שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי סובארו בי4 שנת 2009 נועלת כרגע צמיגי fulda sport control וצמיג סיני אחד, כמובן שהסיני יוחלף, ביחד עם צמיג אחר כדי שיהיה זוג.. עכשיו השאלה היא איך צמיגי הפולדה? ושאלה שניה, מה הצמיג הכי מומלץ לרכב הזה.. בין אם זה זוג לבין אם זה רביעיה.. צמיג לא יקר מדי אך שיעמוד בבלימות חרום ויאחוז כמה שיותר? נסועה שנתית 15,000 Sent from my LG-H930 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 6 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
מבקש הצעת מחיר להגבהת הרכב ב 10 ס"מ
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
-
- 6 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ערב טוב חברים, דבר ראשון רוצה להגיד שאני די בור בנושא השיפורים, אז ככה מעוניין להוסיף פלפל לרכב שלי שהוא הכי סטנדרטי בעולם בעזרת סטייג 1. הרכב הוא פיגו 208 מודל 2016 1.2 טורבו 110כ״ס. אשמח לדעת אם מישהו בפורום עשה וניסה ויכול לתת לי המלצות אצל מי לעשות במרכז ואיזה תוכנה מומלצת, ומה הנתונים שהוא קיבל לבסוף, וגם אם היה שינוי קריטי בבלאי וצריכת דלק או שזה זניח מאד. וגם אם מישהו לא ניסה על הרכב הזה ספציפית אשמח לדעת מה דעתכם.
הודעה אחרונה מאת ik3, -
-
- אחראי פורום
- 12 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי! קראתי כמה מודעות על רכבים ישנים באתר יד 2, וצדה את עיני תופעה מעניינת: רכבים רבים יוצרו עם מנועי 1900 סמ"ק, אבל עם כח סוס מזערי.. לדוגמא: פולו 2001 ידני דיזל- 1.9 ו-64 כ"ס בלבד.. סיאט טולדו 2003 עם 68 כ"ס ומנוע 1.9.. מישהו יכול לומר איך זה מסתדר? הרי לכאורה 1.9 צריך מינמום 100 כ"ס, תקנו אם אני טועה..
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 7 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי יש לי סיאט לאון סטייל 2020 רציתי לדעת אם אפשר להחליף לה לפנסי לד כמו שיש בfr וכמה זה עולה בערך ?
הודעה אחרונה מאת RS, -
- 7 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום וערב טוב רציתי להתעניין, מה רמת האמינות של רכבי 4X4 פרטיים, דוגמת פיאט פנדה ידנית (מישהו מכיר 4X4?..) או סובארו B4 בעלת שני מנועים. האם האוטו צורך יותר דלק? האם יש יותר תיקונים עקב ההנעה הנוספת? אשמח להרחיב את הידע בעזרתכם!
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 6 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
חבר רוצה להתקין KW V1 (או ST כי תכלס זה אותו דבר למעט החומרים) עם הנמכה מינימלית שהסט מאפשר (כ-25 מ"מ) אם למישהו יש נסיון עם הסט הזה (או עם KW SC שגם נמצא בסל השיקולים) ויכול להשוות לדגם סטוק קיים מבחינת נוחות ליום יום, אשמח לשמוע. לי יש סט של חברה אחרת כך שאני לא ממש יכול לעזור לו.
הודעה אחרונה מאת hondacivic02es, -
היי! ההיתי שמח לדעת כמה שיפור באחיזה יורגש בין בין המידות צמיגים 14R\60\195 ל- 15R\55\195? הרכב הוא סיוויק 94 סדאן מקורית למעט קפיצי הנמכה (Tein),המידה הנוכחית כיום היא 14R\65\175. אוסיף שעל הרכב ישנו ג'אנט מקורי (של קופה) שאני מאוד אוהב, וההיתי פחות מעוניין להחליפו לאחד גדול יותר, אך אם השיפור באחיזה יהיה משמעותי אני אשקול זאת יותר. אופי הנהיגה הוא יחסית רגוע אך אני מידי פעם אוהב "לתקוף פניות". כמו כן המידות ניתנו לי ע"י מכון טסטים ואפשרי לאשר אותם, ורוחב הג'אנט המקורי הוא 5.5.
