Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור בלימה בג'ולייטה תלתן


 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, Muzic4Ever כתב:

לאורך זמן\טמפרטורה לא מצאתי.

הגרפים האלו משנים בעיקר לרפידות יותר קיצוניות שבהן יש טמפ׳ עבודה יותר גבוהה מהממוצעת גם בהתחלה וגם במקסימום.

ברוב הרפידות שלא מיועדות למסלול - הMu דיי עקבי בטמפ׳ שתקבל בכביש

 

ממליץ מאוד בחום להחליף את שני הסרנים לאותה תרכובת בהחלט.

 

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש לך פרודו DS פרפורמנס, הן פשרה טובה ליום יום. לא דורשות חימום שהוא, נושכות היטב והיו לא רעות בכלל גם במסלול (אם רלוונטי לך).

  • רעיון טוב! 2

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכרתי את הפרפורמנס - נראה כמו גירסא מאוד מקבילה לDS2500 רק בנויה לכביש - אבל עדיין עם מקדם חיכוך גבוהה במיוחד לטמפ׳ יומיומיות:

https://pages.ferodoracing.com/products/car-racing/racing-brake-pads/

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי הרבה מה להוסיף, רק ראיתי שהציעו את הפרודו.

בלאון שלי החלפתי לDS2500 עקב דעיכה מאוד חזקה אחרי בלימה-שתיים, לא יודע לומר מה היו הרפידות לפי.

רק יכול לספר שהפרודו האלו עשו פלאים ונראה שהבלאי שלהן מינימאלי.

גם אחרי כמה "טיולים" הן נראות חדשות לגמרי, בניגוד לרפידות חליפיות שנגמרות ביום אחד כזה.

 

כרגע מה שגורם לדעיכה (שמגיעה ה-ר-ב-ה יותר מאוחר) זה הנוזל בלמים, למרות שהוחלף לחדש- נראה שלא מתאים לסוג נהיגה כזה.

 

ספציפית אצלי יש קצת רעשים של חריקות בבלימה "רגילה", אבל זה בגלל שלא עשיתי חריטה לדיסק, יש מדרגה.

(היה תכנון להחליף גם דיסק, לכן לא נגעתי בו)

 

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, HybridBoy כתב:

אין לי הרבה מה להוסיף, רק ראיתי שהציעו את הפרודו.

בלאון שלי החלפתי לDS2500 עקב דעיכה מאוד חזקה אחרי בלימה-שתיים, לא יודע לומר מה היו הרפידות לפי.

רק יכול לספר שהפרודו האלו עשו פלאים ונראה שהבלאי שלהן מינימאלי.

גם אחרי כמה "טיולים" הן נראות חדשות לגמרי, בניגוד לרפידות חליפיות שנגמרות ביום אחד כזה.

 

כרגע מה שגורם לדעיכה (שמגיעה ה-ר-ב-ה יותר מאוחר) זה הנוזל בלמים, למרות שהוחלף לחדש- נראה שלא מתאים לסוג נהיגה כזה.

 

ספציפית אצלי יש קצת רעשים של חריקות בבלימה "רגילה", אבל זה בגלל שלא עשיתי חריטה לדיסק, יש מדרגה.

(היה תכנון להחליף גם דיסק, לכן לא נגעתי בו)

 

 

 

בקליאו היינו על קאליפר ברמבו 4 בוכנות - קיט הסבה מלא מקליאו RS דור 3 (כולל צינורות שזורים), עם DS פרפורמנס.

 

הסט אפ הראשוני התבסס על צלחות מקורית עם DS פרפורמנס ונוזל בלימה מקורי עבד לא רע. עבר 2 ימי מסלול והרבה טיולים, ללא בעיות חריגות או תלונות מיוחדות, למעט שריקות מציקות להפליא.

הסט אפ השני התבסס על צלחות ברמבו אקסטרה עם DS פרפורמנס טריות ומוטול RBF600, שם הורגש שדרוג בעיקר בדוושה מעט נוקשה יותר ומעט יותר נשיכה. עברו לא מעט ימי מסלול רצופים, ושוב ללא דעיכות שהן, רק שריקות מציקות (גם פחות מאשר על הצלחת המקורית של רנו).

 

בדיעבד מצטער שלא ניסיתי את ה-DS2500 גם כן. ננסה בהמשך על המגאן.

עריכה אחרונה על ידי RS

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשימוש יום יומי שיפור משמעותי  יתנו FERODO DS2500  ו  EBC YELLOW SAFF , החסרון שהם יחזיקו חצי מזמן שרפידות מקוריות או ATE מחזיקות .

 

יש חשיבות ל BED-IN וכדאי לעקוב אחרי ההוראות.  ה YELOOW STAFF מגיעות עם ציפוי של חומר מחוספס שעוזר להכין את הדיסקים ל BED-IN מוצלח , עם ה FERODO ההמלצה להחליף גם דיסקים (  BED-IN מוצלח זה כאשר החומר מהריפידות משתלב בתןך הדיסק, אם הריפידות הקודמות היו רפידות קרמיות ה FERDODO לא ישתלבו כמו שצריך ולא תצליח לממש אצ מלוא הפוטנציל שלהם )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, HybridBoy כתב:

ספציפית אצלי יש קצת רעשים של חריקות בבלימה "רגילה", אבל

הפרודו האלו אכן מניסיון קצת מרעישות

פאזות עוזרות המון , bed in נעשה כראוי

מניסיון של 2 סטים של ds2500

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.1.2022 בשעה 21:38, Muzic4Ever כתב:

חברים, הצלחתם לבלבל אותי לגמרי. 

אנסה למקד יותר, הרכב אצלי כדיילי. 

