש אבא שלי החליף רביעיה כזו (מידה אחרת אבל דומה, 185/65R15).

או לבדוק אפשרויות נוספות.

 

עדיף 4 צמיגים זהים. כמובן שיש גם שיקול כלכלי.

סעמק כבר קניתי assurance, למה הפאקינג מוסכניק לא יכל להגיד לי את זה, הייתי קונה צמיג אחר… תודה רבה בכל זאת

בדקתי באיזה 6 צמיגיות אמרו לי שאין את הפרפורמנס  יותר

עריכה אחרונה על ידי dirty_schnitzel
פורסם (נערך)

בחיפוש נוסף, אולי יש איזשהם תתי דגמים של האשורנס שכן יותר מוכווני קיץ (עד כמה שניתן לשפוט ע"ס צורת הסוליה שלהם).

למשל Assurance Maxguard שמופיע באתרי המזרח הרחוק (מלזיה, סינגפור וכיוצב'), אם כי לא ראיתי התייחסות ספציפית להגדרה שלו אם קיץ או כל העונות.

או זה https://www.tyrereviews.com/Tyre/GoodYear/Assurance-Triplemax-2.htm שגם מופיע באתרי המזרח הרחוק, אבל הוא היחיד שאני מוצא לו תיוג אירופאי במידה שלך.

 

השאלה היא מה קיבלת (ואגב, אם לא הותקנו עדין, צריך להיות אפשרי להחליף למשהו אחר, אם תרצה).

 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 38 דקות, Tom_22 כתב:

בחיפוש נוסף, אולי יש איזשהם תתי דגמים של האשורנס שכן יותר מוכווני קיץ (עד כמה שניתן לשפוט ע"ס צורת הסוליה שלהם).

למשל Assurance Maxguard שמופיע באתרי המזרח הרחוק (מלזיה, סינגפור וכיוצב'), אם כי לא ראיתי התייחסות ספציפית להגדרה שלו אם קיץ או כל העונות.

או זה https://www.tyrereviews.com/Tyre/GoodYear/Assurance-Triplemax-2.htm שגם מופיע באתרי המזרח הרחוק, אבל הוא היחיד שאני מוצא לו תיוג אירופאי במידה שלך.

 

השאלה היא מה קיבלת (ואגב, אם לא הותקנו עדין, צריך להיות אפשרי להחליף למשהו אחר, אם תרצה).

 

לצערי הותקנו כבר, וזה בדיוק הטריפלמקס 2 ששלחת.

 

בכל אופן הרגשתי הבדל משמעותי מהצ׳יאט גם בנוחות נסיעה וגם באחיזה, ובאופן כללי הרכב נותן יותר ביטחון (מקווה שזה לא פסיכולוגי חח)

 

תודה!

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...