הודעה אחרונה מאת idan94, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 879 צפיות
אני מעוניין להרחיב את הדעת בכל הקשור לפורק חיצוני ומה היתרון שלו לעומת הסטוק שמגיע עם האוטו. האם מומלץ להחליף או שיגרם נזק/ בלאי מוגבר במהלך הזמן ? כמה הוא מוסיף עם בכלל מלבד הרעש של הפריקה ? אני נוהג על אסטרה k טורבו אבל זה למען ידע כללי וכרגע אין מחשבה על להרכיב ברכב.
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
יש לי גלקסי S7. החיבור למולטימדיה ברכב יונדאי (IONIQ) מתבצע ידנית ע"י קאבל. מבקש המלצות לחיבור אוטומטי של הנייד למולטימדיה עם הכניסה לרכב. אולי ע"י MacroDroid?
הודעה אחרונה מאת eladts, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היי לכולם, חדשה פה. רוצה לדעת מהו הקוטר של ההגה בסוזוקי סוויפט דגם GLX שנתון 2008. בארץ כיסוי הגה יקר, רוצה להזמין באינטרנט. אשמח לעזרתם , תודה
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חברים, מה הצמיגים הכי טובים לאאודי rs3? איזה חברה? הרכב הגיע עם פירלי ואני חושב שהם לא ככ טובים. מישהו אמר לי שכדאי להחליף למישלן אגב, הרכב מגיע מהחברה עם גודל שונה קדמיים/אחוריים 235/255
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 849 צפיות
שלום לכלום אני מחפש הדרסים להונדה סיוויק שלי הדרסים להונדה שנת 1992 - 2000 מנועים d14/d16 לא משנה zc או y8 אשמח אם מישהו יכול למכור לי :)
הודעה אחרונה מאת 2332sean, -
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן! ראיתי בכמה סרטונים ביוטיוב רכבים ספורטיביים ששמו שעוני גדישה במסך מולטימדיה ולא שעונים בפוד/על פתחי מזגן וכו'.. לא מכיר את זה ורציתי שמישו ישפוך לי מידע על זה, איך זה נקרא, עלויות, התקנה וכל דבר שקשור לזה.. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 981 צפיות
אני מחפש מישהו שיש לו ניסיון עם SIEMENS / CONTINENTAL EMS24XX. לרכב פורד מנוע 1.5 ליטר 4 צילינדרים טורבו Ecoboost. הטורבו ישתנה. תודה
הודעה אחרונה מאת almoniyot, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן חברים מה קורה? רציתי להתייעץ אתכם לגבי ביטול דוד אחורי ברכב. לפי מה שקראתי וראיתי ביוטיוב הנושא מתחלק ל2: 1. אלו שאומרים שלא יקרה כלום למנוע ולביצועיו אלא רק הצליל ישתנה. 2. אלו שטוענים שביטול דוד יביא לכך שהמנוע לא יקבל מספיק לחץ חוזר מהאגזוז ויפסיד מומנט בסלד נמוך-בינוני ויפצה על כך במומנט גבוה יותר בסלד גבוה. מה דעתכם בנושא ? האם מישהו ביטל דוד אצלו ברכב ויכול לשתף? מהחוויה האישית שלו? תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת motek, -
-
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש בארץ מישהו מיקצועי שמתעסק בתוכנה של אלפה? או שעדיף להזמין מחול תוכנת מדף מותאמת לרכב?
הודעה אחרונה מאת Guymito, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן חברים מה קורה? האם יש אפשרות חוקית להתקין דוד ספורטיבי עם תקן שיעבור טסטים ובוחני תנועה? יש לי חברים שביטלו דוד אחורי והורידו אותם מהכביש. האם אתם מכירים דרך חוקית להתקנה כזו? באחת הסדנאות ? או חברה שיש לה תקן ? תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת zaf, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 886 צפיות
שלום לכולם! אחרי חיפוש בכל מקום, פייסבוק, יד 2, כל מיני אתרים אני מחפש גאנטים יפים ומיוחדים מידה 14 או 15, 4 חורים עם מרווח ברגים 4/100 בורבט, רפליקות מגניבות, כל מה שמיוחד. הרכב רפליקה של לקסוס לכן חשוב הייחוד! תודה לכולם!
