Jump to content

alfaist

  • פרסום הודעות

    37
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות alfaist

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Giulia

צפיות אחרונות בפרופיל

711 צפו בפרופיל
  1. ווקס לא יחזיק יותר מכמה חודשים במקרה הטוב. ננו שמתוחזק כמו שצריך יכול להחזיק שנתיים לא מכיר את הבחור ששלחת אבל אישית לא הייתי מבצע ננו בשטיפת רכבים של תחנת דלק, לא מאמין שהוא משתמש בחומרים איכותיים יותר מדי ואולי יש סיבה למחיר הנמוך יחסית ממליץ על בחור בשם Detail Monkey שיושב לא רחוק מחולון, יש לו מחירים נוחים ומניסיון אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו
  2. שלום, אני שוקל פרוייקט של עיטוף הרכב בציפוי ויניל בעצמי, יש כאן מישהו שעשה דבר כזה? מחפש קצת פרטים לגבי תהליך ההכנה בעיקר
  3. לא בהכרח.. הTCT נמצא גם בג'ולייטה תלתן שבסטוק יש לה 240 כח סוס
  4. קודם כל הג'ולייטה בכלל לא נמוכה, אפשר להכניס אגרוף בכיף בין המרווח של הצמיג לגוף הרכב, הבולמים בג'ולייטה הרגילה ובתלתן זהים, רק הקפיצים שונים ומנמיכים מעט את התלתן, זה גורם לרכב להיות קשה יותר מהג'ולייטה הרגילה אבל בפועל הרכב סתם מתרסק על הכל ונוטה הרבה יותר מדי לתת-היגוי וזוויות גלגול גדולות מדי
  5. לרדת לגודל 17 וחתך גדול יותר אמור עקרונית לשפר את הנוחות, אבל ממה שאני זוכר לג'ולייטה תלתן אין אופציה חוקית לשנות מידות ברישוי, כשרציתי להרחיב את הצמיג בדקתי במשרד הרישוי ואמרו לי שהמידה החוקית היחידה היא 225/40/18. כמו שרשמו לך מעליי קוילאוברים איכותיים זה סדר גודל של 12K. הבולמים והקפיצים המקוריים של הג'ולייטה רעים מאוד לדעתי, לא ספורטיביים ולא נוחים. אני הבאתי איתי מחו"ל במזוודה קוילאוברים של ST-X (זהה כמעט לKW V1) בעלות של 2500 שח. אבל אם אתה מחפש שיפור זול בשביל נוחות, לא קוילאוברים..
  6. אין הרבה אופציות לג'ולייטה תלתן. אין אוהלינס, הקוילאוברים הכי איכותיים שיש לג'ולייטה בשוק זה הKW V3, שבכלל בכלל לא זולים. איזה קוילאוברים יש כרגע על הרכב?
  7. להפך.. אני חושב שהTCT הוא מה שמונע את ההעברה של ההילוכים אז בידני לא צריכה להיות הבעיה הזאת בכלל
  8. האמצעי מדידה שלו מתחבר ישירות לציר של הגלגל, זה נקרא "נאבה", וזה שאי אפשר לבטל לגמרי את הבקרות מונע לפעמים את ההעברת ההילוכים, למרות שעכשיו אני רואה שרשמת שהתלתן שלך ידני אז אני לא בטוח מה המצב אצלך..
  9. יש בעיה להריץ ג'ולייטות בנאבה בגלל שאי אפשר לנטרל לגמרי את הבקרות אחיזה, כנראה שהוא עשה לך הרצה חלקית וחלק בכביש. אני עשיתי אצל דני קסטום לתלתן שלי וככה היה
  10. השאלה מה קורה עם כל המים שזורמים למכשיר בזמן שאני לא משתמש בגרניק?
  11. שאלה נוספת של בורות, חדש בתחום 😵 אני מחבר את הגרניק לצינור גינה, האם בכל פעם שאני מפסיק את השימוש ל2 דקות אני חייב לסגור את הברז? סתם לצורך העיניין, במידה ואני מנקה את הג'אנטים - בדרך כלל אני נותן שטיפה חיצונית לג'אנט להעיף חלק מהאבק, סוגר את הברז, שוטף ידנית את הג'אנט, פותח את הברז שוב בשביל לשטוף את כל החומרים שנשארו על הג'אנט, וסוגר שוב את הברז לאחר מכן, עובר ככה על 4 חישוקים וזה די מעיק העיניין עם הברז בעיקר בגלל שהוא לא הכי נגיש אצלי
  12. המקציף ששלחת מEBAY מומלץ? הבנתי שהמקורי של KARCHER פחות מומלץ, אפילו בסרטון באתר שם נראה שהקצף לא נתפס
  13. כמה באמת תואר כזה רלוונטי בישראל? כמובן שיש קורסים משותפים בין מכונות, לחשמל ולרכב, אבל זה בכל זאת תואר זר בארץ הסיבה העיקרית שאני פחות חושב בגללה על תואר ראשון בארץ היא הידיעה שאני לא הולך לעבוד בארץ, השאיפה שלי בקצה היא לעבוד באחת החברות הגדולות בגרמניה/בריטניה ואולי להיכנס לספורט המוטורי בעתיד הרחוק, אני חושב שההשתלבות בשוק תהיה קלה יותר במידה ואלמד שם התעשייה בגרמניה היא כנראה הכי מאפשרת ופתוחה לשוק הרכב, ואני לא רואה את עצמי עוצר אחרי התואר הראשון בארץ (שאורך שנה יותר בכ"מ) ולוקח הפסקה לשנה במקרה הטוב כפי שציינת ללימודי גרמנית. שאלה נוספת היא האם נכון לי להינעל על גרמניה דווקא?
×
×
  • Create New...