שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום חברים ברצוני להגביהה סובארו גרנד לאונה 2001 5 סמ יש למישהו קובץ של מידות ספייסר אחורי לחיתוך בלייזר
הודעה אחרונה מאת Liormug, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 25 תגובות
- 12 אלף צפיות
שלום רב, זקוק לעזרתכם, יש ברשותי אודי אולרוד טיפטרוניק אשר התוכניות קדימה מאוד רחבות ורחוקות . אני כבר חודשיים מחפש באינטרנט קיט הסבה מגיר טיפטרוניק לידני - יש אין סוף חברות בארה"ב שמציעות את הקיט קומפלט עם כול האיבזרים . השאלה שלי לפני שאני פונה להזמנה מחול ונכנס לתהליך של ייבוא גיר באופן פרטי, אני מעוניין למצות את כול האפשרויות לבדוק בארץ אם קיים גיר כזה . אשמח לבעלי מקצוע, הכוונה אשר יכולים לכוון אותי לגיר 01E שיש לקודי מנוע CBN,DSY & EDU . מדובר על גיר רגיל, 6 הילוכים למערכת קוואטרו . תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שבוע טוב לצדיקים, היכן בארץ ניתן לקנות את הנ"ל במיידית? שואל ע"מ להימנע מהזמנה מחו"ל. יום טוב
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אהלן, מתעניין לשיפור התנהגות ללאון MK3 , הרכב עם IS38 וסליקים R888R. ברקסים וצלחות שודרגו בהתאם ועומדים בעומס במסלול, קיימת גם תוכנת גיר. קוילאוברים לא באים בחשבון כרגע בגלל עלות גבוה. בשיטוט באינטרנט ראיתי שקיימים אנטי רולים קדמיים ואחוריים, וראיתי את המשפט: *הפחתה משמעותית של זוויות גלגול בפניות ושינוי כיוון מהירים. מה כוונה בהפחתה של זווית גלגול? וכמו כן, מה יש באפטר מרקט לשיפור התנהגות?
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
איזה סוג נורה זאת? ואיך קוראים לה
הודעה אחרונה מאת Avihay Gavra, -
צמיגי אליאנס או ריקן? 1 2
מאת elisb-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 21 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
היי חברים מחפש צמיגים במידה 215/55/17 - התקציב לא מאפשר להשתגע מאחר שבידיוק החלפתי רכב ברכב הקודם היו לי אליאנס שרק הגיעו ארצה והיו מצויינים , מבחינת בלימה ואחיזה (יחסית אלי) לא שמעתי שיש את המידה הזו באליאנס אבל נתקלתי בצמיגי ריקן , מישהו שמע משהו עליהם? או לחלופין האם באמת אליאנס בסדר?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם, נא המלצות על בעלי מקצוע אמינים עם ידי זהב - לפורש קאררה.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 5 עוקבים
- 6 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן וחג שמח חברים אני אשמח לקבל מכם חוות דעת לשיפור האחיזה והכוח של הרכב כי מפריע לי מאוד בתחילת הנסיעה שהטורים נמוכים ולפעמים צריך לתת יותר גז, למה זה ואיך ניתן לחזק? האם ניתן לתדלק 98 לרכב הזה לפי ההמלצות? מוסך שאתם ממליצים עליו? תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת WhaaEver, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם , בקרוב אני מתכוון להתקדם עם הפרוייקט של הפורסטר שלי והפעם אני הולך להחליף את כל הצנרת מהup pipe עד הקצה ובנוסף לעוד כמה דברים אני צריך ורוצה לעשות כיוון למחשב ואולי גם לתיבת ההילוכים אם אפשר באוטו שלי , בכל אופן השאלה שלי היא לאיזה אוקטן דלק הכי כדאי לי לכוון , ברור שאם אני הולך על 98 אפשר להגיע להספק יותר גבוה אבל מצד שני הדלק הזה לא תמיד זמין בכל מקום וזה די מגביל ואם אתה נתקע בלי 98 כמה נזק אני עלול לעשות למנוע אם אני אתדלק 95 ? , אני יודע שהמחשב אמור להרגיש את איכות הדלק ולהמנע מדפיקות וצילצולים אבל הבנתי שזה עדיין עלול לעשות נזק , האם זה נכון ? בנתיים אני לא מנסה להגיע להספקים גבוהים וכרגע פשוט רוצה להרגיש שהמנוע מגיב יותר טוב ובצורה יותר חד…
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- 5 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שבוע טוב חברים, האם יש למישהו ניסיון עם היצרן הנ"ל ? בעיקרון הבנתי שזו חברה סינית, אבל זה לא בהכרח אומר שמדובר בזבל, תקנו אותי אם אני טועה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
אני נוסע לערך 5K ק"מ בשנה, העבודה במרחק 3 ק"מ מהבית, על כן תיאורתית הרכב נוסע לעבודה וחזור כ1500 ק"מ בשנה, נוסיף עוד קצת נסיעות פה ושם, ויש עוד רכב עיקרי בבית של אשתי שבו אנחנו מבצעים את הנסיעות המשפחתיות הארוכות יותר, משמע הרכב שלי לא נוסע הרבה בכלל. עם זאת, בערך כל רבעון אני נוסע להנות במסלול. לכן, עולה המחשבה אולי להרכיב רביעיית סמי סליקס (R888R / AD08) על הרכב, הרי עם ק"מ כזה יחד עם ימי מסלול - כנראה שהם יחזיקו לשנתיים+-, לא? מה החסרונות של צמיגים כאלה בנסיעה מנהלתית ביחס לצמיגים סטנדרטיים בעלי אופי ספורטיבי? (כרגע על הרכב אסימטריק 3).
