שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 7 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
סוף סוף גיבשתי דעה ואני הולך אול אין על לתקן ולחזק את הרכב שההורים הביאו לי רכב שאיתנו מי שאני ילד קטן ואני לא מוכן לאבד אותו בשום צורה רק מחפש אחד שמתעסק בזה כי זה לא אוטו שמשפרים לא שאני ראיתי אבל בחול עפים עליו אפילו עשו על השלדה שלו קיט של r34 אבל פה בארץ אני רוצה להיות הראשון. אני רוצה לסדר את היונדאי אקסנט 2005/6 שלי מבחינת חיזוק מנוע חיזוק/החלפת גיר (אוטומט) ולעבוד על ניראות פנים חוץ אם מישהו מכיר מישהו שמתעסק אם זה אשמח לדעת בנושא בנוסף מישהו יודע איך אני יכול לשנות ברקס תוף בגלגלים האחוריים לברקס דיסק? או שזה בלאגן?
הודעה אחרונה מאת slavai, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מה כדאי לקנות? מחפש צמיג "פרימיום". צריך להחזיק כ-40K ק"מ או 3 שנים. לא בדקתי זמינות אבל אופציות לדוגמא: במישלין יש את הPS5/PS4. בגודייר יש את ה - Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 שממה שקראתי נותנים פייט טוב לPS5, אפילו עדיפים בחלק מהדברים. אצל קונטיננטל - Continental PremiumContact 7. בפועל כנראה מחיר וטריות יכריעו (בהנחה שכל הדגמים האלה בכלל זמינים) אלה אם מישהו מהאופציות שציינתי ממש גרוע/ממש טוב מהשאר. מה דעתכם? האם שכחתי מישהו?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 828 צפיות
ערב טוב ומבורך. מנסה להבין איך יודעים האם הצמיגים מתאימים למשקל המורשה. צמיג שרשום עליו 1150 קג, אנחנו מכפילים ב 4 ? וברכב מסחרי שמעמיסים על חלקו האחורי משקל רב באופן יחסי ?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
ספייסרים לגלגלים 1 2
מאת Zman- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 26.3 אלף צפיות
מה דעתכם על ספייסרים בגלגלים? כדאי? לא כדאי? כמה מומלץ לשים ומה הבלאי שיכול להיווצר מזה? תודה.
הודעה אחרונה מאת HEBO, -
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
טוב, אז כחודש ומשהו לאחר ההתקנה של הצמיג (bridgestone potenza sport) אפשר להעביר רשמים, שלא ממש השתנו מהיום הראשון. 1. הצמיג הזה בהחלט צריך קצת חום כדי להיות במיטבו וככל שקר יותר זה מורגש יותר. עכשיו זה לא ברמה של צמיג מסלול, זה פשוט בין סתם צמיג כשקר לבין וואוו כשחם. בתכלס אם אני אנסה לשים את האצבע על מתי הצמיג מגיע לטמפרטורת עבודה, אז זה פחות או יותר כאשר חום השמן הגיע לטמפרטורת עבודה אז גם הצמיג (בתכלס עוד קצת ישפר עוד אבל בשלב הזה הוא כבר במעל ל-90% יכולת). כל שאר ההתייחסות היא כמובן לשלב בו הצמיג כבר בטמפרטורת עבודה. 2. הבלימה מעולה אבל על יבש גם כך אין הבדלים תהומיים בין צמיגי UHP שונים מאיכות טובה, על רטוב עוד לא יצא לי לנסות. …
הודעה אחרונה מאת ch28566, -
- 5 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן חברים, יש לי 308 2014 דגם t9 II מנוע 1.2 טורבו. רוצה לבדוק לגבי סטייג׳ 1 האם זה באמת בטוח כמו שכתוב באינטרנט? הדבר משווק כ"קסם" למנועים, יעילות, חיסכון בצריכת הדלק ועוד.. בנוסף, לפני כשנה ביטלתי את הממיר הקטליטי, זה נכון שצריך למפות מחדש את התוכנה לאחר ההסרה? אני חושב שעשו את זה במוסך אבל לא בטוח לגבי אמינותה של התוכנה שהתקינו. זו הסיבה העיקרית שבגללה אני מעוניין בדבר בגדול אני מחפש שהמנוע יעבוד טוב יותר, בריא יותר ויעיל יותר לווא דווקא הכ״ס הנוסף, כמובן שזה יכול להיות נחמד לקבל יותר כוח. אז השאלות העיקריות הן: א. האם זה באמת בטוח ובריא למנוע ללא סיכונים ובלאי מואץ? ב. האם יש צורך לבצע מיפוי מחדש לאחר הסרת ממיר קטליטי? ולבסוף המלצ…
