שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 8 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי לכולם. אני רוצה לשים צ'יפ (תוכנת ניהול מנוע) לאלפא מיטו תלתן ירוק 170 כ"ס שנת 2016, ויש לי התלבטויות. האם יש מישהו שכבר עשה זאת ויכול לתת חוות דעת ו/או העסק שעשה בו את השידרוג?
הודעה אחרונה מאת Guymito, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם יש אפשרות לעשות סטייג לקיה סטוניק 2020 נפח מנוע 1000 סמ״ק תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Krd, -
צמיגים מחליפים ל-PS4 1 2
מאת ch2856-
- אחראי פורום
- 9 עוקבים
- 26 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אז אחרי שנה וחצי הגיע הזמן להחליף את ה-PS4. צמיג טוב מאוד אך לא מספיק ספורטיבי לטעמי. בהתאם לביקורות חשבתי כמובן על PS4s אבל אלו לא זמינים בישראל בקוטר "18. עדיין לא ביצעתי סקר שוק בכדי לדעת מה יש מכל מותג אבל אשמח לשמוע על המלצות, מניסיון כמובן. מה אני מחפש לעומת ה-PS4? פחות נטייה לתת היגוי, יותר תחושת היגוי (גם על המגבלות כמובן) ולא יזיק גם לשפר קצת את האחיזה והבלימה. מה צריך להישאר? השימושיות היום יומית, כלומר לא מחפש צמיגי עם נטייה מובהקת לימי מסלול או משהו כזה. את האופציות של המותגים מישלין, קונטיננטל וגודייר אני די מכיר, קראתי, שמעתי וכו'. אבל חשבתי לנסות הפעם משהו אחר שמעולם לא רכשתי כמו בריג'סטון, הנקוק, פירלי ואולי גם יוקוהמה מסדרת V.
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש לי סיאט לאון fr+ סוף שנת 2017 עם צנרת אגזוזים של סיאט קופרה 2020 פריפורמנס, עם 2 משתיקים. אני רוצה שיעשה לי קצת רעש לא מוגזם אבל יפה עם פיצוצים. מה אתם מציעים? להוריד משתיק 1 או 2? הבנתי שצריך לחתוך אותם בריתוך.. אם יש אפשרות לעשות שלט לרעש או משהו כזה להפעיל מתי דאני בוחר זה הכי טוב לדעת מה חוקי ומה לא מהאפשרויות הצנרת אגזוזים מקורית של החברה מנוע 1800 אוטומט. תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 עוקבים
- 41 תגובות
- 14.6 אלף צפיות
היי, עשיתי עדכון תוכנה השבוע בA3 שלי לStage 1 גם לECU וגם לTCU. אחרי שעשיתי נסיעה קצרה באוטו הרגשתי שהתווסף כוח, אבל זה לא מרגיש כמו 260 כ"ס. נאמר לי שכרגע האוטו רק ב-60% מהתוספת ואחרי 300 ק"מ זה יפתח לגמרי. זה הגיוני שככה זה עובד? הייתי בטוח שזה משפיע ישר. שאלה נוספת - מה ההבדל בין PCP ל-APR? תודה
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו מוכן להסביר לאחד שלא כל כך מבין בשיפורים מזה כל מה שכתוב פה?
הודעה אחרונה מאת zaf, -
-
- 7 עוקבים
- 26 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום, לאחרונה קניתי את הרכב ואני מתכנן בקרוב לבצע עדכון תוכנה .ממה שהבנתי יש פוטנציאל מעולה למנוע ובעזרת תוכנה ניתן לקבל תוספת של סביבות 50כ"ס. אני די חדש בתחום ומתלבט בין תוכנת קאסטום למדף או אולי בכלל לקנות מכשיר כמו BLUEFIN, האם באמת תוכנת קאסטום נחשבת ל"בריאה" יותר למנוע ובעלת פוטנציאל אמינות טוב יותר? אשמח לקבל המלצות על תוכנות מדף\ טיונרים. תודה
הודעה אחרונה מאת Krd, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, לאחרונה קניתי את הרכב עם מנוע B-38 1.5T 136 כ"ס והבנתי שבצריבת תכנה ניתן לעלות עד ל- 200 כ"ס. אשמח לדעתכם האם מומלץ לעשות Stage1 לרכב, וכמובן אפשרויות שיפור נוספות תודה, משה
הודעה אחרונה מאת miatanc, -
-
יבוא דוד אחורי
מאת Car680-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי, אני רוצה לייבא דוד אחורי לאוטו. אני לא מוצא בארץ וגם אם כן מחיר לא הגיוני. מה החוקים לגבי יבוא דוד אחורי, זה לא מוצר בטיחות אז לא אמור להוות בעיה. ואם במקרה תופסים במכס אז כמה צריך להוסיף?
