Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Polo gti 2019 - צמיגים


פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע על הרכב 215/45/17 

2 kleber מאחורה

ו 2 ps5 קדימה שקניתי לפני ארבעה חודשים .

 

עכשיו יש לי כמה  שאלות  ואשמח לעזרה.

 

האם ההבדל בין ה 17 ל 18 ניכר ושווה החלפה של 4גאנטים וצמיגים? או ש17 גם מעולה לצרכים שלי.

 

שאלה נוספת היא איזה צמיגים יש שהם לא סמי סליק שטובים  מה ps5 כי מרגיש לי לפעמים שהוא נמרח .

 

עכשיו הרעיון העיקרי היה לשים את הפילוט מאחורה ולהביא אולי 2 קדמיים חדשים ואחרים

והאם בכלל כדאי לעשות שילובים כאלה ?

או שלשרוד עוד שנה ולהחליף כבר 4 גאנטים עם 4 צמיגים קומפלט

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

יש כנראה פער די גדול בין הצמיגים אצלך (למרות שמדובר בדגם ה-UHP של קלבר אני מניח). הדבר העדיף באופן כללי הוא אחידות בין כל ה-4.

משחקים בין קדמי לאחורי אפשריים אם יש כוונה מוגדרת לשנות התנהגות בצורה מסויימת.

 

לא חושב שמעבר למידה 18 יהיה משמעותי מאוד במקרה שלך. המידה שאולי מאושרת היא 215/40R18. ההבדל הוא רק בחתך, מה שאומנם יקשיח את הצמיג קצת ומצד שני יהיה גם פגיע יותר למפגעי הדרך. הייתי שוקל את זה רק אם יש במידה הגדולה יותר צמיגים עדיפים משמעותית.

 

האמירה לגבי ה-PS5 היא לא הראשונה שאני נתקל בה, בפורום (ראה שרשור רלוונטי מאוד לאותה מידה באחות של הפולו שלך, עם גם הצעות לכמה אלטרנטיבות). יתכן ושימוש בלחץ אוויר גבוה יותר, בעיקר על הציר הקדמי שכבד יותר, יעזור קצת. ומעבר לכך גם כניסה נכונה יותר לסיבובים.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 49 דקות, Tom_22 כתב:

יש כנראה פער די גדול בין הצמיגים אצלך (למרות שמדובר בדגם ה-UHP של קלבר אני מניח). הדבר העדיף באופן כללי הוא אחידות בין כל ה-4.

משחקים בין קדמי לאחורי אפשריים אם יש כוונה מוגדרת לשנות התנהגות בצורה מסויימת.

 

לא חושב שמעבר למידה 18 יהיה משמעותי מאוד במקרה שלך. המידה שאולי מאושרת היא 215/40R18. ההבדל הוא רק בחתך, מה שאומנם יקשיח את הצמיג קצת ומצד שני יהיה גם פגיע יותר למפגעי הדרך. הייתי שוקל את זה רק אם יש במידה הגדולה יותר צמיגים עדיפים משמעותית.

 

האמירה לגבי ה-PS5 היא לא הראשונה שאני נתקל בה, בפורום (ראה שרשור רלוונטי מאוד לאותה מידה באחות של הפולו שלך, עם גם הצעות לכמה אלטרנטיבות). יתכן ושימוש בלחץ אוויר גבוה יותר, בעיקר על הציר הקדמי שכבד יותר, יעזור קצת. ומעבר לכך גם כניסה נכונה יותר לסיבובים.

כן זה ה uhp 
אנסה אולי למלא באמת עוד אוויר ולראות איך זה מתקדם.

אבל בלי קשר יש צמיגים יוצר טובים במחיר ? 

או שלהישאר עם הפילוט ולהשלים לסט של 4

פורסם
לפני כשעה, Tom_22 כתב:

קרא את כל השרשור שצירפתי.

כן קראתי מהתחלה ועד הסוף.

הבנתי שהאסימטריק 6 יותר טוב לפי התגובות אבל ראיתי שהתחילו אחרי כמה הודעות כבר לדבר איתו שם על סמי סליקס ובכללי היו שם הרבה דיונים על כל מני דברים וזה יצר שם קצת בלבול כי לא יצאתי משם עם תשובה חד משמעית

פורסם (נערך)

אולי @hondacivic02es יכול לעדכן אם החליף צמיגים ומה המסקנות שלו (כולל האפשרות להשיג צמיגים מסויימים או לא).

