שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי מחפש המלצה ל-4 צמיגים לגולף 2014 - נוסע כ-60 ק"מ ממוצע יומי . מידה 195/65/15 91H שמעתי כל מיני ביקורת לא מחמיאות לגבי המישלין ENERGY והקונטיננטל ECO5 ואשמח להמלצה . תודה
הודעה אחרונה מאת fibola, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, כרגע יש לי איביזה 2016 FR ידנית עם stage 1 שמותקן עליה. אני מעוניין לשים פילטר Inbox אשמח לקבל תגובות ממביני עניין לגבי יתרונות וחסרונות.
הודעה אחרונה מאת Yossi dashti, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין להבין קצת על האפשרויות שיש בעניין, אודה למי שיכול להסביר קצת או לקשר למקום שבו אני יכול לקבל את המידע. אני שומע פה ושם על התהליך של השיפור, החלפה לקיט של gti, או משהו כזה או אחר, לא לגמרי מבין. כל החכמה תתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 3 עוקבים
- 30 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
כותרת. עד כמה השינוי משמעותי ויורגש ? האם יש סיכונים בזה?
הודעה אחרונה מאת liav12, -
Tune לשברולט מאליבו 1 2
מאת pc_- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4 אלף צפיות
אחרי שבמשך כשנה למדתי מספרי ניהול מנוע,דרך גוגל ופורומים אמריקאים. החלטתי לעשות למאליבו 3.5 2010 שלי טיון. והתוצאה הפתיעה אותי לגמריי !!! הרכב נהיה "מפלצת" היציאה שלו מהמקום מהירה הרבה יותר, אין שום נקודות מתות במצערת, מיגבלת המהירות שונה, העברות הילוכים מהירות בהרבה. בקיצור רכב חדש ומהיר בהרבה. יש לי עוד הרבה מה ללמוד ואמשיך לעדכן את הטיון אבל התוצאה מעולה.
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, יש לי סיריון 2011, בימים האחרונים שמתי לב שיש לי רעש של מתכת כשאני לוחץ ועוזב את הגז. מה הבעיה כאן בדיוק ? כמה עלות תיקון פחות או יותר ? האם כדאי לי להפסיק לנהוג בו עד שיטופל ?
הודעה אחרונה מאת hexxt, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
היי לכולם, מחפש צמיגים חדשים במידה 195/55R15 לצרפתייה שלי, מעדיף בתצורת זוג אוחז מקדימה וזוג אחורי לא ממש חשוב העיקר לא סיני. חשוב לציין שהרכב לא נוסע הרבה (אולי 5K ק"מ בשנה), וננהג חזק בזמנים שכן. אז איזה אופציות קיימות היום בשוק? מחפש להשקיע לא יותר מ-350 לצמיג בזוג הקדמי, ו-250 לצמיג בזוג האחורי. תודה.
הודעה אחרונה מאת fish, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי מחפש צמיגים לאיביזה קופרה על מה אתם ממליצים מידה 215/40/17 תודה
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, לאחרונה התעניינתי ברכישה דרך הרשת את המוצר הנ"ל. השאלה שלי האם להזמין דרך הרשת וללכת לחפש מישהו שיעשה את העבודה או שכבר עדיף לי לעשות הכל בארץ. מתגורר בחדרה אז אשמח להמלצות לבעל מקצוע באיזור (במידה ועדיף לי כבר לעשות הכל בארץ). תודה לעוזרים. Sent from my SM-N960F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yoel86, -
-
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי חברים יש לי אופל אסטרה 1600 ורציתי לשפר קצת את הביצועים שלו הבנתי שסטייג׳ וטיונינג לא יעזור לי יש משהו אחר שאוכל לעשות כדי לשפר?
הודעה אחרונה מאת punz, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. חשבתי על Toyo Proxes T1 Sport איתם היה לי נסיון סביר בעבר אבל קראתי קצת ביקורות לא כ"כ טובות עליהם בחו"ל. נהיגה רגילה, לא ספורטיבית, נוחות זה פקטור חשוב, שלא יגמרו אחרי 10,000 ק"מ זה גם פקטור חשוב. מחיר סביר זה גם פקטור חשוב, לא סיני כמובן, אך ורק אירופאי. 95% מהזמן על כביש יבש. אשמח להמלצות.