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
כל מני טיפולים אולי או משהו בסגנון?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 9 עוקבים
- 9 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
הרכב אם רלוונטי גולייטה תלתן ידנית עודכן תוכנה והדיינו הראה שהבוסט עומד על 24 PSI בדרך לבית בלחיצות אכן הייתי מקבל 24 PSI אבל לאחר מיכן כבר כמה ימים לא ראיתי שעובר את ה 22. עכשיו בסטוק הייתי על 20, אז ה 2 PSI האלה חשובים כי זה חצי מהתוספת כוח. מה יכול לגרום לזה ? אני לא חושב שזה בריחה של בוסט זה לא מרגיש ככה ואם היתה בריחה בטח כבר היה בורח יותר והייתי גם רואה מספרים מוזרים. גם בסטוק היו קטעים עם הבוסט, אם 20 היה המקסימום אז לפעמים לא היה רוצה לעבור את ה 17-18 ולפעמים חוזר ל 20. עכשיו אני לא מדבר על מצב שזה לא מחזיק קבוע על 24 אלה שבכלל לא מגיע לזה. בתווך הטוב של הטורבו בסלדים הנכונים אין אפילו פיק של 24.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אהלן אם מישהו מכיר באזור השרון-נתניה מישהו שמוכר חלקי ספויילר ודפיוסר למיצובשי או מכון/מוסך/בן אדם שיודע להרכיב מקצועית אשמח שתספרו
הודעה אחרונה מאת עוגיפלצת, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אהלן חברים יש לי במוו אקטיב הייבריד 3 2014 עם המנוע n55 הרכב מגיע סטוק 340 עשיתי לה תוכנה ואני עכשיו על 440 השאלה שלי לגבי הטורבו אני יודע שהוא יכול לגדוש עד 1.9 באר אז עד כמה אני יכול להחזיק על הטורבו שיש לי כרגע? ואשמח לשמות של טורבו שאנשים פה החליפו והיו מרוצים ממנו
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי, אני אחרי חיפוש לא קטן בפורום, לגבי עניין הספייסירים. מעוניין לדעת מה היתרונות מול החסרונות, הבנתי שעל כל רכב ההשפעה היא אחרת. אני כרגע עם ג'נט 17 מקורי מהחברה, רוצה להוסיף עוד קצת אחיזה, שדרגתי לצמיגי PS4, יש גם קוילאובר של KW מדגם STREET COMFOR. וכן, גם מבחינה ויזואלית אני רוצה שיפור, הרכב נראה יותר "רע" כשהגלגלים "יוצאים" קצת החוצה. וכמובן שחשוב לי מאוד העניין של הבטיחות, רוצה לדעת שבמצב קיצוני של בלימת חירום או בריחה שדורשת תמרון הבטיחות לא תיפגע. אשמח לתשובות!
