Jump to content

almoniyot

  • פרסום הודעות

    23
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות almoniyot

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. אני שוקל את אלפא רומיאו ג'ולייטה, לנצ'יה דלתא, סיטרואן DS5, פולקסווגן CC. כן אני אוהב כלי רכב קצת יוצאי דופן. למדתי כל מודל ואני מודע לפגמים. אז היום בחנתי מכונית משנת 2012 שהייתה רק 88,000 ק"מ, אבל היו לה 4 בעלים (קצת יותר מדי לטעמי, לא ידעתי מראש). זה נהג טוב. האירוניה הייתה שהייתי אומר שהיא נשמרה טוב יותר ממכונית משנת 2015 עם 2 בעלים שראיתי בסוכנות יוקרה. אני זוכר שקראתי כאן על גיל הרכב / מספר הבעלים / קילומטראז '... אין תשובה נכונה אחת. כל אלה רק אינדיקציות - זה תלוי ברכב האישי.
  2. טעות שלי. זה 5 הילוכים. זה אחד פחות מהאחרים, שלדעתי יש 6. הרכב עדיין נראה איטי במקצת למרות שהוא רק מעט פחות חזק מאשר אופל. זה חייב להיות הילוך או מומנט מנוע. https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Honda/71451/Honda-Civic-9-Tourer-Facelift-18-i-VTEC-Lifestyle-Auto.html
  3. אהבתי איך נראה הונדה סיוויק טורר והיא כנראה הכי אמינה. עם זאת זה נראה גם איטי בהרבה - יש לו גיר אוטומטי ישן יותר עם 4 הילוכים.
  4. הקריטריונים שלי הם שהפנים פנים הוא מקום נחמד להיות בו, ושהמנוע מוגדש בטורבו וניתן לשנות אותו בעלות סבירה. אני צריך גם יכולת נאותה לנשיאת דברים כאשר המושבים האחוריים מתקפלים. חשוב גם מספר מוסכים עצמאיים בקיאים המתמחים במותג. אני מסתכל על הצעת הערך קצת אחרת מרוב האנשים ... אני נהנה ממכוניות חזקות. אם הייתי קונה אחד מהדגמים הללו (או משהו כמו פולקסווגן GTI) חדש ומממן אותו לאורך 5 שנים זה היה יותר מ -3,000 שקל לחודש. אולי יכולתי להרשות לעצמי את זה, אבל בשבילי זה נראה הרבה לשלם עבור נכס פוחת. אני חושב שאני יכול ליהנות כמעט מאותה הנאה (יש משהו נחמד ברכב חדש) בפחות ממחצית העלות.
  5. אני לא נוסע הרבה קילומטרים בשנה ונוטה להחזיק את כלי הרכב שלי לאורך זמן. אני בקיאות סבירה ברכבים ויכול בדרך כלל לאבחן בעיות לפני שאני מבקר במוסך. אני גם נוטה לבצע שיפורים מכניים מסוימים המשפרים את ביצועי הרכבים שבבעלותי. כרגע אני מחפש לקנות משהו חדש (חדש בשבילי) ומעניין. מסתכל על כמה רכבים בני 7-8 שנים. כמה דגמים שנמכרו במקור בכמעט 200 אלף שקל אך לא היו פופולריים במיוחד בישראל וכבר איבדו ערך אדיר. במקור קיוויתי לקנות משהו בסביבות 100,000 ק"מ, אבל אני מתקשה למצוא את הרכב הנכון. ראיתי כמה רכבים חדשים יותר עם פחות ק"מ שנראים כמו זבל מוחלט (עצוב לראות כמה אנשים בישראל מתעללים לחלוטין במכוניות שלהם)
  6. אתה כנראה צודק לגבי הבוכנות. אולי אני צריך לדבר עם מוסך UMI (אותו מנוע כמו שברולט קרוז) כדי לקבל מושג מה תעלה עבודה כזו כאשר המכונית אינה באחריות. לגבי שאר הדברים הייתי רוצה מוסך עצמאי טוב. יש המלצות?
