שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כאן אפשר לקבל הצעות וייעוץ לגבי כל דבר שבסופו הרכב שלכם יסע מהר יותר, יאחוז טוב יותר או יבלום חזק יותר. זיכרו! שיפורים בישראל הם תחום אפור, שלא לומר שחור. קחו את זה בחשבון. ונהגו בבגרות ואחריות.
כללי פורום שיפורים - חובה לקרוא
ברוכים הבאים לפורום שיפורים. כדי לשמור על פורום נעים ומכבד, להלן כללי הפורום:
1. אין לפרסם מוצרים למכירה כאן בפורום אלא בפורום המסחרי (אם אתם ספונסר פורום מורשה) או בפורומי המכירה (אם אתם חברי פורום מהמניין).
2. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י "חברי פורום" חדשים, ימחקו.
3. שרשורי פרסום ''מוסווים'' ע"י גולשים וותיקים, ימחקו בתוספת ענישה.
4. לו לאחר המלצה על מקום מסוים יהיו עודף תגובות כגון: "כן, הם הכי מגניבים/הכי שולטים!!!/הכי מקצועיים/אחלה בורקסים" הן תמחקנה בתוספת ענישה.
5. תופעות של משתמשים שמגיבים רק בכדי להשמיץ מתחרים ו/או לפרגן יחסמו.
6. כתיבה נאותה מחויבת גם מהספונסרים.
7. לא. אין אופציה לשנות אף אחד מששת הסעיפים הקודמים.
המטרה כאן היתה לבנות פורום מקצועי, רלוונטי, אמין ובין היתר עם דעות מכל הכיוונים. זה לא מה שקורה.
אחלה יום לכולכן.
תודה, מנהלי הפורום.
9,654 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
היי, ברשותי סיאט קורדובה 08 שעברה 100K. בולמי השמן הקדמיים המקוריים כבר לא מתפקדים טוב (למרות שיצאו תקינים בכמה בדיקות במוסכים ומכונים לאחרונה) וככל הנראה יוחלפו בעתיד הלא רחוק לבולמי גז של KYB, אולי גם ביחד עם הקפיצים. הבולמים האחוריים על פניו תקינים. לרכב יש זווית גלגול די רצינית ונטיה לדי הרבה תת היגוי, וחשבתי על דרך לא יקרה לשפר את המצב מבלי לפגום באיכות הנסיעה, אם כבר אני מחליף בולמים. נראה שלרכב ולאחיו (האיביזה, הפולו והפאביה) יש אפשרות להוסיף מוט מייצב אחורי, של חברת Whiteline האוסטרלית - דגם BWR19Z. ממה שקראתי בפורומים בחו"ל - השיפור משמעותי ומורגש מאוד, אם כי לרוב המוט שולב עם קפיצי הנמכה (שאין לי כוונה להתקין). המחיר הכי זול שמצאתי - 1100 ש"ח כ…
הודעה אחרונה מאת Ooga, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן. יש לי סובארו אימפרזה 2006, 4X4. הרכב כרגע נועל צמיגי TOYO PROXES CF2 במידה 16\50\205. הייתי רוצה להעלות ל17'' אבל זה לא כדאי כי צריך להחליף גם ג'אנטים וחבל על הכסף. אני מחפש צמיג אוחז, שקט, ושוב פעם אוחז. תקציב - 450 לצמיג. ראיתי שיש צמיגי Hankook בקצת יותר כסף אבל איך הם?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
עשיתי נסיעת מבחן באטקה והרכב מצוין, בכל קריטריון, למעט הגובה האבסורדי של דוושת הבלם שלא מאפשר נהיגת Heel and Toe. האם יש דרך לכוונן את זה בלי פשרות על בטיחות?
