Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

מחפש צמיגים חדשים במידה 195/55R15 לצרפתייה שלי, מעדיף בתצורת זוג אוחז מקדימה וזוג אחורי לא ממש חשוב העיקר לא סיני.

 

חשוב לציין שהרכב לא נוסע הרבה (אולי 5K ק"מ בשנה), וננהג חזק בזמנים שכן.

 

אז איזה אופציות קיימות היום בשוק? מחפש להשקיע לא יותר מ-350 לצמיג בזוג הקדמי, ו-250 לצמיג בזוג האחורי.

 

תודה.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

מכיר את האתר צמיגים של יד2, הרבה דגמים ישנים שלא מיוצרים יותר ומחירים לא נכונים.

 

מחפש לסרן הקדמי משהו עדכני בסגנון T1R/R1R, קיים משהו כזה?

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

R1R אחלה צמיג.

רק שלא הייתי שם אותו עם צמיג 'עממי' מאחורה, כי זה יצור חוסר איזון גדול בין הסרנים.

R1R עם T1R יכול לעבוד.

אם המטרה היא ימי מסלול אז R888 וR1R הם שילוב מצויין, אבל מסוכנים בכביש גשום.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נדבק לשרשור,

ברשותי רכב זהה ומידת צמיגים זהה, ומבקש המלצה על הגודייר איגל ספורט TL.

או כל צמיג טוב (לא סיני) אוחז ב 250-300 ש"ח.

תודה :)

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

מחפש לסרן הקדמי משהו עדכני בסגנון T1R/R1R, קיים משהו כזה?

 

זה מצחיק שאתה כותב שאתה מחפש משהו עדכני,

ובאותו משפט מציין שני דגמי צמיגים שלא מיובאים לארץ כבר יותר משנתיים. :wink:

פורסם

ה R1R עדיין מיובא במידות האלה, ראיתי כאלה חדשים על מכוניות (אלא אם כן הם הזמינו במיוחד).

 

ובמקום ה eagle sport הייתי הולך על הפאלקן 310.

פורסם

על רכב חלש אין צורך בצמיגים מיוחדים, ודאי לא צמיגים הדורשים טמפרטורת עבודה גבוהה יחסית בכדי לספק את מה שהם יודעים לספק. לרכב כזה הייתי דווקא מעדיף צמיגים "ירוקים" שקל יותר לעבור את סף האחיזה שלהם במהירויות סבירות ותחת פרובוקציה קלה - לדוגמה: Michelin Primacy HP.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
על רכב חלש אין צורך בצמיגים מיוחדים, ודאי לא צמיגים הדורשים טמפרטורת עבודה גבוהה יחסית בכדי לספק את מה שהם יודעים לספק. לרכב כזה הייתי דווקא מעדיף צמיגים "ירוקים" שקל יותר לעבור את סף האחיזה שלהם במהירויות סבירות ותחת פרובוקציה קלה - לדוגמה: Michelin Primacy HP.

יש פה עניין של מה המטרה. צמיג טוב יאפשר מהירות טובה גבוהה יותר וזמנים קצרים יותר, צמיג ירוק יאחוז פחות - שזה אולי יותר 'פאן' אם אתה אוהב להחליק, אבל בערך שם נגמרים ה'יתרונות' שלו מהבחינה הספורטיבית.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שחכתי לעדכן שבסוף נקנו זוג Toyo R1R לקדימה, וזוג פאלקן ze310 לאחור, האחיזה השתפרה פלאים 8)

 

צמיגים ירוקים אני יקנה כשיהיה לי פריוס ( לא יקרה..... )

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

שמע, אלו הפרשים קיצוניים ברמות האחיזה, תהיה זהיר כי התחת יפתיע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
למה בדיוק הלכת עם 2 דגמים שונים לחלוטין של צמיגים?

מה המטרה?

 

בדיוק בשביל מה ש- shellcase רשם, אחיזה גבוהה בסרן המניע בשביל יציאה מהירה מהמקום, ופחות אחיזה בסרן שמוביל בדיוק בשביל לאבד אחיזה.

 

נשמע מוזר לחלק מהאנשים, אבל לזה התכוונתי.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

שילוב פצצה,אבל לא בטוח שהייתי ממליץ להרכיב על 206, ה R888 סופר אוחז כאשר הוא חם ולא בטוח שהציריות יחזיקו יותר מידי מעמד...

כן הייתי הולך על R1R מקדימה עם T1S מאחור לצורך התנהגות שובבה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...