שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
שיפורים פולו
מאת jar990- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם אפשר לשפר מנוע לפולו מנוע 1.4 שנת 2007 ללא טורבו אפשרות להתקין תוכנה או ציפ?
הודעה אחרונה מאת Pecan, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני חשבתי שבסטייג 2 חייב דאון פייפ ומומלץ קולר מוגדל. עכשיו דברתי עם איזה טיונר שאומר לי "מה איך יש לך סטייג 2 רק עם דאון פייפ" אומר שצריך מערכת יניקה, מערכת פליטה וקולר. אומר שרק היניקה יכול להוסיף איזה 10-20 כ"ס קיצר לא מבין כבר כלום
הודעה אחרונה מאת Tal Brodkin, -
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, לפני כ8 חודשים רכשתי סיאט לאון 1.4 fr ידני 2015 (122 כ"ס) די מציתי את הרכב (מזל שלא אוטומטט) וחשבתי לשפר קצת בתוכנה לפני חיצוניות ואגזוזים.. השאלה שלי היא האם תוכנות דופקות את המנוע כמו שחלק מהאנשים שהתייעצתי איתם אומרים או שיש משהו מומלץ ובטוח. מה ההבדל בין תוכנה או סטייג 1.2.3 (אזור באר שבע)
הודעה אחרונה מאת Tal Brodkin, -
קיזוז משקל ג'נטים 1 2
מאת kfirg- 5 עוקבים
- 26 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אני מעוניין להחליף את הג'נטים ברכב שלי לקלים יותר. כרגע כל ג'נט שוקל 11 קילו. מצאתי סט שאני מעוניין לקנות בו כל ג'נט שוקל 7 קילו. מעבר למראה חיצוני האם יהיה שיפור כלשהו בהתנהגות הרכב ? תודה https://www.motec-wheels.de/de/felgen-programm/programmuebersicht/?design=Ultralight *פולו GTI * 215/40/17
הודעה אחרונה מאת kfirg, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
נתקלתי בסרטונים על התקנת משכך מומנט למנוע, האם זה באמת יעיל ועובד או עוד חירטוט שההשפעה שלו זניחה ?
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברה מוכרת וידועה, אבל השאלה האם המחיר הגבוה שווה את זה? למי יש ניסיון עם החברה הזו ויכול לספר?
הודעה אחרונה מאת Niro Levy, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
למישהו יש רעיון איך אני מוסיף עוצמה לבלימה ? יש לי אסטרה טורבו והבלמים שלי חסרים את תחושת הנשיכה ומרגישים קצת רכים. נראה שזאת בעיה ידועה כיוון שכבר במבחני הדרכים השונים שהאוטו עבר כל הבוחנים ציינו את זה. אני מעוניין לחזק אותם, רצוי בלי להחליף ולהגדיל קאליפרים וצלחות בלימה ולהסתבך עם בוחני משרד הרישוי. האם יש צלחות ורפידות טובות יותר ויעילות יותר על אותן מידות מקוריות שהרכב מגיע איתם ? יש לציין שאין כל תקלה מערכת הבלמים של הרכב.
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי האם אפשר להתקין מערכת כזאת, עם מקלט ומשדר, כאשר הרכב מונע ואני מתרחק מהרכב הוא נכבה?
