שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מבקש המלצה למקום שמתמחה במתלים באזור המרכז, לאחר החלפה לאנטירולים יותר עבים קדימה/אחורה ולאחר נסיעה של יותר מחודש מרגיש שהרכב פחות אוחז בנק' מסוימות.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אז מצאתי היום בורג בצמיג האחורי במהלך השטיפה, מאחר וכבר תקופה שאני חושב שכדאי בקרוב להחליף, זה כנראה סימן שהגיע הזמן. אני מאיזור הקריות, אשמח להמלצות על פנצריות טובות באיזור שיתנו לכל הפחות מחיר סביר. בדקתי כרגע עם הפנצריה שהייתי בדרך כלל מחליף שם, רוצים 780 לצמיג- ממש מוגזם.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רוצה להגביה את הגולף למצב סביר(לדברי המוסכניק הקפיצים עייפים).קפיצי עזר של mad לא במלאי כרגע. יש עוד אופציות?ראיתי שיש מוצר תמיכה לקפיצים,סיכוי שזה בטיחותי וחוקי? תודה כולם
הודעה אחרונה מאת nims, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי ושלום לכולם, מחפש המלצה לקפיצים או בולים + קפיצים כסט וגם עבודה. האם משהו מכיר מוסך שמתעסק בהנמכות לקליאו? כמה כל התענוג אמור לעלות? תודה לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת JohnyTurbo, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי חברה, מברר על תוכנה לטיגואן 2022 מנוע 2.0 ליטר הנעה 4*4 לא קבועה מברר האם ניתן לעדכן תוכנה לרכב ולא לאבד את האחריות יצרן ? ומה ההספק שניתן לקבל בתמונה לתוכנה ? תודה
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
החזרה של רזונטור
מאת ik3- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כאשר קניתי את הרכב הוא הגיע ללא הרזונטור, אך המוכר נתן לי את הרזונטר המקורי למקרה שארצה להחזיר. אני חושב להחזיר אותו חזרה, מה שהבנתי שהוא גורם זה רק את רעש ההד הזה שמופיע באיזור ה3000 סלד. חוץ מהרעש הזה אני כן אוהב את הרעש של הרכב, ולא רוצה שיפגע מעבר להורדת ההד. האם אני צודק ברעיון שלי של להחזיר את הרזונטור תוך כדי הנחה שזה לא יפגע ברעש הרכב. והיכן אפשר להחזיר את הרזונטור חזרה לרכב(מניח שמדובר בפעולת ריתוך) וכמה עבודה כזאת אמורה לעלות? *אני מאיזור הקריות
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי, אז התחדשתי בוולוו אס60 עם מנוע 2.0 טורבו והייתי שמח להדגיש טיפה את הסאונד של הרכב. הייתי שמח לעזרתכם בנושא, הכיוון כרגע הוא לא להחליף מערכת פליטה אלא החלפה של הדוד האחורי שממה שהבנתי אמור לתת את הפתרון הרצוי. תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי. לי ולחבר יש ויכוח קל האם ניתן להרכיב טורבו למנוע 1.5 של אימפרזה r (טורבו td04 לצורך העניין) והאם המנוע והגיר יעמדו בתוספת הזאת. לדעתי הדבר הזה לא אפשרי אבל אני יחסית חדש בתחום אז אם מישהו יכול לעזור בתשובה יותר מעמיקה אני ממש אשמח
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים מדובר במנוע t jet במקור 120 סוסים מישהו התנסה בשיפורים להעלאת כוחות סוס עם גיר רובוטי באמינות? דאון פייפ,תוכנה,קיט יניקה וכול.... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Altimo, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אם וכאשר אקנה באיי ביי קפיצים לרכב שלי, מה הפרוצדורה שעלי לקחת בחשבון? כדאי בכלל או כאב ראש והתעסקויות בירוקרטיות?
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכל השומאכרים, שמי מיכאל ואני בן 20. חובב מושבע של שיפורים מכאניים, ורכבים בכללי. ואני מאוד מאוד רוצה להרחיב את הידע שלי בכל מה שקשור למכלול הרכב. רציתי להתייעץ אתכם, איפה אני יכול ללמוד ולהעשיר את הידע (אתרים, סרטונים וכו') על חלקים ברכב , מה תפקידם וכו'. ממש לעבור חלק חלק, כי אני יודע שיגיע איזה יום שבו אני אתחיל פרויקט על איזה רכב ואשפר אותו. חשוב לי לציין שהמידע שלי הוא לא אפסי, הייתי עובד במחסן במוסך לתקופה עד שהתגייסתי, יצא לי להיות במוטורסיטי פעם אחת , נהגתי על רכבים חזקים, ומאז ומתמיד התעניינתי בתחום. אשמח אם תייעצו לי איפה אוכל להעשיר את הידע בתחום השיפורים. תודה.