הודעה אחרונה מאת hondacivic02es, -
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 986 צפיות
זה לא שיפורים אבל חשבתי שאולי זה יותר יתאים לפורום הזה בכל זאת רציתי לשאול, כש ESP נכנס לפעולה, איך אני יכול לזהות אם זה בגלל היגוי יתר או תת היגוי ? מזמן, בלי ESP, היה אפשר לדעת לפי האם הרכב ממשיך ישר, או פונה מעבר למה שרציתי האם יש דרך לדעת עם ESP ? (זה לא קורה ברגיל שה ESP עובד. פשוט בדקתי צמיגים חדשים אז לקחתי לקצה בכוונה במקום מאפשר. ואני יודע שפרייבט רגיל מכוון לתת היגוי - אבל רציתי לדעת בוודאות)
הודעה אחרונה מאת לירון .ה., -
- 4 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי, זקוק להמלצה לצמיגים ספורטיביים לסוזוקי ויטרה 215-55-17 קוד 94V. חשבתי על כיוון פיילוט ספורט 5 אך אין ליבואן.. אנסה להשיג פיילוט ספורט 4 (אבל כנראה שגם אותם חסר). יש חלופות? קונטי כלשהו?
הודעה אחרונה מאת kfirg, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
יש לי כרגע על הרכב 215/45/17 2 kleber מאחורה ו 2 ps5 קדימה שקניתי לפני ארבעה חודשים . עכשיו יש לי כמה שאלות ואשמח לעזרה. האם ההבדל בין ה 17 ל 18 ניכר ושווה החלפה של 4גאנטים וצמיגים? או ש17 גם מעולה לצרכים שלי. שאלה נוספת היא איזה צמיגים יש שהם לא סמי סליק שטובים מה ps5 כי מרגיש לי לפעמים שהוא נמרח . עכשיו הרעיון העיקרי היה לשים את הפילוט מאחורה ולהביא אולי 2 קדמיים חדשים ואחרים והאם בכלל כדאי לעשות שילובים כאלה ? או שלשרוד עוד שנה ולהחליף כבר 4 גאנטים עם 4 צמיגים קומפלט
הודעה אחרונה מאת ik3, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 26 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום אני יודע שיש שרשור מקביל לאותו רכב, אבל הדרישות אחרות מדובר על אותה מידה: 205/55/17 נכנס לי כסף פנוי ורציתי להחליף לצמיגים שהם יותר פרימיום אני נועל היום goodyear effigrip preformance. למעשה אני עם הצמיגים האלה גם עם הרכב קודם לא מעט שנים הם בסדר גמור. אבל אני מחפש 2 דברים: יותר נוחות (הארונה קשיחה), ואחיזה מקסימלית (בד"כ התכונות האלו סותרות, אז אם צריך לבחור אז שתשמר רמת הנוחות אבל שתשתפר משמעותית האחיזה). אני לא מתגרזן אבל אני רוצה את הבטיחות הכי גבוהה שאפשר, גם בפניות יחסית מהירות. ושהצמיג לא יאבד משמעותית את האחיזה בגשם לא אכפת לי מ: רעש, חסכון בדלק, אורך חיים (עד גבול מסויים אבל ככה או ככה אני מחליף רביעיה אחרי שנתיים) התקציב …
הודעה אחרונה מאת רוןS, -
-
- 4 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בוקר טוב, אז לאחר כ 3 שנים, הגיע הזמן להחליף את המישלנים הנוכחיים - PS4. לצערי הכי זול שהצלחתי למצוא כיום זה 800 ש"ח לצמיג (!) כאשר בזמנו שילמתי משהו כמו 680 ש"ח. חשוב לי מאד נוחות ואחיזה ושיהיו כמה שיותר שקטים (שכן בידוד הרעשים ברכב הנ"ל מלכתחילה לא וואוו) אודה להמלצתכם.
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי, ברשותי סובארו אימפרזה RX שנת 2007 מנוע 1.5 בלי טורבו. אני מעוניין מתישהו (גם אם לא שווה לי) לעשות כמה שינויים ברכב, כגון, הסבה לידני והחלפת מנוע למנוע יותר חזק וגדול עם טורבו, האם זה אפשרי? אני מודע למחירים ויכול להיות שלא שווה לי אבל אני אוהב את הנראות של הרכב ואני רוצה להשקיע בו בעתיד כדי להינות ממנו. חוץ מכל החלקים הנחוצים לעבודה כזאת גדולה ולמחיר של עבודה כזאת, יש מוסך שיכול לעשות לי את זה? תודה.
