Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

יצרתי עכשיו קשר עם אחת הסדנאות בקשר לקניית ספייסר לבייפאס המקורי של אוקטביה 2010 1.8tsi.

נאמר לי שלא מומלץ להתקין ספייסרים לאוטו הזה מאחר וזה עושה נזק למנוע + הרכב מאבד כוח.

אני ממש אשמח לדעת עד כמה המידע שקיבלתי הגיוני, מאחר ואני דווקא שמעתי שזה לא עושה שום נזק.

אשמח לתגובה.

פורסם (נערך)

קודם כל - שווה לערוך את הכותרת ואת ההסבר - לקח לי כמה שניות להבין על מה אתה מדבר.

ספייסר לרוב מדבר על ספייסרים בגלגלים שזה משהו אחר לגמרי.

אתה מדבר על המרה של הRecirculating bypass valve לפתוח / חצי פתוח.

במערכת סגורה - זה בהחלט יגרום לך לאיבוד כח ולפעילות פחות טובה של המנוע - ואולי אפילו לכיבוי מנוע.

האם זה יגרום לנזק? לא חושב. למיטב ידיעתי זה גורם לרכב לעבוד עשיר לזמן קצר. לא להיט אבל עדיף על המצב ההפוך.

 

That said

יש פתרונות אמיתיים יותר רציניים מספייסר (שהוא קומבינה) - לדוגמא:

https://www.forgemotorsport.com/Blow_Off_Valve_and_Kit_for_Audi_and_VW_18_and_20_TSI--product--987.html

יש גם Recirculating valves ״רועשים יותר״.

 

אצלי ברכב (גם מערכת סגורה , מבוססת MAF שבכלל תשתגע אלא אם כן לא מסדרים את הואקומים ואת מיקום הMAF יחסית לפורק) - הפתרון בא בצורת Recirculating valve של Forge (קיט לרכב שלי) + מערכת יניקה פתוחה של Flying miata.

בהחלט כמות רעש ״מעל המצופה״ (אני האמת צריך לעשות סרטון). - זה לא Full dump אבל זה בהחלט ״לא מתורבת״ ועושה רעש שאשתי מתה מצחוק חצי מהזמן.

עריכה אחרונה על ידי Liviur
  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...