Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים פרימיום לסיאט ארונה


פוסטים מומלצים

שלום

אני יודע שיש שרשור מקביל לאותו רכב, אבל הדרישות אחרות

מדובר על אותה מידה: 205/55/17

נכנס לי כסף פנוי ורציתי להחליף לצמיגים שהם יותר פרימיום

אני נועל היום goodyear effigrip preformance. למעשה אני עם הצמיגים האלה גם עם הרכב קודם לא מעט שנים

הם בסדר גמור. אבל אני מחפש 2  דברים: יותר נוחות (הארונה קשיחה), ואחיזה מקסימלית (בד"כ התכונות האלו סותרות, אז אם צריך לבחור אז שתשמר רמת הנוחות אבל שתשתפר משמעותית האחיזה). אני לא מתגרזן אבל אני רוצה את הבטיחות הכי גבוהה שאפשר, גם בפניות יחסית מהירות. ושהצמיג לא יאבד משמעותית את האחיזה בגשם

לא אכפת לי מ: רעש, חסכון בדלק, אורך חיים (עד גבול מסויים אבל ככה או ככה אני מחליף רביעיה אחרי שנתיים)

התקציב שלי הוא 600-750 לצמיג. מעדיף להיות בטווח התחתון, אבל אם הדבר עוזר משמעותית אז אפשר לנצל את כל התקציב

ועדיפות גבוהה לצמיג שלא בעייתי להשיג. אני מבאר שבע אבל מגיע באופן קבוע לירושליים

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שיש לך היום הם צמיגי ״פרימיום״ - היו לי בייטי והם מצויינים, טובים יותר מהקונטיננטל שאיתם הגיעה הייטי מפס הייצור. צמיג מקביל הוא המישלין פרימאסי שעל הנייר אמור להיות קצת יותר נח מהגודייר. היו מורכבים על הייטי של אבא שלי, אז אני לא חושב שהצלחתי להבדיל איזה צמיג יותר נח...

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בא לך לגוון, תנסה את אחד המתחרים של גודייר:

מישלין פרימסי 4 פלוס

https://tires4u.co.il/tire/21592/205-55r17-91v-primacy-4%2B

 

קונטיננטל פרמיום קונטקט 6

https://tires4u.co.il/tire/23509/205-55-r-17 95v xl fr- premiumcontact-6

 

מישלין יותר נוחים, קונטיננטל יותר אוחזים ( ויקרים יותר ).

עדיין, גודייר שיש לך נותן תמורה טובה יותר למחיר, כי הוא זול יותר ב 100₪ לצמיג מאשר מישלין. 

  • אהבתי 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, menir1 כתב:

מה שיש לך היום הם צמיגי ״פרימיום״

אם ככה, אתה חושב שהפריימסי (או הקונטקט 6 שהוזכר) יתרמו הבדל מורגש ?
ואם לא, מה דעתכם על האפשרות להשאר עם אותם צמיגים שאני עכשיו, ופשוט לצמצם את מרווח ההחלפה נגיד להחליף כל שנה וחצי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה אתה נוסע בשנה?

גודייר שיש לך עולים כ 550₪ לצמיג. 

לפני המבחנים, לקונטיננטל אחיזה מעולה, גם ביבש וגם ברטוב:

https://www.tyrereviews.com/Article/2023-ADAC-Summer-Tyre-Test.htm

האם שווה להוסיף כ 600₪ לסט קונטיננטל לעומת גודייר ? תחליט אתה.

 

מישלין אוחזים בערך כמו גודייר שלך, אבל הם יותר שקטים ונוחים, לא בפער, אבל כן, וגם נשחקים יותר לאט.

 

 

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, vladclar כתב:

כמה אתה נוסע בשנה?

20 אלף

 

לפני 2 דקות, vladclar כתב:

האם שווה להוסיף כ 600₪ לסט קונטיננטל לעומת גודייר ? תחליט אתה.

