Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנס לפיט סטופ, התקנתי אצלם STAGE1 והרכב חזק מהיר ודי חסכוני , מאוד חזק יחסית למצבו הרגיל, 6.5 ש מאה (X3 במוו),

לתכנה לדלק 95 אני ממליץ, ישנה אפשרות ל STAGE2 עם דאון פייפ ועוד דוד אחורי ודלק 98, אבל אין צורך.

אני הסתפקתי בתכנה וזהו, ברכב אחר שלי 2.0 ליטר גם, החלפתי דאון פייפ ומשתיק אחורי ודלק 95 והרכב (X1 במוו 2012) הגיע ל300 כס

ואולי קצת יותר, 5.5 שנ' למאה. בכללי לא לעלות מעל 300 כס כי יש לפעמים בנועים שלהם, נפרץ אטם ראש מנוע והאזור לא נשאר יבש. ובנוסף

ישנה בעייה ידועה אחרת של צינורות פלסטיק מהאינטרקולר שהן מתבקעות אחרי שנה וחצי ויש בריחת אויר והרכב נהייה עגלה... אני החלפתי לצינור אלומיניום.

בעיית צינורות הפלסטיק ידועה בבמוו ותכנה רק תאיץ את המקרה. אבל החלפה פותרת את הבעייה , אני החלפתי לאלומניום.

פורסם

לא מומלץ לשפר את המנוע הספציפי הזה בכלל. הוא שונה מהמנוע שיש ב 328 מכלולים שלו יותר עדינים.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לא מומלץ לשפר את המנוע הספציפי הזה בכלל. הוא שונה מהמנוע שיש ב 328 מכלולים שלו יותר עדינים.

 

זה אותו מנוע N20B20 בשנים 2012-2015.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

זה אותו בלוק אבל לא אותם בוכנות וטלטלים. הרבה יותר עדינים ב 184. ב x1 זה מנוע של 328.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
זה אותו בלוק אבל לא אותם בוכנות וטלטלים. הרבה יותר עדינים ב 184. ב x1 זה מנוע של 328.

 

זה כל ההבדל המכני בין המנועים. טלטלים זהים (אותו מק"ט בדיוק) וגם המגדש זהה.

 

photo 1.JPGphoto 2.JPG

 

המנוע לא עדין כמו שעושים אותו ורוב מה שנכתב עליו ברשת הוא משמועות וכמה מקרים של כיול קיצוני בשילוב עם נהיגת מסלול.

פורסם
כנס לפיט סטופ, התקנתי אצלם STAGE1 והרכב חזק מהיר ודי חסכוני , מאוד חזק יחסית למצבו הרגיל, 6.5 ש מאה (X3 במוו),

לתכנה לדלק 95 אני ממליץ, ישנה אפשרות ל STAGE2 עם דאון פייפ ועוד דוד אחורי ודלק 98, אבל אין צורך.

אני הסתפקתי בתכנה וזהו, ברכב אחר שלי 2.0 ליטר גם, החלפתי דאון פייפ ומשתיק אחורי ודלק 95 והרכב (X1 במוו 2012) הגיע ל300 כס

ואולי קצת יותר, 5.5 שנ' למאה. בכללי לא לעלות מעל 300 כס כי יש לפעמים בנועים שלהם, נפרץ אטם ראש מנוע והאזור לא נשאר יבש. ובנוסף

ישנה בעייה ידועה אחרת של צינורות פלסטיק מהאינטרקולר שהן מתבקעות אחרי שנה וחצי ויש בריחת אויר והרכב נהייה עגלה... אני החלפתי לצינור אלומיניום.

בעיית צינורות הפלסטיק ידועה בבמוו ותכנה רק תאיץ את המקרה. אבל החלפה פותרת את הבעייה , אני החלפתי לאלומניום.

 

היי

יש לי x4 2.8. האם שווה להתקין stage1?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Suzuki Samurai 86

Suzuki RV50 87

Willys Pickup 61

פורסם
היי

יש לי x4 2.8. האם שווה להתקין stage1?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אם כבר יש לך X4 28i (אל תתבאס, אבל אין לך מנוע 2.8 ברכב... [emoji6] ).

וכן, במידה והרכב לא מרגיש לך מספיק חזק, אין בעיה לעשות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...