שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 6 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
מקווה שאני בפורום המתאים. אני לומד שנה רביעית הנדסת מכונות ומחפש קורס אינטרנטי ללימוד טיוניניג לרכב מאפס. עשיתי קורסים של מנוע בעירה ויש לי קצת ניסיון טכני. מאוד מעוניין ללמוד את התחום לעומק ולהתאמן על מנוע tjet שהנזק בו לא יקר לתיקון. אשמח להמלצה לקורס (אנגלית זה מצוין מבחינתי) אם מישהו מכיר ויכול להמליץ שכולל תוכנות וחומרה מתאימים כולל מחיר אם אפשר. תודה ואחלה סופ''ש.
הודעה אחרונה מאת avnercohen, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מתכנן לקנות ג'אנטים בלי צמיגים לטויוטה קורולה שלי, התכנון זה מתישהו לנסוע איתה לפצאל או לאחד המסלולים וקצת להנות. (אני יודע שיהיו הרבה תגובות של תמכור את הרכב ותביא משהו יותר ספורטיבי אבל אני אוהב אותה ורוצה להשקיע ולהישאר איתה!) אני מחפש צמיגים שיספקו אחיזה טובה ושיחזיקו (לא סליק ולא סמי סליק יעני) ועל הדרך שלא ישברו לי את הכיס בכל זאת טויוטה קורולה ולא צריך להשתגע. על מה אתם ממליצים? מה אתם אומרים על האיגל ספורט של גוד ייר? https://www.autodepot.co.il/cmigim/cmigim/cmigim/8284585.html מה אתם אומרים על הSPFM800 של דאנלופ? https://www.autodepot.co.il/cmigim/cmigim/cmigim/8300014.html ***יש לי הנחה גדולה על צמיגים באו…
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי חברים יש לי BMW 330i שנת 2007 רציתי לדעת אם יש תוכנת ניהול מנוע לרכב לשפר את הכוח והמומנט?
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי יש לי סיאט לאון mk2 שנת 2012 האוטו כרגע עם סטייג 2 מלא של APR בגלל הימים הימים וגם בגלל מחשבות על סטייג 3 חשבתי להתקין ברכב אינטרקולר מוגדל, ראיתי שבחול הרבה ממליצים על אינטרקולר של S3 מאותה השנה בעיקר בגלל שהוא פשוט נכנס במקום המקורי והוא בנוי יותר טוב. יש למישהו נסיון עם התקנה כזאת? או המלצה על משהו אחר? תודה
הודעה אחרונה מאת --Guy--, -
- 4 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן! ברשותי סיאט איביזה 2016 ידנית גרסת refrence 90 כ"ס. הרכב אצלי כבר שנה ואני מתעניין לגבי כל הנושא הזה של הסרת הגבלת המחשב שיש על הרכב. ממה שקראתי מסתבר שזה לא בדיוק הסרת הגבלה, אלא יותר שיפור המנוע, שמעלה את כח הרכב לאזור ה130 כ"ס. קראתי את הפוסט הזה בנושא: https://carsforum.co.il/topic/341654-5-דקות-על-apr/?tab=comments#comment-2748377 יש לי הרבה שאלות. אשמח לדעת מאנשים שמבינים/עשו זאת על האיביזה שלהם מה דעתם על הכל. 1. קודם כל - סטייג' 1. הכוונה לAPR? מה ההבדל? 2. האם הדבר פוגע במחשב/מנוע לטווח קצר או ארוך. 3. כיצד זה משפיע על צריכת הדלק. 4. האם מאיץ בלאי ברכב. 5. האם הדבר ניתן להסרה במידה וארצה. אשמח לעזרה! תודה.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 5 עוקבים
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
התחדשתי בסט אלומיניום מגנזיום יפני יפה שמו לי טבעות מרכוז מפלסטיק הייתי מעוניין לרכוש טבעות מרכוז מתאימות מאלומיניום יש מקום בארץ שמוכר טבעות כאלה ? מידת גאנט פנימית 67 מ"מ, מידת HUB חיצונית 54.1 מ"מ
הודעה אחרונה מאת Niro Levy, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 845 צפיות
היי חברים, יש לי אוקטביה 2010 1.8tsi עם גיר DSG 7. אני מחפש לה כמה דברים, אולי מישהו מכם מוכר. 1. שעון גדישה עם מתאמים והכל שאוכל להרכיב בקלות. 2. הגה של אוקטביה RS עם שליטה על מערכת ופדלים להעברת הילוכים מההגה, כולל מחשב כמובן. 3. מערכת יניקת אוויר מלא. 4. דאון פייפ. אשמח אם תגיבו פה או שתשלחו לי הודעה בוואטס אפ 0546577235.