 

ובכל מקרה, למערך השיקולים שלך אתה צריך להכניס את ענין הזמינות בארץ לדגם כזה או אחר, או המוכנות שלך למצוא מישהו לייבא מחו"ל או לנסות לבד.

כמו כן, שהדגם אשר תחליט לגביו, יעמוד בתנאי המינימום של קוד עומס ומהירות כמופיע ברשיון, אם לא מעונין בבעיות חוקיות.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא פשוט למצוא בארץ כי היבואן הרשמי לא מייבא אז הכל מיבוא מקביל, אבל אני התקנתי לאחרונה ברידג'סטון פוטנזה ספורט ומאוד מרוצה מהם, לא מושלם כנראה כמו קונטי ספורט 7 שלא קיימים במידה שלי אבל זה בהחלט צמיג ספורטיבי כמו שצריך להיות צמיג מסוג זה. על מידות קטנות לא פעם קשה למצוא צמיגים ספורטיביים באמת, כך שהמבחר די מוגבל.  מה שכן, הפוטנזה ספורט, כמו כל דגמי פוטנזה, עם דפנות קשיחות מהממוצע כך שנוחות היא לא התכונה החזקה שלהם והם בהחלט מעבירים תחושת כביש ולא מסננים את חוסר השלמות של הסלילה כמו צמיגים אחרים. לי אישית זה כלל לא מפריע אבל זה גם משתנה כמובן מרכב לרכב כך שיתכן שאצלך לדוגמה זה יהיה מוחשי עוד יותר. 

 

אם לא תמצא פוטנזה ספורט אני שומע רק דברים טובים עם האסימטריק 6, לי היו ספורט-ספורט שהם חצי קומה מעלה, היו טובים מאוד בהתחלה אבל התיישנו לא טוב, לא מבחינת התייבשות או שחיקה אלא פשוט מבחינת ירידה משמעותית בביצועים, במיוחד בכל הקשור לבלימה עד שחשבתי שכבר יש לי בעיה במערכת ה- ABS. 

 

PS5, כמו PS4, הם לטעמי יותר פרימסי פלוס, כלומר צמיג טורינג קצת ספורטיבי, מאשר PS4s מינוס, ישנה קפיצה די גדולה בין שני הצמיגים האלו. בכלל צריך לזכור שאנחנו לא פעם רואים על רכבי ספורט צמיג מדגם זה או אחר ואומרים לעצמנו שאם זה טוב לרכב הזה זה טוב לנו, אבל לרוב אין קשר הדוק בין צמיג OE שהיצרן פיתח יחד עם יצרן הצמיגים לבין מוצר המדף עם שם זהה. בחלק מהמקרים זה פשוט צמיג אחר לחלוטין ורק השם נותר זהה. 

 

אישית אני לא אוהב לערבב דגמי צמיגים על הרכב, אלא אם אני מנסה לחסל את אלו האחוריים לשם הפאן. 

פורסם
לפני 3 שעות, ch28566 כתב:

לא פשוט למצוא בארץ כי היבואן הרשמי לא מייבא אז הכל מיבוא מקביל, אבל אני התקנתי לאחרונה ברידג'סטון פוטנזה ספורט ומאוד מרוצה מהם, לא מושלם כנראה כמו קונטי ספורט 7 שלא קיימים במידה שלי אבל זה בהחלט צמיג ספורטיבי כמו שצריך להיות צמיג מסוג זה. על מידות קטנות לא פעם קשה למצוא צמיגים ספורטיביים באמת, כך שהמבחר די מוגבל.  מה שכן, הפוטנזה ספורט, כמו כל דגמי פוטנזה, עם דפנות קשיחות מהממוצע כך שנוחות היא לא התכונה החזקה שלהם והם בהחלט מעבירים תחושת כביש ולא מסננים את חוסר השלמות של הסלילה כמו צמיגים אחרים. לי אישית זה כלל לא מפריע אבל זה גם משתנה כמובן מרכב לרכב כך שיתכן שאצלך לדוגמה זה יהיה מוחשי עוד יותר. 