הודעה אחרונה מאת מיכאל מ, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם אחרי שחבר חפר לי להתקין ציפ לרכב אז נפלה אצלי החלטה להתקין ,מדובר בפולקסווגן גטה דיזל ידני מנוע 1600 105 כ''ס מודל 2011 180 אלף קילומטר הבעייה היא היא שאני לא מבין בתחום זה כלום...אשמח להתייעץ אתכם על כמה דברים חשובים, 1.האם זה יוצר בלאי יותר גדול לרכב( מנוע,גיר , קלאץ...) 2. בכמה בצריכת דלק תעלה לי, 3. בכמה כ''ס הרכב יעלה , 4.האם זה שווה בכללי להתקין ציפ, 5.ובאיזה מקום הייתם ממליצים לעשות, גם מבחינת אמינות, וגם מבחינת מחיר, תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת אלי122, -
רעש ספורטיבי
מאת MaorJano-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום יש לי יונדאי איוניק היברדי 2019 ואני רוצה להוסיף לה סאונד ספורטיבי יותר אין לה בכלל רעש וזה קצת משעמם אשמח אולי להצעות איך להוסיף לה רעש אפילו דרך תוכנה או רעש שבא מהרמקולים שיוציא לא חייב להחליף אגזוז ומשהו שיעבור בטסט תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
או למצוא טורבו משומש נגיד ממוסך או מקום שמתעסק בשיפוץ שלהם ולקנות רק חלזון? ליבה ניתן להזמין מחו"ל גם. כמו כן האם יש לכם להמליץ על מקומות אמינים בארץ שתמעסקים בזה.
הודעה אחרונה מאת Amirst1, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחר חיפוש - אני מעוניין לעלות לאוקטן 103 כמובן שצריך טולול. השאלה כמה אחוז טולול אני צריך להוסיף להגיע לאוקטן 103 תודה מראש (אפילו אם יש טבלה להעלאת אוקטן -אשמח ) רז.
הודעה אחרונה מאת Amirst1, -
בולמים ל206cc
מאת SG159- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הבולמים כבר גמורים. אז בהזדמנות זו אבקש ממכם הצעות לבולמים טובים לפיג׳ו 206cc שנת 2002. הייתי שמח לקבל הצעה לבולמים יותר לצד הספורטיבי, אבל שלא הורגים את הנוחיות לנסיעה יומיומית. בסופו של דבר הרכב מבלה יותר בנסיעות רגילות בעיר, ופחות במסלולים. יש הצעות?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הייתי רוצה לדעת מה אפשר לעשות לגבי שיפורים (לא סטייג׳ים אלא המכניקה עצמה) בארץ בדרך חוקית שלא תגרום לי לצרות בטסט, חקרתי על צנרת אגזוז ומאוד אהבתי את הרעיון של לשים header back exhaust system וגם מדיום או שורטי כי לפי מה שחקרתי הארוך לא אופטימלי מישהו יודע משהו איך אפשר לשחק עם זה? מישהו מכיר מה הכי קיצוני שאפשר להגיע (תיאורטית) מבחינת שיפורים בארץ בקטע של האפטרמרקט מבלי שמשטרה תרדוף אחריי ומבלי לא לעבור טסטים?
הודעה אחרונה מאת O.R., -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אלהן יש לי המון שאלות לגבי המון מושאים שקשורים לרכב יש לי רכב מסוג פולסווקן פולו ושמעתי לאחרונה על המון שיפוצרים שאפשר להוסיף לרכב שעוזרים לו העניין הוא שאני לא מבין בדיוק עד הסוף מה עושה כל דבר אם הוא טוב או לא טוב לרכב ואם שווה להשקיע את הכסף היית שמח אם מישהו יכול להסביר לי קצת על הדברים כמו פורק לחץ /קיט יניקיה /תוכנת ניהול מנוע וגיר ואם יש עוד דברים שאני לא מכיר שאולי כן ממולץ להוסיף
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
יש לי פיג'ו 206 1.6 ידני 2002, קניתי את הרכב משופר חיצונית ( הנמכות אייבך, ג'אנטים מומו R16, ברקסים ברמבו(נראה לי רק הרפידות) ספויילר, צבע בטון, בקיצור נראה טוב) מבחינה מיכנית הרכב סטוק חוץ מפילטר אוויר פתוח. השאלה היא האם כדאי להשאיר את הרכב ולהשקיע עליו מבחינה מכנית או שכדאי למכור ולהביא משהו יותר חזק? אם להשקיע אז במה? אם למכור אז מה להביא במקום? (הרכב עומד על 260k) תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת בן דהרי, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אז ממש אשמח לכל ידע אפשר בנושא אפילו קישורים. מה שהבנתי עד עכשיו: לרוב לא בריא לרכב לא תמיד משמעותי תלוי כמה הרכב שמור. צריכת דלק-בינעירוני משפר.עירוני צורך יותר. מאד אפקטיבי ברכבי דיזל. בדגם הנ''ל הבנתי שמעלה מ100 ל130 כס. אז...מומלץ?מישהו ספציפי מומלץ?מחיר? *יש אפשרות לעשות לבד?להוריד תוכנה אמינה מאיפשהו?* אשמח אפילו אם מכירים מישהו שעשה להפנות אותי אליו...