הודעה אחרונה מאת Snir GETZ, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן יש ברשותי סיאט לאוןfr 1.5 2019 אני לא כלכך מבין בכל הנושא הזה אבל אני רוצה להשיג צליל נחמד + גרגור יפה חשוב לציין שאני לא מעוניין לעשות תוכנה מספיק לי הכוח שלה .. מה אני צריך להרכיב כדי להגיע לדבר הרצוי ?
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני שוקל רכישה של אלפא רומיאו בררה 3.2, ואחד השיקולים שעולים לי בעניין, הוא צריכת דלק מאוד גבוהה ברכב. כמה בעלי מקצוע שהתיעצתי איתם על עניין תוכנת ניהול מנוע (+ תוכנת גיר) לרכב המדובר (לא לטובת ביצועים), הבטיחו לי שצריכת הדלק תשתפר ותתיעל משמעותית כתוצאה מהתקנת התוכנה/הצ'יפ. מכיוון שכל בעלי המקצוע הנ"ל הם כמובן בעלי אינטרס, הייתי שמח לקבל חוות דעת ממכם בנושא, באם הדבר שנאמר לי הגיוני והאם הוא משמעותי ושווה את ההשקעה הכספית ? זה בסה"כ נשמע די הגיוני שתוכנה מודרנית תייעל פעילות של רכיבים עם תוכנה ישנה, לא? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Roycohen1979, -
-
שלום, קניתי לא מזמן פיג'ו 407 שנת 2010, נפח מנוע 2000 סמ"ק 146 כ"ס, ורציתי לבדוק אפשרות להוסיף טורבו. האם מוסך רשמי של פיג'ו יהיה מוכן לעשות בשבילי עבודה שכזאת? ואם כן, כמה צפוי לעלות? עוד אפשרות, ראיתי שאני יכול לקנות את החלק טורבו עם חלקים נלווים באיביי באיזור ה900-1000 ש"ח, במידה ויש לי את החלק, האם המוסך יהיה מוכן להתקין אם אביא לו?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 962 צפיות
היי חברים, יצרתי עכשיו קשר עם אחת הסדנאות בקשר לקניית ספייסר לבייפאס המקורי של אוקטביה 2010 1.8tsi. נאמר לי שלא מומלץ להתקין ספייסרים לאוטו הזה מאחר וזה עושה נזק למנוע + הרכב מאבד כוח. אני ממש אשמח לדעת עד כמה המידע שקיבלתי הגיוני, מאחר ואני דווקא שמעתי שזה לא עושה שום נזק. אשמח לתגובה.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום למומחים יש לי דימקס 2017 4x4 אוטומט, מאחר שאני מטייל איתו הרבה בשטח מעוניין להגביה אותו כמה שיותר, המליצו לי להחליף את הצמיגים למידה גדולה יותר, כרגע המידות הם 245/70/R16 וזה מה שרשום ברשיון הרכב, אבל אמרו לי לחפש בהוראות הרכב או לגשת למכון טסטים לבדוק אפשרויות, למכון טסטים עדיין לא בדקתי, אבל מסמך הוראת רישום במסמכים אצלי שם מופיעה הטבלה הבאה: מידת צמיגים (קוד עומס ומהירות) סרן קדמי 215/70R15 106/104S 245/70/R16 111S 245/70R16 111S 255/6…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 955 צפיות
היי חברה, מחפש לקנות: 1. קפיצי הנמכה, אפשר עם בולמים אפשר בלי. 2. פורק לחץ ( סתם בשביל הרעש הכיפי ). מחפש גם דאון פייפ לרכב הזה רכב: סקודה אוקטביה 2010 1.8TSI
הודעה אחרונה מאת מיכאל ג׳ון, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן חברים,אני מעוניין לעשות תוכנה למנוע(סטייג 1) של SLS יש ברושתי סיאט לאון 2015,מנוע 1.2 גיר אוטמטי,עם 73 אלף ק''מ,בבעלותי כבר שנה. אני אומר בכוונה את הנותנים אני חושש מהתוכנה תעשה בלאי או תפגע בגיר ורציתי לשאול על האמינות בקטע הזה,כי אני לא רוצה להוציא יותר כסף על אחזקה,אבל אני כן מחפש עוד כוח להחליף רכב קצת פחות נוח כרגע,כי לי רכב עם אחלה נתונים אבל סה''כ 105 כוח סוס ומבחינת כוח אני מרגיש שהוא די חלש. הציעו לי SLS שמעתי דברים טובים עלייה,יוסיף לי עוד 30 כוח סוס,ויעלה באזור ה2000 ש''ח,רציתי לשאול מה דעתכם והאם כדאי לי לעשות? זה יהיה לי מורגש מבחינת כוח?יאיץ מהר יותר?ויהיה שיפור בצריכת הדלק גם או שפחות להסתכל על זה? בעיקר אני גם מפחד…
