Jump to content

alfaist

  • פרסום הודעות

    43
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות alfaist

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

829 צפו בפרופיל
  1. אין שום קשר לריקול. הריקול שנעשה בחו"ל היה למספר רכבים בודדים עם מספרי שלדה ספציפיים שאף אחד מהם לא הגיע לישראל
  2. לא חושב שתמצא בארץ קפיצי הנמכה לשברולט קרוז.. מניסיון לא צריכה להיות בעיה במכס עם קפיצים, הנציגים של משרד התחבורה מאשרים במידה וזה עם תקן מתאים
  3. תוכנת מדף של סלטיק מומלצת מאוד.. תפנה לאיציק אלפא ברחובות
  4. אתה מתכנן לקנות 1.4 או 1.75? המחירים שונים לגמרי וגם הכוח.. 1.75 סטוק יותר חזקה מ1.4 סטייג' 2 אחרי 2013 אין לך ג'ולייטה 1.75 ידנית, רק TCT (רובוטי) שהגיר שלו נחשב אמין. הקלאץ' המקורי מחזיק בדר"כ 120K ק"מ, כמובן שתלוי בנהיגה שלך. הTCT מתמודד יפה עד איזור ה300 כח, סטייג' 2 לרוב יביא לאיזור ה280-295 ולא צריכה להיות בעיה עם הגיר
  5. בכנות לא יצא לי להשתמש בהם אז לא יכול לדבר מניסיון כמוך, מניח שאפשר להסתדר איתם בסדר גמור גם ביום-יום העניין שפרודו מצהירים שהם מיועדים לשימוש תחרותי/אופרוד ולא מאושרים לשימוש בכביש קצת מרתיע, לגבי התקינה זה נאמר לי מהיבואן בארץ
  6. DS2500 דווקא דוגמה לרפידה רעה לרכב ספורטיבי, חוץ מזה שעל הנייר לרפידות אין תקינה לכביש ציבורי, היא פחות מתאימה ליום-יום. אלא אם כן פותח האשכול נוהג במסלול בתדירות מאוד גבוהה אין סיבה לקנות אותם.. עד טמפ' עבודה הנשיכה לא קיימת מסכים שהשיפור בלימה הראשון צריך להיות ברפידות, פרודו DS PERFORMANCE יתאים עבורו וגם טארוקס קורסה, אנדלס למיניהם וכו
  7. ווקס לא יחזיק יותר מכמה חודשים במקרה הטוב. ננו שמתוחזק כמו שצריך יכול להחזיק שנתיים לא מכיר את הבחור ששלחת אבל אישית לא הייתי מבצע ננו בשטיפת רכבים של תחנת דלק, לא מאמין שהוא משתמש בחומרים איכותיים יותר מדי ואולי יש סיבה למחיר הנמוך יחסית ממליץ על בחור בשם Detail Monkey שיושב לא רחוק מחולון, יש לו מחירים נוחים ומניסיון אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו
  8. שלום, אני שוקל פרוייקט של עיטוף הרכב בציפוי ויניל בעצמי, יש כאן מישהו שעשה דבר כזה? מחפש קצת פרטים לגבי תהליך ההכנה בעיקר
  9. לא בהכרח.. הTCT נמצא גם בג'ולייטה תלתן שבסטוק יש לה 240 כח סוס
  10. קודם כל הג'ולייטה בכלל לא נמוכה, אפשר להכניס אגרוף בכיף בין המרווח של הצמיג לגוף הרכב, הבולמים בג'ולייטה הרגילה ובתלתן זהים, רק הקפיצים שונים ומנמיכים מעט את התלתן, זה גורם לרכב להיות קשה יותר מהג'ולייטה הרגילה אבל בפועל הרכב סתם מתרסק על הכל ונוטה הרבה יותר מדי לתת-היגוי וזוויות גלגול גדולות מדי
  11. לרדת לגודל 17 וחתך גדול יותר אמור עקרונית לשפר את הנוחות, אבל ממה שאני זוכר לג'ולייטה תלתן אין אופציה חוקית לשנות מידות ברישוי, כשרציתי להרחיב את הצמיג בדקתי במשרד הרישוי ואמרו לי שהמידה החוקית היחידה היא 225/40/18. כמו שרשמו לך מעליי קוילאוברים איכותיים זה סדר גודל של 12K. הבולמים והקפיצים המקוריים של הג'ולייטה רעים מאוד לדעתי, לא ספורטיביים ולא נוחים. אני הבאתי איתי מחו"ל במזוודה קוילאוברים של ST-X (זהה כמעט לKW V1) בעלות של 2500 שח. אבל אם אתה מחפש שיפור זול בשביל נוחות, לא קוילאוברים..
  12. אין הרבה אופציות לג'ולייטה תלתן. אין אוהלינס, הקוילאוברים הכי איכותיים שיש לג'ולייטה בשוק זה הKW V3, שבכלל בכלל לא זולים. איזה קוילאוברים יש כרגע על הרכב?
  13. להפך.. אני חושב שהTCT הוא מה שמונע את ההעברה של ההילוכים אז בידני לא צריכה להיות הבעיה הזאת בכלל
  14. האמצעי מדידה שלו מתחבר ישירות לציר של הגלגל, זה נקרא "נאבה", וזה שאי אפשר לבטל לגמרי את הבקרות מונע לפעמים את ההעברת ההילוכים, למרות שעכשיו אני רואה שרשמת שהתלתן שלך ידני אז אני לא בטוח מה המצב אצלך..
×
×
  • Create New...