 

אם לא תמצא פוטנזה ספורט אני שומע רק דברים טובים עם האסימטריק 6, לי היו ספורט-ספורט שהם חצי קומה מעלה, היו טובים מאוד בהתחלה אבל התיישנו לא טוב, לא מבחינת התייבשות או שחיקה אלא פשוט מבחינת ירידה משמעותית בביצועים, במיוחד בכל הקשור לבלימה עד שחשבתי שכבר יש לי בעיה במערכת ה- ABS. 

 

PS5, כמו PS4, הם לטעמי יותר פרימסי פלוס, כלומר צמיג טורינג קצת ספורטיבי, מאשר PS4s מינוס, ישנה קפיצה די גדולה בין שני הצמיגים האלו. בכלל צריך לזכור שאנחנו לא פעם רואים על רכבי ספורט צמיג מדגם זה או אחר ואומרים לעצמנו שאם זה טוב לרכב הזה זה טוב לנו, אבל לרוב אין קשר הדוק בין צמיג OE שהיצרן פיתח יחד עם יצרן הצמיגים לבין מוצר המדף עם שם זהה. בחלק מהמקרים זה פשוט צמיג אחר לחלוטין ורק השם נותר זהה. 

 

אישית אני לא אוהב לערבב דגמי צמיגים על הרכב, אלא אם אני מנסה לחסל את אלו האחוריים לשם הפאן. 

אבדוק לעומק על הגודייר כי יצא לי לראות הרסה המלצות עליהם.

 

לגבי העירבוב זה לא היה בכוונה 

 

קניצי את הרכב עם צמיג אחד לא בחתך הנכון והוא היה שונה מהשאר

אז החלפתי 2 יום אחרי רק .

 

הבעיה היא שאני לא יודע אם לקנות עוד שתי פילוט עכשיו כדי להשלים לסט של  4 או לחכות ולהחליף את כל הארבע מאוחר יותר קומפלט

 

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, Shakedgti כתב:

כן זה ה uhp 

איך נקרא הדגם הזה בדיוק ומה אתה חושב עליו? לא ידעתי שיש דגם ביצועים למותג הזה במידה הזו.

לגבי המעבר ל- 18, וותר על זה. יהיה לך יותר קשה למצוא צמיגים (בהנחה שזה 215/40 ולא 225) ומה שתמצא, יהיה יקר יותר ממה שתמצא במידה הנוכחית. כרגע, בגלל המצב בארץ בשנה האחרונה, אין משלוחים של הרבה מותגים ויש קושי רב למצוא צמיגים למידה המדוברת שלך. למשל, אסימטריק 6 או 5 לא תמצא וגם אין צפי, בדקתי את זה כמה פעמים. למעשה, אין כלום חוץ מפיילוט 5, קאפ 2 ואולי ar-1 של ננקאנג.

אני עם רכב אחר אבל בקטגוריה של הרכב שלך פחות או יותר, קצת יותר חלש. שמתי ממש לאחרונה פיילוט 5 במידה של 215/45/17 וכרגע אני מאד מאד מרוצה. אני שמתי מראש לחץ גבוה ב- 3 psi ממה שאומר היצרן. הביצועים מעולים מבחינתי, אני עברתי ממידה של 16 אגב ששם היה לי סמי סליק. מה שיותר חשוב, הנוחות עלתה באיזה 20 אחוז וזה מדהים בעיניי. אני כרגע ממש אוהב את הצמיג הזה בתקווה שהביצועים יישמרו. 

לפני 13 שעות, ch28566 כתב:

אני התקנתי לאחרונה ברידג'סטון פוטנזה ספורט

לאיזו מידה? זה RE 71 או פשוט פוטנזה ספורט רגיל?

לפני 13 שעות, ch28566 כתב:

במיוחד בכל הקשור לבלימה עד שחשבתי שכבר יש לי בעיה במערכת ה- ABS

היה לי קטע מוזר כשהייתי בנס הרים בפעם הראשונה עם הפיילוט 5 החדשים ששמתי לאחרונה, הרגשתי גם משהו מוזר בבלימה אחרי זמן ממושך והרכב גם החליק יותר לתוך הפנייה ממה שהיה לפני כן (נניח 40 דקות לפני). אני מקווה שזו לא בעיית התחממות של הצמיג או משהו ואז הוא מאבד מהביצועים. אני אבדוק שוב את הביצועים בנס הרים שבוע הבא. 