הודעה אחרונה מאת zaf, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי במו טורבו דיזל, מנוע 2000 , 200 כ"ס. אשמח להמלצות על תוכנה ומוסך מתאים שאפשר יהיה לשפר ביצועים של הרכב. כמו כן , טווח עלויות. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ch28566, -
- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן. אני מחפש סדנה שאפשר לעבוד איתה לטווח ארוך - להתחיל במערכת בלימה ואולי צנרת, ולהמשיך איתה הלאה ככל שיעבור הזמן. מישהו שנותן את "כל החבילה" - מוכר, מתקין ומתקן במידת הצורך. אם הוא יודע להעביר טסט זה בכלל סוגר פינה. אני מאלו שצריכים לסמוך על אנשים - שימליצו לי על מה שמתאים לי (ולא בהכרח הכי רווחי בשבילם), שיתנו מחיר הוגן (לא מחפש הכי זול, מוכן לשלם על שירות וידע) ויחס טוב. אין לי סבלנות לקרוא 4 שעות מבחני השוואה על מערכות בלימה, לקנות במקום אחד ולהתקין במקום אחר - אני מחפש את זה שכבר היה שם ויודע להגיד לי קח את X. ועוד משהו חשוב - אני מחפש מישהו שיעריך את זה שאני שם אצלו 2,000 או 20,0000ש"ח למוצר, ולא כזה שאם לא הגעתי עם GTR ורצון לשפוך מיני…
הודעה אחרונה מאת TZR84, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
התקנתי היום צמיגי ברידג'סטון פוטנזה ספורט. פספסתי ובדקתי את תאריך הייצור של צמיג אחד בלבד (מידות שונים לפנים/אחור) ונפלתי על הצמיג משנת 2024 אבל הזוג במידה השנייה הוא מספטמבר 2021. עכשיו הפנצ'ריה הוגנת איתי ומציעה לי את הדבר הבא: הנחה על הצמיגים בני השלוש (לא יודע כמה כרגע אבל אל עקרוני) או החלפה למשהו אחר. לצערם, ליבואן הרשמי אין בכלל את הדגם הזה, פשוט לא מייבא בכלל, ומי שכן החזיק זה יבואן מקביל שפשוט אין לו יותר מהדגם במידה הנדרשת. עכשיו שלוש שנים זה לא סוף העולם (עם אחסנה ראויה), אבל בצמיגים מהסוג הזה הטריות של הצמיג, אני מניח, משחקת תפקיד קצת יותר חשוב? הבעיה היא שלמידה הזו (245/35R18) אין יותר מידי אופציות בשוק כיום. גודייר סופרספורט שהיו לי…
הודעה אחרונה מאת ch28566, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום מדוע כשמתקינים מגנזיום 18 אינץ חתך נמוך שמים טבעות ספייסרים? שיהיה אופסט שלישי ? שהגלגלים יבלטו החוצה יותר ? ומה זה אומר אופסט שלילי, והאם זה בטיחותי/יכול לגרום לנזק ? מאזדה 3 2008 תודה
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 4 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן. חושב לשים מערכת פליטה שונה על BRZ ולבטל את הרעש המעצבן מהרמקולים. אני פחות בקטע של קומבינות וחשבתי על התקנה של צנרת "תקנית" (נניח REMUS לצורך הדיון). השאלה - מה קורה בטסט, או שסתם שוטר עוצר אותי? אני מראה להם אישור תקן של REMUS והם עוזבים אותי לנפשי או שאני חי בסרט?
הודעה אחרונה מאת Erel, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מניח שהתשובה היא לא, אבל לא מצאתי משהו בנושא ברשת, יבוא של קליפר משומש, אפשרי או לא?