הודעה אחרונה מאת מגאן, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
יחידה בעלות 400$ מהיצרן, מה יהיה המיסוי עליה? האם קטליזטור "200" עלול להכשל בטסט?
הודעה אחרונה מאת מיץ פטל, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האם הסבת מנועים אלה במקום מנועי ה D חוקי... ?
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
היי חברים יש ברשותי אופל אסטרה 2011 מנוע 1.6 אני נורא אוהב את הרכב ורציתי לשפר אותו קצת רציתי לדעת אם זה אפשרי ואם זה יזיק למנוע לגבי עלייה בצריכת הדלק זה לא מפריע לי
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין להחליף את הבולמים ועל הדרך להתקין סט יותר ספורטיבי שיתן בנוסף הנמכה של מספר ס"מ. ראיתי שיש את שני המוצרים שציינתי בכותרת, כאשר: bilstein sportline: שילוב של bilstein b12 ו eibach sportline koni str.t : שילוב של koni str.t ו קפיצי H&R שני הסטים פחות או יותר נותנים את אותו סדר גודל של הנמכה, הKoni טיפה זול יותר. אני מתלבט מה יותר מומלץ, אני יודע ששתי החברות טובות אבל לא היה לי שום ניסיון איתם (מלבד סט קפיצים של eibach prokit באחד הרכבים בעבר). למישהו יש חוות דעת מעבר? תודה.
הודעה אחרונה מאת itamar_vtec, -
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
פיג'ו 208 1.2 ליטר טורבו אוטומטית, 110 כ"ס, שנתון 2017 גרסאת Access. ניתן לעשות עדכון לתוכנת ניהול המנוע על מנת להוסיף כמה סוסים לעגלה? מה הסיכונים? איך עושים זאת והיכן? כמה עולה? מתנגש עם אחריות\ביטוח? אשמח אם תוכלו לפרט גם דברים שלא עלה בדעתי לשאול תודה חברים ושבוע מוצלח לכולם
הודעה אחרונה מאת partiyaautosport, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
כרגע יש על הרכב רק קפיצי הנמכה, ככה קניתי אותו. הרכב מרגיש די מתרסק כמעט מכל דבר אז אני רוצה לשדרג את המתלים. לא מחפש משהו אגרסיבי מדי, אני לא מגיע למסלולים או טיולים ולכן רוצה משהו ספורטיבי אבל שלא יעניש אותי על כל שטות בכביש. מה האופציות שלי במחיר נורמאלי? תודה.
הודעה אחרונה מאת HybridBoy, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
משפרים יקרים, שלום. אודה על המלצה ו/או הפנייה למקום או אתר שמוכר קויל אוברים לפורד פוקוס MK2.5 2009 סדאן, מנוע 2.0. הרכב לא יעשה מסלולים כך שלא צריך משהו חריג, נטו להוריד גובה ולהרגיש טוב יותר בפניות. מקס
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
תוכנת ניהול מנוע (צ'יפ) לאאודי A-3 2liter tfsi מדובר בתוכנת המתקדמת ביותר בעולם המיוצרת על ידי חברת RACECHIP דגם GTS הבכיר. ניתן בקלות להתקנה עצמית במספר דקות. חוסך בדלק. מוסיף 44 כ"ס וכ 74nm (מומנט)!!! מתאים לדגמי שני ליטר משנת 2012 ואילך. נרכש בגרמניה לפני כחצי שנה ושוכב בארון ללא שימוש. חדש בארץ עולה 5,500 שח. מבקש 2,500ש"ח בלבד. ניתן לשלוט על התוכנה מהטלפון ולשנות את מצבי הנהיגה. ההשפעה מדהימה. לפרטים: 050-5435757 טל בשן