הודעה אחרונה מאת Tal Brodkin, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 820 צפיות
זה נחשב שיפור יחסית מתקדם/אפקטיבי אם מגיעים למצב שיש הרבה אוויר ויש צוואר בקבוק מבחינת דלק? מתי נהוג לעשות את זה? (מבחינת סטייגים)
הודעה אחרונה מאת Tal Brodkin, -
- 6 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי חברים, יש לי אוקטביה 2010 עם מנוע 1.8 tsi. הגיר הלך , עכשיו במוסך ועובר שיפוץ בעלות של 5 אלף. שאלה, מי מכם שיפר את רכבכם עם הגיר הנ"ל ונהנה ממנו ? כמה כוח מסקסימלי הוא יכול לסחוב הגיר הזה ברכב הזה ספציפית? האם יש דרך לחזר את הגיר או איכשהו לתת לו אמינות גבוהה יותר ? בבקשה בלי תגובות מיותרות - אני לא מתכוון למכור את הרכב, מת על אוקטביה, ואין אוקטביות עם המנוע הזה וגירים אחרים , כולן dsg 7.
הודעה אחרונה מאת GR8Day, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 826 צפיות
הרפידות הקדמיות לקראת סוף חייהן ולכן חשבתי לשדרג אותן למשהו קצת יותר טוב מהמקורי. כרגע אני לא עושה טיולים\מסלול אבל כן מתכנן לבקר לעיתים רחוקות, ככה שאני מחפש משהו בעיקר ליומיום בלי רעשים מיותרים אבל שכן יתר שיפור בבלימה במידה ואני נוסע חזק. חבר המליץ על Ferodo DS Performance, האם יש עוד רפידות מומלצות? איפה כדאי לרכוש? בנוסף, האם יש צורך בהחלפת הצלחות? מדדתי את העובי עם קליבר ויש שם 23.3 מ"מ, על הדיסק רשום עובי מינימאלי 22 מ"מ ולפי מה שאני מבין העובי המקורי הוא 25. זאת אומרת שאני בערך באמצע החיים של הדיסק, אבל האם בכל זאת צריך לשדרג גם אותו או שזה לגמרי מספיק לצרכים שלי? תודה.
הודעה אחרונה מאת HybridBoy, -
-
- 7 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אשמח להנחייה איפה להתחיל. יש לי רנו קליאו דור 4 (2014) 0.9 ידנית. הרכב אמין בטרוף, חסכוני, ואני לא מתעניין בתוספת כח. אני גר באזור הררי בגליל וביום יום מרגיש לא בטוח עם יכולת הבלימה של הרכב. אני חושב שיש לי דיסקים מקדימה ותוף מאחור. הרבה פעמים מרגיש שבנסיעה בסיבובים הבלימה גורמת לרכב אי יציבות אז כבר התרגלתי לבלום בנסיעה בקו ישר לפני כניסה לסיבוב. אשמח לקבל עצה איך לשדרג את יכולת הבלימה של הרכב מבלי להיכנס להוצאות ענק מיותרות... הרכב כולו שווה סביב 25 אלף ש"ח. מישהו יודע להנחות אותי? אשמח גם להמלצה על מוסך בצפון שיודע לבצע. תודה
הודעה אחרונה מאת Liviur,
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 191 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- orankohn
- arice
- BoazB11
- nir eli
- mikk
- אברהם א
- Yuvalino
- Jeka88
- chezik
- אלעדית
- אריה שאג
- נעם101
- Haim_gds
- Rשף
- amit_a
- YULI1
- srool
- נהג מירוצים ותיק
- zvit
- bigfoot7375nadav
- davemustaine87
- Night Driver
- David32
- Golf_91
- daniel.asu
- osheri
- רפי לין
- יבגניפ
- Ron Poh
- Jack457
- Or1999l
- שחר 1
- TomerP
- RedLabel
- פינדר
- Obgel
- sasr22
- Dor4U
- sperial
- Avia