הודעה אחרונה מאת ch28566, -
- 4 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
את הסט הזה כבר החלפתי די מזמן, בסך הכל שרד סביר (12,000 ק"מ) - ללא נהיגת מסלול. סיבת החלפה: רעידות ובעיקר חוסר שביעות רצון מהביצועים תחת עומס. למי הסט מתאים? למי שמחפש את המראה הספורטיבי יותר לצד שיפור בביצועי הבלימה ביום יום. בנהיגה רגילה הסט מתפקד טוב יותר מהממוצע, אבל תחת קצת עומס של בלימה ממהירות גבוהה או נהיגה נמרצת במקטעים מסוימים עם סיבובים חדים (לא בעומס של מסלול) דווקא אז הסט הזה מתגלה כבינוני למדי והוא פשוט לא עומד בעומס ומתקבלת דעיכה משמעותית לעומת סט רגיל יותר שאמנם היה פחות מוצלח בנהיגה רגילה אך קצת יותר עמיד בבלימה חוזרת וחזקה של נהיגה נמרצת או בבלימה חזקה ממהירות גבוהה. על הסט המחליף, בוא ניסיתי מותג שאני לא הכרתי ממש (אך שיי…
הודעה אחרונה מאת GTאי, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
רכבי הינו מרצדס ב קלאס 2017, נם סטייג' 1, הייתי שמח לשפר את מערך הבלימה במסגרת החוקית, איזה צלחות /רפידות הייתם ממליצים לי, שיהיו נשכניות יותר הרכב לא עולה על מסלולים, אבל נוסע הרבה דיילי תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 4 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום חברים, מרגיש שהצמיגים עשו את שלהם והגיע הזמן להחליף. האוטו נועל את הצמיגים המקוריים עדיין, ברידג'סטון turanza במידה R18 215/45 הרכב עם הצמיגים הנוכחיים יחסית נוקשה אבל אני מעדיף את זה על פני הרעה באחיזה וגלגול. אשמח להמלצה על צמיגים שמתנהגים לא פחות טוב (בשיקלול אחיזה ונוקשות, כמו שאמרתי מעדיף לתת לאחיזה עדיפות גבוהה יותר). בנוסף זקוק להמלצה על מקום אמין ואיכותי שיודע לא לשרוט את הג'נטים במהלך הפירוק והרכבה, מדובר על אזור המרכז (חולון - בת ים - ראשלצ). תודה
הודעה אחרונה מאת Yellow Engine, -
הסבת רכב לידני 1 2
מאת יעקב ביטראן-
- אחראי פורום
- 10 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום, ברשותי רכב אוטומט ואני מעוניין להסב אותו לידני מדובר בקיה סיד 2012 (הצורה הישנה) בנזין מנוע 1.6 g4fc בארץ לא מצאתי כזה דגם ידני אבל בעולם קיימים הרבה מצאתי גיר ידני מתאים ביבוא כמובן. קלאצ ותיבת הילוכים מפירוק מרכב כזה דיזל איזה חלקים אני צריך עוד? ואשמח לחוות דעת למי שכבר עבר את התהליך הזה.
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, אני בקרוב אקבל גולף7 שעברה שינוי גודל צמיג (ברישיון) ל 18 (225/40) עם ג'נטים מקוריים של VW. האם הגודל הנ"ל משפיע על נוחות הנסיעה? ומה אני מקבל בתמורה? ביצועים? אם הנוחות תיפגע אני שוקל לחזור לג'נטים מקוריים - ואולי למכור את ה18"
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 5 עוקבים
- 15 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
הבוחן בטסט הכשיל אותי על ארבעת הצמיגים, טוען שהם שחוקים. לדעתי אפשר למשוך איתם עוד, אבל כבר נכשלתי וגם ככה תכננתי להחליף השנה. תמיד השקעתי בצמיגים טובים, אמשיך בדרך הזו. המידות הן: 235/45R18 קוד מהירות: 98W תקציב: לדעתי הטווח של 2,500-3,500 נשמע הגיוני. אופי נהיגה: רוב הזמן רגוע ומחושב, אבל גם אוהב ללחוץ אותה חזק, פניות וסיבובים במהירות שלאחרים תיראה לא הגיונית כשמתאפשר. כרגע הרכב סטוק, אבל יש מחשבה לצרוב תוכנה ואולי גם להגדיל את הטורבו. מה הכי טוב לקנות?
