Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיזוק מנוע, החלפת גיר והסבת בלמים אחוריים מתוף לדיסק, יונדאי אקסנט 2005


פוסטים מומלצים

סוף סוף גיבשתי דעה ואני הולך אול אין על לתקן ולחזק את הרכב שההורים הביאו לי רכב שאיתנו מי שאני ילד קטן ואני לא מוכן לאבד אותו בשום צורה רק מחפש אחד שמתעסק בזה כי זה לא אוטו שמשפרים לא שאני ראיתי אבל בחול עפים עליו אפילו עשו על השלדה שלו קיט של r34 אבל פה בארץ אני רוצה להיות הראשון.

אני רוצה לסדר את היונדאי אקסנט 2005/6 שלי מבחינת חיזוק מנוע חיזוק/החלפת גיר (אוטומט)

ולעבוד על ניראות פנים חוץ 

אם מישהו מכיר מישהו שמתעסק אם זה אשמח לדעת בנושא 

 

בנוסף מישהו יודע איך אני יכול לשנות ברקס תוף בגלגלים האחוריים לברקס דיסק? או שזה בלאגן? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל בענין החוקיות. אתה מודע לזה ששום שינוי רציני במכאניקה (כולל שינוי גיר) של הרכב לא יהיה חוקי, לא יעבור טסט בצורה חוקית והחל משנה הבאה, תצטרך להעביר את הרכב פעמיים טסט בשנה... אם תגיד שאתה מוכן לכל זה, נוכל להתקדם.

 

אני לא פה כדי לשפוט, ושאחד שמחזיק רכב לפנאי שאני נוסע בו אולי פעמיים בחודש, אני מכיר את החיידק הזה. הייתי ממליץ לך להתמגד על מה שכן אפשר שזה:

נראות. צבע, ג'נטים, ריפודים, מערכת איכותית ועוד. השמיים הם גבול בנושא הזה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Tapian כתב:

נתחיל בענין החוקיות. אתה מודע לזה ששום שינוי רציני במכאניקה (כולל שינוי גיר) של הרכב לא יהיה חוקי, לא יעבור טסט בצורה חוקית והחל משנה הבאה, תצטרך להעביר את הרכב פעמיים טסט בשנה... אם תגיד שאתה מוכן לכל זה, נוכל להתקדם.

 

אני לא פה כדי לשפוט, ושאחד שמחזיק רכב לפנאי שאני נוסע בו אולי פעמיים בחודש, אני מכיר את החיידק הזה. הייתי ממליץ לך להתמגד על מה שכן אפשר שזה:

נראות. צבע, ג'נטים, ריפודים, מערכת איכותית ועוד. השמיים הם גבול בנושא הזה.

 

 

ברור לי אבל לא תכננתי לעשות את האוטו ממש ספורטיבי אלה לעשות לו מן חזרה לחיים כי זה רכב שאני אוהב ברמה קיצונית שלא תדע כמה אנשים אמרו לי אם תמכור את האוטו תקבל ממני כפול 3 על הכסף רק כדי שתחליף אותו אבל אני לא מסוגל פשוט לא מסוגל בסהכ הכל לחזק מנוע כי המנוע עייף מבחינתי לשים שם פשוט בוכנות וטלטלים ומזרקים אחרים קצת יותר חזקים לתוספת מינימאלית של כח לגבי גיר לתקן או להחליף לחלק מקור וגם לחזק במידת הצורך אוכל להתעסק בקוסמטיקה רק אחרי שהאוטו יהיה שלם מבחינתי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

רואי היקר, לא ניתן לשפק את הרכב הזה - נקודה !

כלומר ניתן, אם היית בחו"ל עם תקציב בלתי מוגבל אז בטוח שהיית יכול למצוא גם מישהו שירכיב עליו מנוע של F15, אבל אתה בישראל, וכל דבר שתעשה לא יחזק במאום את האוטו.

לגבי הגיר אני לא ארחיב, תעשה חיפוש בעמוד התראה מה זה אומר להחליף גיר מאוטומט לידני.

לא תמצא בוכנות שיעשו אותו חזק יותר, לא תמצא טלטלים שיעשו אותו חזק יותר, לא תמצא מזרקים שיעשו אותו חזק יותר. הדבר ביחידי שיתחזק זה חשבון הבנק של המכונאי המטורף שבכלל יקח על עצמו את הפרוייקט הזה או יחשוב שמצא פרייאר לשחק לו בראש.

ואז תבוא לעבור טסט ותראה שאתה משאיר את הרכב במגרש ונפרד מהמשפחתית האהובה שלכם לשלום כיוון שהיא תלך משם ישר לגריטה בהוראת משטרת ישראל וצו בית משפט.

ההורים נתנו לך מכונית סולידית לנסוע עליה ולצבור ניסיון, תעשה אותה יפה, תשקיע בחיצוני, תטפל בה יפה ותלמד איך לטפל בה לבד, יום יבוא ותעבור למגרש של הגדולים, רצוי עם מכונית שמראש בנויה לכך שאפשר לשפר אותה ויש חלקים אפטר מארקט ולא צריך להמציא מחדש את הגלגל.

בהצלחה...

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

חלק מהדברים שכתבת אפשריים לביצוע. שים לב, אפשריים טכנית. פשוט בישראל הם ייחשבו לשינוי לא חוקי, גם אם בוצעו עם חלקים מתאימים ובעלי תקנים מקובלים בעולם הרכב.

רק ההסבה של הגיר לידני תעלה לך יותר מרכב כזה נוסע.

 

כמה כסף חשבת להשקיע בפרוייקט הזה?

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא בכיוון, זה רכב שלא תמצא עבורו כלום כמעט. רוצה לשדרג אותו? תתקין בולמים חדשים ואם תרצה אולי תמצא גם קצת ספורטיביים עם הנמכת קפיצים קלה של 10-20 מ"מ, תחליף את כל הבושינג/מוטות המתלים וההיגוי, תתקין רפידות קצת אגרסיביות יותר, צמיגים איכותיים וזהו. תקבל רכב שמרגיש הרבה יותר טוב על הכביש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב בן 20 - הבלאי ותחזוקה לא מספיק טובה יכולים לגרוע הרבה.

אם יש סנטימנט שכל כך משבש את ההגיון (זה בסדר את לא ראשון ולא אחרון) - ממליץ לעשות יישור קו איכותי שיחזיר הרבה חיים לרכב. אתה תהנה מזה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...