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי חברים ברצוני לשאול מספר שאלות 1. נתון שגודל הצמיג אצלי 215/45R18 האם אפשר להחליף לצמיג יותר רחב ? לדוגמ 235\45\R18 על גבי אותו ג'אנט או צריך להחליף גם את הג'אנט 2. צביעת ג'אנטים האם בעד או נגד? או עדיף לקנות אחר? מדובר בגאנ'ט מקורי שבא אם הרכב בגלל זה אני לא בטוח האם שווה להחליף אותו. 3. במקרה ומחליפים גא'נט איזה חברות אתם מציאים לתת עליהם דגש ומה מחיר של רבייעה +-? 4. ידוע לי שיש גודל מסויים שמותר לשים על גלגל גם ג'אנט וגם גלגל. יש אופצייה לוודא את זה אכשהו ללא נסיעה למכון רישוי ? אני לא בטוח שמותר לשאול פה אבל אני אשאל , האם יש איזשהו מקום שאתם ממליצים מניסיונכם האישי ללכת אליו בשביל החלפת ג'אנט \צביעה ? תודה רבה ל…
הודעה אחרונה מאת shinks, -
וולוו 850 2.5
מאת kobis60- 4 עוקבים
- 6 תגובות
- 878 צפיות
אהלן חברים אני לא מבין גדול בכל ענין השיפורים, יש ברשותי וולוו 850 2.5 1996, רציתי לדעת האם יש פוטנציאל לשיפורים למנוע הנ"ל,כמובן כדי לקבל הספקים גדולים יותר
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
- 4 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
המלצה לתוכנת ניהול מנוע MK7.5 GTI 2020 כמובן אמינות בסדר עדיפות תודה לעוזרים (בעבר עם שני רכבי GTI הייתי עם APR )
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
- אחראי פורום
- 12 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
הפכתי כבר את כל הארץ, למישהו יש כיוון? ובבקשה, לא להפוך את הדיון על למה לנסוע מעל 208 קמ"ש, כי זה השיקול שלי בלבד, תודה לעוזרים! חשוב לציין שהרכב מסוגל לשייט מעל 260 קמ"ש.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
האם כדי לעשות סטייג 1 למרצדס cla250
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, קראתי קצת על ג'אנטים והבנתי שכיום הג'אנטים שמשפיעים על הנסיעה אם בכלל אלו ג'אנטים מאלומיניום שמורידים את המשקל של הרכב וכתוצאה מכך משפיעים על כוח הגלגלים לטובה וגם עוזרים בצריכת הדלק של הרכב. 1. למה קוראים לזה מגנזיום אם זה מאלומיניום? האם זה סגסוגת של השניים? 2. האם באמת יש סיוע משמעותי בצריכת הדלק, אם כן עד כמה? [והאם זה שווה את מחיר הג'אנט כהשקעה נטו לזה] 3. האם יש יתרונות אחרים או חסרונות שלא ציינתי בשל חוסר ידע שלי? תודה לכם
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 4 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי לכולם , האם יש אפשרות לשתול חוקית מנוע לדגם 2.4 ליטר ידנית את המנוע של gpx 2.0 ליטר טורבו . תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- 9 עוקבים
- 25 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
היי, קניתי לא מזמן I20, שנת 2015 (אחרי מתיחת פנים, מנוע ללא טורבו) והיא קצת לא סוחבת בעליות... חייב לציין שאני בור מוחלט בתחום המודים והשיפורים לרכב, אז האם יש דרך להוסיף עוד קצת כוח למנוע? (סטייג' 1 אולי? צ'יפ?)
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
השתלת מנוע + גיר 1 2
מאת Orelxx-
- אחראי פורום
- 9 עוקבים
- 24 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
אהלן בשורות טובות חברים, שמעו יש לי משהו לשאול יכול להיות שהוא יהיה מצחיק .. אבל אני רציני. תמיד אהבתי נהיגה אבל ברשותי מספר מזומנים שלא מאפשר לי לקנות רכב מעניין.. יש ברשותי מאזדה 3 ספיריט מודל 2006 הרכב במצב דליקטס יפה מאוד ושמור, אני אוהב את התנהגות הכביש שלו אבל הכוח לא מספיק לי רציתי לשאול אם אפשרי (לא מעניין חוקי או לא) להשתיל מנוע וגיר אחרים למשל מנוע 1.4tsi 150hp או מנוע חדש יותר של מאזדה 3 עם גיר 5/6 הילוכים ואם מישהו מודע לעלות . בסך הכל זאת ההנאה שלי ולא מעניין אותי מכירה קדימה אני באמת מעוניין להחזיק את המכונה הזאת בכיף שנים קדימה עם הטיפול הנכון ואחזקה יחסית זולה .. אשמח לתשובה כנה תודה רבה מראש !