הודעה אחרונה מאת Camaro 92, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי, התחדשתי ב208 gti 2016, הרכב סטוק מנוע וישמש רוב הזמן כדיילי שלי מכיר את האוטו ונסעתי עליו בעבר מעט והבעיה היחידה שלי עם הבובה זה הסאונד החלבי שלה, מחפש סאונד שלא יחפור בשיוט אך כשרוצה להנות איתה תפיק רעשים נעימים לאוזן, חושב הרבה זמן(עוד לפני שהבאתי אותה) על pops לא מוגזמים מדי אלא עדינים שיעלו חיוך ויכול להעביר אותה בטסט גם ללא ממיר, מעוניין לשמוע חוות דעת מאנשים שמכירים את הרכב/השינויים והשיפורים הספציפיים האלו ואשמח לשמוע את החוויה שלכם תודה 🙏
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
האם ע"י Kess ו KTAG שמוכרים באליאקספרס אפשר לעשות שינוי תוכנת ניהול מנוע ? Online Unlimited KESS 2.80 EU Red V5.017 KTAG V7.020 4 LED 2.25 OBD2 OBD2 Car ECU Chip Tuning Kit 5.017 k-tag Programmer Tools - AliExpress 34 תודה
הודעה אחרונה מאת Supertigre, -
- 5 עוקבים
- 11 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
היי לכולם, נקדים תרופה למכה ונגיד מראש שכל מה שקשור לרכבים אני ילד מגודל וכל מה שמונע ממני לעשות "שטויות" זה כסף. ראיתי שאפשר לעשות סטייג 1 לרכב שלי, השיפור לא גדול, 21+ כ"ס (כ-11% מהסטוק) ו-22+ קג"מ (כ-9% מהסטוק). לדעתי העלות סבירה, אבל נשאלת השאלה האם כל זה שווה את זה, האם זה משהו שיכול בסופו של דבר לפגוע בתקינות המנוע ב-long run? ואם למנוע זה לא משנה יותר מדי, מה קורה בטסט עם כל המדדים שנלקחים? ובהקשר של הטסט (וחוקיות של שיפורים). אי אפשר להחליף אפילו נורת להט ללד בלוחית רישוי (למרות שאובייקטיבית לד מאיר הרבה יותר ברור את הלוחית), אז איך זה שיש לא מעט רכבים יד שניה עם שיפורים (לא מקוריים) שלא יבישו את מהיר ועצבני, מה כולם נותנים שוחד לבוחנים? איפ…
הודעה אחרונה מאת ik3, -
- 4 עוקבים
- 3 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי, יש לי פורד פיאסטה 2012 ידני, אני מעוניין להשקיע באוטו ולהוסיף לו שיפורים, כוח, אסתטיקה (בודי קיט רחב, ספוילר וכו'), השאלה מאיפה אני יכול להתחיל ומה מותר מבחינת החוק אם בכלל? וגם מה האפשריות במבחינת תקציב? מה טווח המחירים?
הודעה אחרונה מאת cohen motor 377, -
- 6 עוקבים
- 10 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
ניסיתי לחפש ולא מצאתי משהו עדכני, אז פונה לעזרתכם. סקודה אוקטביה 1.5 טורבו 2024. רכב חברה! פעם שניה שלקחתי אוקטביה (פעם שעברה היה לי 1.4 טורבו למיטב זכרוני). בקיצור, רוצה לאמר שמכיר את הרכב ואת הכח, לא צריך ללמוד ולהתרגל אליו. מבקש המלצה לסטייג' 1 עם המאפיינים הבאים: 1. שיהיה אפשרות לחזור לסטוק לפי בחירה 2. שלא ניתן יהיה לדעת שהתקנתי את התוכנה (עם ביצעתי את סעיף 1 לפני מסירתו למוסך) 3. ביצוע בסדנה בארץ מכוון לתוכנת סטוק אם זה משנה. האם מה שאני מבקש בכלל ישים ואם כן אשמח להמלצות למימוש. תודה
הודעה אחרונה מאת cohen motor 377, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם, האם יש דרך לבצע שיפור ברעשי הפליטה של הרכב בלי שהרכב ייכשל בטסטים? לא מאוד מבין במערות פליטה וכו', מכיר שיש הרבה מאוד אפשרויות שינוים, מכיר מונחים כמו דאון פייפ סטרייט פייפ, מאפלר דליט וכו' אשמח להבין קצת יותר האם יש שיפורים שניתן לבצע למערכת הפליטה/שתגרום לרעש מנוע נעים ומוחשי יותר, בצורה חוקית שתעבור טסט ולא תהיה אגרסיבית מדי שתמשוך ניידות
הודעה אחרונה מאת liav12,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 338 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- bogib
- Olórin the grey
- garicho
- gpm11
- Or05230
- ArikB
- אהרן ג
- Ldh_88
- rev-Match
- asix
- Avia
- theslon
- Speedool
- yuvk
- RedLabel
- natco
- yoav911gt2
- דובצע
- mh53
- Mech Morphix
- borisYalzin
- TomerP
- carsgo
- iEminem
- Satori
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- David32
- גרנד פריקס
- נעם101
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