הודעה אחרונה מאת zaf, -
-
- 17 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
הרכב הוא גולף GTI MK7, התקנתי עבורו צנרת פליטה של חברת Borla שרכשתי (על פי הבנתי) מהיבואן של החברה בארץ. בגלל חוסר הידע שלי, התברר שהצנרת שרכשתי מגיעה ללא משתיק קול (רזונטור) והנסיעה הפכה לבלתי נסבלת עבורי, עבור משתמשי הדרך ולבלתי חוקית בעליל כי הרכב נשמע כמו טרקטור חלול כרגע (Straight Pipe). לבינתיים, הורדתי את הצנרת של Borla וחזרתי למקורית. חיפשתי משתיק קול לצנרת שרשכתי כי חבל לי לזרוק 5500 ש"ח לפח, ובכל הפורומים בחו"ל הגעתי לרזונטור הזה שנמכר באמזון. הזמנתי את הרזונטור לפני כשבוע וחצי כשחברת המשלוחים היא GCX, וקיבלתי מהם מייל לפני 4 ימים שאומר שמשרד התחבורה לא אישר את הרזונטור מאחר ותקן E לא מוטבע עליו בתהליך היצור. התקשרתי לחברת GCX במטרה להחזיר…
הודעה אחרונה מאת Niro Levy, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי כמה שאלות שקשורות בצנרת. 1. מה עושה את הרעש של הפלוץ בהעברת הילוכים? 2. האם כשאני קונה דאון פייפ של APR הצנרת שלו מגיעה עד לרזנטור? 3. במידה והתקנתי דאון פייפ מה המשמעות מבחינת ביצועים לעשות אגזוז אחרון של רימוס או לעשות צנרת ללא אגזוז בכלל? 4.מה מידת הצנרת המקורית באאודי שלי? ומה מידת הצנרת של הדאון פייפ של APR? 5. במידה והתקנתי דאון פייפ בהנחה והצינור שלו עבה יותר מהמקורי, האם רצוי להגדיל את המשך הצנרת כך שתתאים לעובי של הצינור של הדאון פייפ? בבקשה תנסו לא לברוח למקומות של תוכנה והצתה וכל זה כי זה לא רלוונטי, כמובן שכל האקו סיסטם יבוצע בהתאם. אני מנסה ללמוד על כל מה שקשור בצנרת של הרכב בצורה טובה יותר. תודה לכל העוזרים אריאל
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכם, אני מחפש לשמוע חוות דעת והמלצות על תוכנות לBMW 320i 184 כ"ס, הרכב 2 ליטר טורבו. תודה
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי! השתדרגנו בטריידאין מול היבואן אל טראקס מודל 2014, ויש דבר אחד שמציק לנו שלא שמנו לב בהתחלה: אין כיבוי אורות אוטומטי. ממש אין מצב AUTO בגלגל השליטה על התאורה. לעומת זאת במערכת הMyLink יש הגדרה של להשאיר את האורות דולקים 30/60/120 שניות לאחר כיבוי הרכב. כמובן שההגדרה לא משפיעה על כלום. (בקרוז הישנה לא היתה הגדרה, היה מצב AUTO, והאור היה דולק 30 שניות אחרי הכיבוי, וזה מושלם.) בקיצור מה ש*הייתי רוצה* שיקרה, זה שאוכל להשאיר את הפנסים דולקים, ואז כשמכבים את הרכב במקום שהרכב יצעק כמו משוגע על האורות, שימתין 30 שניות ויכבה. יודעים מה? אפילו שסתם יכבה אוטומטית ברגע שהמפתח יצא מהסוויץ'. למי יש כוח להדליק אורות ולכבות באופן ידני אחרי שהתרגלנו שזה נדלק לבד לפ…
הודעה אחרונה מאת ROEi1, -
היי. ברצוני לבדוק שדרוג/החלפה של הטורבו ברכב. קראתי בפורומים בחו״ל שישנה אפשרות לשדרג לטורבו VL36 אשר קיים גם באבארת 500. האם מישהו יכול לספר על עלויות צפויות? האם בעקבות החלפה יש להחליף חלקים נוספים? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת innvision, -
איביזה vt20
מאת שמעון55- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שבת שלום לכולם רכשתי לפני חודש בערך איביזה vt20 שנת 2001 לדברי המוכר הוא התקין טורבו חדש שהזמין מחול cxracing turbo k03s האם מישהו מכיר יש לי כרגע בעיה בחיישן n75 שאטפל בא בתחילת השבוע השאלה שלי היא כזאת האם זה טורבו נורמלי או מתכון לצרות ושווה להעיף אותו עכשיו שהרכב כבר נכנס למוסך חיפשתי באינטרנט אבל לא מצאתי יותר מידי מידע לגבי האמינות וההספק שלו