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
פורסם
לפני 19 שעות, Shakedgti כתב:

שאלה נוספת היא איזה צמיגים יש שהם לא סמי סליק שטובים  מה ps5 כי מרגיש לי לפעמים שהוא נמרח .

 

לא רק אתה מרגיש את זה, הצמיג הזה "מפספס" בנהיגה חזקה גם לדעתי.

הוא טוב לנסיעה נמרצת, מעולה לרטוב, אבל כשמתחילים לדחוק בו הוא "מתפזר" קצת.

אתה יכול לשים קדימה אסימטריק 6 שבוודאות יש למידה שלך.

פתרון יותר טוב יהיה לשים פוטנזה ספורט, גודייר סופר-ספורט או משהו בסגנון על הסרן הקדמי אבל לא בטוח שיש מידות.

 

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, BRAVO30 כתב:

לאיזו מידה? זה RE 71 או פשוט פוטנזה ספורט רגיל?

 

245/35R18.

 

פשוט פוטנזה ספורט, מתחרה מול PS4s, קונטי ספורט 6-7 ועוד. מעל זה יש בעיקר את הפוטנזה רייס החדש המתחרה מול CUP2 ויש את ה- RE 71RS שהוא צמיג TW200 קלאסי. עבורי זו פעם ראשונה שאני מתקין צמיג של ברידג'סטון (אולי גם כי היבואן גרוע? בכל זאת מכשירי תנועה) אבל זו לא תהיה הפעם האחרונה שכן הוא מספק לי מה שאני מחפש מצמיג. מה שכן, לפי כל הביקורות זה לא צמיג למי שמחפש אורך חיים.

לפני 10 שעות, Shakedgti כתב:

הבעיה היא שאני לא יודע אם לקנות עוד שתי פילוט עכשיו כדי להשלים לסט של  4 או לחכות ולהחליף את כל הארבע מאוחר יותר קומפלט

 

תראה, זה בסוף זה גם עניין כלכלי וצמיגים זה לא מוצר זול במיוחד אבל מצד שני צמיגים זה אחד הרכיבים הכי חשובים להנאה מהרכב ואם אתה מרגיש שמה שיש עכשיו זה לא זה ומפריע לך, אז שווה לשקול החלפה. מקסימום פרסם את הזוג הטרי יחסית במרקט של פייסבוק, תמיד יש כאלו שמחפשים צמיג אחד או שניים. 

עריכה אחרונה על ידי ch28566
פורסם
לפני שעתיים, Shmelov כתב:

 

לא רק אתה מרגיש את זה, הצמיג הזה "מפספס" בנהיגה חזקה גם לדעתי.

הוא טוב לנסיעה נמרצת, מעולה לרטוב, אבל כשמתחילים לדחוק בו הוא "מתפזר" קצת.

אתה יכול לשים קדימה אסימטריק 6 שבוודאות יש למידה שלך.

פתרון יותר טוב יהיה לשים פוטנזה ספורט, גודייר סופר-ספורט או משהו בסגנון על הסרן הקדמי אבל לא בטוח שיש מידות.

 

האמת שזה קרה לי והייתי בטוח שאני הבעיה אבל הוא כאילו לא תקשר בכלל עם הרכב וה abs גם אצלי לא עבד רק אחרי כמה שניות שעוד שנייה כבר עצרתי.

יש לי גם קצת רעידות בנסיעה גם אחרי כיווני פרונט ואיזונים וגם לחבר עם אותם צמיגים וזה מרגיש שזה לא עובר לא משנה מה , עוד מעט אני מחליף כמה דברים ברכב אני אראה אם זה הסתדר .

כי אם בסוף זה יתברר שזה הצמיגים אז זה הזוי לגמרי כי זה לא פעם ראשונה שאני שומע על הפילוט שהם רועדים

פורסם (נערך)

קודם כל הכל שאלה של שימוש וצורך.

הPS5 אחלה של צמיג וראוי בהחלט, לא הייתי משלב אותו עם כמעט שום צמיג אחר, אתה צריך עוד זוג תשים עוד זוג של כאלו.

אם בכל זאת אתה רוצה לשלב שני סוגים שים לב במיוחד לאופי הצמיגים ולקשיחות שלהם- כלל אצבע צמיגים רכים וצמיגים קשים לא משלבים, או הכל רך או הכל קשה.

לצורך העניין המישלנים הם רכים.