הודעה אחרונה מאת מיכאל ג׳ון, -
צמיגים לרכב
מאת eli669- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, רציתי לשאול בנוגע לצמיגים לאיביזה מידה 215/45/16 מה העדיפות להרכיב פירלי P7 או מישלין פיילוט ספורט 3? מה שחשוב שיהיה זה אחיזה, שקט וצריכת דלק
הודעה אחרונה מאת eli669, -
- 6 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן חברה , כבר תקופה שאני מתלבט וחשבתי שאולי חוכמת ההמונים תעזור לי , יש ברשותי איביזה קופרה 2016 1.8T וכ-192 כ״ס אני מעוניין לצרוב תכונה , הלב אומר כן והראש אומר לא . לא רוצה לגרום לבעיות מצד אחד ומצד שני רעב לכוח ! האם שווה הבלאי מואץ אל מול הכוח ? ואם יהיה שינוי משמעותי שיורגש ?
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 984 צפיות
מחפש מתקן דינמומטר לבדיקת מהירות מירבית
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 805 צפיות
היי חברים, מישהו התקין פורק לחץ באוקטביה 2010 מנוע 1.8tsi? יכולים להדריך אותי טיפה בבקשה? איפה הוא יושב ואיזה שמתם וכו?
הודעה אחרונה מאת מיכאל ג׳ון, -
- 6 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב, אני מעוניין בחודשיים הקרובים לבצע מקצה שיפורים קל שיכלול תוכנה ושיפור התנהגות. בקשר לתוכנה אשמח לקבל המלצה מכם,ולגבי קפיצים וקויילאוברים אין לי ידע כלל בנושא ואשמח לקבל המלצה לסט לא יקר ובכלל לדעת מה טווח המחירים שלהם. תודה.
הודעה אחרונה מאת zaf, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 872 צפיות
היי קניתי לאון 1.4fr מחבר בפורום שנת 2014 כשלקחנו את הרכב לבדיקה אמרו שיש לו דאונפייפ וכנראה גם תוכנה כי זה בא יחד , מדובר במנוע 122 הדגם הידני , האם מומלץ לטפל כל עשר אלף בגלל בלאי מואץ ? לכמה כוח הרכב יכול להגיע ככה ? הצליל שיוצא מהגזוז בוודאות לא סטוק
הודעה אחרונה מאת banji man, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למי יצא ראה או שמע קצת שיפורים בהעמדה סייויק אצ׳בק 16 ?!?
הודעה אחרונה מאת avi60769, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי סיאט לאון fr עם דאון פייפ וממיר ספורטיבי שאר האגזוז מקורי וגם תוכנה של apr שאלה האם אמור להיות ריח של גזי פליטה חזק יותר מרכב רגיל?
הודעה אחרונה מאת Itay סיאט לאון, -
הי חברים חדשה פה רוצה לשאול איפה אפשר לעשות קיפ לרכב ? מה סדר גודל של המחיר ? מישהו עשה ויכל להמליץ ?..
