Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל השומאכרים, שמי מיכאל ואני בן 20.

חובב מושבע של שיפורים מכאניים,  ורכבים בכללי.   ואני מאוד מאוד רוצה להרחיב את הידע שלי בכל מה שקשור למכלול הרכב.

רציתי להתייעץ אתכם, איפה אני יכול ללמוד ולהעשיר את הידע (אתרים, סרטונים וכו') על חלקים ברכב , מה תפקידם וכו'.

ממש לעבור חלק חלק, כי אני יודע שיגיע איזה יום  שבו אני אתחיל פרויקט על איזה רכב ואשפר אותו. 

חשוב לי לציין שהמידע שלי הוא לא אפסי, הייתי עובד במחסן במוסך לתקופה עד שהתגייסתי, יצא לי להיות במוטורסיטי פעם אחת , נהגתי על רכבים חזקים, ומאז ומתמיד התעניינתי בתחום.

אשמח אם תייעצו לי איפה אוכל להעשיר את הידע בתחום השיפורים. תודה.

 

פורסם

קודם כל: כל הכבוד על הרצון והיוזמה.

דבר ראשון שאתה חייב להבין שידע נצבר עם ניסיון ולא בנסיעה על רכבים חזקים, או הכרת המלאי במחסן.

בשביל ידע כזה צריך להתלכלך עמוק בגריז ושמן.

לדעתי כדאי להתחיל מקורסים של מכונאים, ואחר כך חשמלאי רכב. נכון שאת הרוב היום אפשר לראות ביוטיוב אבל כל עוד לא תגע ולא תפרק לא באמת תדע.

כמו שאומרים ברוסית - "עיניים פוחדות והידיים עושות" (ברוסית זה חרוז)

 

תתחיל בללמוד ולהתנסות

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם
לפני כשעה, mitsugli כתב:

קודם כל: כל הכבוד על הרצון והיוזמה.

דבר ראשון שאתה חייב להבין שידע נצבר עם ניסיון ולא בנסיעה על רכבים חזקים, או הכרת המלאי במחסן.

בשביל ידע כזה צריך להתלכלך עמוק בגריז ושמן.

לדעתי כדאי להתחיל מקורסים של מכונאים, ואחר כך חשמלאי רכב. נכון שאת הרוב היום אפשר לראות ביוטיוב אבל כל עוד לא תגע ולא תפרק לא באמת תדע.

כמו שאומרים ברוסית - "עיניים פוחדות והידיים עושות" (ברוסית זה חרוז)

 

תתחיל בללמוד ולהתנסות

מקס

הבנתי. תודה אחי.

×
×
  • תוכן חדש...