עד היום הורכבו רק רפידות, והם היו מקוריות. הדיסקים עברו חריטה פעם אחת, אין פעם נוספות כי הם כבר מחוץ לטולרנס. אגב, הם המקוריים עדיין שיצאו עם הרכב מהסוכנות ב 2015.

החלפת (כל!) נוזל הבלמים בוצעה לפני קצת יותר משנה. 

כמו שאמרו כאן, לא מחפש להשתגע ולא עולה למסלולים. רוצה משהו רק קצת מעבר למקוריים כי הם כאמור, לא ממש מספקים גם את המעט שדורשים מהם. לטעמי לפחות.. 

גילוי נאות: לא מכיר את הברקסים בתלתן.
אממה, נראה לי שפשוט הברקסים שלך צריכים ריענון.
האם כאשר הרכב היה חדש הבלמים סיפקו אותך ? יש דעיכה מאז ועד היום ?

ממליץ: לרענן (שוב) נוזל בלמים, ולוודא בדיוק איזה סוג צריך. מכוניות עם ESP ב 99% מהמקרים צריכות נוזל בלמים בצמיגות נמוכה אבל בארץ לא מייחסים לזה חשיבות. וודא מול היצרן מה אתה צריך ותבצע, כרגיל, ריענון מלא ב-4 פינות.
לבדוק אם הפינים של הקלפרים צריכים ניקוי ו/או גירוז מחדש (גריז סיליקון זה בד"כ מה ששמים שם).
האמת, קצת מוזר לי שרכב מודל 2015 עם מערכת בלימה מקורית לא נותן לך תחושת בטחון בבלימה. אל תחפף בבלמים האחוריים, יש להם משמעות (אני משער שאלו בלמי דיסק, אבל גם אם היו אלו בלמי תוף - זה היה חשוב שבעתיים, מניסיון).

אם אתה מרגיש חוסר יציבות כללית בנוסף לנ"ל, כדאי לבדוק את הפרונט לחופשים וכמובן כיוונים (זוויות פרונט\היגוי וכד') לייתר בטחון. אני יוצא מנקודת הנחה שהצמיגים שלך טובים, אבל גם להם יש משמעות בתחושות שאתה מקבל בבלימה.
מה קוטר הצלחות מקדימה ?

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב אצלי כמעט 3 שנים, הבלמים אף פעם לא סיפקו אותי למרות שלא ממש הכרתי את הרכב. אממה? כחלק מיישור הקו כשקניתי אותו כבר החלפתי רפידות, וחריטה ונוזל בלמים לא זמן (ניקוז מהניפלים של כל גלגל) החלפה "מלאה" מה שנקרא, וכמובן בנוזל בלם מקורי של הרכב. אז היה חבל לפרק הכל ולזרוק לפח. המערכת תקינה לחלוטין, זה לא הכיוון. גם הצמיגים - PS4 בני קצת יותר משנה. עכשיו הגענו לתחנה שגם ככה צריך להחליף וזו הזדמנות טובה לשדרג. 

מה שמוריד את את הביטחון ברכב הזה זו המהירות שאפשר לפתח דיי בקלות ומרגישים שאין מה שיתמוך בבלימה שלה, אולי זה בכלל בעיה תכנונית של היצרן. מי יודע... 

בכל אופן, רשמתי גם את הפרודו שהועלו כאן. מחר צריך להתחיל טלפונים כי חיפוש שלהם באינטנרט מחנויות בארץ העלה חרס. מקט"ים שמתאימים לרכב שלי - יש. אבל איפה מוכרים אותם? נראה שזה כבר סיפור אחר. הטיפול אגב מתוכנן למרץ ככה שיש חודשיים להתארגן, אפילו אם צריך לייבא מחו"ל. צריך רק להסגר על דגם. 

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ds2500 בגלל שאין תקן R90 לכביש מומלץ רק דרך יבואן (סדנה או משהו כזה כמו E&A Autosport לוטן מ- Special Performance) את דגם DS Performance אין בעיה לייבא באופן אישי מחו"ל.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמד, החומר הצהוב של EBC עומד על מקדם חיכוך של 0.6 (DS Preformence 0.46, DS 2500 0.42). בככללי, יש כאן רשימה בין היתר מופיעים גם הדגמים שהצעתם. מה התמורה הכי טובה למחיר בהינתן הדרישות מראש השרשור? או בקולו של חיים הכט: מה א-ת-ם הייתם קונים?

תודה,

https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Brakes:::1_405_408.html

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Muzic4Ever כתב:

חיפוש שלהם באינטנרט מחנויות בארץ העלה חרס

כן, גם אני נתקלתי בזה כשחיפשתי את הפרודו.

חבר נתן לי טלפון של בחור נחמד בשם טל שחמון מ-"אלישע שחמון".

שולח לך את המספר בפרטי.

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*** טל הוא לא ממשפחת שחמון, אלא עובד שכיר שם (הוא בכלל רוסי והם משפחה של עיראקים 😂)

03-930-0638

(גילוי נאות: מכיר אותם כבר 30 שנה, במשך שנים רבות היו חנות החלפים הקבועה שלי).

  • מצחיק 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Muzic4Ever כתב:

נחמד, החומר הצהוב של EBC עומד על מקדם חיכוך של 0.6 (DS Preformence 0.46, DS 2500 0.42)

0.49 לפי הגרפים באתר שלהם לזכרוני (הסתכלתי לא ממזמן למיאטה)

הפרמורמנס מול ה2500 - זה נכון בטמפ מסוימות. ה2500 ממשיך הלאה בטמפ שבהן הperformance ידעכו (כמעט לא רלוונטי לכביש)

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...