הודעה אחרונה מאת טל בשן, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני נמצא בתהליך רכישה של הרכב הנ״ל אשר עתיד להיגמר במהלך הימים הקרובים. שנת 2018, אשר נסע מרחק של 20,500 ק״מ. פירוט הצמיג הנדרש ברישיון הרכב:205/55R16 91H. לטובת הרחבת הידע האישי שלי(שהורחב מעט בחיפוש בפורום ובאינטרנט), תהיתי אילו סוגי צמיגים מאילו פירמות מומלץ לרכוש בעת הצורך, והאם ישנה המלצה כלשהי לפעול לטובת שינוי גודל הצמיג ? בנוסף חישוקים של איזו חברה ומאיזו חנות אשר משווקת אותם. יש לציין שהרכב יסע מעט אוף רואד לעיתים רחוקות.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן, ברשותי 206XS, מנוע NFU. כרגע מערכת הפליטה מקורית למעט ממיר קטליטי מרוקן ודוד אמצעי מוסר. סה"כ האוטו לא רועש כ"כ וזה הפתיע אותי לראות שאין דוד מרכזי. במסגרת תכנון לשיפורי מנוע (אולי קאמשפטים בעתיד, עוד נראה..) מתכנן להחליף את סעפת הפליטה, שהיא החלק הכי מגביל באוטו הזה. אם להיות מדוייק, לזו. קוטר היציאה שלה הוא 2" כקוטר הצנרת המקורית, אז אין צורך להחליף אותה. אז נתחיל משאלה ראשונה - האם החלפת הסעפת תגדיל את הרעש ותדרוש התקנה מחדש של דוד מרכזי? אני לא מעוניין באוטו רועש. ונמשיך לממיר - המטרה היא שהאוטו יעבור טסט, ולהבנתי באוטו הזה לא נדרש ממיר רציני בשביל לעבור את הבדיקה בארץ. האם ממיר 400 תאים נחשב למגביל מדי? באמאזון יש ממירים במחירים מצחיקים ע…
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לא בטוח אם זה הפורום הנכון, אך שאלתי היא כזו: מדובר בעניין אסתטי לחלוטין, האם יש איזו אפשרות חוקית לשים נורות בצבע לבן ברכב? במקום הצהוב הדוחה הזה? שמזכיר לי את הגטס 2004 שהייתה לי?
הודעה אחרונה מאת shimta, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
בהמשך לשרשור הקודם בו רכשתי סט רפידות מסוג EBC YELLOWSTUFF, אני חושב לקנות סט צלחות מחורצות מאותו היצרן. רציתי לשאול האם כדאי לקנות רק סט קדמי או שעדיף כבר על הדרך לקנות גם סט אחורי ? הרי רוב הבלימה היא מקדימה.. https://www.amazon.com/EBC-Brakes-USR818-Sport-Slotted/dp/B001C8YSSY/ref=sr_1_1?keywords=usr818&qid=1575713151&sr=8-1 https://www.amazon.com/EBC-Brakes-USR816-Sport-Slotted/dp/B001C92YKW/ref=sr_1_1?keywords=usr816&qid=1575713166&sr=8-1 תודה
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
הרכב מעט חופר , בעיקר בסל"ד גבוה . האם יש אפשרות להרכיב דוד אמצעי (משתיק) לצנרת הקיימת ? האם התקנת הדוד האמצעי תיפגע בביצועים ? האם הוא באמת יעזור בהשתקה ? הצנרת מורכבת מדאון פייפ (ללא ממיר) ודוד אחורי בלבד.. (צירפתי תמונה) *אגב - ליצרן יש גם גירסה זהה עם משתיק לאותה הצנרת , השאלה אם יש אפשרות להרכיב משתיק מיצרן אחר ?