הודעה אחרונה מאת korali96, -
- 0 תגובות
- 880 צפיות
אם כן, אשמח לדעת אם יש שיפור כלשהו במצבי S או R, האם מצב E אכן חוסך דלק, היכן הותקן (בהנחה שאת המערכת אני מזמין ישר מהם). אני מבין שזה לא שיפור של נתוני הרכב, רק התערבות בגראף המצערת בממשק שבין המצערת למחשב הרכב. התקווה היא להתנהגות דינמית טובה יותר לרכבים שאין עבורם צ'יפ או שלא רלוונטי להרכיב. תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לקנות אלפא מיטו TJET 155 אשמח לדעת מנסיון של אנשים נקודות רעות או טובות . האם מישהו עשה שיפור למתלים של הרכב קולאוברים עלות ביטוח מקיף לפני גיל 24 איזה תוכנה כדאי לשים אם מישהו עשה שורט שיפטר והאם כדאי תודה רבה לעונים תבורכו
הודעה אחרונה מאת BRAVO30, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, יש ברשותי וולוו S60 שנת 2013 T4. היא מגיעה עם הלוח שעונים הישן, הבנתי שיש אפשרות לחבר לוח שעונים של שנתונים 2014+ והוא ירוץ מצויין גם על הדגם שלי. מישהו יודע היכן אפשר להשיג לוח שעונים כזה והאם זה באמת יתאים לשנת 2013? תודה
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 866 צפיות
לאחרונה רכשתי סקודה יטי 2010 דגם איספיינט. לדאבוני גיליתי שהדגם הזה ללא קרוז קונטרול. האם יש אפשרות להתקנה? האם מחשב הרכב בכלל תומך? אשמח לכל עיצה וכיוון.. דגם אקספיריינס כמובן... 🤭
הודעה אחרונה מאת ATTARGUR, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן, אני מעוניין להחליף את פילטר האוויר למנוע אטמוספרי לאחד חדש ונקי, ואם כבר אז חשבתי להביא פילטר איכותי. השאלה אם פילטר כזה חוקי ואם הוא עובר טסט? https://www.nengun.com/apexi/power-intake
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 6 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
קוילאוברים זה אחד השיפורים המשמעותיים שאפשר לעשות ברכב, השאלה באיזה. אם זה רכב סטנדרטי שפתאום יקבל סט קוילאוברים חדש אז כמובן שהשליטה תשתפר פלאים, אבל אם זה ברכב יחסית ספורטיבי GTI, קופרה וכאלה. לי למשל יש גולייטה תילתן. הרכב כבר יחסית נמוך והקוילאוברים די קשים (במפרים, בורות וכו' לא נעים) עכשיו אני יודע שזה שהם קשים לא אומר הכל והשאלה בעצם האם יש קוילאוברים אפטרמארקט שיתנו ביצועים יותר טובים. עכשיו גם אם יש חיה כזאת אני מאמין שכבר לא יהיה הבדל ענק ולאומת העלות של זה לא ניראה לי שווה. בנוסף האוטו כבר די נמוך ולא מעניין אותי להנמיך עוד ככה שבשביל המטרה הזאת גם לא רלוונטי. הסיבה היחידה שאני אחשוב להחליף קוילאוברים זה אם יש קוילאוברים אפטרמארקט שמצד אחד יהיו י…
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 7 עוקבים
- 11 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
אהלן, ישלי סובארו בי3 מנוע 2 ליטר אטמוספרית 2008 נתחיל בזה. אני יודע הרבה אומרים עגלה, רכב לא טוב ולא סוחב ולא כלום ,ומזגן שלו מוריד הרבה כוח(כן זה נכון). אבל היי יש בארץ אני מאמין הרבה חברס שהיו ממש רוצים לדעת איך ניתן להוסיף כוחות לרכב גם בצורה לא משמעותית גם אם זה 5 כוח סוס או ניהול מנוע שהרכב יעבוד כמו שצריך, או כל הדברים הקטנים האלו שבסוף מגיע ל30 כוח סוס נוספים שבסוף זה כן משמעותי. הבעיה בארץ שכל אחד אומר שים טורבו תרחיב צנרת תחליף רכב קח רק טורבו ושטויות כאלה ואז נשארים עם הבעיה של חוסר תקווה ואין מה לעשות,ולחפש בדרכים יקרות והקשות.ומה אם הרבה מהחברה רוצים דווקא את הסובארו ואין תקציב של 90 אלף שקל לאיזה STI? פה נכנסת הסובארו החמודה B3 עם השני …
