Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לבעלי dsg7 משופרות.


שימו לב! השרשור הזה בן 1364 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים, יש לי אוקטביה 2010 עם מנוע 1.8 tsi.

הגיר הלך , עכשיו במוסך ועובר שיפוץ בעלות של 5 אלף.

שאלה, מי מכם שיפר את רכבכם עם הגיר הנ"ל ונהנה ממנו ?

כמה כוח מסקסימלי הוא יכול לסחוב הגיר  הזה ברכב הזה ספציפית?

האם יש דרך לחזר את הגיר או איכשהו לתת לו אמינות גבוהה יותר ?

 

בבקשה בלי תגובות מיותרות - אני לא מתכוון למכור את הרכב, מת על אוקטביה, ואין אוקטביות עם המנוע הזה וגירים אחרים , כולן dsg 7.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לדעת עם הגיר הזה, תמיד תמצא סיפורים לפה ולשם.

יש לי 3 חברים ששיפרו את המנוע ולא היו בעיות בכלל.

2 היו עם ה1.4 טווין צ'ארג', היו סביב ה230-250 כ"ס, אחד אחר היה עם לאון 1.8 סטייג' 3 עם מעל 300 כ"ס.

 

לעומת זאת יש אנשים שנוהגים כמו סבתא ברכב מקורי והוא עדיין מתפגר כמה חודשים אחרי שיצא מהחברה.

 

אם אתה ממש נעול על אוקטביה הייתי מחפש אחת 2.0 שהגיעה עם הDSG6 שנחשב ליותר אמין.

 

במידה ואתה לא רוצה להתעסק עם החלפת רכב, אז נותר לך רק לתקן את הגיר הקיים.

בדרך כלל ממליצים לעשות תוכנה לגיר כשמשפרים את הרכב מעבר לסטייג' 1.

ממליץ על תוכנה לגיר של TVS, עשיתי בPITSTOP.

  • רעיון טוב! 1

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום אפשרי לרכוש קיט קלאצים משופרים ומחוזקים יותר אצל הסדנאות ומוסכים שמתמכים בDSG ויש כמה מוצרים בשוק.

מציע לך לגשת לאחת הסדנאות המוכרות לפגישת ייעוץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סנדאות בארץ שעשו הסבות מ DQ200 ל DQ250. 

ראיתי פרויקט כזה בסדנת spool לפני שנתיים, משער שגם שאר הסדנאות המתמחות בוואגיות יוכלו לעזור. 

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון תודה על התשובות חברים, אני בהחלט אחשוב על מעבר לקלאצקים מחוזקים מאוחר יותר.

שאלה אחרת, יש כמה וכמה חברות של תוכנות לניהול מחשב מנוע ( APR, REVO, UPSOLUTE, 2RACE ).

מה הכי מומלץ לאוקטביה שלי ? 1.8 2010 עם DSG 7 שאגב היום אספתי אותה מהמכונאי לאחר החלפת מכטרוניק.

ועוד שאלה, שמעתי שיש סדנאות שנותנות תקופת ניסיון , איך זה עובד?

עריכה אחרונה על ידי מיכאל ג׳ון
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לרכב שהוא כבר לא חדש ממליץ לעשות קאסטיום אצל דני.

היו לי לפני שתי תוכנות על הרכב והקאסטיום טובה יותר בהרבה.

 

רוב החברות נותנות תקופת ניסיון של חודש.

צורבים לך תוכנה, אתה משלם כרגיל ואם אתה לא מרוצה מחזירים לך את הכסף אחרי שצורבים אותך בחזרה לסטוק.

 

 

 

צירפתי גרף מהדיינו אחרי תוכנת קאסטיום בMAX TUNING.

20200526_151347PS.jpg

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה, אני הבנתי שהוא לא ישרוד מעל 25 קג"מ, אני רואה שאתה הרבה מעל, איך הגיר מתנהג?

ודיברתי עם דני ממקס טיונינג, הוא גם הציע את הקסטופ, כניראה שאלך על זה.

עריכה אחרונה על ידי מיכאל ג׳ון
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

25 קג"מ זאת "מגבלה" של היצרן, הוא החליט שזה הגבול העליון בשביל הגיר הזה.

בפועל רכיבים מכאניים לא עובדים ככה, זה לא שאם תוציא 26 קג"מ פתאום הגיר יישבר.

הרי גם המנוע מגיע מהיצרן עם 160 כ"ס אבל מחזיק הרבה יותר.

 

הגיר הזה יכול להיות בעייתי, ידוע לכולם, ופה בדיוק הבעיה; כשגיר כזה מתקלקל זה לא ברור אם זה קרה בגלל שהיה עליו עומס גבוה או סתם כי הוא היה מתפגר בכל מקרה.

הינה, אצלך הלך המאכטרוניק מבלי שהיית משופר לא?

רוב האנשים אומרים שבגלל שהגיר בעייתי עדיף לא לשפר את הרכב, אבל אני רואה את זה הפוך, אם הוא גם ככה יכול להתפגר בכל רגע גם כשהרכב סטוק למה שלא אהנה מרכב משופר על הדרך?

קרא שוב את התגובה הראשונה שלי, הגיר יכול להחזיק סטייג' 1 או 2, בדרך כלל שמעמיסים עליו יותר מדי כוח הקלאצ'ים פשוט מחליקים ואז או ששמים תוכנה לגיר או שמורידים קצת מומנט, הוא לא ישר נשב או משהו כזה :)

מעבר לסטייג' 2 לא הייתי מרגיש בנוח על הגיר הזה.

 

לדעתי כל עוד אתה מבין איך הוא עובד לא אמורה להיות בעיה כל כך.

לחיצה מהמקום שוחקת את הקלאצ'ים, מעבר לזה אין לך יותר מדי שליטה על איך הגיר מתנהג.

 

אצלי הוא עובד מעולה, התוכנה של TVS משנה גם את האופי של הגיר, בניגוד לרוב התוכנות שרק מגבירות את הלחץ על הקלאצ'ים שלא יחליקו.

לא מבטיח כלום אבל אולי ייצא לי לצלם אז אעלה לפה.

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר גם לבקש שינויים מיוחדים עם TVS.

למשל אצלי ביקשתי שבמצב ידני (M) הכפתור של הקיקדאון לא יוריד הילוכים ושהגיר לא יעביר הילוך לבד כשמגיעים למנתק.

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1364 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...