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 5 עוקבים
- 8 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום רב לכולם, בבעלותי alfa romeo mito 135 TCT sprint 2011 מידת צמיג: 215/45/17 רביעיית צמיגים נוכחיים: Falken ze914 eco ככה הקנה הרכב, לפני כחודשיים. סוג נסיעה: 40-60 רגוע - עצבני בהתאמה - צמיגים - בני 3-4 שנים - 2 קדמיים 2018 ו- 2 אחוריים 2017 הם נראים חדשים כמיום ייצורם, אוחזים היטב אין שום סימן לעייפות החומר, חריצים כמו ביום הראשון. נעזוב לרגע את עניין הטסט: האם עליי להחליפם במיידי ? תמונה שווה אלף מילים באם יש צורך אעלה במיידי. הצמיגים שאני מתכנן להחליף אליהם : GY ASY 5 במחיר של 1800 כולל מעמ, איזונים ועבודה -טריים לחלוטין שנת ייצורם סוף 2020. האם יש אופצי…
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכלום, מחפש עזרה\הכוונה\יעוץ בנושא
הודעה אחרונה מאת Dimulamas1, -
- 4 עוקבים
- 15 תגובות
- 13.6 אלף צפיות
שלום לכם.מעוניין לבצע עדכון תוכנה לגיר מונדאו.כידוע ההילוך עובר מהר בין 1-3 .ובפקקים או נסיעה איטית התחושה לא נעימה.בכלל מונדאו זה רכב שמצפה מימך רק לנהיגה מהירה.הרכב ממש לא מתנהג יפה בנסיעה איטית. לטענת המקצוענים.זה כדי לחסוך בדלק.אך הבנתי שניתן לשפר גיר על ידי תוכנה. במוסך מורשה טוענים שאין תוכנה.לא צריך.אין עדכון.מנפנפים אותי.כאן קראתי שיש כאלו שעדכנו גיר.בתשלום. דיברתי עם כמה מכונים שמבצעים עדכון בתשלום.כולם מעדכנים רק שיפור מנוע.לא גיר. האם מישהו עדכן תוכנת גיר? היכן? והאם זה אכן משפר את תחושת הנהיגה.יש טעם לשלם בכלל עבור זה? תודה מראש.ויום טוב
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אהלן חברים, לאחרונה עלתה לי מחשבה אם לשפר את האוקטביה שלי, חשוב לציין שהמנוע הוחלף ב2017 אם זה איזשהו פקטור, לפי הבנתי הבסיסית ביותר בשיפורים אני לא רואה שום חסרון בשיפור מלבד צריכת דלק מואצת בטורים גבוהים וטיפולים קצת יותר תכופים. אשמח להכוונה האם כדאי או לא, ולהמלצות על התותחים בתחום
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
18" או 19"
מאת efi אפי- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
ברשותי פג'ו 3008 gt. הרכב מגיע עם צמיגי 19". הדגמים האחרים של 3008 מגיעים עם צמיגי 18". למיטב ידיעתי שיכוך המהמורות של ה 18" טוב יותר מאשר של ה 19" ואני מעוניין להחליף. השאלה שלי היא האם זה נכון? אם התשובה חיובית מה צריך לעשות מבחינת הבירוקרטיה?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 9 עוקבים
- 24 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
ערב טוב חברים ושבוע טוב, לצערי במפגש עם בור בכביש הצמיג נקרע והג'אנט עבר טראומה ונפגע, תודה עיריית פתח תקווה! (דיון נפרד) הצמיגים הקיימים מרגישים נורא קשים, איכות הנסיעה קשוחה/קשה. חשבתי להכניס לתא המטען קומפרסור+ספריי כל שהוא ולהגיד שלום. אני על הדרך עולה מידה: 225/40R19 קדמי 255/35R19 אחורי אני לא נכנס למסלולים, כן נסיעה 50:50 אגרסיבית, כמובן שמתגרן מידי פעם. אשמח להמלצה לצמיג שקט עד כמה שאפשר, בעל אורך חיים ארוך עד כמה שאפשר עם אחיזה טובה בחורף ובקיץ גם יחד. מחיר של 800 ש"ח עד 1100 ש"ח עם סטייה קלילה לפה או לשם, פר צמיג. עדיפות לצמיגים שלא צריך לעבור 7 מדורי גיהינום בשביל להשיג סט טרי מהם 🤣 תודה רבה ובשורות טו…
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עם סיוויק 2018 דגם SPORT ידנית. הזמנתי מפיטסטופ בחולון קוילאוברים ST-Suspension ST-X, כשהמטרה העיקרית היא הקשחה והתנגדות לגלגול, ומטרה משנית היא הנמכה. אני מעדיף להימנע ממוט מייצב בזמן זה, ואני רואה בו משהו להשאיר ממש לסוף אם בכלל. אתחיל בתכלס ואמשיך בתאוריה: תכלס: חיפשתי וחיפשתי, וקשה לי למצוא יצרנים של קיטי קאמבר/זרועות מתלה מתכוונות לדגם הרכב שלי, וגם תפוחי הגה ומתלים. אני מאוד אשמח לעזרה או להכוונה לבעלי מקצוע רלוונטיים שיוכלו לעזור במציאת חלקי מרכב רלוונטיים והבאתם לארץ. כמו כן אשמח לשמוע מניסיונכם עם הנמכות, באיזו סבירות הנמכה של 2~4 ס"מ תצריך תיקון קאמבר ו-Toe? מקדימה, מאחורה? והאם החלפתם בעבר תפוחים או זרועות מתלה למטרות דומות? איך…