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום רב חברים ברשותי סיטרואן קקטוס 2017 1.2 טורבו 110 כוח סוס. וברצוני לעלות לו את הספק המנוע עם תוכנה מקצועית BR-Performance שתעלה את הספק המנוע ל 145 כוחות סוס. שאלותי הם: האם זה מזיק למנוע ? האם זה יכול להשפיע על הטסט ? האם זה פוגע באחריות הרכב ?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- 0 תגובות
- 834 צפיות
האם התקנת צ'יפ על מחשב הרכב יפגע בצורה ניכרת באמינות המנוע לאורך זמן? האם יש חברות מומלצות שאתם כבר מכירים בעלי שם עולמי? הם אומרים שחוץ מתוספת כוחות סוס יש גם הורדה בצריכת הדלק, עד כמה זה יהיה מורגש אם בכלל?
הודעה אחרונה מאת sendler, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב. אני מעוניין להחליף קליפרים ברכב שיכללו החלפת גודל דיסק מן הסתם, השאלה איך אני יכול לדעת אם המרווח ברגים שמחזיקים את הקליפר. יש איפה שהוא למצוא את המידות, חוץ מלמדוד פיזית כמובן? הרכב המדובר פורד פוקוס דור 2.5 מנוע 2.0, הקליפר המיועד של פוקוס דור 3 דגם ST, דיסק בלימה 320 ממ תודה רבה מראש מקס
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
פילטר פתוח
מאת ronykhlif-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הייי חברים אשמח לעזרה בנושא פילטר פתוח שהתקנתי להונדה סיוויק 2008 הרכב נכבה בעת לחיצה קטנה על הגז ובניסעה המנוע מגמגם מישהו מכיר את התופעה?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אנשים, לפני החורף הקרב ובא אני מעוניין להחליף את ארבעת הצמיגים הישנים לפיגו 208 שלי. המידות הן 195/55/16 אני מחפש את הצמיג האוחז ביותר ללא התחשבות בצריכת דלק,רעש וכו'.. מקסימום 400 לצמיג,אשמח לשמוע המלצות. תודה מראש ושנה טובה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 3 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן, קראתי לא מעט (עד כמה שיכולתי למצוא) על הסבת מנוע NFU, tu5jp4 לעבודה עם קאמשפטים של מנוע NFX, tu5j4. עם זאת, יש מספר דברים שלא לגמרי ברורים לי ואשמח לקבל מידע אם למישהו יש. 1. חלקים נדרשים: הצורך בהחלפת קפיצי שסתומים ברור לי. אך האם חייבים קפיצים של tu5j4 או שאפשר גם לשים קפיצים של tu5jp4s (קפיצים של c2 VTS)? להבנתי גם הקפיצים של ה C2 מאפשרים יותר lift והם קצת יותר זמינים לרכישה. האם יש צורך ברכיבים נוספים, כמו ריטיינרים? או שאפשר להשתמש במקוריים? 2. טיימינג: מבין ששימוש בפולים מתכווננים של nfx אמורים לאפשר תזמון כמו שצריך. האם יש משהו שצריך לשים עליו דגש? 3. מיפוי מחדש - האם נדרש לאחר החלפה? מיפוי למחשבים המקוריים בעייתי מעט ו…
הודעה אחרונה מאת Ooga, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שבת שלום, אשמח לקבל המלצות לדוד אחורי, מחירים ומהיכן לרכוש.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש בפורום אז אני לא יודע כל כך איך זה הולך מקווה שאני מפרסם נכון... יש ברשותי גולף 2001 1.6 ידני גנרשיין הרכב נקנה לפני בערך חודשיים מאז השקעתי בקוסמטיקה ואיבזור די הרבה אני מאוד מרוצה מהרכב במיוחד מהמצב המכני שלו.. רק דבר אחד חסר לי וזה כוח 😋 יש לי שני שאלות 1.מה האפשריות מבחינתי עם הרכב הנוכחי להוסיף כוח(100 כוח סוס) לא כל כך מעוניין להחליף ל gti מיכוון שאני מעוניין בגולף עד שנת 2007 ומסריקה קצרה לא קיים במצב טוב 2.חשבתי להחליף לv5 אותם שנים ידני כמובן אשמח לחוות דעת תודה מראש לעונים מקווה שכתבתי לפי הנהלים
הודעה אחרונה מאת miatanc, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני רוצה לעשות stage 1 לרכב, יש לי את הקובץ המקורי של הרכב. אני רוצה להתייעץ עם מישהו שניסה לקנות תתוכנה מחול. גם אם התוכנה גלובלית זה לא אמור לשנות הרבה בסטייג 1 לפי מה שהבנתי, כי לא מוסיפים או משפרים כלום חוץ מהתוכנה עצמה. ראיתי חברה מבריטניה(tc-performance) שגם יש תמיכה אם קורה משהו בתהליך הצריבה. (יש לי דרך לצרוב תתוכנה) מישהו ניסה או יש המלצה לחברה שמתעסקת?