אם אתה הולך נגיד על גודייר או קונטי או איזה סמי סליק הם יהיו קשים, לא אומר שאין מי שעושה את זה לשלב קשה עם רך, אבל בוא נגיד ככה לא כולם נולדו עם מנת משכל שווה.

לפני 11 שעות, BRAVO30 כתב:

 

אני עם רכב אחר אבל בקטגוריה של הרכב שלך פחות או יותר, קצת יותר חלש. שמתי ממש לאחרונה פיילוט 5 במידה של 215/45/17 וכרגע אני מאד מאד מרוצה. אני שמתי מראש לחץ גבוה ב- 3 psi ממה שאומר היצרן. הביצועים מעולים מבחינתי, אני עברתי ממידה של 16 אגב ששם היה לי סמי סליק. מה שיותר חשוב, הנוחות עלתה באיזה 20 אחוז וזה מדהים בעיניי. אני כרגע ממש אוהב את הצמיג הזה בתקווה שהביצועים יישמרו. 

 

האם מלאת יותר לחץ לפני נהיגה נמרצת או סתם בשביל לחסוך בדלק.

בגדול אם אתה רוצה להכנס לכביש נהיגה או מסלול וליהנות ממה שהצמיג מסוגל לתת אתה בדיוק הפוך רוצה להוריד אוויר בשביל לשפר אחיזה.

 

סתם דוגמא לאצלי,  הבייס ליין שלי לנהיגה נמרצת היא 25 PSI על צמיג קר( זאת אומרת שכשאשר הצמיג מתקרר הוא יורד ל25PSI) כאשר אני מכוון להגיע ללחץ בזמן פעילות של 29-30 בקדימה, ולחץ דומה מאחורה\לחץ גבוה יותר במעט אם אני מעוניין בהתנהגות שובבה יותר.

במסלול לעומת זאת  הלחץ קר אפילו יהיה סביב ה20 אולי אפילו פחות, שוב מתוך מטרה להיות בלחץ 29-30 בזמן פעילות.

אם אני יודע שהנסיעה תהיה "סתמית" ולא גירזון אז אני מרים את הלחץ לאיזור ה33-34 בכל הצמיגים במצב קר(במצב הזה גם הלחץ לא יעלה ללחצים גבוהים מידי מאחר וסגנון הנהיגה הוא עדין)

*אני עם מד לחץ וטמפ לצמיגים ככה שאני מאוד על זה ובבקרה מתי אני רוצה להוסיף אוויר ומתי להוריד.

 

אדגיש לא רצוי לנהוג על לחץ 20-25 אלא למלא אויר לפני אם צריך בשביל הנסיעה בדרך ליעד, וביעד אם יש צורך להוריד אויר.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)
בתאריך 10.10.2024 בשעה 18:39, Tom_22 כתב:

אולי @hondacivic02es יכול לעדכן אם החליף צמיגים ומה המסקנות שלו (כולל האפשרות להשיג צמיגים מסויימים או לא).

 

ובכל מקרה, למערך השיקולים שלך אתה צריך להכניס את ענין הזמינות בארץ לדגם כזה או אחר, או המוכנות שלך למצוא מישהו לייבא מחו"ל או לנסות לבד.

כמו כן, שהדגם אשר תחליט לגביו, יעמוד בתנאי המינימום של קוד עומס ומהירות כמופיע ברשיון, אם לא מעונין בבעיות חוקיות.

עדיין לא החלפתי את הPS5 אבל אני יודע שבהזדמנות הראשונה אחליף אותם. לא מפתיע לאותי לקרוא כאן שעוד נהג מרגיש שבאמת הצמיג הזה נמרח ולא אוחז מספיק טוב.. לפחות כמו הPS4 שמבחינתי לפחות היה צמיג מעולה מבחינת אחיזה..

 

מה שכן.. יכול להיות שמאוד בקרוב תהיה לי הזדמנות להחליף 2 צמיגים ואני אסביר למה. לפני כמה ימים תיקנו לי פנצ'ר באחד הצמיגים האחוריים, והוסבר לי שבגלל המיקום של החורים, יכול מאוד להיות שהתיקון לא יתפוס ואצטרך להחליף צמיג. במקרה שהתיקון לא יתפוס, אני אחליף זוג צמיגים לכנראה ברידג'סטון פוטנזה (שהבנתי שהם יותר קשיחים), ארכיב אותם קדימה ואת הPS5 ארכיב מאחורה, ויישאר לי צמיג PS5 אחד ואותו אמכור.