הודעה אחרונה מאת HellCat, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן חברה, לפני כמה חודשים רכשתי Audi a3 S-line 1800T, רציתי לשאול כמה שאלות לגבי מערכות פליטה לרכב. אני יודע שאין דבר כזה אגזוז חוקי שהוא לא מהיצרן, אני יודע שיש אגזוזי cutout חשמליים עם שלט ואז יש את האפשרות "לכיבוי" כדי להתחמק מבוחני תנועה, השאלה שלי האם זה יכול לפגוע במנוע בכל דרך שהיא, ואם לא מה תווח המחירים של זה. יש לי עוד שאלה לחברי הפורום שכן מחזיקים דברים כאלה על הרכבים, חוץ מטסטים איך אתם מסתדרים על הכביש עם זה ליד הכחולים? שאלה אחרונה לגבי החלפת דוד מה היתרונות והחסרונות של זה? ולאיזה מקום אתם מציעים לפנות לגבי כל הדברים האלה.
הודעה אחרונה מאת Dorp34, -
הוספת כח S60 1 2
מאת kobis60- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
ברשותי וולוו S60 מנוע 1600 טורבו, כגרע עומד על 180כ"ס, רציתי לשאול מה אפשר להוסיף קצת לרכב לקבל קצת יותר כח ופאן?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נתחיל בדיסקים: מתלבט בין FREMAX לבין Brembo. ה FREMAX בקוטר 300 מ''מ , מאווררים, משתמשים בטכנולוגיה הנקראת carbon+ , אין לי מושג מה זה עושה ולמה זה טוב, המחיר מאוד יקר ועומד על כ 600 ש''ח לזוג קדמיים. ה Brembo בקוטר 316 מ''מ, מאווררים + מחוררים, ועולים קצת פחות מ 400 ש''ח. העובי של שניהם 28 מ''מ , אבל העובי המינימלי של הברמבו הוא 26.5 מ''מ לעומת 26 מ''מ של פריימקס, המשמעות היא שברמבו יחזיקו פחות זמן , או שאין קשר ? בנוסף ראיתי גם דיסקים מחוררים ומאווררים של צימרמן (Zimmrrmann) קצת מעל 350 ש''ח, לא מכיר את החברה, האם הם שווים משו ? רפידות: אז קודם כל מתלבט בין רפידות קרמיות ל semi-metalic: בגזרת הקרמי, רפידות של חברת Jurid, לא שמעתי עליהם מעולם, עובי 19…
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- 1 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום חברים כמה מסובך להחליף הגה לרכב? מהן עלויות של הגהים ומאיפה ניתן לקנות? סתם לדוגמא סיאט איביזה ספורט באה עם הגה לא מאובזר בלי שליטה במערכת מולטימדיה אפשר להחליף הגה עם כפתורים ויהיה ניתן לחבר אותן למערכת? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם, בא לי ממש לשפר את האוקטביה 1.8TSI שלי, מודל 2015, 180 סוסים במקור. כמובן שהיעד הוא שיפור בהספק המנוע, ויותר מכך, בגמישות - ואני בשלב הבדיקות ומנסה להבין כמה שיותר האם ועד כמה ישנה בעיה עם גיר ה-DSG7 הידוע בהקשר של עוד קג"מים... בואו נצא מהנחה שאני מכיר לא רע את יחידת ההנעה הזו ואת כל "סיפורי האימה" המלווים את ה-DSG הנ"ל, בייחוד בדגמים הקודמים, ולכן אודה מאד להתייחסות עניינית של בעלי ניסיון אמיתי עם שיפורי מנוע/גיר בגירסא הנ"ל (כולל, כמובן, בעלי VW, אודי, סיאט הרלוונטיים). * השאלה שלי נוגעת לעל מי ששיפר וחי עם מנוע 1.8 + DSG - אשמח לשמוע על חווייות המשתמש שלכם לגבי אמינות, כמה זמן/ק"מ כבר איתכם, ויותר מכך - האם יש ביניכם מישהו שהתקין את…
הודעה אחרונה מאת orikoif, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שבת שלום ומבורכת חברים , ביצעתי קצת מחקר על הנושא של צנרת על איביזה קופרה האחרונה 1.8 בנוגע לצנרת פליטה שלמה לרכב והופתעתי לגלות שתמיד הצנרת (גם ממותגים מובחרים כמו רמוס וסופרספרינט) לא נשמעות טוב על הרכב ונשמעות קצת מתכתיות וחסר להן באס ! לעומת זאת הרכבתי בעבר רמוס על לאון 1.4TSI והרעש היה מדהים (למרות המנוע הקטן!!!) . האם אני טועה וזה רק ניראה לי ככה? ניסיתי כמה אופציות כגון - הורדת רזינטור הורדת דוד אחורי והכל . תודה !
