Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין ברכישת הרכב היל ומעוניין לדעת אם קיים פוטנציאל שיפורים לרכב (תיבה ידנית).

ואם שווה בכלל להשקיע ברכב או לפנות לפלטפורמה אחרת כי אני כן רוצה לשפר את הרכב (שיפורים קוסמטיים ולא יותר מאגזוז, בולמים וצמיגים אולי)

פורסם

רכב עם מקדם הופעה די גבוהה, מעוצב מגניב, מכאנית זכורים לי בעיות כאלו וארחות אבל בדוק בעצמך ולעומק לפני הרכישה.

אגזוז, צמיגים, בולמים לא תהיה לך בעיה למצוא.

אפשר לשפר, השאלה האמיתית היא מה אתה באמת רוצה.

רק פוזה, רכב שישמש אותך לנהיגה בטיולי נהיגה\מסלול?

יש אלטרנטיבות נוספו כתלות בצרכים והדרישות שלך.

פורסם

זה לא המנוע עם ה 156 סוסים הידוע לשמצה?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 6 שעות, amit520 כתב:

אם קיים פוטנציאל שיפורים לרכב (תיבה ידנית)

 

לפני 6 שעות, amit520 כתב:

שיפורים קוסמטיים ולא יותר מאגזוז, בולמים וצמיגים אולי)

אם אתה לא מעוניין בשיפורים טכניים אז זה לא משנה אם היא ידנית הוא אוטומט.

קוסמטיקה תמיד אפשר לעשות בפרט לרכבים שכבר יש להם מראה שונה מהרגיל, כמו ברכב הנ"ל.

פורסם
לפני 7 שעות, סולל הדרך כתב:

זה לא המנוע עם ה 156 סוסים הידוע לשמצה?

 

בהחלט ידוע לשמצה.

אאל"ט היו בודדות עם מנוע 165 הסביר.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם
לפני 8 שעות, GTI33 כתב:

רכב עם מקדם הופעה די גבוהה, מעוצב מגניב, מכאנית זכורים לי בעיות כאלו וארחות אבל בדוק בעצמך ולעומק לפני הרכישה.

אגזוז, צמיגים, בולמים לא תהיה לך בעיה למצוא.

אפשר לשפר, השאלה האמיתית היא מה אתה באמת רוצה.

רק פוזה, רכב שישמש אותך לנהיגה בטיולי נהיגה\מסלול?

יש אלטרנטיבות נוספו כתלות בצרכים והדרישות שלך.

מחפש רכב לנהיגה יומיומית מהנה לא לקחת למסלול רק למפגשים

פורסם
לפני 8 שעות, סולל הדרך כתב:

זה לא המנוע עם ה 156 סוסים הידוע לשמצה?

עד כמה שזכור לי ה 156 הגיע בגרסה אוטומטית, וה 200 בידנית.
זה אותו מנוע כמו ב 208gti שלפני מתיחת הפנים וניתן לשפר אותו ע"י תוכנה כמו רוב מנועי הטורבו.

לגבי שאר השיפורים מאמין שיש, אבל צריך לראות מה הזמינות שלהם (קוילאוברים?), במיוחד בארץ.

פורסם
לפני 3 שעות, amit520 כתב:

מחפש רכב לנהיגה יומיומית מהנה לא לקחת למסלול רק למפגשים

אם ככה אני לא חושבשיש טעם בבולמים או קויילאוברים, אתה תשלם מחיר גבוה על חשבון הנוחות ואני חושב שהבולם המקורי ישרת אותך לשימוש אול הראונד.

אגזוז או צנרת אפשר לקנות מותג או לעשות קאסטום אצל ארגונטיקס או אורפאב.

קוסמטית יש מלא שטויות בעלי/איביי, תרצה לקחת את זה רחוק מזה יש כמה יצרני קארבון בישראל שיכולים לייצר עבורך חלקי קרבון כמו מכסה מנוע וכד'

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...