Jump to content
  • פרסום הודעות

    51
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות [email protected]

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. קשה לי להאמין שרון יבצע את הבדיקה בחינם.. מאמין אולי שבמחיר זול יותר אבל לא בחינם.. אבל אתה מפספס את עיקר הבעיה, צ'מפיון לא מתייחסים בכלל לבדיקה ואבחנה שבוצעה במוסך חיצוני... ועדיין נשארים באותו מצב.. גם אם תהיה אבחנה מרון שיש בעיה, זה לא מחייב שהם יסכימו..
  2. כן ברור, אבל במוסכים יש חלוקה... לא כולם מטפלים גם בסקודה וגם בפולקסווגן.
  3. זה בדיוק גם מה שאני מחפש, רק לפולקסווגן... [emoji6]
  4. אין עוד עדכון בינתיים, אבל בהחלט מסכים שכל הקטע הזה של תבוא לכאן ואנחנו נבדוק, ורק אנחנו יודעים, ולא מעניין אותנו מה אבחנו במוסך אחר, ואיזה קוד תקלה יש לך, וכו' וכו'.. מאוד מרגיז ונותן הרגשה שהולכים לסחוט אותך יפה יפה.. אבל בשביל לקבל את האחריות כנראה שאין מנוס מללכת לאחד מהמקומות שלהם לאותה בדיקה מיוחדת. אתה ניסית משהו? היית בבדיקה כל שהיא? אתה נמצא באחריות הראשונית או כמוני בהרחבה שתכף מסתיימת?
  5. עדכון בדיקת מחשב לאיתור תקלה (במוסך שלי, לא אצל צ'מפיון) העלתה את התקלה המצורפת בתמונה. מישהו מכיר יכול להסביר את פשר התקלה והאם באמת יש קשר לכשל כלשהו במכטרוניקס? בנוסף הערב נסיעה בין עירונית ממושכת ומעט עירונית, ההרגשה היתה שהגיר לא מתנהג כרגיל, הטיפוס להילוך גבוה היה מהיר מאוד מהרגיל, וגם "נתקע" בהילוך גבוה גם לאחר האטה ממשית, ממש עד לשניה האחרונה לפני עצירה מוחלטת. לי הרגיש שמשהו לא בסדר ולא כרגיל, מקווה שזה לא דמיונות בעקבות החוויה של המכות והדפיקות בבוקר. אשמח לכל עזרה, תודה רבה. תודה על ההתייחסות הייתי שמח באמת לשמוע איזה בדיקה עשו לך בפליקס כשבאת להתלונן, ומה היתה התוצאה, בגלל שמזה בעצם אני חושש, כי אצלי הבדיקה איננה באחריות אלא אם כן יתברר שהכשל קיים ומכוסה באחריות, וממה שהבנתי מפה ומשם, אין למוסכי צ'מפיון אינטרס להכליל מיד באחריות משום שהרווח שלהם מטיפול באחריות הוא אפסי, ולכן אני חושש שיעשו הכל כדי להגיע למסקנה, או שאין כשל, או שהוא אינו כלול במה שמכוסה באחריות. תודה בכל אופן.
  6. כפי הידוע, בעקבות הסדר פשרה הורחבה האחריות לשנה נוספת, בימים האחרונים אני מרגיש דפיקות קלות במהלך העברת הילוכים, היום בנסיעה עירונית פתאום קיבלתי כמה דפיקות חזקות מאוד וההילוכים לא עברו חלק בכלל, ואפילו אולי לא עברו כפי שהיה נדרש לפי צורך הנסיעה. האמת שבאותו רגע הרגשתי שהרכב עומד להיעצר מבלי יכולת להמשיך. התקשרתי למרכז שירות של צ'מפיון, כדי לתאם בדיקה וטיפול במסגרת הרחבת האחריות, והפקידה בטלפון השיבה לי שעליי לקחת בחשבון שהאחריות היא רק על מכטרוניקס ומצמדים, אבל אם הבעיה היא אחרת לא רק שאין אחריות אני גם צריך לשאת בעלות הבדיקה בסך 410 ש"ח. לשאלתי איזה בעיות יכולות להיות שאינם במסגרת האחריות לא קיבלתי תשובה ברורה וגם לא איפשרה לי לדבר עם יועץ שרות כדי להבין יותר. על כן שאלתי בטרם אלך לבדיקה, איזה בעיות נוספות יכולות להיות בdsg, וכמה הם שכיחות לעומת מה שכן מכוסה באחריות. ובמיוחד שאני חושש שהם ינסו להיתלות בבעיה אחרת שמחוץ לתחום האחריות. אשמח אם מישהו מנסיונו יכול להחכים וגם להמליץ על מרכז שירות ללכת אליו באזור המרכז/ירושלים. תודה.
  7. הותקנו הרפידות הנ"ל, אין שריקות ואיכות הבלימה מעולה.
  8. תודה וזה הליך שיכול להיעשות במוסך רגיל או רק בסנדאות שיפורים למיניהם? אם יש כאן מישהו שעשה משהו דומה אשמח לשמוע.
  9. כדי לקבל יכולות בלימה טובות יותר לא ממש מבין את ההבדלים ולכן שואל, אבל אם יש אפשרות לשפר זה יכול להיות נחמד.
  10. שלום, אני מעוניין להבין קצת על האפשרויות שיש בעניין, אודה למי שיכול להסביר קצת או לקשר למקום שבו אני יכול לקבל את המידע. אני שומע פה ושם על התהליך של השיפור, החלפה לקיט של gti, או משהו כזה או אחר, לא לגמרי מבין. כל החכמה תתקבל בברכה.
×
×
  • Create New...