 

במידה והתיקון כן הצליח, ובמיוחד לקראת זה שהחורף מגיע, יכול להיות שאסחוב עוד קצת עם הPS5, כי ממה שאני זוכר בחורף האחרון שהרכבתי אותם, הם אחזו לי יותר טוב ברטוב מאשר ביבש... לא יודע איך לך להסביר את זה אבל ככה הרגשתי.

עריכה אחרונה על ידי hondacivic02es
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, ik3 כתב:

האם מלאת יותר לחץ לפני נהיגה נמרצת או סתם בשביל לחסוך בדלק.

בגדול אם אתה רוצה להכנס לכביש נהיגה או מסלול וליהנות ממה שהצמיג מסוגל לתת אתה בדיוק הפוך רוצה להוריד אוויר בשביל לשפר אחיזה.

 

סתם דוגמא לאצלי,  הבייס ליין שלי לנהיגה נמרצת היא 25 PSI על צמיג קר( זאת אומרת שכשאשר הצמיג מתקרר הוא יורד ל25PSI) כאשר אני מכוון להגיע ללחץ בזמן פעילות של 29-30 בקדימה, ולחץ דומה מאחורה\לחץ גבוה יותר במעט אם אני מעוניין בהתנהגות שובבה יותר.

במסלול לעומת זאת  הלחץ קר אפילו יהיה סביב ה20 אולי אפילו פחות, שוב מתוך מטרה להיות בלחץ 29-30 בזמן פעילות.

אם אני יודע שהנסיעה תהיה "סתמית" ולא גירזון אז אני מרים את הלחץ לאיזור ה33-34 בכל הצמיגים במצב קר(במצב הזה גם הלחץ לא יעלה ללחצים גבוהים מידי מאחר וסגנון הנהיגה הוא עדין)

*אני עם מד לחץ וטמפ לצמיגים ככה שאני מאוד על זה ובבקרה מתי אני רוצה להוסיף אוויר ומתי להוריד.

 

אדגיש לא רצוי לנהוג על לחץ 20-25 אלא למלא אויר לפני אם צריך בשביל הנסיעה בדרך ליעד, וביעד אם יש צורך להוריד אויר.

אני חייב לכתוב שמה שרשמת עכשיו זר לי ברובו ואני לא ממש מכיר את זה. אני כן יודע שבמסלול בתנאים מסוימים (ותחרותיים) אולי כן כדאי להוריד את הלחץ בסוג מסויים של צמיגים משום שהצמיגים יתחממו מהר ויעלו תוך זמן קצר (הרבה יותר ממה שייקח להם בכביש נהיגה כזה או אחר) ללחץ שבו כן אמורים להיות אבל בכביש מפותל שבאים ליהנות בכלל לא מכיר את הרעיון הזה. אני יודע מאז ומתמיד שבלחץ אוויר נמוך, הצמיגים יימרחו יותר, ההיגוי ירגיש מנומנם יותר ופחות חד וכך גם הטרן אין והאחיזה. אם הלחץ יעלה תוך כדי, אני לא מאמין שיעלה בהרבה, אולי 3, 4 psi לכל היותר וזה אומר שאם אקח את ההמלצה שלך ל- 25, אז בזמן ה"התגרזנות" בנס הרים אני אהיה על 29 לכל היותר כאשר היצרן בכלל אומר לי למלא 33 קדימה ו- 30 אחורה. אחכה להתייחסויות נוספות של מגיבים פה לעניין שאמרת כי אני לא רואה את עצמי עושה את זה. 

בכל מקרה, לגבי הפיילוט 5, אני מראש מילאתי לחץ גבוה על סמך אנשים אחרים ש"התגרזנו" עם צמיגים כאלה (חלקם נהגים מצויינים ממש שנוהגים גם לפקוד מסלולים ואף פעם לא עשו את זה) וסיפרו רשמים שהדופן רכה וכאלה ולכן הם בעצמם נתנו לי את הטיפ הזה. 

לגבי המד לחץ והטמפרטורה שלך, יש לך קישור לקנות כזה? לי יש את המד לחץ הדיגיטלי הזה שקונים בעלי אקספרס. 

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...