-
- 4 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מועדים לשמחה, למרות שהנושא נטחן עד דק בפורום, לא באמת הצלחתי למצוא תשובה "ממשית" לגבי זה והדעות חלוקות מאד. צמיגים מקדימה בני שנה וחצי בערך ומאחור נדרש להחליף, האם עדיף להרכיב את החדשים מאחור או מקדימה? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
למישהו יש ניסיון עם הרכבת סט בושינגים מלא של powerflex יתרונות / חסרונות ? עד כמה באמת הויברציות נסבלות ? האם הבושינגים תורמים להורדת הכוח לכביש ? מצרף תמונה של הסטאפ לרכב שלי (פולו GTI) נ.ב - כרגע קיים על הרכב : קולאויברים KW STREET COMFORT סט אנטי רולים (קדמי VWRACING אחורי WHITELINE) תושבת מנוע צהובה POWERFLEX (כל השאר מקוריות מלבד אלו שסופקו עם האנטירולים) צמיגים PS4
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום אני לא יודע אם הנושא שלי מתאים בו אבל אני רוצה עזרה אני הזמנתי חלקים לרכב דוד אגזוז פנסים אחוריים ביקשו ממני אישור של משרד תעבורה האישור לקח כמעת חודש וחצי בסוף היה כתוב שהשחרור מותנה בסימון E לפנסים אני הזמנתי מ איבאי והגיע דרך ushope בקשו ממני לחפש על עמיל מכס אחר בשביל לשחרר את הפנסים אז כך מה אני עושה בשלב הזה? מי מכיר עמיל מכס שיכול לשחרר? האם יש אפשרות לשחרר או לא? יום טוב
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- 7 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי חברים , לאחר דפדוף ארוך ביד 2 נעצרתי על רכב פורד מונדאו 2.0 טורבו 203 כ״ס 2012/13. לפי מה שראיתי ביוטיוב , הרכב די אמין. אני כמובן הולך לשים לו תוכנה , לאחר התיעצות עם אלדד מ 2race , הרכב יעלה ל270 כוח- האם מישהו ניסע ויכול לספר חוויות ? בכללי אתם ממליצים על הרכב ? הוא יחזיק מעמד עם הכוח הזה מבלי להתערב במנוע וגיר ?
הודעה אחרונה מאת kobi666, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 981 צפיות
אני בבקש את עזרת המבינים בביצוע שנוי בתוכנה לניהול מנוע סטיג וון לפחות לרכבי פורד מונדאו מנוע אלפיים טורבו שנת 2012 האם השנוי בתוכנה גורמת לצריכה מוגברת של דלק וכמה?והאם נגרם מזק למנוע לאורך זמן בנסיעה רגילה ולא מאומצת במיוחד של המנועה,אשמח מאוד לתגובות ולהמלצות כנות מכיוון ש204 כס של הרכב לא מספק אותי בברכה קובי ב
הודעה אחרונה מאת kobi666, -
- 4 עוקבים
- 21 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
קניתי רכב שיש בו תוכנת מדף סטייג 2 של מקס טיונינג. אני לא יודע על כמה כוח הרכב עומד והייתי רוצה לבדוק את זה, יחד עם מפה מלא - מה כדאי לעשות? רוציתי לקבל הסבר להבדלים בין תוכנת מדף ותוכנה מותאמת אישית, האם יש הבדל משמעותי בכוח? זה רק במקס טיונינג יש את ההבדל הזה או שכל סדנא יכולה לשים תוכנת מדף או מותאמת?
הודעה אחרונה מאת alfaist, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי סקודה סופרב 2010 2000 טורבו דיזל מעוניין לשים סטייג 1 על האוטו מומלץ?
הודעה אחרונה מאת יוסיvb,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 170 אורחים (הצג רשימה מלאה)