הודעה אחרונה מאת FunkyP, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי, ברשותי אלפא ג'ולייטה עם צמיגים קדמיים גמורים. אני מחפש להחליף אותם לצמיג איכותי, נוח, שקט (!) ואוחז (כמה שאפשר, לא ברמה ספורטיבית אבל כן ברמת בלימה טובה). דיי נסגרתי על צמיג falken 310 (או 914 אם אין 310), אבל חיפשתי בכמה צמיגיות וכולן המליצו לי על צמיג אחר בשם riken (כי לא היה ולטענתם הצמיג הזה טוב יותר). אופציה נוספת שמהווה עלייה במחיר היא goodyear eagle f1 asymmetric 5 אבל משום מה יש לי תחושה שזה צמיג שנוטה לצג הספורטיבי יותר מאשר לנוחות. Michlein primacy 4 כבר במחיר מוגזם מדי. אשמח לשמוע מה דעתכם? המידה היא 225/45R17 אם זה משנה. תודה!
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח להמלצה למקום מקצועי עם מחירים טובים ל-PS4 באזור המרכז? מהחיפושים במרשתת, בשלב זה טיירדיל היא הכי אטרקטיביים עם 1000 שקל לצמיג אחורי 245/35R18 92y ו- 755 שקל לצמיג קדמי 225/40R18 92y או שבכלל להישאר עם ה-ASY 3 שהם מעולים, זולים יותר אבל קצת חסרי משוב לטעם שלי.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי ברשותי לאון 2018 1.8 סטייג2 נדלקתי על הרעש של פורק לחץ, הבעיה שבארץ יקר(1800 שקל) רציתי לדעת אם כדאי להזמין מebay ואם לא יעשו בעיות גם. ואם כן מה כדאי להזמין תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Big_White, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, רכשתי רכב חדש והצמיגים שלו גמורים.. גודל לפי רישיון 235/35/19 92y איזה צמיג מומלץ? כמה אמור לעלות לי סט ?
הודעה אחרונה מאת Anatoli999, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי מישהו מכיר עידכון תוכנה שיש לגיר של הרכב הזה? או שצריך להסתדר עם מה שיש?
הודעה אחרונה מאת Tomer Karen, -
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בסופ"ש האחרון נסעתי עם אשתי, אחרי הרבה זמן שלא בילנו זמן איכות במיאטה. אחרי כמה כיכרות ורמפות של כביש מהיר שנעשו בזווית שאלוהים רצה שמיאטה תנסע בהן, האישה החליטה שהיא רוצה שהילדה שלנו תגדל עם אבא ושהמיאטה לא נראית לה כמו הרכב הכי בטיחותי בעולם. מפה לשם, נשלחתי לחפש קשת התהפכות חדשה שתגן עלי במקרה של התהפכות לא עלינו. ישנם אינסוף מוצרים כאלו המתאימים למיאטה, למשל: ה"מקצועי": Blackbird Fabworx NC RZ Roll bar ה"פשוט": Harddog M3 SPORT Bar מבחינת עלויות, מדובר על עלות סבירה של כמה אלפי שקלים בודדים. שווה בשביל לשמור על הראש שלך בצורת אליפסה במקרה של התהפכות. השאלה העיקרת כאן היא לגבי החוקיות. הבנתי שהתקנה של קשת התהפכות חלקית (לא כלוב התהפ…
הודעה אחרונה מאת HyperViper, -
פנסי לד לרכב 1 2
מאת t0rakftw- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 16.2 אלף צפיות
שלום, האם מותר להחליף על דעת עצמך מפנסים רגילים לפנסי לד? (לא קסנון). אם לא מה התהליך שצריך לבצע ואם כן פשוט להחליף? חברים אני מדבר על נורות לד ב 15 של הפשוטים לא מסנוור או משהו שיהיה רק יפה אתם מכירים... תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת carHooked, -
אני לפני החלפת רפידות בלם וצלחות קדמיות בסובארו STI האם יש רפידות מומלצות יותר לרכב או לרכוש מקוריות ?