הודעה אחרונה מאת Elimuh, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 911 צפיות
יש לי כבר מעל 8 שנים מאזדה מיאטה שנת 2008. עכשיו אחרי קצת מעל 200K, אני רוצה לעשות לה החלפה של כל הגומי שקשור לשלדה ומתלים (Bushings, Bump stops וכד'). הסיבה להחלפה היא שהרבה מהגומי קצת התעייף אחרי כל הקילומטראז הזה והשנים שחלפו ועל הדרך לשפר התנהגות ולהגדיל את החדות. הרכב משמש כדיילי, אז אני רוצה לשמור עליו קשיח באופן סביר ורוצה להימנע מקרקושים ורעידות. למישהו יש ניסיון בכזה פרוייקט ויכול לספר קצת על החוויה של אחרי?
הודעה אחרונה מאת HyperViper, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן לכולם, אוקיי אז רציתי לשאול לגבי שדרוג תוכנה סטייג׳ 1. אם אני מתכוון ללכת על זה אני מתכוון לשדרג במוסך אנרג׳י אצל גרישה. 1. אוקיי אז האם כדאי לשדרג לאוטו הזה? הבנתי זה הולך להוסיף בערך 35-40 כ״ס. 2. האם עדיף לשדרג משהו נוסף באוטו חוץ מהתוכנה? חלק מכני מסויים? נגיד יניקת אוויר או אגזוז? 3. ניסיתי לחפש קצת מידע וחוות דעת וביקורות של אנשים עם רכב זהה לשלי ולא הצלחתי, האם יש למישהו ניסיון עם אוטו כמו שלי עם תוכנה סטייג׳ 1? מבחינת אמינות ושחיקה מוגברת? הצלחתי להבין שבגלל למנוע יש טורבו קטן (וכנראה עוד כמה דברים) הוא קצת יכול לגרום לבלאי מוגבר של גיר קלאצים ואולי מנוע? אני לא ממש הצלחתי למצוא מידע לגבי זה ואני רוצה להבין 100% לפי שאני ל…
הודעה אחרונה מאת Danny79, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אשמח להתייעץ עם אנשים שכבר עשו פרוייקטים אני מעוניין לרכוש רכב golf mk4 דגם שיתאים לי כדי לעשות עליו פרוייקט ולא בעייתי מבחינת חלקים חלפים וכדומה.. 1.באיזה דגם כדאי לבחור מהסדרה שציינתי 2.כמה יעלה בערך רכב כזה סטוק.. ואם קיים בכלל במצב שמאפשר לעבוד איתו 3.מעבר לזה אני אני לא כל כך מבין בתהליך או מה אפשר באמת לעשות ולאן אפשר להגיע...(אם למישהו יש סבלנות להסביר חחח)
הודעה אחרונה מאת מאור מלול, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- itaysamurai
- zvit
- borsood
- avi 1234
- Igalz
- Yuvalino
- אריה שאג
- שביט
- Monolitus
- itamar_by
- kingoftheroad123
- daniel.asu
- Itzik-b
- falou
- Erel
- חלביה
- MIHAEL
- topop
- נולד לליסינג
- EliC25
- shimta
- חיים.ז
- Aviv.h
- malcishua
- yoni162
- תומר ב
- garicho
- RedLabel
- srool
- mcaspi
- הרקוליטו
- lanosforce
- נעם101
- yahaga
- viper83
- PYA
- פינדר
- רק ידני
- pasat04
- צוק
- Ctzvi
- yoav911gt2
- axSupreme
- David32
- רפי לין
- מייק24
- ArikB
- יבגניפ
- Chmimo
- SlowRide
- Boris
- Yoram55
- גולדן191
- עוזי ל
- מחכה
- boris65