הודעה אחרונה מאת elimalka, -
קיים מועדון בחול בשם club1000 שהחברים במועדון לוקחים מכוניות 1000 סמק סטייל טויטה יאריס, סיטרואן סי1 וכולי. ואחרי שיפורים קטנים נוסעים איתם במסלולים באירופה. התחיל לי הגירוד לקנות פיג'ו 107 מהקבוצה של האייגו והסי 1 לרוקן אותה מפינוקים מיוחדים כמו כיסאות אחוריים. אולי להשיג לה סמי סליקס. ולנסוע איתה בימי מסלול ובכבישים יפים. רציתי לשאול קודם כל מה דעתכם על פרויקט כזה. האם לדעתכם זה משהו שיהיה מהנה לטווח הארוך? בנוסף ברמה הטכנית מישהו יודע מה צריך לעשות בשביל לשים צמיגים רחבים יותר מ155 על הפיג'ו. ואם למישהו יש מחשבות מועילות אשמח לשמוע
הודעה אחרונה מאת liav12, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
Audi a4 1.8t 120hp Cvt 2014 השאלה כזו במידה ויש לי מאותו שנתון מנוע 2.0 האם אפשר להחליף בניהם בלי יותר מידי כאבי ראש מבחינת גודל והכול לא מעניין אותי מבחינה של טסט וכל השטויות האלה אני שם מכסה של 1.8 גם ככה לא בודקים את זה לעומק.והאוטו לא הולך להימכר נשאר איתי עד המוות.האם שווה לעשות את הפרויקט הזה. כי אני מעוניין לשפר את המנוע 2.0 בבקשה הצעות של מביני עניין תודה לכל התותחים
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
אשמח לקבל המלצה לצמיגים (רביעייה) במידה 255/55/18 ומהיכן מומלץ לרכוש. מוכן להשקיע 600-700 ש"ח לצמיג. מבחינת פרמטרים, חשובה לי יותר רמת האחיזה בכביש. קוד מהירות/עומס: 98V ניתן לבקש שינוי במשרד הרישוי ל-H, מופיע במדבקת הוראות לחץ אויר בדלת. מה דעתכם על FALKEN ZE310 TL ? https://www.tiredeal.co.il/html5/ProLookup.taf?_ID=35016&PF=&did=1120 כמו כן, ארצה המלצה נוספת לצמיג כביש-שטח שיהיה בעיקר נעים ושקט לנסיעה יום-יומית (ורק פעם במס' חודשים נהיגה בשטח קל - חצץ, מעט בוץ וכו')
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האם אני יכול להחליף מנוע לפג'ו 301 דגם 1200 טורבו רובוטית למנוע 1600 אוטמטי שגם מגיע עם הרכב הזה? תודה!
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
Opel astra 1.6T stage 1 open filter השאלה אם זה מתאים וכמה רעש יצא ממנו? משהו מורגש? סורי על התמונות הגדולות
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
Race war eilat 2020 האירוע הגדול של השנה! תאריך: סופ"ש 2-4 אפריל 2020 לוקיישן: שדה התעופה, אילת כמות משתתפים: 16,000 איש תוכניה: 3 ימים של Drag Drift & Race רכבים: כ- 250 רכבי על,בתצוגת ענק חיי לילה: סלינה הפקת ענק, שאטו הפקות VIP דילים בבתי מלון - -> החל מ- 1,000 שח בלבד כולל כניסה! כרטיסי כניסה לאירוע במכירה מוקדמת: 100 ש"ח ליום | 200 ש"ח לשלושה ימים המחיר יעלה! אל תחכו שריינו כרטיס מקסימום תמכרו ברווח! להזמנות כרטיסים או חדרים כנסו לאתר https://www.racewars.net https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=102623704674916&id=101303301473623
הודעה אחרונה מאת dinnnn, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
רכשתי מאזדה 3 2010 הצ'באק ספיריט ספורט 2.0 ליטר עם 150 כוח סוס, הרכב מרגיש טוב, יציב, אחיזה נכונה, מהנה לנהיגה. אבל בכביש מהיר מרגיש לי שבהילוך האחרון הוא מתקשה לסחוב ב2500 סל''ד ב120קמ''ש פלוס מינוס. רציתי לדעת אם יש דרך כל שהיא לשפר את המנוע האטמוספרי הזה? שיפור סעפת יניקה? שיפור סעפת פליטה? שינוי יחס דחיסה? החלפת טלטלים? מזרקים? פלאגים? תודה לעונים!!
