Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני רוצה להתייעץ לגבי הרכב 

קניתי אותו עם דאון פייפ ודוד פתוח של בורלה הרעש באוטו לא מאוד חזק אבל שומעים אותו ובעיקר מריחים שאין ממירים 

הייתי רוצה לחזור לצנרת המקורית ולהוריד את כל השיפורים האלה

האם יש מקום מומלץ באיזור המרכז שמתעסק בדברים האלו? במחירים שפויים?

חשוב לציין שאין לי את החלקים המקוריים..

 

אשמח לעזרתכם,

פורסם

לגבי החלקים- לדעתי הסיכוי הכי טוב זה למצא מישהו ששיפר ו״נתקע״ עם אותם החלקים.

לגבי החזרה של הצנרת- ברמת העקרון כל מקום שמתעסק עם ממירים/דודים וכו כנראה ידע לעשות את מה שצריך.

מוסכי/סדנאות שיפורים כנראה גם ידעו להתעסק עם זה.

 

למען האמת אני עם בעיה קצת דומה כרגע- אמנם הממיר מחובר והרכב לא מסריח, אבל אין רזונטור ואני שוקל להחזיר אותו- במקרה שלי יש לי את המקורי

היעדר הרזונטור גורם לרעש דיי מעצבן בנהיגה- לא מה שהייתי מגדיר כרעש ״מהנה״

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני 15 שעות, ik3 כתב:

לגבי החלקים- לדעתי הסיכוי הכי טוב זה למצא מישהו ששיפר ו״נתקע״ עם אותם החלקים.

לגבי החזרה של הצנרת- ברמת העקרון כל מקום שמתעסק עם ממירים/דודים וכו כנראה ידע לעשות את מה שצריך.

מוסכי/סדנאות שיפורים כנראה גם ידעו להתעסק עם זה.

 

למען האמת אני עם בעיה קצת דומה כרגע- אמנם הממיר מחובר והרכב לא מסריח, אבל אין רזונטור ואני שוקל להחזיר אותו- במקרה שלי יש לי את המקורי

היעדר הרזונטור גורם לרעש דיי מעצבן בנהיגה- לא מה שהייתי מגדיר כרעש ״מהנה״

האם לדעתך יש טעם לחפש ממיר בחנויות חלפים? 

אין לי בעיה עם הרעש בעיקרון רק עם הריח אז אם אני מבין נכון במידה ואצליח להשיג ממיר הבעיה שלי תיפתר?

האמת שאשמח להסבר מה זה רזונטור כי לא שמעתי על זה אף פעם..

פורסם

הגיוני שיהיה בחנויות חלפים, יותר מזה במוסכי ממירים כמעט בוודאות ידעו לתת לך מענה- חפש אחד מומלץ באיזורך.

רזונטור הוא חלק מהצנרת, עד כמה שאני יודע אחראי על סינון תדרים מסויימים של רעש- בפועל הוא חוסם בעיקר את ההד הקבוע הזה שיש בנהיגה, אצלי הוא נהיה ממש מציק באיזור ה3000 סלד

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

×
×
  • תוכן חדש...