הודעה אחרונה מאת אהבת חינם, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
Dsg7. 1.6L TDI. STEGE 1. 146 hp. 2012 בנוסף מחפש וחלקי מנוע להגדלת הטורבו ומערכת קירור משודרגת בידוד לרכב. עובי 2 ממ׳. העניין של הפוסט הוא של השגת החלקים בלבד אשמח להכוונה תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת sjerby, -
-
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי, אני טס בקרוב לארה"ב ואני רוצה להביא את האגזוז איתי לארץ. האם אני צריך אישורים מסויימים כדי לייבא את זה? או שבכלל אין לי אפשרות לייבא? האגזוז:https://shop-solo-performance.com/en/smart-car-451-manual-automatic-years-2007-2015/1402-2007present-rear-center-dual-cat-back-exhaust-system-smart-car-451.html
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
יש לי מונדיאו טיטניום סטייג 1 . האם דלק 98 ישפר את הביצועים?
הודעה אחרונה מאת makerbaker, -
-
- אחראי פורום
- 11 עוקבים
- 44 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
שלום, עומד לפני החלפת בלמים בתלתן. החלפתי כבר רפידות בעבר וחרטנו גם צלחות. אין אפשרות לחרוט יותר וצריך להחליף קומפלט. מחפש המלצה על סט אפטר מרקט. מה בעצם חסר לי במקוריים? האמת, לא יודע. אבל הם מרגישים רכים מדי, זאת אומרת צריך להיערך להאטה מבעוד מועד. חסרה "נשיכה" והבלמים לא משרים ביטחון בנהיגה. סטים מחורצים, מפונפנים ועם לדים בפוני - לא מעניין. מחפש משהו שיעצור. אורך חיים דומה למקורי, ולא דורשים התעסקות בצנרת, נוזל, קליפרים או כל דבר אחר. פלאג אנד פלי. תודה,
הודעה אחרונה מאת Muzic4Ever, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בסובארו b4 הדיפרנציאל מחולק בתחילת נסיעה 90% קדימה 10 אחוז אחורה באמצע נסיעה 50-50 האם יש אפשרות שהאוטו יהיה 50/50 קבוע זאת אומרת שאפשר להישאר בשטח גם אם אתה נמצא בשטח במהירות נמוכה הרכב כאילו רכב רגיל ללא ארבע על ארבע
הודעה אחרונה מאת משטרת המערב הפרוע, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 17 תגובות
- 7 אלף צפיות
תודה
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם מאיפה ניתן לקנות מתנול באזור ירושלים?? תודה
הודעה אחרונה מאת Jettatwin, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן, הרבה מתעיינים איך נשמע לאון 1.8 עם ביטול רזינטור . מצרף לכם סרטון עם עריכה קטנה של הרכב של אחי. טורבו IS38 , קלאצ'ים מקוריים - 300 כוח בגלגל בדיינו.
הודעה אחרונה מאת _DownLoaD_, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, יש לי ג'אנט 15 (מקורי) ברכב ואני רוצה להחליף ל16 או 17. רוב האנשים ששאלתי אותם אמרו שאם כבר להחליף אז עדיף ל17. אני יודע שגודל הגאנט והצמיג יכול לבוא על חשבון נוחות נסיעה, משקל וצריכת דלק. חשוב לי לא רק שיהיה יפה בעין אלא גם נוח, צריכת דלק נורמלית ותחזוקה מינימלית (מחיר צמיג חדש אם יש פנצ'ר) אשמח להמלצות על אם לדעתכם אני צריך בכלל להגדיל את הג'אנט ואם כן אז לאיזה גודל ומה מידת הצמיג המומלצת? תודה רבה דניאל
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום חברים, אני רוצה להתייעץ לגבי הרכב קניתי אותו עם דאון פייפ ודוד פתוח של בורלה הרעש באוטו לא מאוד חזק אבל שומעים אותו ובעיקר מריחים שאין ממירים הייתי רוצה לחזור לצנרת המקורית ולהוריד את כל השיפורים האלה האם יש מקום מומלץ באיזור המרכז שמתעסק בדברים האלו? במחירים שפויים? חשוב לציין שאין לי את החלקים המקוריים.. אשמח לעזרתכם,
הודעה אחרונה מאת ik3,