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קיבלתי הצעה לרכישת צמיגים מסוג Dunlop SP Touring R1 ליונדאי אי20 ב1000 שח אני לא כל כל בקיא הצמיגים, אשמח אם מישהו מכיר את הסוג הזה ויוכל לתת המלצה / דיס המלצה
הודעה אחרונה מאת orankohn, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי הגיע הזמן להחליף צמיגים לפולו 2014 . אני מתלבט בין שני דגמים לצמיגים . Falken 185/60R15 84H ZE310Ec או michelin 185/60r15 84H energy saver+ שאלתי שתי פנצריות אחת באשדוד אחת ברמלה בטח שמעתם על טיפטופ רמלה ובאשדוד צמיגי התחנה על טיפטופ שמעתי ביקורות רעות, אבל המחיר שלו זול השאלה אם אני בוחר צמיג מסויים איך אני יכול לדעת שזה באמת הדגם שבקשתי? מופיע על הצמיג את הדגם ? ואיזה דגם לקחת? על המישלן רוצים באשדוד 1600 שקל על הפלקן רוצים באשדוד 1000 לעומת זאת ברמלה מבקשים על המישלן 1000 ועל הפלקן 800 הפרש מחירים רציני ביותר. מה הייתם עושים? תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
אהלן,יש לי פיאט בראבו 1.4 טורבו. אני רוצה לשדרג לה את הטורבו שמתאים אחד ל1 ולא מצריך הרבה שינויים. כלומר vl 38 שיושב באבראת ב135 ובמיטו 155 או בvl 36 שיושב בבראבו 150 שלא הגיע לארץ ובפונטו. עכשיו השאלה שלי היא כזו,איזה טורבו חזק יותר מבינהם??כי לפי הנתונים זה קצת מבלבל
הודעה אחרונה מאת orikoif, -
-
- 18 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
צריך להחליף ארבעה צמיגים וההתלבטות שלי היא בין שלוש רמות מחיר ולא צמיג ספציפי כזה או אחר. אשמח לשמוע את דעתכם. הרכב אוטומט עם גיר פלנטרי, אני נוהג כ-8,000 קילומטר בשנה וב-95 אחוז מהזמן לא מתפרע. רמות המחיר שאני מתלבט ביניהן 350 -500- ו700 ₪ לצמיג. לדוגמא, Falken ZE914 , Nito NT830 , Michelin PILOT SPORT 3. מבחינת תקציב אני יכול להרשות לעצמי את היקר יותר. בהתאם לקילומטרז' ואופי הנסיעה האם אני צריך את היקר או שאני יכול להסתפק בזול יותר ? אם השרשור יעבור לדון בצמיג ספציפי כזה או אחר אז חשוב לי שהצמיג שאקנה יהיה שקט, הכי שקט שאפשר אבל לא על חשבון אחיזה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אני מעוניין לשדרג את הבולמים ברכב שלי, כרגע מתלבט בין בילשטיין B8 לקוני צהובים. מצאתי חנות גרמנית בשם cartuningpoint (גם חנות באי-ביי) עם מחירים משתלמים ונראים אמינים בסהכ. יצרתי קשר איתם לגבי אישורים לבולמים של קוני והם מצידם טוענים שהבולמים הם "Registration free" והם לא מגיעים עם תקן TUV או תקן אחר שנדרש. זאת הפעם הראשונה שאני מתנסה עם הזמנה של מוצר מסוג כזה, אשמח לעזרה ממי שמבין, - האם באפשרותי להכניס את הבולמים הנ"ל לארץ ללא אישור TUV או מסמך אחר? אם אתם מכירים חנות בחו"ל שמחזיקה בולמים לאלפא ושולחת לישראל במחירים סבירים אשמח לשמוע, אציין שפניתי ליבואן בארץ גם של קוני וגם של אייבך ובנוסף לכמה סדנאות וקבלתי הצעות הזויות. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 27 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
מחפש מקום לרכישת חישוקי גלגלים מיצרן מוכר ואיכותי, לא מסין. אפשר לדלג את ג.מ פורטל, לא אוהב את המקום הזה מניסיון לא מוצלח בעבר. מכיוון שלא לכל היצרנים יש את אותם המידות בדיוק, מה הטווח הרצוי לחישוקי במידות של 7.5Jx18 ET45 קדמי ו-8Jx18 ET52 אחורי?
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
מי מחובר 28 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 647 אורחים (הצג רשימה מלאה)