הודעה אחרונה מאת Wonka, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן חברים.. ראיתי את זה ביוטיוב ומאוד אהבתי את כל העניין : הצלחתי להגיע בסוף ללינק של מכירה של זה מאחת התגובות.. אבל זה נראה לי קצת יקר.. יש מצב מישהו מכיר מקום אחר לרכוש ממנו מנורות כאלו ? אפילו בארץ .. ?
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
פילטר פתוח 1 2
מאת ben159644- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אפשר להתקין פילטר פתוח על מאזדה 3 שנת 2007?
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
אוקיי, בעזרתכם נסגרתי על 2 הדגמים הנ"ל, את ה Goodyear אני יכול להשיג יותר בזול השאלה היא איזה מהם עדיף?
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, מחפש המלצה לצמיג טוב לסובארו b3 במידות הנ"ל ^ תקציב עד 300 ש"ח לצמיג. דגש על אחיזה ונוחות נסיעה. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכולם, האם מישהו יודע אם יצא כבר תכנה ל stage 1 ל סיאט החדשה (מנוע 2.0TSI,190 HP)?
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברים, בעבר פרסמתי כאן כבר שאלה לגבי צלחות משופרות לרכב הונדה סיוויק 2010. מצאתי צלחות של ברמבו ומצאתי דרך לייבא אותן לארץ דרך יבואן בארץ. המחיר שהציעו לי הוא כ-1000 ש"ח לזוג צלחות כולל משלוח והכל. חשבתי על קומבינציה של הצלחת שאני רוצה להזמין עם רפידות מקוריות של הדגם ואשמח להמלצות..אולי כדאי לשים רפידות אחרות..או אולי בכלל לא כדאי להזמין את הצלחות האלה. מצרף לינק של הצלחות. https://www.bremboparts.com/europe/en/catalogue/disc/09-A455-1X
הודעה אחרונה מאת andreyshaitor1, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
מדובר בלנצ'יה איפסילון עם צמיגי 185/55/15. השימוש ברכב מתון וברובו בינעירוני, בשנה כ - 30,000 ק"מ. ברכב לפני שנתיים וחצי הותקנו רבעיית צמיגי TOYO DRB שאפילו מוטבע עליהם "MADE IN JAPAN". מאז הרכב עבר כ- 70,000 ק"מ. אני מאוד מרוצה מהצמיגים. הקנו לרכב יציבות ונוחות טובים. השחיקה מאוד נמוכה ואין בצמיגים כל סדקים או יובש. הצמיג עושה רושם כמאוד עמיד וחזק ולא קרה לא דבר גם בנפילה לבורות מזדמנים באדיבות מע"צ. עדיין בגלל הקילומטראז' אני מעדיף להתחדש ברביעיה טרייה. כמובן שאין מה לדבר על משהו סיני אך מצד שני התקציב חשוב ומחפש עלות סבירה ככל האפשר. שמתי לב שלאחרונה מחירי צמיג זה ירדו משמעותית. אם עד לפני שנה באתר יד 2 עלתה יחידה כ - 350 עכשיו ניתן להשיגו כבר ב- 2…
הודעה אחרונה מאת matanff,
-
מי מחובר 34 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 419 אורחים (הצג רשימה מלאה)
