Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורבו שאני רוצה להגדיל ,ניתן לחרוט נגיד חלזון של הטורבו הקיים ולהגדיל אותו לפי ליבה גדולה שאני רוצה לשים בפנים?


tokame
שימו לב! השרשור הזה בן 761 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

או למצוא טורבו משומש נגיד ממוסך או מקום שמתעסק בשיפוץ שלהם ולקנות רק חלזון? ליבה ניתן להזמין מחו"ל גם.

כמו כן האם יש לכם להמליץ על מקומות אמינים בארץ שתמעסקים בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין - מעוניין לשמוע אם יש סדנאות שעושות את זה בארץ במקצועיות עם ״קבלות״ גם כן. יש לי מכר שאולי יהיה בעניין.

(בארה״ב זה לא סופר נפוץ אבל יש כמה סדנאות שעושות את זה בקביעות ושולחים אליהן את הטורבויים מכל ארה״ב. לדוגמא BNR - http://bnrsupercars.com שעושים אחלה עבודה על טורבויים של IHI וגארט מסוימים)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר העמקות בנושא הבנתי שבארץ המקצוע היותר מוצלח הוא סנדלרות מאשר חריטה לטורבו .אם אתה רוצה חוות דעת טובה מקצועית תנסה לדבר עם יוליה טורבו נמצאת בראשון 

https://m.facebook.com/Yuliaturbo/posts

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

ב"חילזון" של הVL38 אין הרבה לאן לשדרג, ה"חילזון" זהה בVL37 (120 כס), VL38 (155כ"ס), VL36 (150כ"ס), כולם מגיעים בדגמי TJET למיניהם, הליבה שנמצאת ב38 כבר מביאה את הטורבו הזה די למיצוי, הVL36 מעט חזק יותר בשיא שלו אבל לא משהו מהותי.

שדרוג הVL38 עם דאון פייפ, תוכנה טובה ודלק 98 יכול להניב לך סביב 180-200 כ"ס במנוע, מוזמן להסתכל בשרשור שפתחתי בזמנו על המנוע הזה בפיאט בראבו (פה)

השדרוג הנכון בשבילך בהיבטי הספק יהיה להכניס קיט TD04 שכולל כבר מזרקים, דאון פייפ וטורבו גדול יותר, או לחילופין GARRET GT1446 שיושב במנועי מולטיאייר (170 כ"ס), גם שם תצטרך להחליף מזרקים ודאון פייפ, בשני המקרים תוכל להגיע להספק המקסימלי של המנוע הזה לפני פתיחתו וחיזוק הבלוק (בוכנות וטלטלים), ההספק יהיה סביב 225-240 כ"ס, ו32-34 קג"מ.

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעיף מבט בסדנא ששמתי

לי יש ihi vj35 (מספיק לעד 230-50 כס דיי גג) ותראה לאן הם מגיעים עם שדרוג רציני של הכל חוץ מהhousing.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אתה מדבר על הכנת טורבו היברידי.. אין דבר כזה בארץ, בארץ בכללי לא יודעים להתעסק עם טורבואים כי אין לאף אחד מכשיר איזון למניפות.. עדיף להביא מחו"ל טורבו מוכן כמו שצריך.. 

יוליה טורבו.. עדיף בכלל שלא 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 761 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...