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי , מקום טוב ואיכותי להתקנה של מערכת פליטה ? עדינה ולא כזאת שעכשו שוטרים מזנקים עליה ? לסיאט לאון 2019 אשמח להמלצות למקום איכותי ואם יש גם לא יקר בפ''ת או בסביבה
הודעה אחרונה מאת dkn1, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, הרכב עוד מעט בן 10, ואחרי 120 אלף ק"מ, אני חושב על להחליף את הבולמים. רציתי להבין את המשמעות של מקורי מול תחליפי, ועל הדגמים השונים בתחליפיים. בגדול, הייתי מעוניין באחיזה טובה יותר, אבל אני לא רוצה נוחות נסיעה פחות טובה משל הבולמים המקוריים, אז חשוב לי שזה לא יבוא על חשבון זה. אשמח לקבל המלצות אם יש דגמים ספציפיים רלבנטיים. תודה
הודעה אחרונה מאת היו זמני בומבה, -
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל חוות דעת על Goodyear Eagle F1(Asymm)3 תודה
הודעה אחרונה מאת avi60769, -
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כמה עולה להחליף 4 צמיגים לדייהטסו סיריון מודל 2006?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
דילמה: יש לי אופל אסטרה טורבו 2017, הרכבתי את הפילטר k&n כפילטר אינבוקס לאחר שהתברר שהפילטר המקורי גם כן עגול וההתאמה פשוט מושלמת, פילטר יוצא- פילטר נכנס וזהו. כל גם יכלתי לשמור על מערכת האויר הקר... אבל- לאחר ההחלפה ההרגשה היא שהתגובות מהוססות, הרכב מרגיש פחות חזק ותגובת המצערת איטית יותר, גם הגיר מרגיש מהסס בהעלאת הילוכים. בגדול האוטו מרגיש פחות חד עם הרבה פחות דחף. האם יתכן והתוספת של האויר גדולה מדי והמחשב של ההזרקה פשוט לא יודע להתמודד איתה ?
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש צמיג סיני דגם OVATION VI388 למידה 225/40R18 ואשמח לקבל עזרה במציאת הצמיג תודה.
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, חדש בתחום הזה ולכן מתייעץ לפני שהולך לעשות דברים: רכשתי לפני כמה ימים מרצדס CLA 180 שנת 2016 דגם URBAN. הבנתי מהמוכר שההבדל בין CLA200 ל 180 הוא רק הגדרות בתוכנה ושזה אותו המנוע. האשלה שלי היא האם אפשרי לשנות את ההגדרות ברכב שלי שיהייה עם קצת יותר כוחות סוס? אני לא נהג מירוצים ורק רוצה קצת יותר להנות מהנסיעה ושיהייה את הכח בעליות וכו" כשצריך.... ראיתי שיש כל מיני אתרים שמציעים זאת אבל מעניין אותי לדעת מה זה יעשה לרכב מבחינת: נזק האם יעבור טסט האם יהווה בעיה למכור אותו אחרכך מבחינת רישוי או בדיקה לפני קניה. הרכב כבר לא באחריות למרות שעשה רק 35000קמ אודה לתשובות מאנשים שמבינים בזה ושלא סתם יבאסו ויגידו למה לא קניתי CLA200....(יותר יקר וגם ל…
הודעה אחרונה מאת lee1, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, מעוניין לצבוע את הקוילאוברים שעל הרכב שלי בשחור בשביל למנוע בעיות עם בוחני רכב הזויים למיניהם. האם מישהו מכיר ספריי מסויים שיחזיק היטב ומתאים למשימה?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
אהלן חברה, יש לי סובארו אימפרזה 2006 מנוע 2000, כרגע הצמיגים הם TOYO CF2 וככה גם קיבלתי עם הרכב, פעם היה לי את הR1R על רכב אחר והתאהבתי בצמיג! מצאתי רביעיה של TOYO R888R במחיר טוב, רציתי לדעת איך הם, ואם הם מתאימים לנהיגה יומ-יומית. המידה היא 16\50\205. אני אוהב לקחת פניות במהירות, בכללי חשוב לי להיות דבוק לכביש. לא משתגע אבל לא מוכן להגיע למצב של איבוד שליטה בגלל צמיג. התקציב הוא עד 2000 שקל למרות שאני מעדיף לחסוך מה שצריך (צריך לעשות גם קלאץ' בקרוב). עוד שאלה קטנה, אני לא ממש מבין בקפיצים לרכב, אני בטוח שאצלי הם כבר דיי עייפים וראיתי מישהו מוכר 4 קפיצים של TEIN, במצב טוב, רציתי לדעת אם כדאי לשים?
