Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגבהת רכב מאחור רנו קנגו


שימו לב! השרשור הזה בן 1358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ישנה סדנא שנקראת mud men (תבדוק בפייסבוק) הם יושבים בנתניה.

החברה מתעסקת בהגבהות ושיפור רכבי שטח אבל גם ברכבים מסחריים שזקוקים לחיזוק קפיצים ובולמים בשביל בעלי מקצוע שלוקחים באופן קבוע משקל גבוה ברכב, אני אישית לא נזדקקתי לשירותיהם אבל ראיתי בעבודות שלהם בפייסבוק והם עושים רושם של חברה רציניים.

אני מניח שנתקלת באותה בעיה שאני נתקלתי בה לפני 15 שנה עם רנו קנגו עמוסה בארגז ציוד מפואר וכבד בבגאז שמתיישבת על הכביש, סוגרת בולם בכל באמפר ויוצאת מאיזון בכל בלימה בעיקול הכי רגוע שיש...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק להדגיש - אם הנקודה היא ציוד קבוע במשקל גבוהה - אתה לא צריך הגבהה - אתה צריך בעיקר קפיצים עם קבוע קפיץ גבוהה יותר שמיועדים לעומס גבוהה יותר.

זה כמובן לא יפתור לך את כל הבעיה כי חלק מזה - זה גם העובדה שיותר משקל על החלק האחורי - אומר פחות משקל (בצורה יחסית) מקדימה - שמפחית את היעילות של ההיגוי והבלמים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, אם אתה חורג מהמשקל שהרכב תוכנן לו - קפיצים מחוזקים הם רק פלסטר. צריך רכב אחר שבנוי למשקל הזה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו לא באמת יודעים מה הסיבה שפותח״ש רוצה להגביה את הרכב, אני רק העליתי השערה...

בכל מקרה לגבי המשקל שהרכב תוכנן לו-

לי בקנגו 2006 (חדשה מהחברה) היה משקל מותר של בסביבות 500 קילו (פלוס מינוס מי זוכר), בתקופה ההיא הייתי ברומאסטר במבשלת בירה בתל אביב ופעם ביומיים הייתי מרוקן את הבגאז ונוסע עם 300 קילו של שקי לתת מאחור ונניח עוד 100 קילו של המשקל שלי פלוס אולי דברים נוספים, כלומר מדובר ב3/4 מהמשקל המותר של הרכב ונסעתי ממושב רנתניה לתל אביב

כבר במשקל הזה הרכב היה כמעט בלתי נהיג ולא מאוזן בצורה קיצונית שהיה ברור לי שבתמרון חירום ככול הנראה אמצא את עצמי הפוך על הצד במקרה הטוב או על עץ במקרה הפחות נעים.

הייתי נוהג לקפל את המושבים ולחלק את המשקל במרכז הרכב כדי לשפר את ההתנהגות שלו כך שלא תמיד המשקל קובע אלא היכן הוא מונח ואיך הוא מתחלק.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...