הודעה אחרונה מאת OrFuxx, -
-
- אחראי פורום
- 8 עוקבים
- 22 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
שלום לכולם, בחמישי האחרון נסעתי לטיול בנס הרים בשעות הערב במהלך הטיול ככל הנראה מנהיגה שגויה שלי ושימוש מוגבר בבלמים הבלמים התחממו יתר על המידה. מעבר לכך שאני מעוניין לשפר את הנהיגה שלי ולמנוע מקרים כאלו התחלתי להתעניין קצת בדרכים למניעת המצב, ממה שהבנתי רפידות ברקס טובות יותור ונוזל בלמים טוב יותר אמורים לעזור. ממה שהצלחתי למצוא פה בפורום ראיתי שממליצים על נוזל קסטרול ריאקט ועל רפידות ברמבו HP2000 אשמח לשמוע חוות דעת ומהיכן אפשר לרכוש (איזור מרכז במידה ואין במרכז אני די נייד)
הודעה אחרונה מאת .Shavit, -
-
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
קניתי לאחרונה לנסר ספורטבק ואני מבסוט על הרכב אבל יש דבר אחד קטן שממש מפריע לי וזה החוסר כוח בתחילת נסיעה מעמידה, רק בסלד גבוה יש לרכב כוח מספק ועבר לי בראש שאולי הרכב מוגבל כוח משום אז בדקתי לגביי סדנאות לתוכנת רכב ומצאתי את Reflashteam IL והם אמרו לי שהרכב מוגבל מהיצרן ויכולים לתת לי 15 כוח סוס נוספים, השאלה שלי כאן היא אם יש חוות דעת עליהם ומה יכול להיות ההשלכות של תוכנת מנוע על הרכב שלי ספציפית.
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מישהו התקין short shifter למיאטה ND? ואם כן אז זה שווה את זה מרגישים הבדל בזמן שלוקח להעביר הילוך? אומרים שגם החלפה של הידית של החברה מונעת רעידות מיותרות של הידית.. לדוגמא אני רוצה לקנות את זה..| https://www.cravenspeed.com/short-throw-shifter-for-nd-miata שווה להתקין לבד או ללכת למוסך?
הודעה אחרונה מאת R01AL, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היי , יש המלצה לרביעיית צמיגים למאזדה CX5 ? מידת 225 / 65 / 17 . שמתי עין על PILOT SPORT 4 SUV אבל הם ממש יקרים .. יש חלופות אחרות ? תקציב 2500-2600. מה לגבי Falken ZE914 או ZE310 ? (מה ההבדל)
הודעה אחרונה מאת Ido12, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, ברצוני לרכוש רבעיית גאנטים מקוריים של Sparco ( https://www.performancealloys.com/sparco-assetto-gara-matt-black ) יוצא לי עם משלוח זול משמעותית מאשר אותו הגאנט בארץ, רק רציתי לדעת מבחינת חוקיות זה אפשרי ? צריך לספק אישורים או משהו בסגנון ? הרי יש על הכביש מלא גאנטים סיניים שהם עשירית מהאיכות של גאנט כזה והם איכשהו נכנסו לארץ ע"י הפנצריות. ואשמח לדעת איך הולך המיסוי על גאנטים, תודה !
הודעה אחרונה מאת BRAVO30, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי אם אני אזמין את זה יעשו לי בעיות בכניסה של זה לארץ? או שעובר חלק? ובכללי איך זה עובד הזמנת דברים לרכב מאיביי וחו"ל?
הודעה אחרונה מאת adirsabag1, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום לכולם , רציתי לשמוע מה דעתכם על ציפוי מערכת הפליטה עם צבע קרמי שאמור לבודד ולשמור על יותר מהחום של הגזים של מערכת הפליטה בתוך הצנרת על מנת להוריד את את הטמפרטורה בחלל המנוע , ולהפוך את מערכת הקירור של המנוע ושל הטורבו ליותר יעילות וגם להעריך את תוחלת החיים של כל חלקי הגומי והפלסטיק שנמצאים שם , בנוסף תיאורטית אם יותר מהחום נשאר בתוך הצנרת הלחץ יהיה טיפה יותר גבוה ויפלט החוצה קצת יותר מהר מה שעוזר למנוע " לנשום " יותר בקלות ומקדם את הספול של הטורבו וגם מונע החלדה של הצנרת עם הזמן אני יודע מקריאה בפורומים באינטרנט שזה משהו שנהוג לעשות בארצות הברית אבל רציתי לשמוע אם למישהו יש נסיון עם זה והאם הוא ראה שינוי משמעותי כלשהו גם בהתנהגות של הרכב ואולי גם בשעונים…
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