הודעה אחרונה מאת iluxxxa, -
-
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בעקבות החלפת רכב, מוכר TMC Motorsport Engine tune box Octavie 2010-2016 TSI 1.2/1.4. מוסיף 30% יותר כח/הספק מהמנוע המקורי. 500ש"ח
הודעה אחרונה מאת arieltan6370, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הי לכולם, האמת שבשנים האחרונות אני רוכש את הצמיגים לרכביי ולרכבי המשפחה דרך טיירקלאב ומאוד מבסוט מהתהליך, בפרט מהרכישה דרך ההיבואן והיכולת לדעת בסבירות גבוהה את מועד ייצור הצמיגים. לפיכך, התרגלתי לכך אולם הפעם הנושא מעט בעייתי בשל מידת הצמיגים וטיבם כאמור בכותרת, מהם אני צריך זוג. נכון לכרגע, על הרכב מותכנים זוג גודייר שסה"כ מרוצים מהם. שאלותיי: 1. יש אפשרות לרכוש ישירות מיבואן גודייר? אם כן, איך יוצרים עימו קשר? 2. האם יש למישהו הצעה לצמיגים אחרים שייתנו אותה תמורה (ההעדפה כאמור להישאר עם הגודייר)? 3. האם יש המלצה מהעת האחרונה לצמיגייה טובה באזור חיפה והסביבה? בתודה מראש, בן
הודעה אחרונה מאת fish, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי הרכב נפל בטסט על צמיג אחד, וגם ככה ה3 הנותרים לא נראים הכי בריאים שיש{בני4} מצאתי 4 צמיגים כאלו בפנצריה בעטרות {ליד ירושלים} 250 שקל לצמיג 215/65R15 C1S 96V TL TOYO אשמח לשמוע דעתכם.
הודעה אחרונה מאת eladns, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
מדובר על הונדה סיויק 2005 רוצה להזמין מחו"ל פלגים אירידיום לרכב הנ"ל. איזה דגם להזמין? תודה.
הודעה אחרונה מאת ABSULUTT, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן, יש לי אופל אסטרה 2013, מנוע 1.6 טורבו 180 כ"ס. אני לא כזה מבין גדול ורציתי להתייעץ איזה שיפורים אפשר להתחיל בקטנה לשפר את הביצועים של הרכב, לפני שמגיעים לסטייג'ים עדיף להתקין קודם תוכנת ניהול נכון? מישהו יכול להמליץ לי על מקום ופחות או יותר מחירים (במרכז)
הודעה אחרונה מאת liav12, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום. ברכב מותקנת תאורת DRL מסוג לד לבן, ונורות הלוגן צהובות בשביל אור גבוה ונמוך. מחפש לשפר את הנושא הזה. נוסע די הרבה בכבישים פתוחים בלילה ומרגיש שהדרך חשוכה. אשמח להמלצה על נורות שלא ישגעו את המחשב של הרכב ולא יפגעו באטימות של גוף הפנס. או אולי בכלל צריך להחליף את הפנס כולו? לא יודע... זה חור שחור עבורי כל הנושא הזה. אשמח לקבל עיצות מועילות. אגב, חשוב לציין - הסיבה לשדרוג היא שיפור תאורה נטו. לא מעניין אותי מאורות בצבע כחול\טורקיז או סגול. העיקר הוא לראות טוב יותר. תודה רבה, Sent from my PH-1 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת dprt, -
-
מי מחובר 42 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 335 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- davemustaine87
- yoav911gt2
- פריג'י
- netanel1014
- אביעד9
- Camaro 92
- שחר 1
- Yuvalino
- itaimoto
- אבי ים
- flytomars
- DIVON
- לירון .ה.
- thazethaze
- WE988244
- Shay Shd Dave
- chilcom
- lanosforce
- פאר האורה
- daniel.asu
- natco
- mikk
- danielos
- בצלאל.מ
- אהרן ג
- מייק24
- aharondahari
- zaf
- PASHUT
- David32
- דלט2078
- BoazB11
- אריה שאג
- Avia
- NEW10
- ba323f
- RedLabel
- shlomiko
- EliC25
- יבגניפ
- פינדר
- Michazzz