האמת שהדבר הכי הגיוני נשמע פשוט להתנסות (עם הקונטי 6. הפריימסי לא מושכים אותי מהתיאור) ואז אחליט להבא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, היו זמני בומבה כתב:

20 אלף..

האמת שהדבר הכי הגיוני נשמע פשוט להתנסות (עם הקונטי 6. הפריימסי לא מושכים אותי מהתיאור) ואז אחליט להבא

היו לי הקונטי 5 וכעת נוהג על הפרימאסי 4+  במידה דומה  215/55/17.

המישלן קצת יותר שקט ונוח,  הקונטיננטל אוחז קצת יותר, 

הקונטי 6 אמור להיות שיפור של ה-5.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שיקול שאולי כדאי לקחת בחשבון - מישלין פרימסי 4 פלוס יספיקו לך בוודאות ל 3 שנים. אחרי 40 אלף קילומטרים הם עדיין במצב חדש. אצלי הסט מהדגם הקודם ( ללא הפלוס) הוחלף אחרי 85 אלף קילומטרים ( עם רוטציה ),  עדיין במצב תקין. 

בנסיעה הראשונה  עם מישלין החדשים ההרגשה היתה כאילו אני נוסע על שטיח.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק, 3 שנים.

הבחור עכשיו מחליף צמיגים כל שנתיים.

מישלין לא מתאים למי שנוסע 10 אלפים קילומטרים בשנה אלא כפול מזה והאלה. .

 

צריך לבחור צמיגים בהתאם לפרופיל, כמות, סוג הנסיעות+ סגנון נהיגה +סוג הרכב.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.5.2024 בשעה 00:02, היו זמני בומבה כתב:

20 אלף

 

האמת שהדבר הכי הגיוני נשמע פשוט להתנסות (עם הקונטי 6. הפריימסי לא מושכים אותי מהתיאור) ואז אחליט להבא

לפי ביקורות, פרימיום קונטקט 6 קרוב מאד בביצועים לספורט קונטקט 6, ההבדל ביניהם לא משמעותי בכלל. ככה שאם יש במידה שלך, זה אמור לתת שיפור משמעותי באחיזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

מקפיץ שוב את השרשור
בעקבות תקר בכתף הצמיג נכפתה עלי החלפה (עוד לא החלפתי מאז השרשור - הנוכחיים עוד לא ישנים בכלל)
אני קצת בהתלבטות. בזמנו הייתי מוכוון בעיקר לאחיזה. אבל אני נותן עכשיו קצת יותר משקל לנוחות (הארונה רכב לא כל כך נוח).
אז לצורך העניין המישלן פריימסי (4+): אם אין בקוד משקל שלי (אני 91, יש 95) - זה יפגע בנוחות באופן מורגש ? כי אם כן אין לי סיבה ללכת על המישלין, הם יקרים יותר והאחיזה דומה לגודייר הזולים יותר
הקונטי אוחזים הכי טוב לפי כל הביקורות, אבל הכי יקרים. ראיתי השוואה שהם פחות נוחים מהגודייר - וזה כבר פוסל אותם מבחינתי כי אני לא רוצה לרדת בנוחות (ועוד לשלם על זה יותר). רציתי לשאול אם אכן זה ככה לדעתכם (וגם כאן יש רק בקוד משקל גבוה משלי - 95 לעומת 91 שנדרש)
תודה!

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי קונה רק עם קוד 91, אם יש גודייר Efficient Grip Perfomance, אז אותם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, vladclar כתב:

אני הייתי קונה רק עם קוד 91, אם יש גודייר Efficient Grip Perfomance, אז אותם.

תודה! אפשר הסבר אבל כדי להבין? זה בגלל הנוחות שתפגע ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם מישלין בעלי קוד עומס יותר גבוה לא תקבל יותר נוחות, תשלם יותר והם גם לא יחזיקו מעמד יותר זמן מאשר גודייר .

אחרי 60 אלף קילומטרים תצטרך להחליף מישלין  בגלל התייבשות.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...