  7. אני אוהב מכוניות, ואם הייתי מחפש את המכשיר הכי אמין הייתי קונה הונדה, טויוטה ... אני אוהב את מה שהאופל מרגיש. בעבר הייתי בבעלות יגואר, פולקסווגן, אאודי, סקודה ... אז אני לא זר לבעיות. במוצרי VAG היו כולם מנועי טורבו והותקנו לי טורבואים גדולים יותר והתוכנה עודכנה. אני יכול לקרוא את קודי השגיאה במחשב שלי ובדרך כלל אני יכול להבין את הבעיות לפני שאני מכניס את הרכב למוסך. אז אני לא מפחד מהאופל. מה שחשוב לי - מוסך עצמאי טוב. יש עבור פולקסווגן. האם יש משהו לאופל או אולי לשברולט (אותו מנוע) במרכז או בשרון? בתחום המקצועי שלי אנשים אומרים - השוק יעיל. אז אני חושב שתמחור המכונית ב
  8. שלום. אני שוקל לקנות אופל אסטרה K סטיישן אוט' 1.4 (150 כ"ס) שנת 2017. אני מכיר את כל הבעיות הפוטנציאליות במנוע - LSPI, צריך להחליף בוכנות... כמעט כל הרכבים בישראל הם של חברות ליסינג. האם יספקו לי היסטוריית שירות כנה של הרכב? אני ארצה לעשות בדיקת דחיסה על המנוע לפני הרכישה - כמה זה יעלה? מאיזו חברת ליסינג זה נחשב טוב יותר לרכוש - שלמה סיקסט, לובינסקי ...? אם יש לי בעיה עם המנוע לאחר רכישת הרכב, האם חברות אלו יכבדו את האחריות שלהן? אם הבוכנות נפגעו לאחר תקופת האחריות, כמה שעות עבודה להחליפן (החלקים לא יקרים מחו"ל)? תודה [email protected] על הערותיך האינפורמטיביות על הרכב.
  9. תודה על השיתוף. אני שוקל לקנות אחד בעצמי. מקריאת החששות הם יחידת ה- multiair (800+ אירו בחו"ל) ומצמד ה- TCT (700 יורו בחו"ל).
  10. אני לא חושב שהוא יכול למכור את זה במחיר 50, וה -1.5 טורבו הזול ביותר שראיתי מופיע מעל 90. בכל זאת אני מסכים הרבה יותר זול לשדרג את המכונית החדשה יותר.
  11. רבים ממנועי אלה (r18) הונחו טורבו בעולם. אתה יכול לקנות סעפות טורבו תמורת 100 דולר ב- eBay, וייתכן שישנן ערכות קירור בין-איכותיות בספק. הבעיה הגדולה ביותר עם מנוע זה היא תכנות ה- ECU. אנשים אוהבים להשתמש ב"הונדטה "אבל הם לא תומכים באזרח האירופי (r18). אז ראשית מצא טיונר ואז בדוק אם העלות הגיונית.
  12. מנוע A14NET/B14NET טוב. עליך לוודא שמערכת ה- PCV שלך פועלת כראוי והמכונית מכווננת לפני ביצוע שינויים. בעיות ה- LSPI שכיחות יותר במנוע ה- LE2 החדש באסטרה עם תיבת הילוכים ידנית. חברות בארה"ב כמו BNR ו- ZZ Performance, יחד עם מקלטים יווניים עשו דברים מרשימים עם המנוע הזה (זהה לשברולט קרוז).
  13. הטורבו ב- A14NET לא מגיע ל- 19 psi אלא אם כן שונה התוכנה.
  14. כן יש טונרים בחו"ל. רבים באנגליה. אם זה היה מנגינה סטנדרטית זו לא תהיה בעיה, עם זאת הייתי רוצה להתקין מגדש טורבו אחר. לשם כך קשה להתכוונן מרחוק. נראה שכאן אנחנו רק עושים VAG.
×
×
  • תוכן חדש...